Minkä takia sinä käyt av-palstalla? Kerro oikea syysi.
Mä itse käyn siksi, koska mun elämä olis muuten niin tylsää. Mulla ei oo muita kavereita kuin mun puoliso. Täältä mä saan keskustelukavereita. 🤗
Kommentit (30)
Voihan av. Koti on mennyt ihan kamalaan sotkuun ja siivoamattakin jo monta päivää. Niin on koukuttava ja houkuttava.
Täällä siksi että tylsää. Tosin jatkuvat provot negatiivisuus on laskeneet viihdearvon niin alas että nykyään olen suurimman ajan jollain muulla palstalla. Esim. tällä hetkellä n. 50% uusista aloituksista on pelkkää provoamista ja negailua varsinaisen keskustelun aloituksen sijaan.
Minulla on paljon ihan oikeita huolia ja murheita. Jos en tee mitään, ne hyökkäävät päälle. Täällä pyöriessä saatan hetkeksi unohtaa murheiden miettimisen.
Ajankulua ja keino luistaa ikävistä kotitöistä. Joskus tulee hyviä vinkkejä asioihin, joita olen pohdiskellut.
Parasta on se, miten joka päivä huomaan, miten uskomattoman hyvän miehen olen löytänyt. Joka päivä saa kiittää onneaan, että ei ole mihinkään palstapappaan törmännyt. On täällä tosin välillä ihan fiksujakin miehiä kommentoimassa, mutta he ei aloita "miksi naiset" -ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että elämä ilman sosiaalisia kontakteja on vain hidas marssi kohti kuolemaa.
Toivon että tämä palsta ainoana kontaktimuotonani estää tuon lauseen toteutumisen.
Elämä on joka tapauksessa hidas marssi kohti kuolemaa. Ja jos sosiaaliset kontaktinsa valitsee huonosti, ne voivat nopeuttaa marssia huomattavasti. Joskus sosiaalisten kontaktien puute voi olla hyväkin asia. Ei tietenkään aina. Riippuu kontaktien laadusta.
Sama kuin AP:lla. Täällä jopa minä saan välillä jonkinlaisen yhteyden naisiin, ja ihmisiin ylipäätään. Täältä myös löytää kohtuullisen helposti samanlaisia ajatuksia jakavat ihmiset.
Täällä oikeastaan ainoa ärsyttävä asia on sensurointi. Se sama sensurointi mikä on kaikkialla, jos joku asia ei miellytä niin sellaista käsittelevät aiheet poistetaan tai sen kommentointi tehdään mahdottomaksi. Pakotetaan ihmisille tiettyä kuvaa asioista vailla mahdollisuutta keskustella niistä ja jakaa mielipiteitä muiden kanssa.
Terveisin Naispelko23
Ajankulua ja viihdykettä kai täältä haen. Onhan täällä mielenkiintoisia keskustelujakin.
Jos olisin käyttänyt täällä käytetyn ajan johonkin hyödyllisempään olisi kotona ehkä siistimpää, ehkä ulkoilu olisi paremmassa nosteessa, istuisin vähemmän, univelka vähäisempää...
Nyt jos nousis tästä pesemään kylppärin 😃,. .😄
Täällä hengailu on koukuttavaa ja onhan täältä saanut monet naurutkin.
Joskus suru viiltää.
Tsemppiä toverit :)
Ajankulua ja viihdykettä. Joskus kysyn neuvoja johonkin asiaan, välillä myös kiva kun täällä käy henkilöstörekrytoijia niin saa uutta näkökulmaa töiden etsimiseen. Myös sellaisia ruokareseptejä joista en ollut ikinä kuullutkaan olen täältä löytänyt :)
Yksinäisyys. Mukavampi lukea täältä provoja kuin kuunnella baarissa kännistä itsesäälimahtailua.