Vatsani iho repeytyi raskauksissa -- mies halveksii vartaloani, eikä kykene seksiin enää kanssani
Sain 1,5 vuoden välein kaksi lasta aviomieheni kanssa ja nykyään hän nyrpistää nenäänsä aina, jos näkee vatsani sekä sanoo sitä oksettavan näköiseksi. Vatsani on siis melko litteä (olen hoikka) ja raskauksien myötä tullut napatyrä on leikattu sekä raskausarvetkin ovat jo vaalentuneet, mutta vatsan iho on hieman löysä ja osin iho on ryppyisen näköinen navan alapuolella.
Meillä ei olekaan ollut enää seksiä kuopuksen syntymän jälkeen, sillä mies pitää minua fyysisesti vastenmielisenä. Olisiko ideoita, miten toimia tässä tilanteessa? Varsinainen abdominoplastia on ainakin todella kallis.
Kommentit (135)
Sain ekasta samanlaisen kurttuvatsan, jota olen kantanut jo parikymmentä vuotta. Silti on vientiä riittänyt, sen jälkeen on kaksi pitkää hyvää suhdetta ollut. Maailma on täynnä miehiä, jotka on valmiita rakastamaan sua just tuollaisena. Dumppaa se luuseri, joka sun kotona nyt pyörii.
Miestä häiritsee myös kaikki ikääntymisen merkitkin naururypyistä alkaen. :( Ja hän avoimesti halveksii vähän ikääntyneempiä ihmisiä ja pitää heitäkin kuvottavan näköisinä. Muuten hän on ihan komea, opiskellut, vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä oleva mies. Harmittaa kyllä, etten tajunnut hänen olevan tosissaan niiden ryppykommenttiensa kanssa jo seurusteluaikoina (luulin, että hän laski leikkiä, kun haukkui mua naururypyistäni jo silloin).[/quote]
Mies on siis joku luonnonoikku,.joka.ei vanhene ja rypisty. Anna mien mennä menojaan. Vaihtakoon joka vuosi uuden 20 v. Typykän.
Olen lievästi ylipainoinen nainen, enkä tiedä haluanko edes ikinä laihtua normaalipainoiseksi saatika hoikaksi, sillä olen ainakin omalla kohdallani huomannut että ylipaino suojaa liian pinnallisilta miehiltä.
Ne pinnalliset miehet joille kelpaa vain hyvännäköiset hoikat naiset, eivät katso minua päinkään. Mitä nyt joskus Tinderissä muutama sellainen on eksynyt jotain vittuilemaan minulle. Ja ne ovat AINA olleet sellaisia oksettavia aurinkolasipäisiä blondeja ananastukkia. Vältän sellaisia kuin ruttoa, mutta ne olivatkin virhepainalluksia. Muutenkin olen huomannut että vaaleahiuksiset miehet ovat tunteettomia, vaativia ja kylmiä limanuljaskoita, ainakin minua kohtaan. Onneksi vaaleat miehet eivät ole koskaan erityisesti viehättäneet minua, eivätkä varsinkaan kokemusteni jälkeen.
Älä vain ap sano että miehesi on vaaleahiuksinen? Tai ananastukka? :D
Vierailija kirjoitti:
Olen lievästi ylipainoinen nainen, enkä tiedä haluanko edes ikinä laihtua normaalipainoiseksi saatika hoikaksi, sillä olen ainakin omalla kohdallani huomannut että ylipaino suojaa liian pinnallisilta miehiltä.
Ne pinnalliset miehet joille kelpaa vain hyvännäköiset hoikat naiset, eivät katso minua päinkään. Mitä nyt joskus Tinderissä muutama sellainen on eksynyt jotain vittuilemaan minulle. Ja ne ovat AINA olleet sellaisia oksettavia aurinkolasipäisiä blondeja ananastukkia. Vältän sellaisia kuin ruttoa, mutta ne olivatkin virhepainalluksia. Muutenkin olen huomannut että vaaleahiuksiset miehet ovat tunteettomia, vaativia ja kylmiä limanuljaskoita, ainakin minua kohtaan. Onneksi vaaleat miehet eivät ole koskaan erityisesti viehättäneet minua, eivätkä varsinkaan kokemusteni jälkeen.
Olen muuten huomannut saman!
Blondimiehet ja ananastukat ovat todellakin paskakasoja.
Aika jännää.
Etenkin tekoblondit, joilla roikkuvat pellefarkut.
Voi aloittaja, miehesi vaikuttaa kamalalta!
Muistan koko ikäni, kun eräs mies kerran alastonta minua katsellessaan totesi: Sinä olet taideteos. Ja hän todella nautti minun katselemisesta(kin).
Minusta se oli todella kauniisti sanottu ja jätti ikuisesti hyvän mielen :-) Tämä mies oli/on muutenkin kenties elämäni rakkaus, mutta koskaan meistä ei paria varmaankaan tule. Silti, tämä on jäänyt mieleen.
Sano äijälle että joko se maksaa sen minkä lie korjausoperaation tai lakkaa valittamasta. Miltä muuten miehen keskivartalo näyttää, kai sillä on timmissä kunnossa se ja 6-pack?
Minulla on ollut elämässäni useita tuollaisia paskamiehiä.
Vaikka kroppani nuorena oli täydellinen, sitä haukuttiin.
Kaikki kehossani on haukuttu.
Nyt aikuisena naisena huvittaa kun olen tajunnut että kenelläkään noista miehistä, ei ollut mitään varaa arvostella ketään.
Itsetuntoa ei voi kasvattaa, jos elää ja asuu sontiaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sano äijälle että joko se maksaa sen minkä lie korjausoperaation tai lakkaa valittamasta. Miltä muuten miehen keskivartalo näyttää, kai sillä on timmissä kunnossa se ja 6-pack?
älä jakele paskoja kynnysmattoilu neuvojasi enää ikinä kenellekään yhtään missään.
Höpö, höpö! Ei tää voi olla totta!!! Tai jos on, niin mies on sairas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää.
Hahah, en siis olekkaan vain kuvitellut kaikkea! :P
Minua kohtaan myös oikean elämän luonnonblondinuljaskat ovat olleet inhottavia, varsinkin lyhyet ja känniset sellaiset ovat baarien sulkeuduttua jopa huudelleet ulkonäkööni liittyviä solvauksia (napoleonkompleksi kenties?), mutta sitten taas Tinderissä vetyperoksidiananaksilta on tullut jotain "vitun läski" -tervehdyksiä. Vaikka en edes ole mitenkään huomiota herättävän ylipainoinen. :D
Olisi mielenkiintoista tietää, että ovatko ne täydellisyyttä vaativat blondimiehet sitten kuumina pitämiään naisia kohtaan mukavampia, vai ovatko kaikille yhtä kusipäisiä? :D
On olemassa miehiä, jopa blondeja miehiä jotka rakastavat raskausarvista huolimatta!
Ei todellinen rakkaus häviä raskausarpien myötä
Vierailija kirjoitti:
Olen siis muuten ihan ok-näköinen ja hoikka, mutta vatsani on täydellinen turn-off miehelle ja hän avoimesti luo inhoavia eleitä nähdessään vatsani sekä sanoo sitä oksettavan näköiseksi. Emme voi edes saunoa tai käydä pesulla samaan aikaan em. syystä ja en vahingossakaan liiku esim. pelkissä rintaliiveissä vilaukseltakaan kotona.
Ne miehen kuvotuseleet tuntuvat todella loukkaavilta. Ja tiedän, että vatsani on pilalla, mutta ihmettelen, että mies ei edes osaa hillitä itseään ja kertomansa mukaan välillä jopa tahallaan kiusaa minua siitä, kun huomaa, että pahoitan siitä mieleni.
ONKO TÄMÄ TOTTA? Siis oikeasti jos ap olet todellinen ihminen, haluaisin tosiaan tutustua sinuun..
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää.
Hahah, en siis olekkaan vain kuvitellut kaikkea! :P
Minua kohtaan myös oikean elämän luonnonblondinuljaskat ovat olleet inhottavia, varsinkin lyhyet ja känniset sellaiset ovat baarien sulkeuduttua jopa huudelleet ulkonäkööni liittyviä solvauksia (napoleonkompleksi kenties?), mutta sitten taas Tinderissä vetyperoksidiananaksilta on tullut jotain "vitun läski" -tervehdyksiä. Vaikka en edes ole mitenkään huomiota herättävän ylipainoinen. :D
Olisi mielenkiintoista tietää, että ovatko ne täydellisyyttä vaativat blondimiehet sitten kuumina pitämiään naisia kohtaan mukavampia, vai ovatko kaikille yhtä kusipäisiä? :D
Mikä niissä onkin, täälläkin samanlaisia kokemuksia. Olen itse pitkä ja tuollaiset blondit ananaspätkät tulevat eniten aukomaan päätään, vaikken edes vilkaise heihin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Jos ukko on ollut mukana väkertämässä lapsia, niin todellakin hän on se joka maksaa, ellei lopputulos miellytä! Omani ei maksanut, oltiin erottu jne.. Mutta hän on myös ainoa mies joka on saanut ja saa nähdä minut tällä kurttuvatsalla, yhä edelleen. Koska hän on siihen osallinen, se on sellainen meidän yhteisen lapsemme takia. Eikä hän ole sitä kyllä koskaan halveksinut, päinvastoin, todennut miten ikäviin tilanteisiin me äidit voimme joutua, ottaen huomioon ettei hänen viehättävyys ole ainakaan vähentynyt. Olis siis aidosti pahoillaan tuosta kun tiesi miten monet miehet asiaan suhtautuvat.
Ennen kun eroat, muista pettää.