Vatsani iho repeytyi raskauksissa -- mies halveksii vartaloani, eikä kykene seksiin enää kanssani
Sain 1,5 vuoden välein kaksi lasta aviomieheni kanssa ja nykyään hän nyrpistää nenäänsä aina, jos näkee vatsani sekä sanoo sitä oksettavan näköiseksi. Vatsani on siis melko litteä (olen hoikka) ja raskauksien myötä tullut napatyrä on leikattu sekä raskausarvetkin ovat jo vaalentuneet, mutta vatsan iho on hieman löysä ja osin iho on ryppyisen näköinen navan alapuolella.
Meillä ei olekaan ollut enää seksiä kuopuksen syntymän jälkeen, sillä mies pitää minua fyysisesti vastenmielisenä. Olisiko ideoita, miten toimia tässä tilanteessa? Varsinainen abdominoplastia on ainakin todella kallis.
Kommentit (135)
Tsiisus, nainen. Miksi edes vaivaudut. Ero heti. Kyse ei tuossa ole vatsastasi, vaan siitä että mies on täysi kusipää. Voit toki keskustella anopin kanssa ( useille miehille ainoa vaikutuskanava), mutta ei taida siitäkään olla apua. Huom erota voi myös sovussa, sopu on lapsille parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi korjausleikkaus ainakin maksaa kun häntä se niin häiritsee mutta onhan se erittäin inhottavaa sinulle olla ylipäätään tuollaisen miehen kanssa. Mitäs sitten kun olette vanhoja ja iho alkaa ihan vanhuuden takia oikein kunnolla rypistymään joka puolelta?
Varmaan jos mahdollisuus vaan on niin itse sinuna hankkisin toisen miehen.
Miestä häiritsee myös kaikki ikääntymisen merkitkin naururypyistä alkaen. :( Ja hän avoimesti halveksii vähän ikääntyneempiä ihmisiä ja pitää heitäkin kuvottavan näköisinä. Muuten hän on ihan komea, opiskellut, vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä oleva mies. Harmittaa kyllä, etten tajunnut hänen olevan tosissaan niiden ryppykommenttiensa kanssa jo seurusteluaikoina (luulin, että hän laski leikkiä, kun haukkui mua naururypyistäni jo silloin).
Miehesi tarvitsee ammattiapua; keskustelua ammattiauttajan kanssa ikääntymiseen liittyvistä fobioista ja parisuhdeterapiaa mikä on sallittua ja mikä ei jos parisuhteen haluaa säilyttää.Henkinen väkivalta vie voimasi ja järsii itsetuntoasi joten tee jotain ja äkkiä. Mikään ei muutu jos mitään ei muuta.
Sano selkeästi miehellesi seuraavan kerran kun arvioi ulkonäköäsi; ettet voi raskauksien aiheuttamalle ulkonäköasialle enää näin jälkikäteen mitään eikä jatkuva arvostelu ole mitenkään hyväksyttävää tai sitten vaihtoehtoisesti hänen tulee tarjoata plastiikkakirurgiset toimenpiteet ulkonäön korjaamiseksi kun herra ei näytä pääsevän asian yli. Kumpi vaihtoehto otetaan?
Onko hänellä itsellään täydellinen kroppa? Murjaseppa joku negatiivinen kommentti hänestä. Mies ei selvästikään ole vielä riittävän kypsä parisuhteseen. Me exän kanssa erottiin juurikin yhtä typeristä syistä. En ollut riittävän täydellinen hänelle.
Vastaat joka kerta miehelle että 'itse olet oksettava' ja teet yökkäämis-ääniä. Älä ikinä enää anna seksiä tai suikkareita, ei edes pimeässä peiton alla ja takaapäin. Ei mitään ja sanot syyksi ettet halua ketään noin oksettavaa.
Nyt nainen! Sä olet upea, sä olet kaunis, sä olet fiksu, sä olet maailman paras äiti lapsillesi, sulla on sulle maailman parhaat lapset. Sä ansaitset parempaa, sä ansaitset rakkautta, sä ansaitset ihailua. (Elämä jättää jälkiä, ulkoisia ja sisäisiä, arvitta täältä ei kukaan selviä!) Vaihda mies, rakasta itseäsi, rakasta lapsiasi. Sä ansaitset parempaa <3
Kykenisitkö sinä seksiin miehesi kanssa tuon kaiken jälkeen?
