Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA elokuu 2017

27.11.2016 |

Noniin aloitetaan meille juuri plussanneille ketju elovauvojen odotusta varten <3

Kommentit (112)

41/112 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulle toinen laskuri näytti 2.8. Ja toinen 4.8.

42/112 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mul näytti tääl laskuri vikaa heinäkuuta, yks toinen 1.8 ja neuvolaa ku soitin ni sano et elokuun alussa. Ehkäpä saan selvempää tietoo ku meen tonne ultraan 😂 miten muuten teil muil on miehet ottanu uutisen? Meillä alkaa mies näin reilun viikon kypsyttelyllä tajuamaan asian ja vähän innostumaankin jo :) ja siis vauva on toivottu, oltiin varauduttu vain pidempää yrittämiseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Ilmottaudun varovaisesti mukaan, vaikka onki pahasti pelko persiissä. La taitaa olla 1.8😊 Tein ekan melko hailakan positiivisen 21pv(rv3+6) siitä nyt viikko, eikä viiva ole vahvistunut ollenkaan. Aavistuksen jopa haaleampi kuin plussaviiva😟 pregchekillä sain välissä jopa melko tumman viivan. Oireita oli n. 3pv plussasta eteenpäin pahoinvointia, rinta-arkuutta ja pms oireita (joita mulla ei normisti oo) ne loppuivat sitten kuin seinään, nyt ainoana oireena ajoittaiset kohdun "kasvukivut"😕 soitin tänään neuvolaan ja sain ajan ultraan viikonpäästä, jos siellä selviäisi tilanne😓 Kolmosta odotellaan meille kovasti😍

44/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden Losiin vasta keväällä 2018 tai 2019. Kysyttävää?

45/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Nefertiti! 😎

Mies itkaisi vähän plussa-aamuna, mutta on sen jälkeen ollut coolina, todennut vaan, että jännittää. Hänelle oli isompi juttu se, kun jätimme heinäkuun lopulla pillerit pois. Tämä oli vähän niinkuin väistämätön lopputulos. Insinööri! Mä oon itse epäuskoisena, et oonko muka raskaana, tää tärppäs niin nopeeta. Olin tällaisena "vanhana akkana" valmistautunut helposti vuodenkin yritykseen.

Vierailija
46/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nefertiti: Pidän sulle peukkuja<3 Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Meillä mies otti tosi varovaisesti. Toivottu vauva todellakin, mutta keskenmeno ehkä vei meiltä sen innostumisen fiiliksen tästä uudesta, ei kumpikaan uskalla alkaa haaveilemaan ja iloitsemaan. Saas nähdä mitä sit varhaisultrassa, jos siellä sydämenlyönnit näkyy, niin ehkä sitä sitten :) Mut katsotaan! On kyllä tyytyväinen ja odottaa innolla ultraa ja neuvolaa ja on kyl täysillä mukana<3

47/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mies oli aika oma itsensä, eli aika varovainen, eikä osannut sanoa mitään. Kyllä se kovasti huolehtii miusta, keittää teetä kun valitan että koskee yms. 😍 Miulla on tuollanem hyvin perisuomalainen mies, joka ei kauheasti puhu ja avaudu, mutta kyllä mie tiiän että se on yhtä innoissaan kun minäkin. Mies olis itseasissa jo vuosia sitten halunnut ruveta yrittämään, mutta itse en ollut valmis sillon. Hei, mites se faceryhmä? Tässä alkaa olla jo porukkaa ja voidaan ottaa mukaan sen verran kun sovitaan. Mie voin sen vaikka perustaa, jos ei kukaan muu halua. Laitanko vaikka s-posti osotteeni johon laitatte jokainen miulle nimenne ja vähän jotain tunnistetietoja faceprofiilista, että löydän teidät vai miten? 😊

Vierailija
48/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlet: Joo! Kun mietinkin et kökköö kun tääl ei saa laitettuu yksityisviestiä, ja kaiken kansan näkyville en omii tietoja haluais laittaa, kuitenkin en tahdo et kukaan saa vielä tietää :( Mut toi ois tosi jees jos perustaisit sen faceryhmän :) <3 Mä ainakin oon ihan heti mukana! :)

49/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face ryhmä kuulostaa hyvältä :)

50/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies totta kai on ilahtunu plussasta, mutta jotenkin se edellinen keskenmeno vaanii tuolla molempien pääkopassa. Ehkä just kun sydämenlyönnit näkee ni alkaa uskomaan et tää on totta :)❤ Mä jossain kohtaa kysyinki mieheltä et miks hän ei oo yhtä innoissaan ku mä tästä, hän tokas et hän on vaan nähny sen plussan siin tikussa et hän tarvii jotain konkreettisempaa 😂 Onhan se niinkin, voi ku hän tuntis kaikki nää tuntemukset ku mäki ni siin olis jo jotain konkreettisempaa 😂

Fb ryhmässä ehottomasti mukana !

Vierailija
51/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hapa: Mites muuten sulla mies reagoi keskenmenoon? Meillä mies oli ihanasti tukena, oli kyl iso apu ja tuki, vaikka myönnän et ehkä kävi sillein että itse sain surtua ja mies jäi surunsa kanssa yksin (alkoi suremaan kun itse olin jo toipunut). 

52/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvin" reagoi, jos niin voi sanoo. Oli kyl tukena ihan loppuun asti. Hän on enemmänki semmonen tyyppi et ei jää murehtimaan jotain sattunutta et vetää sit vaan mut sieltä pohjalta :)

53/112 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
54/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu Scarlet <3 Kiitos kun viittit tehdä <3 Mä laittelen sulle spostia ihan just kun koneelle kerkeän :)

55/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille! Luen kohta ihan ajatuksella kaikkien viestit, mutta oli pakko tulla purkamaan tätä jännitystä ja ihmetystä jonnekin: mulle tuli pari tuntia sitten elämäni eka plussa!! Kuukautisten pitäis siis alkaa vasta huomenna ja alavatsa/-selkä on kipuillut jo viimeset puolitoista viikkoa, normaalisti kivut ei ala noin aikaisin niin olin tavallaan jo vähän valmistautunut tähän.. :) Mies on vielä koulussa, haluan kertoa sille ihanan yllärin vasta kasvokkain, ei vaan jaksais odottaa! :D Onnea vielä kaikille muillekin plussailijoille! <3

56/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlet heitin sulle sähköpostia. Kiitos vielä ku viitsit tehdä sen ryhmän! ❤

Tervetuloa joukkoon pu! Ja onnea ❤

Vierailija
57/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Scarlet sulle säpöö <3 Ja Pu, tervetuloa ja onnea <3 

58/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Pu ja onnea! Itellä oli ihan sama fiilis ennen plussaa, että jotenkin jo aavisti koska menkkakivut ei meikäläiselläkään ala ikinä ennen menkkoja 😊 Kerrohan meille sit miten miehesi reagoi 😍

59/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-posti laitettu! Kerrohan, jos ongelmaa mun lisäämisessä, oon laittanut asiakkaiden takia estoja.

60/112 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

loin nyt sen faceryhmän ja kun se on salainen niin ei anna nimellä lisätä kun miun omia kavereita, mutta yritin ainakin lisätä teidän s-postiosoitteilla, jos se ei sillä toimi niin sit miun täytyy pyytää teidät kaveriks siks aikaa, että saan lisättyä ryhmään :D Ryhmä siksi salainen, että sitä ei nää muut kun jäsenet ja se ei siis löydy edes haulla tms. Kertokaa toimiiko tää tällein vai ei :D