Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA elokuu 2017

27.11.2016 |

Noniin aloitetaan meille juuri plussanneille ketju elovauvojen odotusta varten <3

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laita kokonaan salaiseksi kun muuten muut näkee et on liittynyt sellaiseen. :(

Vierailija
82/112 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nyt sitte vaan kaikki halukkaat laittamaan spostia! 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/112 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kun ryhmä on siten, että sen haulla löytää, näkyy ryhmässä olevat jäsenet tosiaan kyllä, mutta ihmisten etusivuille ei tule ilmoituksia siitä, että joku on tällaiseen ryhmään liittynyt. Mutta jos osaa mennä etsimällä etsimään niin sit toki löytää kun jäsenlistaa selaa.

Tuo Elokuiset 2017 on nyt kuitenkin täysin salassa. 😊😊

84/112 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettu ja salainen ryhmä on eri asia. Suljetun löytää kyllä haulla ja näkee jäsenlistan, mutta salaista ei löydä haulla muuta kun jäsenet 😊 Sinne ei myöskään voi liittää muuta kun joko omia kavereita tai sitten sähköpostin kautta 😊

Ja pahoittelut vielä tosiaan, että eka ryhmä on täynnä, se on aivan pieni ryhmä ja ryhmä yhteisesti päätti näin, siksi tuli nopeasti täyteen.

85/112 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuitenkin olisi kiva että saataisiin ryhmään oikeasti kaikki elokuiset odottajat. Tylsää tehdä pieniä ryhmiä useita :( kyllä minä niin mieleni pahoitin!

86/112 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hämmentynyt ja epäuskoinen tänään plussannut! Pelottaa kamalasti, kun ensimmäinen tulossa ja len lukenut liikaa kauhutarinoita tuulimunista, kemiallisista ja keskenmenoista :D Mutta kiva liittyä tänne tuolta vauvakuumeen puolelta :)

87/112 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiatiiatiia: voihan sitä joku perustaa yhden isonkin ryhmän, eihän sitä kukaan estä 😊 Tässä minun perustamasta ryhmästä haluttiin siksi pienen porukan ryhmä, että kaikki opitaan tuntemaan toisemme ja sillon uskaltaa jakaa niitä arkaluontoisempiakin asioita, joka ei ole samalla tavalla mahdollista kun monen kymmenen tai sadan hengen porukassa.

Ja molly doll, paljon onnea plussasta 😊

88/112 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaahan liittymään face-ryhmäämme, joka on vielä aika piskuinen. 😊

Liittyminen onnistuu sähköpostin laakso.tuuli@gmail.com kautta itsestään ilmoittelemalla.

89/112 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks keskenmeno tälle vuodelle takana ja nyt toivon tosiaan että tämä kaveri pysyis kyydissä :) Tänään plussasin. Menkkoista laskettuna la 16.8. Tammikuussa otatin kierukan pois, menkat tullu säännöllisesti.

90/112 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan säpöö myöhemmin. Minserin kans sama la. Ylläriraskaus. Taustan johdosta (rypäleraskaus vuosia sitten) sain varhaisultran ens maanantaille.

Mä oon ihan epäuskonen. Mies tuntuu ottavan huomattavasti rennommin asian ku minä. Ei oo eka ja ei olla ihan nuoriakaan enää. Uskon varmaa vasta sit todeks ku saan syliini.

Oireita: pissalla parhaimmillaan 30 min välein, kuvottaa ja vähän jänniä tunteita vatsan seudulla . Iltasin alkaa väsyttää nii et huippaa.

91/112 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun suunnilleen samoilla viikoilla mennään, niin onkos kenelläkään muulla järkyttävää vatsan turvotusta (itse n. 5+6)? Tuntuu, että saa töihin oikein miettiä vaatteita, ettei näy ja kenkien jalkaalaittaminen/muu kyykistely tuntuu aika tustaiselta.. Turvotustahan tämä on, mutta hassua, kun vatsa on ihan kivikova ja muistuttaa vauvamasua :D Tavallaan huolissaan, vaikka olen kuullut, että muillakin oireillut samalla tavalla...

Niin ja tsemppejä kaikille :)

92/112 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Keskiviikkona tein kaksi erilaista testiä, torstaina kolmannen. Kaikki näytti, että olisin raskaana eli kai se on uskottava. :) Oon onnesta sekaisin, mutta heti alkoi myös kova huoli. Tämä raskaus on ollut tosi pitkääni toiveissa, ikääkin mulla on jo 35 ja miehellä 36. Ja molemmilla eka lapsi. Laitan Utuli sulle mailia.

93/112 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis se unohtui sanoa, että käsittääkseni la olis 20.8.😊

Vierailija
94/112 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Täällä myös yksi plussannut :-)

Rv 3+3 sain haalean plussan ja rv 4+1 digitaalisella testillä "raskaana".

Laskettu aika olisi noiden nettilaskureiden mukaan 25.8.2017.

Meillä on 6 henkinen uusperhe ja nyt tämä pikkuinen on ensimmäinen yhteinen.

Onkos siis jonkinlainen fb-ryhmä olemassa vai ymmärsinkö oikein, että se on jo täynnä?

95/112 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Kai minäkin uskallan liittyä joukkoon 😊 Tänä aamuna tuli haaleahko plussa testiin. Testasin jo viikko sitten, kun odotin kuukautisia alkavaksi, silloin näytti negaa ja heitin jo toivoni että tässä kierrossa ois tärpännyt. Menkkoja ei kuitenkaan kuulunut , eikä mitään oireitakaan. Uuden testinkin tein vain todetakseni, että se ensimmäinen piti paikkansa. Yllätyin kyllä, kun kaksi viivaa ilmestyi näkyviin 😊 Toivottu raskaus kyllä, en vaan uskonut että näin nopeasti raskautuisin. Ehkäisy jätettiin lokakuussa. Tää olis meille kolmas lapsi, ennestään meillä on 8- ja 6-vuotiaat. Laskettu aika sijoittuu netin laskurien mukaan 18.8. mutta voihan olla että ovulaatio on tapahtunut myöhemmin kuin oletin, kun se eka testi viikko sitten oli negatiivinen. Tarkentunee sitten kun saan neuvolaan yhteyden 😊

Mä voisin myös liittyä faceryhmään! Laitan utuli sulle sähköpostia 😊

96/112 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa facebook ryhmään vielä mahtuisi. Laittelin sähköpostia. :) Viikkoja n.7+.. Epäsäännöllisten kuukautisten takia ei ole varmuutta viikoista. :/

97/112 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja mukana ollaan! Eilen plussasin.

98/112 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vielä!

Mielelläni liittyisin FB- ryhmään MITEN TÄMÄ onnistuu siis ? 

99/112 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä kans yksi vertaistukea kaipaava 14.12. plussannut. 

Lasketusta ajasta ei pienintäkään havaintoa, mutta veikkailisin elokuun loppua/syyskuun alkua. Itsellänihän tilanne, että hormonikierukka otettiin pois lokakuussa ja sen jälkeen ei tosiaan ole ollut kuukautisiakaan.

Todella epätodellinen olo, kun emme mieheni kanssa uskoneet, että tämä voisi näin nopeasti lykästää.

Minulla on ennestään kaksi lasta edellisestä suhteesta ja nyt odotellaan, sitten mieheni ensimäistä.

Minäkin olisin kiinnostunut tuosta fb-ryhmästä, jos sinne vielä mahtuu.

100/112 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Ryhmään pääsee toki mukaan vielä!

Liittyminen onnistuu laittamalla omasta face-profiilistaan pientä tunnistamiskuvausta sähköpostiin laakso.tuuli@gmail.com.

Lisään väliaikaisesti face-kaveriksi, jotta ryhmään liittäminen onnistuu. 😊

Tervetuloa!