Jos ei ole provo niin on järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi korjausleikkaus ainakin maksaa kun häntä se niin häiritsee mutta onhan se erittäin inhottavaa sinulle olla ylipäätään tuollaisen miehen kanssa. Mitäs sitten kun olette vanhoja ja iho alkaa ihan vanhuuden takia oikein kunnolla rypistymään joka puolelta?
Miestä häiritsee myös kaikki ikääntymisen merkitkin naururypyistä alkaen. :( Ja hän avoimesti halveksii vähän ikääntyneempiä ihmisiä ja pitää heitäkin kuvottavan näköisinä. Muuten hän on ihan komea, opiskellut, vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä oleva mies. Harmittaa kyllä, etten tajunnut hänen olevan tosissaan niiden ryppykommenttiensa kanssa jo seurusteluaikoina (luulin, että hän laski leikkiä, kun haukkui mua naururypyistäni jo silloin).
Siinä ei paljoa paina komeus, opinnot, hyvä palkkakaan, jos on muuten noin kusipää. Ei mulla muuta.
Karma saa aikaan sen että 10 vuoden kuluttua ko. miehellä on valtava olutmaha sekä valtavat silmäpussit.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis muuten ihan ok-näköinen ja hoikka, mutta vatsani on täydellinen turn-off miehelle ja hän avoimesti luo inhoavia eleitä nähdessään vatsani sekä sanoo sitä oksettavan näköiseksi. Emme voi edes saunoa tai käydä pesulla samaan aikaan em. syystä ja en vahingossakaan liiku esim. pelkissä rintaliiveissä vilaukseltakaan kotona.
Ne miehen kuvotuseleet tuntuvat todella loukkaavilta. Ja tiedän, että vatsani on pilalla, mutta ihmettelen, että mies ei edes osaa hillitä itseään ja kertomansa mukaan välillä jopa tahallaan kiusaa minua siitä, kun huomaa, että pahoitan siitä mieleni.
Sairasta. Toivottavasti kenenkään elämä ei oikeasti ole tällaista.
Ihme ukko, heitä mäkeen!
Minulle on raskauksista tullut arpia lähes rinnoista aina reisiin asti koko vatsa täynnä, rinnoissa on itsessään myös ja jopa polvitaipeissa. Painoakin on tullut parikymmentä kiloa lisää ja vatsanahka roikkuu. En siis ole mikään missi ja tiedän sen kyllä itsekin. Kasvot onneksi edelleen on kohtuu nätit :)
Vartalostani huolimatta mies jaksaa jatkuvasti kehua ja puristella mua ja kertoa kuinka haluttava olen. Hän tietää, että itsellä ollut vähän hankaluuksia hyväksyä arpia ja löllöyttä ja varmaan osittain haluaa vain tehdä mulle hyvän olon (en siis oikein itsekään usko että hän oikeasti pitäisi minua niin kauniina kuin väittää), mutta hän kyllä onnistuu siinä. Itse hän on edelleen yhtä komea ja urheilullinen ja lihaksikas kuin aina on ollut, eli ei ole siitäkään kiinni että itse olisi jokin plösö.
Mutta niin sen pitää mennäkin, puolison voi nähdä kauniina jos tarpeeksi rakastaa, vaikka ei Voguen kanteen kelpaisikaan, tai edes Me Naiset lehden sivuille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä narsisti.
Varaa sun miehellesi aika psykoterapiaan. Ei kuulosta normaalilta. Tai ehkä se onkin kääntymässä homoksi? Normaali mies kiinnittäisi huomionsa siihen mitä on sen vatsan alapuolella eikä haukkuisi sun vatsaa.
Ikävää, että mies on noin paljon ulkoisessa kiinni. Todennäköisesti on sisältä heikkoitsetuntoinen tyyppi, joka käyttäytyy ylimielisesti ja törkeästi. Jos suhde on jotenkin kuitenkin palkitseva ja tahdot pitää lapsillesi isän kotona, hanki hyvä ja seksikäs body/korsetti, joka peittää vatsan. Voit myös tormistautua miehen suhteen, ja sanoa, että hän voi hyvin kerätä kimpsunsa ja lähteä lätkimään - ja alkaa maksaa elatusmaksuja - jos ei vatsanahka arvostelu lopu. Itse varmaan eroaisin vastaavassa tilanteessa. Ansaitse parempaa kuin noin ala-arvoista arvostelua.
Haluatko miehen jota kiinnostaa vain ulkonäkö ja vatsan alueen iho? Vai jonkun joka arvostaa sisintäsi? Ansaitset jonkun joka arvostaa sinua. Kauneus on katoavaista, mutta luonne pysyy. Minusta seksikkäintä miehessä on se kun hän auttaa pyytämättä, leikkii lasten kanssa tai kysyy vointia. Pelkästä sikspakista ei pahemmin kumppaniksi ole. Arjessa on muutakin kuin seksi. Älä teetä yhtään turhaa leikkausta miehen takia. Hän ei ole sen arvoinen. Yh äitejä en itse ainakaan katso pahasti. Ja samapa se mitä muut ajattelee. Pääasia et itse olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Karma saa aikaan sen että 10 vuoden kuluttua ko. miehellä on valtava olutmaha sekä valtavat silmäpussit.
Ja järkyt suonikohjut kivespussissa.
Kulta pieni, eroa narsistisesta miehestäsi. Hän saa ilmeisesti tyydytystä kiduttaessaan sinua henkisesti ja tahallaan yrittää lannistaa sinua. Tiedäthän itsekin että tällaista ei ole todellinen rakkaus! Tulet löytämään suuren onnen muualta, olen siitä ihan varma. Ja todellinen rakkaus ei tuijota mahaasi tai yksinhuoltajuuttasi!!! Käännä elämässäsi uusi lehti, aloita uusi seikkailu! Olet vielä nuori ja kaikki on mahdollista!
Minä voittaisin mennen tullen kilpailun suomen rumimmasta vatsasta, sen verran kammottavalla tavalla on menneet raskaudet pieleen komplikaatioineen. Ystävieni kanssa on vakavasti pohdittu aika ajoin että uskallanko mennä kylpylöihin koska joku lapsi saattaisi säikähtää ja miten vastata jos lapset kysyvät mitä on tapahtunut vatsalleni. Kuitenkin mieheni joka käy treenaa salilla ja näyttää adonikselta, hän rakastaa kroppaani eikä ole IKINÄ antanut minun nähdä mitään merkkejä inhosta! Hän saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja voin olla hänen kanssaan aivan estottomasti. Ehkä salaa hänen on vaikea nähdä mitä minulle on tapahtunut mutta uskoisin hänen kunnioittavan paljon sitä miten olen kärsinyt saattaakseni kolme maailman ihaninta lasta maailmaan.
Tee itsellesi ja lapsillesi palvelus. Se Oikea yhä odottaa sinua, älä anna hänen odottaa kauemmin. Lähde ja etsi onnesi!
Naisen vartalo on synnytysten jäljiltä pahimmillaan aika kuvottava, turha sitä on kiistää. Miehen pitäisi kuitenkin ymmärtää tämä ennen lasten hankintaa. Ehkäisyn käyttäminen on tehokas tapa suojella paitsi pankkitiliä, myös naisen kehoa.
Naururypyt naisella sen sijaan, ah...
Vierailija kirjoitti:
Haluatko miehen jota kiinnostaa vain ulkonäkö ja vatsan alueen iho? Vai jonkun joka arvostaa sisintäsi? .
Älyllisesti epärehellisiin dikotomioihin syyllistyminen on naisessa valtava turn-off.
Klassinen merkki että miehellä on sivusuhde. Valitettavasti. Keksii jonkun tekosyyn minkä takia ei tartte oman vaimon kanssa puuhailla. Tai jos on todella noin kompleksinen että mikään epätäydellisyys ei ole hyväksyttävää, ja hakee parisuhteesta vaan arm candy -tyyppistä täydellistä näyttelyvaimoa, niin laita ukko ihmeessä vaihtoon ennenkuin sulle tulee neljänkympin tienoilla kunnon naururypyt ( jotka on normaalia eikä tee ihmisestä rumaa) tai vielä vanhempana koko naama rypistyy, samoin kuin muukin kroppa. Ethän sitten saa muuta kuin haukkuja ja oksetusta osaksesi. Maailma on täynnä normaalejakin miehiä, jotka osaa olla naista kohtaan myös kunnioittavia.