Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ristiriitaiset fiilikset Saara Aallosta. Hämmentävää!

Vierailija
28.11.2016 |

Toisaalta tykkään hänestä ja hänen laulunsa saa mut liikuttuneeseen tilaan, mutta toisaalta taas hänen laulamisensa kuulostaa kylmältä ja huutamiselta. Joissakin kohdissa hänen lauluissaan on se tunne, mutta toisissa taas ei.

Eli toisaalta tykkään, toisaalta en. Outoa.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Saara taustajoukot vallannut palstan? Huonoa mainosta tämä Saaralle on: yksi puolesta ja kolme vastaan. 

Ei kannata ottaa liian tosissaan. Meidän elämä jatkuu ennallaan vaikka Saara voittaa/häviää.

Vierailija
82/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomannu, että Saaralla on Instagramissa PALJON vähemmän seuraajia kuin muilla jäljellä olevilla kilpailijoilla. Voisin kuvitella, että suurin osa Saaran seuraajista on suomalaisia

Saara - 67,2K

Matt - 250K

Emily - 187K

5am - 109K

Saaralla on yli puolet vähemmän ku Emilyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin Winner takes it all:in enkä edelleen lämpene, vaikka hienosti laulaa. Se oli kuin musikaalista, liian hyvin laulettu. Ei oikeaa tunnetta ja kaipausta, haikeutta äänessä vaikka oli yritetty harjoitella. Mutta varmaan paras noista kilpailijoista, vaikka en itse edelleen hänestä pidä. En tykkää musikaaleista.

Noi "Suomessa ei ole mitään" jutut ovat tyypillisiä ihmiselle joka on vähän aikaa sitten lähtenyt ulkomaille. Monet vaihtarit ovat samaa mieltä jo 3 kk harjoittelun jälkeen :) Se menee niin että pari ekaa vuotta on sopeutumista ja sitten alkaa arki, jossain vaiheessa kaipuu kotimaahan ja vertailu Suomen hyväksi. Kun siitä pääsee yli alkaa oikea sopeutuminen kulttuuriin joka ratkaisee jääkö pysyvästi vai palaako Suomeen. Siihen menee n. 3-5 vuotta. Tuossa lisänä tuo että eivät elä "normaalia" arkea joten tuntuu varmaan glamourelämältä kotiSuomeen ja arkeen verrattuna ihan tuonkin takia.

terveisin entinen ulkosuomalainen nykyinen suomalainen

Vierailija
84/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Saara on myynyt kirkoille tuon Joululaulukiertueen, jonne ei kuitenkaan pääse..

http://www.v2.fi/uutiset/viihde/25295/Saara-Aallon-joulukiertue-jatkuu-…

Myynyt kirkoille??? Ovatko kirkot ostaneet Saaralta konsertin? Et näytä tietävän konserteista ja niiden järjestämisestä mitään.

Vierailija
85/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua askarruttaa se, ettei Saara oikein hallitse ns mediakuvaansa. 

Ennen UMK:ta Saara mainosti uutta seksuaalisuuttaan ympäri Suomea, toivoi että seksuaalinen tasa-arvo toteutuisi myös UMK:ssa. Lesbokin saa osallistua kisaan :)

UMK:ssa esitetty tylsä biisi ei tuonut voittoa. Saara haukkui että UMK ja sen tuomarit tuntuivat lähinnä "koulukiusaamiselta". 

Nyt tapetilla on ollut "Suomessa ei ole mitään" -toteamus. Jonka korjaaminen meni aikas pepulleen, 

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/452561-saara-aalto-avaa-suomel…

Itse ajattele että kaikissa asioissa on monta puolta ja "totuutta". On se lehden kirjoittama "totuus", haastattelijan "totuus", haastateltavan "totuus" ja lukijan "totuus". Mikään näistä ei ole se oikea totuus vaan se on siellä jossain siellä keskellä. Tämä on näitä juttuja että on kysytty-jotain-vastattu-jotain-ymmärrätty-jotain-kirjoitettu-jotain-luettu-jotain.  Tässä kuten muissakin pätee medianlukutaito ja maalaisjärki. Ihan kaikkea ei kannata ottaa tosissaan kirjaimellisesti etenkään kun ei itse voi tarkistaa asiaa alkuperäislähteeltä. 

