Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla on niin kova tarve aina elvistellä tutkinnoillaan?

Vierailija
27.11.2016 |

Ei siis ole väliä, että minkälainen turhanpäiväinen mikkihiiritutkinto jostain humanistisesta huuhaa-aineesta on (eihän niissä pärjäämiseen tarvitse edes yhtään minkäänlaista loogista päättelykykyä), niin kauhean kovaa melua täytyy pitää siitä, että on maisteri, lisensiaatti, kandidaatti jne. jne.

Kuitenkin älyllinen taso näillä naisilla ei yleensä päätä huimaa, mutta kai se on tärkeintä että pääsee todistelemaan olevansa muodollisesti pätevä ja tuntea kuuluvansa eliittiin, joka on niin paljon ylempiarvoinen verrattuna amiksiin ja elämänkoululaisiin, etenkin miehiin verrattuna.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempia mun mielestä on ne, jotka mainostavat miehensä tutkintoa! Niitäkin naisia riittää.

Tutkintonsisten pitäisi rohkeammin perustaa yrityksiä eikä tyytyä tutkijan töihin.

Siten saisimme Suomen nousuun.

Melkein parempi olla parturikampaajayrittäjä kun verovaroilla palkkansa saava tutkija.

Lisäys: tutkintonaisten pitäisi perustaa yrityksiä. Eikä jäädä virkamiehiksi ja nauttia verotuloilla saatavaa palkkaa.

Miksi naiset ovat jääneet tässä miehiä jälkeen vaikka naiset on muka kaikessa parempia kuin miehet.

Vierailija
22/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on hyvä olla pikkuisen ylpeä jostain, siis pikkuisen. Eiköhän tuo ole fiksummasta päästä ylpeydenaiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostat aivan eksältäni.

Älykäs ihminen ymmärtää, mihin eri tieteenaloja ja erilaisia yhteiskunnallisia tehtäviä tarvitaan, niin käytännöllisiä kuin akateemisia, ja osaa arvostaa niitä, vaikkei itse alasta ymmärtäisikään tai sitä osaisikaan (kuten ap tässä ei ymmärrä humanismista).

Ap siis väittää että tieteenfilosofian tuhatvuotinen historia on turhaa.. justiinsa joo.

Tsemppiä kaikille niille naisille jotka joutuu kohtaamaan ap:n kaltaisen idiootin.

Ymmärsit väärin aloitukseni, koska olet selvästikin tyhmä. Ei ole kyse siitä, ettenkö arvoisi eri tieteenaloja ja yhteiskunnallisia tehtäviä, vaan kritisoin pelkästään pelkällä muodollisella pätevyydellä ylpeilyä. 

Ja humanistisissa aineissa todellakin on tieteenaloja, jotka ovat pelkkää huuhaata ja pseudotiedettä, kuten naistutkimus.

AP

Kyllä se naistutkimus täyttää yhden tieteellisyyden kriteerin: tulokset ovat julkisia. Muita tieteellisyyden kriteereitä se ei täytä.

Vierailija
24/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinnon jälkeen alkaa alamäki. Naiset eivät pärjää työelämässa, koska he eivät halua eivätkä pysty kilpailemaan. Siksi tutkinto on suurinta heidän elämässään.

Vierailija
25/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostat aivan eksältäni.

Älykäs ihminen ymmärtää, mihin eri tieteenaloja ja erilaisia yhteiskunnallisia tehtäviä tarvitaan, niin käytännöllisiä kuin akateemisia, ja osaa arvostaa niitä, vaikkei itse alasta ymmärtäisikään tai sitä osaisikaan (kuten ap tässä ei ymmärrä humanismista).

Ap siis väittää että tieteenfilosofian tuhatvuotinen historia on turhaa.. justiinsa joo.

Tsemppiä kaikille niille naisille jotka joutuu kohtaamaan ap:n kaltaisen idiootin.

Ei ole viisasta tekstiä tämäkään.

Mutta viisastuuko koulussa jos noin käy?

Vierailija
26/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös huomannut, että mitä pilipalimpitutkinto niin sitä suurempi tarve korostaa. Yksikin mainitsi aina olevansa terveystieteiden maisteri ja luuli ilmeisesti ulkoisen olemuksen perusteella mun olevan elämänkoululainen. No meni hiljaiseksi, kun ilmeni, että oon dippainssi :D

Vierailija
27/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon myös huomannut, että mitä pilipalimpitutkinto niin sitä suurempi tarve korostaa. Yksikin mainitsi aina olevansa terveystieteiden maisteri ja luuli ilmeisesti ulkoisen olemuksen perusteella mun olevan elämänkoululainen. No meni hiljaiseksi, kun ilmeni, että oon dippainssi :D

Miksi kerroit olevasi dippainssi?

Vierailija
28/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut ja sanon edelleen. Tyhmät niillä tutkinnoilla, kieliopilla ja sivistyssanoilla koreilee. Tottakai fiksukin  voi tutkinnon hakea ja osata kirjoittaa ja osata sivistyssanoja, mutta sen huomaa jo kaukaa kuinka jotkut ihmiset korostavat näitä vain näyttääkseen fiksummilta. Akateemiset naiset (yleensä feministiset/vasemmistolaiset) ja nuoret ovat yliedustettuna tässä ryhmässä. Iän myötä tulee perspektiiviä ja ymmärtää, että ei akateemisuus oikeastaan kerro ihmisestä yhtään mitään.

Toisaalta ymmärtäähän sen, että jos on panostanut opiskelupaikan saamiseen ja sitten sen saa, niin suorituksestaan on ylpeä. Akateemisuutta pidetään myös yhteiskunnassa parempana kuin matalammin koulutettua, joten pieni ylpeys tuosta on luonnollista ja sitä kyllä kokee jokainen akateeminen, vaikka ymmärtääkin yleensä pitämään suunsa kiinni aiheesta ja tietää itsekin, että ei tuo ylpeys ja paremmuudentunne ole mitenkään perusteltavissa, eikä se tee kenestäkään oikeasti parempaa, mutta on se kuitenkin olemassa.

Vierailija
29/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein naiset myös nimittävät amk -tutkintoa korkeakoulututkinnoksi.

Vierailija
30/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on korkeakoulututkinto.

Vierailija
31/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerroit olevasi dippainssi?

En kertonutkaan. Yhteinen tuttu kertoi, kun nainen oli niin ollakseen akateemisuutensa kanssa

Vierailija
32/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on korkeakoulututkinto.

Joo ja uimamaisterikin on maisteri

Vierailija
33/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas ihmettä kun en tollasiin naisiin törmänny. Taitaa olla legendaa.

Vierailija
34/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän outoa, että sitä omaa älyllistä ylemmyyttään pitää sitten todistella kuluttamalla perslihaksiaan vuosikausien ajalla istumalla luennoilla, kun helpommalla pääsisi siten että ottaisi jonkun muutaman kympin tai satasen hintaisen ÄO-testin (olettaen tosin, että omat älylliset resurssit riittävät sellaisessa pärjäämiseen).

En tiedä yhtään työpaikkaa, joka palkkaisi pelkästään tämän tekstin perusteella? Siitä lähinnä voi heittää juttua kahvitunnilla, mutta ei minua yritykseen sen perusteella palkattu. Vaivannäöllä ja työllä hankitun tutkinnon ansiosta kylläkin palkattiin.

Aika heikkoa provosontia tänä sunnuntaina.

Vierailija
35/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun etsin nettideittisivustoilta fuckbuddya, miehet elvistelivät akateemisilla tutkinnoillaan. N56

Vierailija
36/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon heikkoitsetuntoisia miehiä, jotka (kun itse kysyvät) säikähtävät korkeakoulututkintoa. Ja sitten alkaa joko nälviminen "ai oikein YLIIIIOPISTOOOO" tai haastaminen "kerropa nyt kuule MAISTERI, että miten kaataisit hirven metsällä sillä sun tutkinnolla höhöäähähäh" tai muu vastaava lapsellisuus. Nykyään sanon vaan olevani työtön tai lähihoitaja, säästyy miesten sekoilulta kaikkein parhaiten.

Vierailija
37/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole yhtään kokemusta tutkinnoistaan leuhkivista ihmisistä. Tosin itsekkin akateemisena en varmaan edes osaisi herättää itsessäni kateuden tunnetta.

Vierailija
38/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kertovat, sillä ainakin minua kiinnostaa uuden juttukumppanin koulutus ja ammatti. Jos nainen on panostanut akateemisiin opintoihin, meillä on heti jotain yhteistä. Uskaltaa ottaa esille jonkun käsitteellisesti vaikeamman kysymyksen sen sijaan, että tyytyy puhumaan iltalehden lööpeistä. Toisaalta jos nainen ei ole suorittanut minkään maailman yliopistotutkintoa, jätän omatkin mainitsematta. Jotkut silti kysyvät ja sitten heillä ei enää olekaan sanottavaa.

Vierailija
39/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon heikkoitsetuntoisia miehiä, jotka (kun itse kysyvät) säikähtävät korkeakoulututkintoa. Ja sitten alkaa joko nälviminen "ai oikein YLIIIIOPISTOOOO" tai haastaminen "kerropa nyt kuule MAISTERI, että miten kaataisit hirven metsällä sillä sun tutkinnolla höhöäähähäh" tai muu vastaava lapsellisuus. Nykyään sanon vaan olevani työtön tai lähihoitaja, säästyy miesten sekoilulta kaikkein parhaiten.

No hyi, tuollaiset urpot kippaisin oitis olkani yli. Mutta miksi suotta ryhtyä valehtelemaan omasta oppineisuudestaan? Siinähän miehen älykkyys testataan, kuinka hän kykenee naisen tutkintoihin suhtautumaan.

Vierailija
40/63 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset elvistele tutkinoilla vaan miehet jotka ei samaan pysty kuvittelee niin mielessään.

Kannattaa tehdä jotain merkityksellistä niin ei tarvitse muiden tutkinnoilla päiväänsä pilata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi