Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA elokuu 2017

27.11.2016 |

Noniin aloitetaan meille juuri plussanneille ketju elovauvojen odotusta varten <3

Kommentit (112)

101/112 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis lähinnä face-profiilikuvastaan tunnistettavia tietoja. Ja tietenkin nimi jolla hakea ko. profiilia. 😊

102/112 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

Täällä yksi jonka laskettu aika on elokuun 19. pv. Olisin kiinnostunut tulemaan FB ryhmään. Laitan Tuuli sulle sähköpostia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Uskaltaudun mukaan LA on elokuun puolen välin paikkeilla. Takana yksi tuulimunaraskaus tämän vuoden puolella(siis 2016 alussa ;) ). Kovasti odotettu ja toivottu on tämä. Eka  meni kesken 11 viikon kohdilla. Aloin vuotamaan verta ja oikealla puolella alkoi tuntumaan semmosta tylppää kipua.  Minulla on nyt mielestäni ollut enemmän hormonaalisia muutoksia. Rinnat on kiepeämmät, pari viikkoa sitten tuli huimausta, ja ruoka ei oikein meinaa maittaa. Ei ole nälän tunnetta ja sitten ku tiedän et ois hyvä syödä jotain ja alan syömään niin tuntuu ettei loppua tulekaan :D Väsymys on myös melkosen infernaalinen. Kahdet päikyt päivässä alkaa olla jo rutiini.  Oon nyt ollut viikon verran tosi kipeänä ja jouduin hakemaan antibioottikuurin korvatulehdukseen. Olen joutunut siis lepäilemään PALJON ja tuntuu, että alan jo senkin takia tulla vainoharhaiseksi..:D  Minulla on siis ajoittain tuota samaa tylppää kipua oikealla ja sitten välillä semmosia menkkamaisia kipuaaltoja alavatsalla. Yritän tässä kovasti ajatella positiivisesti, mutta välillä se on vaikeaa ja en myöskään haluaisi hirveästi nostatella toiveita. Ensi viikolla olisi eka neuvola. Olen myös pohtinut varhaisultraa, mutta en sitten tiedä menisikö rahat hukkaan jos mitään ei vielä näy. Olen myös kiinnostunut faceryhmästä laitan postia sinulle Tuuli :)

104/112 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemi89 kirjoitti:

Hei!

Täällä kans yksi vertaistukea kaipaava 14.12. plussannut. 

Lasketusta ajasta ei pienintäkään havaintoa, mutta veikkailisin elokuun loppua/syyskuun alkua. Itsellänihän tilanne, että hormonikierukka otettiin pois lokakuussa ja sen jälkeen ei tosiaan ole ollut kuukautisiakaan.

Todella epätodellinen olo, kun emme mieheni kanssa uskoneet, että tämä voisi näin nopeasti lykästää.

Minulla on ennestään kaksi lasta edellisestä suhteesta ja nyt odotellaan, sitten mieheni ensimäistä.

Minäkin olisin kiinnostunut tuosta fb-ryhmästä, jos sinne vielä mahtuu.

Meille ei sitten syksyllä tulekkaan vauvaa. 22.12. alkoi selkä särky ja todella niukka verinen vuoto. 24.12. tuli todella kovat kivut ja jouduin sairaalaan, kun en edes pystyssä pysynyt ja verta tuli todella paljon ja keskenmenohan se oli, niin kuin olin jo 22. päivä alkanut epäilläkin.

Nyt sitten odotellaan jälkivuodon loppumista ja toivotaan todella hartaasti, että päästään tässä pian yrittämään uudestaan. Tuntuu että toive uudesta raskaudesta ja kaksi jo olevaa lasta ovat nyt ainoat jotka lohduttaa tässä.

Onnea tänne kaikille odotukseen ❤

105/112 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi odottaja kaipaamassa vertaistukea, la olisi 12.8. :) vieläkö fb-ryhmään mahtuu?

106/112 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahtuu, mukaan vaan! laakso.tuuli@gmail.com -osoitteeseen voi laittaa kuvausta omasta face-profiilikuvastaan, jotta löydän liittääkseni väliaikaisesti kaveriksi (jolloin salaiseen ryhmään lisääminen onnistuu). 😊

107/112 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fb-ryhmässä tilaa vielä yhdelle? :)

108/112 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin myös liittyä siihen salaiseen fb ryhmään. Mistä löydän Scarlet sun sähköpostin? Mulla LA 4.8.

109/112 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, laitoin jo emailia faceen liittyäkseni :) toiv. Löysi perille!

110/112 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ois kans la elokuussa ja laitoin sulle utuli s-postiin.

111/112 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmässä on huomattu, että jäsenmäärä alkaisi pikku hiljaa olla kohdillaan.

Nyt vielä ehtinee liittyä mukaan. Palaan asiaan, jahka ryhmä on uusilta jäseniltä suljettu.

112/112 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmämme Facessa on täten suljettu varsin suuren jäsenmäärän vuoksi, eikä uusia jäseniä enää valitettavasti oteta.

Facebookista löytyy kuitenkin esim. "Elokuiset vauvat 2017" -niminen ryhmä, jossa ei ainakaan vielä ole rajoitettu jäsenmäärää. Ymmärtääkseni myös Kaksplus -sivuston kautta löytyy jokin elokuisten ryhmä.

Ihanaa odotusta kaikille! :)