Ja kai pettymystäänkin saa ilmaista. Aika moni on varmasti kironnut milloin mitäkin "epäoikeudenmukaisuutta". Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan kaikki omine vikoineen. 

Vierailija
86/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Abbabiisi oli eka, jossa oli kunnolla huutamista. Työkaveri, joka on seurannut Saaraa kanssa oli samaa mieltä. Kova ja falski esitys. Mutta pääasia, että meni taas läpi.

Kiva, että joku muukin kuuli Abban hienon biisin huutona. Minusta pilasi koko laulun, ja videolla oli suorastaan pelottavaa katsoa sitä naaman vääntelyä. Voittaa Loirinkin, jota pidän vääntelylaulamisen huippuna. Ne, jotka eivät osaa äänellään ilmentää laulun sanomaa, yrittävät tehdä sen irvistelemällä. Ja pahalta näyttää ja kuulostaa.

Onneksi sinun mielipidettäsi ei kukaan kysy, vaan asiantuntijat eli tuomarit kehuivat Saaran esitystä yhdeksi koko X Factor historian parhaaksi.

Ja jos Saara olisi naama peruslukemilla eikä ilmehtisi yhtään, sanoisit, että on kylmä ja etäinen, jotenkin sieluton.

Niin tai näin, aina väärin päin.

Nimenomaan kysyy, minä olen asiakas, jolla on raha. Tämän kilpailun voi voittaa tai hävitä. Vain se merkitsee, tuleeko rahaa laulamalla. Jos minä en maksa Saaran musiikista, ei auta vaikka voittais mitä.

Vierailija
87/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olihan ne tuomaritkin kahta mieltä Saarasta. Eka esitys napakymppi, toka taas ei niin hyvä heidän mielestään. Ja esiintyjä molemmissa sama.

Eli samasta henkilöstä voi samalla pitää ja ei pitää.

TÄH? Etkö osaa erottaa henkilöä artistisesta suorituksesta? Et ilmeisesti. Kukaan tuomarista ei missään vaiheessa ole puhunut mitään Saarasta pitämisestä, tai pitämättömyydestä,  vaan arvioinut esitystä. Samaa mieltä, ensimmäinen eli Abba-coverointi oli huikea, toinen ei niin paljon, mutta silti hauska ja hupsu, kevyttä hömppää. Molemmat kuvasivat hyvin Saaraa artistina, mutta ensimmäinen selkeämmin, toinen heikommin sitä samaa mitä Oh so quiet paljon paremmin ja kiteytyneemmin. 

Mutta onhan tämä miltei sääntö täällä: tyypit sotkee artistin ja artistin esitykset henkilöön, menee henkilökohtaisuuksiin ja haukkuu henkilöä.

No ei se kyllä ole ihan noikaan. On täällä paljon keskitytty puhumaan Saaran esiintymisestä ja heti hyökätään, jos ei tykkää.

Lähinnä täällä ovat äänessä Saaran dissaajat, jotka yhä huonommin näyttävät kestävän sen, että Saara menestyy aivan käsittämättömän hienosti.

Vierailija
88/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Abbabiisi oli eka, jossa oli kunnolla huutamista. Työkaveri, joka on seurannut Saaraa kanssa oli samaa mieltä. Kova ja falski esitys. Mutta pääasia, että meni taas läpi.

Kiva, että joku muukin kuuli Abban hienon biisin huutona. Minusta pilasi koko laulun, ja videolla oli suorastaan pelottavaa katsoa sitä naaman vääntelyä. Voittaa Loirinkin, jota pidän vääntelylaulamisen huippuna. Ne, jotka eivät osaa äänellään ilmentää laulun sanomaa, yrittävät tehdä sen irvistelemällä. Ja pahalta näyttää ja kuulostaa.

Onneksi sinun mielipidettäsi ei kukaan kysy, vaan asiantuntijat eli tuomarit kehuivat Saaran esitystä yhdeksi koko X Factor historian parhaaksi.

Ja jos Saara olisi naama peruslukemilla eikä ilmehtisi yhtään, sanoisit, että on kylmä ja etäinen, jotenkin sieluton.

Nimenomaan kysyy, minä olen asiakas, jolla on raha. Tämän kilpailun voi voittaa tai hävitä. Vain se merkitsee, tuleeko rahaa laulamalla. Jos minä en maksa Saaran musiikista, ei auta vaikka voittais mitä.

Ihan vinkkinä: sun ostamisesi on merkityksetöntä. Sillä on merkitystä jos suuri joukko ostaa. Sitä ei vielä tiedetä, eikä sinun yksittäinen mielipiteesi vielä ilmaise asiasta mitään.

Vierailija
89/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannu, että Saaralla on Instagramissa PALJON vähemmän seuraajia kuin muilla jäljellä olevilla kilpailijoilla. Voisin kuvitella, että suurin osa Saaran seuraajista on suomalaisia

Saara - 67,2K

Matt - 250K

Emily - 187K

5am - 109K

Saaralla on yli puolet vähemmän ku Emilyllä.

Niin on Twitterissäkin. Tosin jos twiittien perusteella laskettaisiin olisi Honey G ylivoimainen voittaja. Hän pesi viikonloppuna muut mennen tullen. 

Kisaa ei ratkaista seuraajien määrällä instassa tai twitterissä. Honey G:n twiittien sisällön perusteella oli selvää jo reilu viikko sitten että hän on pohjalla. 5am:n twiittien määrä taas kertoi minulle että hyvin ei heillä mene ja singoff kutsuu.

Vierailija
90/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen intohimoinen Saaran kannattaja. Toivon todellakin hänelle kaikkea menestystä, mutta en pysty katsomaan hänen esityksiään, vaikka kuinka yrittäisin. Näen hänen naaman ilmeensä hyvin teennäisinä ja jopa vastenmielisinä. Tulee aivan liian kiusaantunut tunne. Tiedän, että moni kokee esiintymiset samoin. Mutta onko olemassa myös heitä, jotka eivät oikeasti huomaa teennäisyyttä? Onko siis joku palstalaisista oikeasti sitä mieltä, että Saaran eläytyminen on aidon näköistä?

Vierailija
91/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on parhaimmillaan aina silloin, kun malttaa mielensä ja yliyrittämisen eli kaikki överiksi menevät kädenheilutukset ja vispaamiset ja huutamiset. Sama koskee esiintymisvaatteita, mauttomat prinsessamekot voisi viedä roskikseen. X Factorissa hän on selvästi vapautunut ja on lavalla ihanan rauhallinen.

Vierailija
92/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin Winner takes it all:in enkä edelleen lämpene, vaikka hienosti laulaa. Se oli kuin musikaalista, liian hyvin laulettu. Ei oikeaa tunnetta ja kaipausta, haikeutta äänessä vaikka oli yritetty harjoitella. Mutta varmaan paras noista kilpailijoista, vaikka en itse edelleen hänestä pidä. En tykkää musikaaleista.

Olen kai se ainoa sinun lisäksesi, jolla sama juttu. Saara laulaa tuossa esityksessä todella hienosti, mutta siitä puuttuu, Mattia ja Teppoa :) lainatakseni, aito tunne. Lisäksi ne ahdistuneet hengenvedot tuntuvat erityisen kiusallisilta. Tämä on minun kokemukseni enkä mahda sille mitään.

Abban originaali levytettiin niihin aikoihin kun bändin sisällä liitot murtuivat. Helppo näin melko kliseisesti päätellä, että tosielämä vaikutti tulkintaan.

Vierailija
93/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Saara Aallon esityksissä häiritsee eniten teennäisyys ja se että hän tuo itseään niin kovasti esille. Musiikin laadun kanssa on sitten vähän niin ja näin. Kyllä se laulu monesti kuulostaa huutamiselta. Se huutaminen tarkoittaa hallitsematonta voimakasäänistä laulua.  Itse en tuollaisesta musiikista välitä. Sinänsä ei tuolla kilpailussa muutenkaan taso ole kovin korkealla. Eli vaikka tuon voittaisikin niin matka huippuartistiksi on vielä pitkä. 

Näissä kommenteissa ihmetyttää se että jos ei pidä Saaran esityksistä niin jostain kummasta syystä leimataan heti kateelliseksi. Ei kai nää kommentit kuitenkaan ole laulajien lähettämiä. 

Vierailija
94/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen intohimoinen Saaran kannattaja. Toivon todellakin hänelle kaikkea menestystä, mutta en pysty katsomaan hänen esityksiään, vaikka kuinka yrittäisin. Näen hänen naaman ilmeensä hyvin teennäisinä ja jopa vastenmielisinä. Tulee aivan liian kiusaantunut tunne. Tiedän, että moni kokee esiintymiset samoin. Mutta onko olemassa myös heitä, jotka eivät oikeasti huomaa teennäisyyttä? Onko siis joku palstalaisista oikeasti sitä mieltä, että Saaran eläytyminen on aidon näköistä?

Sama juttu ja anteeksi pinnalisuuteni mutta en pidä hänen kasvoistaan. Silmät ovat ilkeän näköiset ja kun laulaja on kokonaisuus myös se ulkonäkö vaikuttaa. Tuo vaikutelma minulle tulee.

Vierailija
95/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä: sun ostamisesi on merkityksetöntä. Sillä on merkitystä jos suuri joukko ostaa. Sitä ei vielä tiedetä, eikä sinun yksittäinen mielipiteesi vielä ilmaise asiasta mitään.

No katso esim noita jonkun laittamia Instagram seuraajamääriä, ihan hurjat erot. Noistakin voi jotain päätellä, että kuka on suosittu ja kuka ei. Ja Saaran esityksissä on youtubessa paljon katsojia sen takia, että suomalaiset katsoo ne ja osa MONTA kertaa (joo täällä ihmiset on sanoneet tekevänsä).

Vierailija
96/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran Abba oli minusta kamala, anteeksi. Chandlier toimi kuin häkä, mutta tämä ei, minulle. Ehkä johtuen et biisi minulle tärkeä, enkä voi eläytyä kun ihminen julkisesti aktiivi homo. Suututti esitys. Älkää ampuko, mutta lavasteet & asukaaos lisäksi, niin ei ei ei. Oli tuskaisa joo, mutta biisi minusta ei ole noin täydellisen tuskaisa, vaan viesti lähinnä kohdassa, rules must obey jne, jotenkin se realismi että teet mitä vaan, elämä on. Se jäi pois, ja esitys minusta kökkö.

Anteeksi vaan, mutta huonoin perustelu ikinä millekään on "no kun se on homo". Tajuatko edes itse miten ääliöltä kuulostat?

Sanotaan nyt näin vaikka, että olen nainen, jonka viimeisin seurustelukumppani oli bi-mies. Ja diggaan Queenia hurjasti, juuri sen yltiöpäisen homoiluskenen takia osittain.

Tarinan kerronta tulkinnassaan nyt vain ei miellyttänyt ja tarinankertojan taustan tunteminen häiritsi.

T. Ääliö ;)

Ihan sama mitä diggaat tai et diggaile, mutta esitit asian siten, että kuulostit aito avioliitto-liikkeen fanaattiselta airuelta. 

Huh. En taida Saara-keskusteluihin tämän koommin osallistua. Olen siis kaikkea muuta, mitä oletit ja edelleen täynnä vihaa. Oletko teini? Heippa ja sori pulssin nostamisesta, vaikka se oli ilmeisen itsetuotettua.

Vierailija
97/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai se ainoa sinun lisäksesi, jolla sama juttu. Saara laulaa tuossa esityksessä todella hienosti, mutta siitä puuttuu, Mattia ja Teppoa :) lainatakseni, aito tunne. Lisäksi ne ahdistuneet hengenvedot tuntuvat erityisen kiusallisilta. Tämä on minun kokemukseni enkä mahda sille mitään.

Abban originaali levytettiin niihin aikoihin kun bändin sisällä liitot murtuivat. Helppo näin melko kliseisesti päätellä, että tosielämä vaikutti tulkintaan.

Tällaiseen keski-ikäiseen perheenäitiin kolahti, että just tolta avioero vuosien liiton jälkeen tuntuu. Että upeasti tulkittu, Saara on kuitenkin aika paljon nuorempi ja ehkä jopa vähän "lapsellinen" ja kaikki noi prinsessa/tylli/paljetit ja siirappiset balladit sopii hänelle minusta hyvin. Mutta toi oli tosi kypsä ja uskottava esitys.

Vierailija
98/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on parhaimmillaan aina silloin, kun malttaa mielensä ja yliyrittämisen eli kaikki överiksi menevät kädenheilutukset ja vispaamiset ja huutamiset. Sama koskee esiintymisvaatteita, mauttomat prinsessamekot voisi viedä roskikseen. X Factorissa hän on selvästi vapautunut ja on lavalla ihanan rauhallinen.

Kyllä se palaa siihen samaan snow fairy-touhuun heti ku x factor on loppu. Eiköhän sen oma personal shopper aka tyttöystävä pidä siitä huolen.

Vierailija
99/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis laittaa botoxia otsaan ku se on vääntäny sen ihan ryppyiseksi. Käsikarvoille vois kans tehdä jotain. Ne karvat näkyy välillä tosi selkeesti tietyssä valossa ja ihan ku niitä olis niskassakin.

Vierailija
100/143 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran Abba oli minusta kamala, anteeksi. Chandlier toimi kuin häkä, mutta tämä ei, minulle. Ehkä johtuen et biisi minulle tärkeä, enkä voi eläytyä kun ihminen julkisesti aktiivi homo. Suututti esitys. Älkää ampuko, mutta lavasteet & asukaaos lisäksi, niin ei ei ei. Oli tuskaisa joo, mutta biisi minusta ei ole noin täydellisen tuskaisa, vaan viesti lähinnä kohdassa, rules must obey jne, jotenkin se realismi että teet mitä vaan, elämä on. Se jäi pois, ja esitys minusta kökkö.

Anteeksi vaan, mutta huonoin perustelu ikinä millekään on "no kun se on homo". Tajuatko edes itse miten ääliöltä kuulostat?

Sanotaan nyt näin vaikka, että olen nainen, jonka viimeisin seurustelukumppani oli bi-mies. Ja diggaan Queenia hurjasti, juuri sen yltiöpäisen homoiluskenen takia osittain.

Tarinan kerronta tulkinnassaan nyt vain ei miellyttänyt ja tarinankertojan taustan tunteminen häiritsi.

T. Ääliö ;)

Ihan sama mitä diggaat tai et diggaile, mutta esitit asian siten, että kuulostit aito avioliitto-liikkeen fanaattiselta airuelta. 

Huh. En taida Saara-keskusteluihin tämän koommin osallistua. Olen siis kaikkea muuta, mitä oletit ja edelleen täynnä vihaa. Oletko teini? Heippa ja sori pulssin nostamisesta, vaikka se oli ilmeisen itsetuotettua.

Ihan vaan vinkkinä (erityisesti kun lähipiiriisi ilmeisesti kuuluu LGBT-ihmisiä):

Et voi kirjoittaa

"enkä voi eläytyä kun ihminen julkisesti aktiivi homo. Suututti esitys."

ilman että sua pidetään ihan idioottina.

Pitäisikö olla salaisesti epäaktiivinen homo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän