Vatsani iho repeytyi raskauksissa -- mies halveksii vartaloani, eikä kykene seksiin enää kanssani
Sain 1,5 vuoden välein kaksi lasta aviomieheni kanssa ja nykyään hän nyrpistää nenäänsä aina, jos näkee vatsani sekä sanoo sitä oksettavan näköiseksi. Vatsani on siis melko litteä (olen hoikka) ja raskauksien myötä tullut napatyrä on leikattu sekä raskausarvetkin ovat jo vaalentuneet, mutta vatsan iho on hieman löysä ja osin iho on ryppyisen näköinen navan alapuolella.
Meillä ei olekaan ollut enää seksiä kuopuksen syntymän jälkeen, sillä mies pitää minua fyysisesti vastenmielisenä. Olisiko ideoita, miten toimia tässä tilanteessa? Varsinainen abdominoplastia on ainakin todella kallis.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap vielä ihmettelet. Etköhän ole jo riittävän vakuuttunut siitä että suhteenne on entinen. Et voi jäädä tuollaisen sian kynsiin loppuelämäksesi. Hirveä äijä. Miten hän kuvittelee olevansa täydellinen. Sano hänelle että jättää sinut jos kerran olet niin vastenmielinen. Ei siinä ole pakko roikkua kummankaan! Paitsi jos äijäsi on vaan riippuvainen sinusta ja haukkuu sinua koska voi. Heran jestas jätä nyt tuollainen kuvotus! Sinä et voi hyvin hänen kanssaan.
Viiden lapsen räjähtänyt äiti ja vaimo joka kelpaa sellaisena kuin on
Mutta et voi väittää etteikö miehesi fantasioisi joskus esim runkatessaan siitä nuoresta timmistä neidistä jonka pimpistä ei ole vielä syntynyt mitään? On se tuntuma vähän eri.
En oo aiemman viestin kirjoittaja, mutta mitä sitten? Mä mietin runkatessani joskus Sepe Sutta ja kolmea porsasta. Jokaisen fantasiat on oma asia, ja saa olla ihan mitä tahansa, mutta ei todista mitään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä se paskaukko helvettiin elämästäsi.
Tai jos tuntuu mahdottomalta erota lasten takia, sanot ukolle että voitte asua kämppiksinä.
Käyt panemassa jotain normaaleja miehiä jos haluat seksiä.
Ollaan tässä eleltykin kämppiksinä kuopuksen syntymän jälkeen. On mulla kiinnostusta ajatustasolla joitain muita kohtaan, mutta eipä sellaisista jutuista taitaisi mitään tulla, kun olen "varattu" ja mulla on kaksi pientä lasta -- ja se maha. Mistä tiedän, etteivät muutkin miehet inhoaisi sitä? En halua myöskään kenenkään miehen hyväksikäytettäväksi mihinkään vakipanosuhteeseen, vaan haluaisin oikean rakkaussuhteen sitten joskus, jos onnistaa.
Luuletkos, että yhdelläkään synnyttäneellä naisella olis miestä tai seksielämää, jos kaikkia miehiä häiritsis raskauden jäljet? Mä oon synnyttäny useamman, eikä oo miestä haitannu raskausarvet eikä löysä iho eikä pömppömaha.
Muista, että sallimalla moisen opetat lapsillesi mitä pitää sietää. Opetat heille aivan sairaan parisuhteen mallin. Saat olla huolissasi sitten kun he roikkuvat aikuisena narsisteissa ym. Opeta heille mieluummin, että on parempi olla yksin kuin väkivaltaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä herranjumala
No eihän se vaihtamalla onnistu, jos Ap:n vartalo / vatsa on oksettavan näköinen. Kelle hän kelpaa!!! Haloo!!??
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Minä löysin kahden pienen lapsen yh-äitinä elämäni rakkauden. Vaikka exäni ei ollut ihan nöin ääliö, oli meidänkin suhteessa alistamista ja tahallista loukkaamista. Lisäksi alkoholismia ja persoonallisuushäiriö. (Ajatella, mun ex todellakin on persoonallisuushäiriöinen alkoholisti, enkä pidä käytöstä yhtä pahana kuin ap sun miehen)
Suhteen edetessä ja syventyessä nykyinen mieheni jaksoi yllättää minut useasti. Kuinka kauniisti puhui minulle, latasi kahvinkeittimen valmiiksi aamuisin ja se huomaavaisuus sängyssä! Se ei päättynyt hänen orgasmiinsa, eikä edes minun. Silittelyn lomassa hän kysyi, onko minulla jano ja haluaisinko hänen hakevan lasillisen vettä.
Huonon suhteen jälkeen tällainen huomaavaisuus sai mut tuntemaan itseni prinsessaksi.
Ja minä sain tämän aarteen, vaikka rintani roikkui ja vatsani oli ryppyinen. En todellakaan ole muutenkaan maailman kaunein nainen, etuhampaiden välissä on rako ja käsivarteni on tuhdit. En minä erityisen rumakaan ole, olen kyllä tyytyväinen itseeni.
Vähän ot, mutta pakko mainita.
Ootte kyllä suomalaiset naiset vähään tyytyväisiä, jos kahvinkeittimen täyttäminen ja sängyssä toisen huomioonottaminen riittää teille prinsessaoloon.. ei siis pahalla, mut eikö tuota enempää tarvita? Eikös tuollaiset asiat ole ihan alimman tason vaatimuksia?
Jos mun mieheni sanois tai käyttäytyisi tulla tavalla kerrankin, niin antaisin kuulla kunniansa niin lujaa, että kuuluis seuraavaan kaupunkiin saakka, ja laittaisin heti avioerohakemuksen vireille netin kautta. Ei tuossa voisi tehdä yhtään mitään muuta. Miehesi on lapsellinen mätämunaluuseri joka ei ansaitse sinua. Pärjäät paremmin ilman ja löydät varmasti miehen joka arvostaa sinua ja vartaloasi. Harvan ihmisen vartalo on virheetön. Sinä olet kantanut ja synnyttänyt miehesi lapset, hitto soikoon, ja ääliö kehtaa kohdella sinua noin, ja sinä vielä annat?!
Helvetti, älkää naiset olko nössyköitä!
Mies ei ole henkisesti kovin kypsä, jos noin ajattelee. Raskaus jättää suurimmalle osalle naisista jäljet. Nakkaa pellolle tommonen mies ja löydät ihan varmasti uuden.
Ei ole sinun ulkonäön kanssa mitään tekemistä tällä, vaan miehen tämä on miehesi tapa alistaa sinua. Ulkonäköön puuttuminen on niin helppoa. Minulla oli samanlainen mies, jonka esteettisiä silmiä häiritsi minun rumuuteni, niin, että jouduin peittämään itseni. Tosiasiassa selvisi, että hän oli itse pettänyt mnua ja tehnyt todella rumia temppuja, jotka hän projisoi minuun. Minun "rumuuteni" oikeutti pettämisen ym. Onneksi pääsn eroon ko kusipäästä ja suosittelen sinulle samaa jo lapsies vuoksi. Lapsesi oppivat, että naisen julma arvostelu ja inhoaminen ulkonäön vuoksi on ok. Lapsesi ovat ansainneet paremman mallin. Eroa jo heidän vuokseen.
Käyttäjä226 kirjoitti:
Miehessä itsessä on joku ominaisuus, jota hän ei voi sietää. Teko, joka on iljettävä hänen mielestään. Täytyy olla. Tapa, jolla hän suuntaa katseensa vatsaasi ja puistelee päätään vai miten se meni, on vain hänen oma virhe.
Kysy ensi kerralla suoraan: Mitäs asiaa peilaat minuun, mikä se on se salainen, repeytynyt, ruma, joka vie seksihalut?
Yllätyt.
Mun mies kielsi homoutensa. Nyt ex.
Vierailija kirjoitti:
Olisit jättänyt lapset tekemättä niin ehtisit nöyristellä miestäsi 24/7.
Oikeasti...näytä sille miehelle missä on ulko-ovi!
