Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ristiriitaiset fiilikset Saara Aallosta. Hämmentävää!

Vierailija
28.11.2016 |

Toisaalta tykkään hänestä ja hänen laulunsa saa mut liikuttuneeseen tilaan, mutta toisaalta taas hänen laulamisensa kuulostaa kylmältä ja huutamiselta. Joissakin kohdissa hänen lauluissaan on se tunne, mutta toisissa taas ei.

Eli toisaalta tykkään, toisaalta en. Outoa.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis laittaa botoxia otsaan ku se on vääntäny sen ihan ryppyiseksi. Käsikarvoille vois kans tehdä jotain. Ne karvat näkyy välillä tosi selkeesti tietyssä valossa ja ihan ku niitä olis niskassakin.

Oliko tää nyt sitä rakentavaa kritiikkiä 😀 ?

Vierailija
102/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tykätä, mutta se liika vibra saa tuntemaan olon kiusalliseksi ja lisäksi Saaran yli-innokkuus ja suurieleisyys ärsyttää. No hate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

homot on oksettavia.

Vierailija
104/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis laittaa botoxia otsaan ku se on vääntäny sen ihan ryppyiseksi. Käsikarvoille vois kans tehdä jotain. Ne karvat näkyy välillä tosi selkeesti tietyssä valossa ja ihan ku niitä olis niskassakin.

Oliko tää nyt sitä rakentavaa kritiikkiä 😀 ?

Fakta ja tosiasia. Jos on ryppynen otsa niin sit on. Jos on karvanen niin sit on. Minkäs teet.

Vierailija
105/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä koskaan kuullut Saaran laulavan epävireisesti. Voisiko joku linkata esityksen jossa niin käy?

Eka esitys, chandelier ja kohta 4:07

Vierailija
106/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran Abba oli minusta kamala, anteeksi. Chandlier toimi kuin häkä, mutta tämä ei, minulle. Ehkä johtuen et biisi minulle tärkeä, enkä voi eläytyä kun ihminen julkisesti aktiivi homo. Suututti esitys. Älkää ampuko, mutta lavasteet & asukaaos lisäksi, niin ei ei ei. Oli tuskaisa joo, mutta biisi minusta ei ole noin täydellisen tuskaisa, vaan viesti lähinnä kohdassa, rules must obey jne, jotenkin se realismi että teet mitä vaan, elämä on. Se jäi pois, ja esitys minusta kökkö.

Anteeksi vaan, mutta huonoin perustelu ikinä millekään on "no kun se on homo". Tajuatko edes itse miten ääliöltä kuulostat?

Sanotaan nyt näin vaikka, että olen nainen, jonka viimeisin seurustelukumppani oli bi-mies. Ja diggaan Queenia hurjasti, juuri sen yltiöpäisen homoiluskenen takia osittain.

Tarinan kerronta tulkinnassaan nyt vain ei miellyttänyt ja tarinankertojan taustan tunteminen häiritsi.

T. Ääliö ;)

Ihan sama mitä diggaat tai et diggaile, mutta esitit asian siten, että kuulostit aito avioliitto-liikkeen fanaattiselta airuelta. 

Huh. En taida Saara-keskusteluihin tämän koommin osallistua. Olen siis kaikkea muuta, mitä oletit ja edelleen täynnä vihaa. Oletko teini? Heippa ja sori pulssin nostamisesta, vaikka se oli ilmeisen itsetuotettua.

Ihan vaan vinkkinä (erityisesti kun lähipiiriisi ilmeisesti kuuluu LGBT-ihmisiä):

Et voi kirjoittaa

"enkä voi eläytyä kun ihminen julkisesti aktiivi homo. Suututti esitys."

ilman että sua pidetään ihan idioottina.

Pitäisikö olla salaisesti epäaktiivinen homo?

Tiedoksi sinulle, he ovat aikuisia eivätkä kaikki edes henk.koht.lähipiiriäni. En usko, että kokemukseni tietäen arvomaailmani ( minulle tulee ensin ihmisyys ja sitten vasta määritelmät sukupuolisuudesta, eli päinvastoin kuin koen esiintyjän), usko että kukaan olisi loukkaantunut.

En tietääkseni osallistunut nyt anti-pride kulkueeseen, enkä osallistu myöskään aitoon.

Ilmiö kyllä toteutti nyt tässä itseään Saaran fanin toimesta. Ks. Yllä.

Vierailija
107/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran Abba oli minusta kamala, anteeksi. Chandlier toimi kuin häkä, mutta tämä ei, minulle. Ehkä johtuen et biisi minulle tärkeä, enkä voi eläytyä kun ihminen julkisesti aktiivi homo. Suututti esitys. Älkää ampuko, mutta lavasteet & asukaaos lisäksi, niin ei ei ei. Oli tuskaisa joo, mutta biisi minusta ei ole noin täydellisen tuskaisa, vaan viesti lähinnä kohdassa, rules must obey jne, jotenkin se realismi että teet mitä vaan, elämä on. Se jäi pois, ja esitys minusta kökkö.

Anteeksi vaan, mutta huonoin perustelu ikinä millekään on "no kun se on homo". Tajuatko edes itse miten ääliöltä kuulostat?

Sanotaan nyt näin vaikka, että olen nainen, jonka viimeisin seurustelukumppani oli bi-mies. Ja diggaan Queenia hurjasti, juuri sen yltiöpäisen homoiluskenen takia osittain.

Tarinan kerronta tulkinnassaan nyt vain ei miellyttänyt ja tarinankertojan taustan tunteminen häiritsi.

T. Ääliö ;)

Ihan sama mitä diggaat tai et diggaile, mutta esitit asian siten, että kuulostit aito avioliitto-liikkeen fanaattiselta airuelta. 

Huh. En taida Saara-keskusteluihin tämän koommin osallistua. Olen siis kaikkea muuta, mitä oletit ja edelleen täynnä vihaa. Oletko teini? Heippa ja sori pulssin nostamisesta, vaikka se oli ilmeisen itsetuotettua.

Ihan vaan vinkkinä (erityisesti kun lähipiiriisi ilmeisesti kuuluu LGBT-ihmisiä):

Et voi kirjoittaa

Tiedoksi sinulle, he ovat aikuisia eivätkä kaikki edes henk.koht.lähipiiriäni. En usko, että kokemukseni tietäen arvomaailmani ( minulle tulee ensin ihmisyys ja sitten vasta määritelmät sukupuolisuudesta, eli päinvastoin kuin koen esiintyjän), usko että kukaan olisi loukkaantunut.

En tietääkseni osallistunut nyt anti-pride kulkueeseen, enkä osallistu myöskään aitoon.

Tulkitsinko viestiketjua oikein, eli jonkun (sinun) mielestä homoseksuaalin eläytyminen suhteen päättymiseen  on epäuskottavaa, koska heillä ei ole parisuhteita ja jos onkin, niin ne ovat aina onnellisia, vai mitähän ihmettä.

Vierailija
108/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on joka tapauksessa kisan paras laulaja. Toivon hänen voittavan.

Vierailija
109/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannu, että Saaralla on Instagramissa PALJON vähemmän seuraajia kuin muilla jäljellä olevilla kilpailijoilla. Voisin kuvitella, että suurin osa Saaran seuraajista on suomalaisia

Saara - 67,2K

Matt - 250K

Emily - 187K

5am - 109K

Saaralla on yli puolet vähemmän ku Emilyllä.

Sovitaanko että puhutaan vaan sellaisista tilastoista joissa Saara on johdossa.

Ja jos puhutaan vedonlyönnissä, otetaan esille se firma joka on nostanut Saaran esille. 

Eikös niin.

Vierailija
110/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, kommenttini ruotsalaisesta musiikkiteollisuudesta ja kaupallistamisen koneistosta lähti veks, mutta jotkut "homot on oksettavia" -kommentit saa jäädä. Ookoo...

Vierailija
111/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on joka tapauksessa kisan paras laulaja. Toivon hänen voittavan.

Mielipiteesi on rekisteröity. Seuraava.

Vierailija
112/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt lauantain vedoista... tykkäsin siitä oh so quiet ja discosta mutta Shirley Basseyn timantit hän suunnilleen raiskasi... abbasta en sano mitään kun en vaan tykkää koko kappaleesta joten sijsi en varmaan saarankaam versiosta innostunut.

