Vatsani iho repeytyi raskauksissa -- mies halveksii vartaloani, eikä kykene seksiin enää kanssani
Sain 1,5 vuoden välein kaksi lasta aviomieheni kanssa ja nykyään hän nyrpistää nenäänsä aina, jos näkee vatsani sekä sanoo sitä oksettavan näköiseksi. Vatsani on siis melko litteä (olen hoikka) ja raskauksien myötä tullut napatyrä on leikattu sekä raskausarvetkin ovat jo vaalentuneet, mutta vatsan iho on hieman löysä ja osin iho on ryppyisen näköinen navan alapuolella.
Meillä ei olekaan ollut enää seksiä kuopuksen syntymän jälkeen, sillä mies pitää minua fyysisesti vastenmielisenä. Olisiko ideoita, miten toimia tässä tilanteessa? Varsinainen abdominoplastia on ainakin todella kallis.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajana vasta vaikeaa on. Voithan pukeutua bodyyn tai aluspaitaan.
Saunominen kynttilänvalossa on romanttista.
Korosta itsesi hyviä puolia.
Ja tiedoksi: kyllä se kroppa siitä vielä palautuu-tosin vuosia menee.
Sori mutta, sinä olet kyllä todella idiootti.
Vatsahan tuossa ei ole ongelma vaan se että mies käyttää henkistä väkivaltaa, tahallaan aiheuttaa pahaa mieltä.
Kerropa ap oikein juurta jaksaen, miksi tämä mies on sen arvoinen että uhraat itsetuntosi ja mielenterveytesi? Niinpä. Mun eksä myös sanoi etten koskaan tuu saamaan ketään ja blaablaa. Eipä tullut hänelle mieleen, että pärjään ihan yksinkin ja olen paljon onnellisempi näin kuin mitä ikinä olin hänen kanssaan.
Kamala, sadistinen ja sairas, ilkeä mies.
Ole rohkea ja jätä hänet. Mitkään miehesi hypoteettiset hyveet eivät korvaa henkistä väkivaltaa. Olet arvokas, kaunis ihminen, jolla on ihan normaali synnyttäneen naisen vatsa. Tulet varmasti vastaanottamaan vielä aitoa rakkautta terveeltä mieheltä, joka nauttii katsoa kaikkea sinussa.
Tämä kipeä mies voi etsiä vaikka täydellisen muovinuken itselleen, jota ihailla.
Ala ap yökötellä joka kerta, kun miehesi penis vilahtaa. Hyi mikä kurttukassi. Katso kauanko jaksaa.
Miten niin yksinhuoltajana vasta vaikeeta on?
Itse voin sanoa, että jos vertaan yh-elämääni ja avioliittoani persoonallisuushäiriöisen kanssa niin kyllä on yh:na helppoa. Ihan sama vaikka asuisin lasten kanssa viemärissä niin meillä olisi helpompaa kuin sen miehen kanssa. Ilmeisesti ei ole kokemusta henkisesti ja/tai fyysisesti väkivaltaisen miehen kanssa, joka käyttää väkivaltaa kontrollointiin ja alistamiseen?
Sitä ihmettelen, että miksi ton munapään sanomiset laskee niin paljon ap:n itsetuntoa? Itse lakkasin jo ennen eroa välittämästä exän sanoista, koska ne nousi kaikki hänen sisäisestä pimeydestään eikä niillä ollut mitään arvoa.
En olisi päivääkään tuollaisen miehen kanssa. Tuollaista kohtelua ei voi antaa anteeksi vaikka joskus ymmärtäisi pyytää.
Ero on ainut ratkaisu. Minun aviomiehet eivät ole kommentoineet mitenkään kropan muutoksiin synnytyksen jälkeen. Olen heistä ollut yhtä haluttava kuin ennen lapsiakin. Jos aidosti rakastaa kumppaniaan rakastaa häntä juuri sellaisena kuin hän on.