Olettaen tietysti, että omistat sen ulko-oven. Ja samaa mieltä olen, miksi helvetissä menit tekemään lapsia? Veikkaan että olit parikymppinen ja opiskelut kesken jättänyt. Tai sitten et pahemmin edes viitsinyt opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun ulkonäön kanssa mitään tekemistä tällä, vaan miehen tämä on miehesi tapa alistaa sinua. Ulkonäköön puuttuminen on niin helppoa. Minulla oli samanlainen mies, jonka esteettisiä silmiä häiritsi minun rumuuteni, niin, että jouduin peittämään itseni. Tosiasiassa selvisi, että hän oli itse pettänyt mnua ja tehnyt todella rumia temppuja, jotka hän projisoi minuun. Minun "rumuuteni" oikeutti pettämisen ym. Onneksi pääsn eroon ko kusipäästä ja suosittelen sinulle samaa jo lapsies vuoksi. Lapsesi oppivat, että naisen julma arvostelu ja inhoaminen ulkonäön vuoksi on ok. Lapsesi ovat ansainneet paremman mallin. Eroa jo heidän vuokseen.
Miehesi haki muuta koska olet ruma ja tajuat sen varmasti itsekin, vaikka feminazina et voi sitä millään myöntää. Todennäköisesti olet myös huonosti käyttäytyvä ja soitat poskeasi kaikesta mahdollisesta. Mistä opit tuon "projisoi" -sanan? Et vaikuta kovin fiksulta käyttämään sitä ja se paljastaa opiskelemattomuutesi. Onko takana pelkkä perskoulu?
Katsokaa noita "ei tykkää" -klikkauksia! Montako miestä luulette olevan siinä joukossa. Tämä on kuitenkin ämmien itkupalsta ja kaikki sen tajuaa aiheista päätellen. Jaxuhalit vaan kaikille mammoille ja potkikaa miehiä munille kunnes itkette itsenne yksin uneen. Onko iskää ikävä, onko?
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mieheni sanois tai käyttäytyisi tulla tavalla kerrankin, niin antaisin kuulla kunniansa niin lujaa, että kuuluis seuraavaan kaupunkiin saakka, ja laittaisin heti avioerohakemuksen vireille netin kautta. Ei tuossa voisi tehdä yhtään mitään muuta. Miehesi on lapsellinen mätämunaluuseri joka ei ansaitse sinua. Pärjäät paremmin ilman ja löydät varmasti miehen joka arvostaa sinua ja vartaloasi. Harvan ihmisen vartalo on virheetön. Sinä olet kantanut ja synnyttänyt miehesi lapset, hitto soikoon, ja ääliö kehtaa kohdella sinua noin, ja sinä vielä annat?!
Helvetti, älkää naiset olko nössyköitä!
Itse asiassa juttu taitaa olla juuri päin vastoin: sinä olet ruma etkä ansaitse miestäsi. Todennäköisesti olet myös huonokäytöksinen, koska mies ei yleensä välitä ulkonäöstä jos löytää hyväkäytöksisen naisen. Ainoa äijä jonka näin ollen voit saada on itsekin luuseri, joten joudut ehkä laskemaan odotuksiasi. Ehkäpä olet jo saavuttanutkin sen mitä voit ja kun nainen iskeytyy 30-vuoden seinään, ei paljon ole enää toivoa. Varsinkin jos on lapsia. Ainoa vaihtoehto kohdallasi on uskoa jälleensyntymään. Toivo itsellesi samalla paremmat geenit ja kasvatus.
Mies siirtää omat pelkonsa ja häiriönsä suoraan sinuun. Ei näe niitä itsessä, vaan sinussa, koska on helpompi nähdä toisessa. Hän on myös kypsymätön ja itsekeskeinen. Ei arvosta kahta lastaan eikä sinua puolisona. Jos mahdollista, ota asia esille ja kerro mielipiteesi.
Huh, mikä mies. Mulla on jäänyt vatsaan reppu, on raskausarpia, on umppari leikattu ja siitä arpi. Silti mieheni on kiihkeä seksissä ja haluaa sitä kanssani. Niin ja multa on leikattu väliliha ja tokalla kerralla laitettiin muutama tikki, silti mieheni kehuu myös pilluani.