Vierailija
113/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen alkoi mantran kylmä, teennäinen, karismaton luenta. Ok, jos niin koet(te), mutta vaikuttaa siltä, että olet(te) jäämässä vähemmistöön. Moni Britti näyttää kokevan Saaran aitona, herttaisena, nöyränä ja koskettavana tulkitsijana. Twitter-kommenteista päätellen. 

Vierailija
114/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ääliö ;)

Et voi kirjoittaa

Tulkitsinko viestiketjua oikein, eli jonkun (sinun) mielestä homoseksuaalin eläytyminen suhteen päättymiseen  on epäuskottavaa, koska heillä ei ole parisuhteita ja jos onkin, niin ne ovat aina onnellisia, vai mitähän ihmettä.

Mä en ainakaan tajunnut sanaakaan. En tiedä johtuuko kirjoittajan omaperäisestä maailmankatsomuksesta vai heikohkosta kirjoitustaidosta?

Vierailija
115/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itsellä sama. Disco-viikko ja chandellier ja nyt varsinkin abban kappale ihan huikeita vetoja, joita kuuntelen uudelleen ja uudelleen YouTubesta. Mutta ne muut kappaleet hirveitä myötähäpeä epävireyksiä, joissa muutama hyvä kohta. Sitten Saaran persoona on myös aika cringe. Esim. nyt viimeksi se paras kaveri jonka on tavannut kymmenen vuotta sitten ja viettänyt joka yö sleep overeita. Eli pikkusen kun ynnäilee niin Saara on tehnyt sitä kaksikymppisenä mitä itse kymmenen vuotiaana. Lapsellinen prinsessa öyhöttäjä feikillä liioittelevalla persoonalla.

Sä ootkin tuollainen äärimmäisen kypsä persoona.

Vierailija
116/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää dissaajat tässä ketjussa niitä koulukiusaajia? Onpahan näilläkin elämä. Toinen menestyy ulkomailla, suuressa maailmassa, tekee kovasti töitä, tapaa julkkiksia, on glamouria ja siltikin nämä yrittävät täällä lytätä maahan.

Haha, onneksi Saaraa ei edes kiinnosta teidän äärettömän tyhjänpäiväiset ja lahjattomat elämänne. Hän on vapaa!

Vierailija
117/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ääliö ;)

Et voi kirjoittaa

Anteeksi epäselvyyteni, iski kiire!

Tulkitsit oikein. Minä en pidä siitä, että taiteen kuluttajana ( maksaja huom!), en voi eläytyä, kun taiteen tuottaja vie liikaa tilaa. Tässä yhteydessä seksuaalinen suuntaus. Syy olisi voinut olla mikä muukin hyvänsä. Mutta, tulkintansakaan ei kohdannut minusta teoksen syvintä ideaa.

Valitettavasti nämä ovat kokemuksiani, jotka eivät muutu kenenkään kauhistelusta tms. Ja minkään kaltaista rasistia tai suvakkia en edusta. Ymmärsit ehkä nyt.

Vierailija
118/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ääliö ;)

Et voi kirjoittaa

Anteeksi epäselvyyteni, iski kiire!

Tulkitsit oikein. Minä en pidä siitä, että taiteen kuluttajana ( maksaja huom!), en voi eläytyä, kun taiteen tuottaja vie liikaa tilaa. Tässä yhteydessä seksuaalinen suuntaus. Syy olisi voinut olla mikä muukin hyvänsä. Mutta, tulkintansakaan ei kohdannut minusta teoksen syvintä ideaa.

Valitettavasti nämä ovat kokemuksiani, jotka eivät muutu kenenkään kauhistelusta tms. Ja minkään kaltaista rasistia tai suvakkia en edusta. Ymmärsit ehkä nyt.

Ok, omapa on ongelmasi.

Itselläni ei kyllä ekaksi tullut laulusta Saaran lesbous mieleen. Toisaalta en juuri muulloinkaan ajattele kohtaamieni ihmisten seksuaalista suuntautumista.

Vierailija
119/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks nää dissaajat tässä ketjussa niitä koulukiusaajia? Onpahan näilläkin elämä. Toinen menestyy ulkomailla, suuressa maailmassa, tekee kovasti töitä, tapaa julkkiksia, on glamouria ja siltikin nämä yrittävät täällä lytätä maahan.

