Miltä tuntuu olla todella komea mies joka kääntää naisten päät?
Sellainen super komea ,super maskuliininen, komeat kasvot, leveät hartiat ja pitkä ruumiinpituus. Naiset kääntyvät ihailemaan ja katsomaan kuka tuo mies oikein on. Naiset katsovat kuinka mies näyttää poikkeuksellisen komealta ja ajattelevat ja fantasioivat tuosta miehestä. Naiset haluavat tuon miehen itselleen ja kaikki naiset kilpailevat tuosta samasta miehestä. Kun tuo mies kävelee huoneeseen sisään saa tuo mies naisen kehon sisällä värinää jo pelkällä läsnäolollaan.
Kommentit (78)
Eilen näin baarissa pitkästä aikaa todella komean miehen. Olen siis mies itsekin, eikä noita mallimiehiä kovin usein näe. Eipä tarvinut hänen kauan olla yksin, kun joku nainen tunki hänen syliinsä. Ei mielestäni mikään kovinkaan kummoinen nainen, mutta miehelle nähtävästi kelpasi.
Tosin baarissa oli eilen jostain syystä todella heikko naistarjonta. Miehiä oli liikkeellä jostain syystä paljon enemmän ja kauneimmat tuntuivat olevan varattuja, koska tanssivat vain omissa porukoissaan, eivätkä päästäneet miehiä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin baarissa pitkästä aikaa todella komean miehen. Olen siis mies itsekin, eikä noita mallimiehiä kovin usein näe. Eipä tarvinut hänen kauan olla yksin, kun joku nainen tunki hänen syliinsä. Ei mielestäni mikään kovinkaan kummoinen nainen, mutta miehelle nähtävästi kelpasi.
Tosin baarissa oli eilen jostain syystä todella heikko naistarjonta. Miehiä oli liikkeellä jostain syystä paljon enemmän ja kauneimmat tuntuivat olevan varattuja, koska tanssivat vain omissa porukoissaan, eivätkä päästäneet miehiä siihen.
Komeankin miehen pitää yleensä nähdä vaivaa saadakseen todella kauniin naisen. Ehkä miestä laiskotti ja otti sen ihan ok misun, jonka sai tekemättä mitään.
Täytyy kyllä myötää että jos olen erityisen hyvällä tuulelle ja se näkyy päälle on hienoa kävellä kaupungilla ja saada kaikenikäisten naisten hymyileviä katseita. Siinä tulee jakaneeksi omaa hyvää fiilistä muillekin.
Muuten harva nainen katsoo suoraan. Usein vilkuilevat salaa. Yritän olla kuin en huomaisikaan. Suomalaiset naiset ovat ujoja. Häkeltyvät jos menen juttelemaan. Joku on jopa lähtenyt karkuun! Olen oppinut tässä suhteessa varovaiseksi enkä enää niin helposti lähesty tai tarjoa seuraani. Olenkin aika usein yksin. Olisi helpompaa olla lyhyt pallonaamainen lökäpöksy. Naiset tuntuvat juttelevan sellaisille helpommin. Ulkomailla on helpompaa. Naiset ovat rohkeampia ja suhtautuvat minuun normaalisti. Tosin työmatkoilla Aasiassa on häiritsevää kun kadulla ei voi kävellä rauhassa. Heti on joku tyrkky käsipuolessa tarjoamassa seuraa ja selittelemässä. Pyydänkin usein naiskollegaa kävelyseuraksi niin saan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä myötää että jos olen erityisen hyvällä tuulelle ja se näkyy päälle on hienoa kävellä kaupungilla ja saada kaikenikäisten naisten hymyileviä katseita. Siinä tulee jakaneeksi omaa hyvää fiilistä muillekin.
Muuten harva nainen katsoo suoraan. Usein vilkuilevat salaa. Yritän olla kuin en huomaisikaan. Suomalaiset naiset ovat ujoja. Häkeltyvät jos menen juttelemaan. Joku on jopa lähtenyt karkuun! Olen oppinut tässä suhteessa varovaiseksi enkä enää niin helposti lähesty tai tarjoa seuraani. Olenkin aika usein yksin. Olisi helpompaa olla lyhyt pallonaamainen lökäpöksy. Naiset tuntuvat juttelevan sellaisille helpommin. Ulkomailla on helpompaa. Naiset ovat rohkeampia ja suhtautuvat minuun normaalisti. Tosin työmatkoilla Aasiassa on häiritsevää kun kadulla ei voi kävellä rauhassa. Heti on joku tyrkky käsipuolessa tarjoamassa seuraa ja selittelemässä. Pyydänkin usein naiskollegaa kävelyseuraksi niin saan olla rauhassa.
Japanissa on kieltämättä ärsyttävää kulkea kadulla, kun vaalea, komea pohjoismainen mies on heille kaikkien fantasioiden täyttymys.
Turhauttavalta tuntuu. Haluaisin jotakin enemmän kuin pelkkiä pään kääntymisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ap:n kuvaamanlainen mies ja ollut sitä jo kouluiästä alkaen. Luulen hänen tottuneen naisten huomioon ja pitää sitä täysin itsestään selvänä. Ei ole koskaan mennyt iskemään ketään vaan naiset iskevät häntä. Ei kelpuuttanut heistä melkein ketään. Pitää itseään ylempänä kuin minä ja esineellistää naisia.
Kun kävelemme kadulla, niin todellakin naiset tuijottavat. Yksi nainen tuijotti niin, että käveli vahingossa päin lyhtypylvästä.
Varmasti hyvältä, toisaalta voisi kuvitella ettei jaksa olla aina mikään huomion keskipiste. Hyvännäköisyys on vanhempien ansiota, komeilla miehillä ei ole osaa eikä arpaa geeneihinsä.
En tiedä. Naiset eivät juuri katsele minua.
Ihan kivalta silloin kun sitä huomiota haluaa, mutta ei sitä haulaisi aina olla tarkkailtavana julkisilla paikoilla. Sama ongelma lienee kauniilla naisillakin, mutta toisaalta he eivät varmaan kerää niin paljon katseita, jos jättävät laittautumatta ja meikkaamatta ulos lähtiessään. Miehenä tuntuu siltä, että naiset vain villiintyvät, jos jätän vaikka parran ajamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeankin miehen pitää yleensä nähdä vaivaa saadakseen todella kauniin naisen. Ehkä miestä laiskotti ja otti sen ihan ok misun, jonka sai tekemättä mitään.
Kuten sanoin, niin baarissa oli todella onneton tarjonta. En löytänyt sieltä itsellenikään mieluista, jota olisi viitsinyt edes lähestyä. Yksi lähestyi minuakin, mutta aika kuraa.
Tai no olihan siellä muutama nainen, mutta he olivat varmaankin varattuja, koska eivät tuntuneet ottavan kontaktia keneenkään mieheen.
Uikututtaja kirjoitti:
Ihan kivalta silloin kun sitä huomiota haluaa, mutta ei sitä haulaisi aina olla tarkkailtavana julkisilla paikoilla. Sama ongelma lienee kauniilla naisillakin, mutta toisaalta he eivät varmaan kerää niin paljon katseita, jos jättävät laittautumatta ja meikkaamatta ulos lähtiessään. Miehenä tuntuu siltä, että naiset vain villiintyvät, jos jätän vaikka parran ajamatta.
Minuakin katsotaan kaupungilla aika paljon, mutta en kuitenkaan baariin mennessäni saa erityisesti lähestymisiä. Tanssilattialla välillä jotain, mutta aika vähän verrattuna siihen huomioon, jota saan kadulla.
Eli tavallaan saan huomiota siellä missä sitä en haluaisi saada, mutta en kuitenkaan saa merkittävästi huomiota siellä missä sitä haluaisin saada. Toki ulkonäöstä on hyötyä siinä vaiheessa kun itse lähestyy naista.
Moni nainen luulee miehensä olevan komea.
Moni mies luulee olevansa komea.
Oikeasti komeita miehiä on todella vähän.
Oikein komea naama ei auta jos olet alle 180cm
Minulla on yksi miespuolinen työkaveri joka on sellainen. Hänellä on taito ignoroida se täysin. Jos joku nainen yrittää tehdä tuttavuutta puhumalla tikusta asiaa, niin tämä mies käyttäytyy ystävällisesti ja asiallisesti, mutta puhuu todellakin vain siitä tikusta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva, muttei loppujen lopuksi mitenkään ihmeellistä. Nykyisin siitä ei ole mitään hyötyäkään, kun olen jo naimisissa enkä etsi seuraa. Sen sijaan naiset, jotka illanvietossa yrittävät uida housuihin, ovat ärsyttäviä.
Minun miehen veljelläni on sellainen ongelma komeudestaan ettei kukaan nainen ota sitä tosissaan ja kukaan ei uskalla sitoutua häneen. ELi hän kärsii siitä ulkonäöstä ja hän haluisi vakituisen kumppanin. Sillä on lyhyitä suhteita ollut ja naiset on alkanut miettimään, että hän pettää heti jne, kun hänen luokse esim baareissa menee aina joku juttelemaan. Ihmiset hakee siitä yhden illan juttua ja niitä sillä riittäisi. Viimeisin kumppani mikä hänellä oli, niin sai hirveät raivarit terassilla kun joku nainen flirttaili sille ihna avoimesti. Eikä hän tehnyt mitään takasin oli vaan eikä noteerannu sitä tyyppiä mitenkään ja hän sanoi siinä kumppanilleen, että haluatko jos vaihdetaan toiseen paikkaan. Siitä ei kauaa mennyt, kun se nainen oli jättänyt hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa on kieltämättä ärsyttävää kulkea kadulla, kun vaalea, komea pohjoismainen mies on heille kaikkien fantasioiden täyttymys.
Eikös Räikkönen ole nimenomaan japanissa kuumintahottia?
Ahdistavalta, koska vaikka olen pitkä ja leveäharteinen miehekäs mies, olen todellinen nynny ja pelkuri. Naisten lähestyminen ahdistaa ja jokainen naisystäväni on tullut tekemään tuttavuutta kanssani, ei toisin päin.
Välillä tuntuu että olen pikkupoika jumissa tässä melkein parimetrisessä ruhossa.
En ole tuollainen kuvailemasi mies, mutta osaan kuitenkin sanoa, että sellaisia komeita miehiä, jotka saavat naisten päät kääntymään oikein joukolla, on oikeasti aivan todella, todella vähän. Tiedän kyllä useita sellaisia miehiä, jotka ovat tai joiden pitäisi olla yleisten ulkonäköihanteiden mukaan "todella komeita", mutta eivät hekään silti saa kuin vain harvojen naisten katseet.
Olenkin tullut siihen tulokseen, että naisia kiinnostaa miehessä enemmän muut asiat kuin ulkonäkö.
Päiden kääntyminen riippuu myös paikasta.
Suurkaupungin pintaliitoyökerhossa komea suomalaismies on vain yksi muiden joukossa.
Pikkukaupungin ainoassa tanssilattiallisessa baarissa voi olla kovaa valuuttaa.
Onhan se kiva, muttei loppujen lopuksi mitenkään ihmeellistä. Nykyisin siitä ei ole mitään hyötyäkään, kun olen jo naimisissa enkä etsi seuraa. Sen sijaan naiset, jotka illanvietossa yrittävät uida housuihin, ovat ärsyttäviä.