Saako mistään kaupasta enää oikeaa majoneesia mikä ei ole pelkkää vettä ja rapsiöljyä?
Tietääkö joku merkin tai kaupan?
Jos ei, pitänee itse vatkata alusta asti kananmunineen.
Kommentit (11)
HELLMANN'S MAJONEESI REAL
Felix Kruunumajoneesi
Hellmans kuten jo aiemmin mainittiin. Tosin majoneesia on helppo valmistaa myös itse.
Hellmansin majoneesi on kyllä tehty rypsiöljystä. Oikea majoneesi tehdään oliiviöljyyn. Niin kauan kun sellaista ei ole, teen majoneesin itse. Ehkä helpoin lisuke, mitä voi tehdä.
Säilyykö itse tehty majoneesi hyvin? Voisin kokeilla tehdä kun katsoin ohjetta, niin ei paljo vaivaa tarvi nähdä valmistaessa.
Ne kaupan majoneesit ovat kaikki säilöntä-ja lisäaineita tulvillaan.
Miten muka säilötyssä majoneesissa voi olla tuoretta munaa.
Majoneesi on niin helppo ja nopea pyöräyttää itse, että vain outo otus ostaa sitä kaupan hyllyiltä.
Vierailija kirjoitti:
Hellmansin majoneesi on kyllä tehty rypsiöljystä. Oikea majoneesi tehdään oliiviöljyyn. Niin kauan kun sellaista ei ole, teen majoneesin itse. Ehkä helpoin lisuke, mitä voi tehdä.
Rypsi ei ole rapsi.
Miksi et, ap, tee itse?
Helppoa, kuin mikä
Vierailija kirjoitti:
Ei tehdä. Koska se maistuu. Tehdään rapsiöljyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tehdä. Koska se maistuu. Tehdään rapsiöljyyn.
No oikeassa ranskalaisessa keittiössä ei tehdä koskaan rypsiöljyn, mitään. Sieltä olen oppini saanut aikanaan. Oliiviöljyä on miedon makuistakin.
Ite saa tehtyä 2 minuutissa