Veikkaan kyllä että tässä on miehellä ennemmin kyseessä uskottomuus tai homous tai on bi. Hän solmi peiteliiton ja nyt kun on lapset niin ei ole halukas panemaan tai sillä ei edes seisto vaikka olisi Miss Universum vierssä.
Noin ilkeä mitä miehesi on sinulle hän ei ansaitse sinua eikä lapsiaan. Jätä se sika.
Käske miehes opiskella plastikakirurgiksi - kestänee varmaan n 10 v. Sen jälkeen voi leikellä sua koemielessä mieleisekseen.
Minulla on tuttuja, jotka ovat eronneet. Osalla näistä naisista on ylipainoa ja vatsamakkaroita. Mutta kas kummaa, ovat löytäneet uuden puolison ( eikä ole mennyt kauankaan) ja saaneet lisää lapsia. Että ei kaikki miehet ole niin pinnallisia, että vain ulkonäkö merkitsee jotain. Aapeen kannattaisi heivata miehensä ulos ja äkkiä. Seuraava vaihe miehellä, ellei ole jo, on mennä vieraisiin. Perustelee sitten, että hänellä on normaalit halut ja pakko saada seksiä, mutta kun oma vaimo ällöttää, pakko käydä vieraissa.
Voi luoja kuinka paha mieli tuli puolestasi,sano miehellesi että rakkaudella kannoit 2 lastanne ja raskaus jätti muistoksi sinulle arvet jotka on merkki äitiydestäsi,päivääkään en katsoisi tuollaista miestä,parempi yksin ja koeta itse hyväksyä kehosi ja ole ylpeä jokaisesta arvesta
Mulla on selluliittia ja löysää ihoa vatsassa raskauden jäljiltä, mutta mun mies aina jaksaa kannustaa ja kehua kauniiksi.
Nuorena seurustelin miehen kanssa, joka kommentoi rumasti vartaloani, vaikka olin nuori, hoikka ja hyväkroppainen...
että ei se oo sun vatsamakkaroistasi kiinni, että mies on noin kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi korjausleikkaus ainakin maksaa kun häntä se niin häiritsee mutta onhan se erittäin inhottavaa sinulle olla ylipäätään tuollaisen miehen kanssa. Mitäs sitten kun olette vanhoja ja iho alkaa ihan vanhuuden takia oikein kunnolla rypistymään joka puolelta?
Varmaan jos mahdollisuus vaan on niin itse sinuna hankkisin toisen miehen.
Miestä häiritsee myös kaikki ikääntymisen merkitkin naururypyistä alkaen. :( Ja hän avoimesti halveksii vähän ikääntyneempiä ihmisiä ja pitää heitäkin kuvottavan näköisinä. Muuten hän on ihan komea, opiskellut, vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä oleva mies. Harmittaa kyllä, etten tajunnut hänen olevan tosissaan niiden ryppykommenttiensa kanssa jo seurusteluaikoina (luulin, että hän laski leikkiä, kun haukkui mua naururypyistäni jo silloin).
Joku vantaalainen tindermies kerran haukkui profiilikuvani naururyppyjä. Mitä nyt en edes itse huomannut koko kuvasta mitään ryppyjä, olen muilta saanut kuulla olevani siloposkinen babyface. Olikohan sama mies? Tai sitten samankaltainen henkinen ongelma.. :P
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oksettava. Ero voisi olla parempi vaihtoehto myös lapsille. Kuvittele jos miehesi saa opetettua lapsille saman ajattelutavan!
Häiriintynyt mies olisi varmaan vieläpä ylpeä syömishäiriöisistä lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ukko? Itse veikkaisin alle 25. Ilmeisesti suurena yllätyksenä tullut että naisen vartalo muuttuu synnytyksien myötä. Kyllä lähtisi vaihtoon tai alkaisin itse nyrpistelemään hänen ruumiinosilleen ääneen.
Hän on 39-vuotias. T. Ap
Kuule. Minä löysin kahden pienen lapsen yh-äitinä elämäni rakkauden. Vaikka exäni ei ollut ihan nöin ääliö, oli meidänkin suhteessa alistamista ja tahallista loukkaamista. Lisäksi alkoholismia ja persoonallisuushäiriö. (Ajatella, mun ex todellakin on persoonallisuushäiriöinen alkoholisti, enkä pidä käytöstä yhtä pahana kuin ap sun miehen)
Suhteen edetessä ja syventyessä nykyinen mieheni jaksoi yllättää minut useasti. Kuinka kauniisti puhui minulle, latasi kahvinkeittimen valmiiksi aamuisin ja se huomaavaisuus sängyssä! Se ei päättynyt hänen orgasmiinsa, eikä edes minun. Silittelyn lomassa hän kysyi, onko minulla jano ja haluaisinko hänen hakevan lasillisen vettä.
Huonon suhteen jälkeen tällainen huomaavaisuus sai mut tuntemaan itseni prinsessaksi.
Ja minä sain tämän aarteen, vaikka rintani roikkui ja vatsani oli ryppyinen. En todellakaan ole muutenkaan maailman kaunein nainen, etuhampaiden välissä on rako ja käsivarteni on tuhdit. En minä erityisen rumakaan ole, olen kyllä tyytyväinen itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi korjausleikkaus ainakin maksaa kun häntä se niin häiritsee mutta onhan se erittäin inhottavaa sinulle olla ylipäätään tuollaisen miehen kanssa. Mitäs sitten kun olette vanhoja ja iho alkaa ihan vanhuuden takia oikein kunnolla rypistymään joka puolelta?
Varmaan jos mahdollisuus vaan on niin itse sinuna hankkisin toisen miehen.
Miestä häiritsee myös kaikki ikääntymisen merkitkin naururypyistä alkaen. :( Ja hän avoimesti halveksii vähän ikääntyneempiä ihmisiä ja pitää heitäkin kuvottavan näköisinä. Muuten hän on ihan komea, opiskellut, vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä oleva mies. Harmittaa kyllä, etten tajunnut hänen olevan tosissaan niiden ryppykommenttiensa kanssa jo seurusteluaikoina (luulin, että hän laski leikkiä, kun haukkui mua naururypyistäni jo silloin).
Joku vantaalainen tindermies kerran haukkui profiilikuvani naururyppyjä. Mitä nyt en edes itse huomannut koko kuvasta mitään ryppyjä, olen muilta saanut kuulla olevani siloposkinen babyface. Olikohan sama mies? Tai sitten samankaltainen henkinen ongelma.. :P
Tutulta kuulostaa, sillä olin itsekin käytännössä ihan siloposkinen mieheni tavatessani. Tosin mies ei ole Vantaalta, PK-seudulta kylläkin (alunperin kotoisin ihan muualta Suomesta). T. Ap
Ole ylpeä vatsastasi ap!
Samoin kaikki muutkin synnyttäneet ja imettäneet naiset olkaa ylpeitä vartalostanne ja muistakaa, että kunniamerkkien kuuluukin roikkua!
Sinun vatsasi ei välttämättä ole pilalla. Sinulle on uskoteltu niin. Nuorena urheilijana seurustelin pojan kanssa, joka haukkui jatkuvasti ulkonäköäni. Hänen mielestään minulla oli paksut jalat ja rumat käsivarret. Hihattomat paidat ja lyhyet hameet olivat sen vuoksi kielletty. Oikeasti kroppani oli tuolloin tyrmäävän upea. Hän oli niin mustasukkainen, että rajoitti pukeutumistani, jottei kukaan muu olisi nähnyt minua.
Ei mies sattumalta alkanut halveksimaan sinua juuri lastenteon jälkeen. Voit kuitenkin lapsista huolimatta heittää ukon helvettiin!