Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori kassatyttö hämmentyi, kun yritin maksaa ostokseni 20 markan setelillä

hauskamies
27.11.2016 |

Oli ilmeisesti nin nuori, ettei sininen väinölinna ollut tuttu maksuväline.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä näytä sullekaan olevan, ku se oli väriltään vihreä

Vierailija
2/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin hämmentyisin, jos joku yrittäisi markoilla maksaa, ja olen siis jo hieman vanhempi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yritit maksaa markoilla, kun hyvin tiedät, ettei ne käy maksuvälineenä? Kyllä sinä minusta olet tässä tarinassa se oudommin käyttäytyvä.

Vierailija
4/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kielmättä minäkin saattaisin hämmentyä hetkeksi, vaikka "vähän" vanhempi olenkin. - €:n  käyttöönotosta Suomessa maksu valuuttana taitaa piana tulla 15 vuotta.... joten mikä oli todistettavaa. Toisaalta jos ja kun käy esimerkiksi kirppareilla niin tapaa ihmisiä, jotka kyllä muistavat ketoa kuinka paljon joku tuote "oikeasti maksaisi" Suomen rahassa. - Mutta, mutta maamme demokrataista kertonee jotain, että muunlaisesta valuutasta tai sellaisen ottamisesta nykyisen yksinomaisen €: rinnalle ei eduskunnassa haluta edes keskustella, vaikka asiaa sinne yitettiin saattaa kansalaisaloitteella.    

Vierailija
5/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, ihanks tosi hei?

http://www.setelit.com/img/setelit/id134a.jpg

Vierailija
6/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä sattuma, itse katselin tänään hämmentynyttä putkimiestä, kun oravannahkoja tarjosin maksuksi. Voi tätä nykyajan nuorisoa!

Vierailija
7/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yritit maksaa markoilla, kun hyvin tiedät, ettei ne käy maksuvälineenä? Kyllä sinä minusta olet tässä tarinassa se oudommin käyttäytyvä.

Koska olen hauskamies. Huumoria ei kannata yrittää selittää, etenkään naisille. :D

Ap

Vierailija
8/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, ihanks tosi hei?

Kompromissi, minun silmääni tuo näyttää turkoosilta.

Vierailija
9/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli sininen. Satanen oli vihreä.

Vierailija
10/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen hauskamies. Huumoria ei kannata yrittää selittää, etenkään naisille. :D

Ap

Jos sä nyt vaan hankkisit ihan oikeita ihmiskontakteja ja ystäviä joiden kanssa vitsailisit. Jatkossa asioi kaupassa asiallisesti, ei niitä kiinnosta sun "hauskat" jekut vaan sujuva kaupankäynti.

Vierailija
11/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä on sitten vain erilainen huumorintaju. En itse pidä mitenkään kovin hyvänä vitsinä sitä, että turhaan kulutetaan toisen työaikaa kun yritetän maksaa väärällä valuutalla. Mutta hei hyvä, jos sait päivän naurut :)

Mua ois varmasti ärsyttänyt olla sun takana kassajonossa.

Vierailija
12/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, ihanks tosi hei?

Kompromissi, minun silmääni tuo näyttää turkoosilta.

Livenä selvästi sininen.

Vierailija
13/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
14/14 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä on sitten vain erilainen huumorintaju. En itse pidä mitenkään kovin hyvänä vitsinä sitä, että turhaan kulutetaan toisen työaikaa kun yritetän maksaa väärällä valuutalla. Mutta hei hyvä, jos sait päivän naurut :)

Mua ois varmasti ärsyttänyt olla sun takana kassajonossa.

Työaikaa "kului" varmaan 10 sekuntia, ja jonossa ei ollut ketään. Mistäs nyt pahoitat mielesi? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi