Osaako miehesi lähennellä sinua " oikein" ?
Minun mies ei todellakaan... tai ainakin se on äärimmäisen harvinaista. Kyse nyt seksuaalisesta kohtaamisesta... monesti saa oikein ihokarvani pystyyn ja vastenmielinen olo tulee, kun hän istuu lähelle tietyllä asenteella. Yöökks. Se on sellainen " epämiehekäs" tapa, ujo tyyli lähestyä. Minä taas kaipaisin " miehekästä" lähestymistä, lähinnä röyhkeää tapaa!
Mitenhän saisin tuolle selvennettyä, mikä on luotaantyöntävää ja mikä ei? Yrittänyt olen monet kerrat. Mies kyllä joskus harvoin pystyy tuollaiseen " miehekkääseen" tyyliin ihan itsestään ja luonnostaan, mutta useimmiten ei... Oikeastaan mies ei ole kovin aktiivinen seksuaalisesti, ja minä en hänestä jaksa edes kiihottua, kun on sellainen nössykkä!
Kuitenkin kaipaisin seksiä useammin, mutta silmät kiinnikö pitäis paneskella, vaikkei edes kiihota?? Sitä olen tehnyt liikaa nimittäin, harrastanut seksiä kiihottumatta, edes seksiä oikeasti haluamatta. Mutta silti kaipaan seksuaalista huomiota ja haluaisin todellakin kokea olevani NAINEN....
GRRRRRRRR
Kommentit (28)
Vasta sitten lopetti, kun lopetin kaiken joka kerta kun teki niin. Ei muutenkaan mikään kaksinen ole noissa lähestymisissään. Onneksi mä olen helposti kiihottuvaa sorttia. Silti välillä kaipaan kovastikin kunnon esileikkiä. Ja ennen kaikkea suutelemista!
Entä miten sinulla itsellä muuten? Työt, harrastukset?
Mutta tuo seksi on aina tökännyt. Nyt ei olla sekstattu pitkään aikaan, kun mies tekee " kaiken väärin" . Olen välillä jopa miettinyt, olenkohan edes hetero. Vai onko mies liian epämiehekäs minulle, seksuaalisessa mielessä. Kaikki muuten hyvin, luulisin??, mutta tämä rassaa ja pahasti.
Harrastuksia minulla on, omia juttuja ihan tarpeeksi. Se pointti vaan miehen kanssa puuttuu... " SEKSIpointti" .
Olenkin miettinyt, tarvittaisiinkohan me pariterapiaa tai seksuaaliterapiaa... mutta en oikein ymmärrä noitten eroa?
En ole keksinyt ratkaisua ongelmaan :(
Olet varmasti huomannut, että on olemassa miehiä, jotka eivät tee kotitöitä, eivät päästä vaimojaan omiin juttuihin jne. Sinulla on hyvä mies. Luulis että tuo seksi homma olis helpoin korjattava. verrattuna alkoholismiin / laiskuuteen jne.
Ei kiihota, ei. Haluaisin, että mies käyttäyttyisi kuin komea kavaljeeri tanssilattialla... Niin, ja minun pitää aina pitää seksialusvaatteita jen., mutta miestä ei millään saa tekemään itseään seksikkäämmäksi :( Kaljamaha vain roikkuu.
Parisuhde toimii meilläkin muuten ihan hyvin. Olen vain vähän välilä ihastunut muihin miehiin, joide voisi kuvitella lähestyvän " oikealla tavalla" .
Minua lähinnä naurattaa, kun mies tulee kohti kieltään lipoen kuin joku koira. Sitten joka armas kerta muistutan, että tuo ei ole tippaakaan seksikästä, ja kysyn, että ei kai se oikeasti kuvittele, että siitä innostuisin. Mutta aina se vain yrittää. Kai se siitä sitten on hauskaa.
Mutta mies tietää kyllä, että jos tosissaan haluaa, niin hieronta toimii satavarmasti. Eli ei kai se sitten useinkaan niin tosissaan halua. Kunhan kokeilee, josko sattuisi lykästämään vähän helpommalla.
Meillä asia ei vielä ole mikään ongelma. Mutta ihan kyllä ihmetyttää, että kuinka kovapäinen mies oikein voi olla!
Multa meni ainakin seitseman vuotta tolkuttaa miehelle, että tuosta mä en todellakaan pidä, ennenkuin lopetti sen tekemisen.
Meillä on seksiä, jos minä teen aloitteen, miehen lähentelyt vaan saa ihan vihaiseksi.
Muuten mies on ihana, hyvä aviomies, loistava isä, komea (vaikka vähän mahaa onkin), tekee kotitöistä osansa jne. Kaikkea ei vaan voi saada.