Haha, onneksi Saaraa ei edes kiinnosta teidän äärettömän tyhjänpäiväiset ja lahjattomat elämänne. Hän on vapaa!

Hallelujaa. Saara on sovittanut syntimme!

Vierailija
120/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos mä en tykkää jostain artistista, en silloin kuuntele sen musiikkia ja vaihdan kanavaa kun se esiintyy enkä kiinnitä mitään huomiota muutenkaan. Mitä tämä oikein on että yritetään lytätä ihminen ja pilata kaikilta muiltakin ilo hienon kasvutarinan seuraamisesta? Minkälainen pikku paska tällaista oikein harrastaa ja MIKSI? Oletteko te niitä Saaran koulukiusaajia jotka yritätte oikeuttaa tekonne vain mistä tällainen oikein kumpuaa?

Yleistä keskustelua vaan. Älä ota niin henkilökohtaisesti.

Paskat se mitään yleistä keskustelua ole... Sittenkö on hyvä kun fanituskulttuuri on ihan mahdoton kun viittäkymmentä fania kohti on tarvitaan vain se yksi sekopää joka pilaa jutun isolta joukolta ihmisiä. Hokemalla uudestaan ja uudestaan kaikkea inhottavaa ja matalamielistä mitä vain keksii, vuosien takaa kaivaa vanhoja juttuja ihan kuin ihminen ei voisi kasvaa ja muuttua. Syy tällaiseen käytökseen on kyllä harvinaisen hämärän peitossa. Mitä sinä oikein saat tästä? Hyvän mielen kun kaikilla muilla on paha mieli? Siksi että sulla on niin paska mieli ja epistä että ihmiset on iloisia ja onnellisia? Etkö päässyt kirkkokuoroon ja nyt kostat sen Saaralle?

Sä käyt vähän kierroksilla. Tämä on ensimmäinen ketju johon itse osallistun tästä aiheesta. Ihan mielenkiinnosta, koska ilmeisesti kuulen hänen laulunsa jotenkin erilain kuin moni muu. Toivon todella että pärjää ja pääsee eteenpäin ja kehittyy, mutta mielestäni ei ole vielä lähelläkään täydellistä.

En mä saa tästä keskustelusta paljon mitään. Tapan aikaa, kun olen kotona sairaan lapsen kanssa. Todennäköisesti teen pian jotain muuta.

Täällä tuntuu olevan yksi erityisen fanattinen fani. Menee jutut jo todella agressiivisiksi ja kaikkeen pitää vastata jotenkin jo ihan pakkomielteisesti. Aloin jo miettimään, että onko se joku lähipiiriläinen tai joku superfani. Tuntuu ottavan todella henkilökohtaisesti sen, että Saara ei ole kaikkien makuun. Ei kukaan ikinä voi olla kaikkien mieleen.

Terveisin se jolla keuhkokuume. Toivottavasti teillä lapset paranee pian! :)

No voi höpö höpö. Minä en yleensä kommentoi Saara-ketjuissa juuri mitään koska eihän niissä edes viihdy sen takia että tunnelma on niin pohjattoman paska ja synkeä vaikka syytä olisi olla iloinen Saaran puolesta. Muutama onjelmaa katsova fani tsemppaa ja sitten perskärpäset surisee siinä ympärillä. Voi meitä suomalaisia!

Paljastut tosta älyttömästä kiroilusta, muiden vähättelystä ja hoet joka ketjuun "sinun mielipiteellä ei ole väliä", "et ole asiantuntia", "et ole vaikutusvaltainen".

Ehkä sinun olisi aika myöntää se, että muitakin kuin yhtä henkilöä häiritsee jatkuva Saaran "kritisointi", joka tällä palstalla tarkoittaa ihan suoraan sontaa niskaan ja solvaamista. Minä olen se, josta jankkasit edellisessä ketjussa että kehuisin itseäni vaikutusvaltaiseksi ihmiseksi ja kukaan muu ei sitä olisi. Joka ketjuunko tosiaan sitä hoen? Kirjoitin sen yhden ainoan kerran siihen ketjuun, ja nyt tähän ensimmäisen viestini. Enkä muuten mielestäni kiroillut aiemmassa ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi