Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole korkeakouluttanut itseäsi?

Vierailija
27.11.2016 |

Miksi jäit duunariksi tai opistotasolle tai jopa alemmallekin?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna tiedä. Sain heti töitä amiksen jälkeen ja sille tielle jäin!

Vierailija
2/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole motivaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu noita rahantekokiireitä.

Vierailija
4/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaviin töihin ei ole korkeakoulutusta.

Vierailija
5/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut.

Vierailija
6/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologisten häiriöiden ja masennuksen takia.

Vierailija
7/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun täytyy tehdä duunarinkin työt. Itse olen kuljetusalalla, pidän työstäni, alalla on töitä ja palkalla tulee toimeen. Miksi olisin kouluttautunut enempää?

Vierailija
8/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on tarjottu niin paljon ja itse työt ovat olleet kiehtovia, haastavia ja motivoivia. Ympäristö on virikkeellinen ja eteneminen on mahdollista. (Kulttuurintuottaja, AMK)

Vierailija
9/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi olisin kouluttautunut enempää? Vastaus: Intohimo tietoa kohtaan.

Toisilla intohimona on tekeminen, eikä siinä mitään.

Vierailija
10/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina hieman alisuoriutuja ja en ole jaksanut nähdä kauheasti vaivaa. En siis jaksanut lukea pääsykokeisiin. Lukiosta sain kuitenkin ok Magnan paperit (silloin ei ollut vielä Eximiaa) ja kirjoitin pari laudaturiakin. Lukiossa opiskelin todella vähän, esim. matikan kokeisiin en harjoitellut laskuja koskaan.

Nykyään työskentelen suuren kansainvälisen yrityksen keskijohdossa ja asun kivassa asunnossa Helsingin kantakaupungissa, joten elämä on kuitenkin ok.

Vierailija
11/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta sinulla olisi ihmeteltävää.

Vierailija
12/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin opistokoulutuksen, toisen asteen koulutuksen jätin välistä. Ei ole ollut tarvetta korkeakoulutukselle, olen pärjännyt hyvin näin. 

Vierailija
13/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä on tarjottu niin paljon ja itse työt ovat olleet kiehtovia, haastavia ja motivoivia. Ympäristö on virikkeellinen ja eteneminen on mahdollista. (Kulttuurintuottaja, AMK)

Höpönassu, kulttuurintuottaja, AMK on korkeakoulututkinto.

Vierailija
14/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan niin paljon rahaa ettei kannata lähteä koulunpenkille. Ihan itsensä sivistämisen vuoksi olen ajatellut lukea avoimessa jossain vaiheessa elämääni perusopinnot muutamastakin alasta, joista yhdestä kokeilen ehkäpä sisällekin ;)

Vierailija
15/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin rappukäytäviä, maksoin exän koulutuksen. Kun oli mun vuoro opiskella, ne duunarin hommat ei kelvanneetkaan miehelle, loisi työttömänä kun ei saanut koulutustaan vastaavia hommia. Tein ratkaisun ja menin takaisin töihin, oppisopimuskoulutuksella.

Nyt aikuisopiskelen uudelle alalle jossa töitä kyllä. Tosiaan jonkun ne ei korkeastikoulutetutkin työt on tehtävä.

Vierailija
16/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin haluavani sairaanhoitoalalle, en lääkäriksi. Minusta tuli rtg-hoitaja.

Vierailija
17/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäit duunariksi tai opistotasolle tai jopa alemmallekin?

Siksi kun mulla ei ole peukalot keskellä kämmentä ja tykkään tehdä kaikkea näkyvää josta on muillekin hyötyä ja iloa, mä teen kaikkea sitä mihin ei korkeasti koulutetut kykene eivätkä osaa.

Mitä mä korkeakoulutukinnolla tekisin jos sellaisen hankkisin, tyhjänpäiväistä nysväämistä jossain kuppaisessa kopissa jossa ei mitään konkreettista aikaan saada, loppuviimeksi musta tulisi täysin kädetön nahjus joka ei osaisi edes perunoita keittää.

Vierailija
18/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin rennosta amistyöstäni ja tienaan hyvin.

-Paperimies 55k€/vuosi

Vierailija
19/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt nuorena heti ja sitten tuli kuvioihin mies, joka  ei antanut hakea toiselle paikkakunnalle kun sai itse pikkupaikasta töitä. Asuinpaikassa oli vain okl, mikä ei ole mun juttu. Amk oli ja siihen oli tyytyminen sitten. 

Vierailija
20/49 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulussa laiska ja huono-oppinen. B:n ylioppilaspapereilla ei päässyt polille ja AMK-tutkinnolla teen nyt samoja hommia kuin diplarityökaverini. Palkkakin on sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän