Näin toimii Vantaan ajanvaraus terveysasemille.
Elikkäs. Olin jonossa linjalla tunnin, jossa vastaus oli, että he eivät voi yhdistää haluamaani yksikköön. koko aamun soittelin joka paikkaan ja tämä viimeinen neuvottiin minulle. Sieltä vastattiin tunnin jonotuksen jälkeen, eli vastaus oli edellä mainittu. Hermostuin ja sanoin että olen tunnin jonottanut tähän numeroon ja ennen kuin olin saanut lausettani loppuun, niin "luuri lämähti niskaan", niin että en vieläkään kuule mitään. Mitä vittua tää on. Maksan veroina 50000 vuodessa ja tässä palvelu. En ole koskaan tarvinnut verovaroin korvattua palvelua, paitsi tämän kerran ja nyt joku puhelinpalvelija kokee, että en ansaitse palvelua.
Kommentit (10)
Sit nää pellet on itkemässä lisää palkkaa, eikä alkeimmatkaan käytöstavat ole hallussa. T. ensimmäistä kertaa kunnallista terveydenhuoltoa tarvitseva. yli 40 vuotta vantaalle veroja maksanut ja pikaisen laskutoimituksen jälkeen veroja mennyt vantaan kassaan yli miljoona euroa. Sen kerran kun apua tarvitsee, niin ajanvarausneiti päättää, että lyödäänpä luuri korvaan. Sanonpahan vain, että saatana sentään ja kyllä kyrpii.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole nettiajanvarausta? Pienemmilläkin hyvinvointialueilla on kattavat nettipalvelut.
Voi olla, mutta en tarvinnut aikaa, vaan minulle oli laitettu lähete peijakseen ja käskytys että varaa aika peijaksesta, no peijakseenkin tunnin jonotuksen jälkeen sain vastauksen, ei täällä mitään lähetettä ole. No siitä taas jonottamaan vantaan terkkarille, jälleen tunnin jonotusmusiikkia kuunneltuani, neiti näpsäkkä painaa vastausnappia ja ennekuin saan asiaa selostettuani kovin sanakääntein, neiti näpsäkkä päättää sulkea puhelun. Tällä tolalla on rehellisten veronmaksajien palvelu. Olen vakuuttunut siitä, että määrätty ryhmä saa kyllä palvelua. Mutta hyvä näin, minä maksan ja muut saa palvelua.
Tervetuloa köyhien elämään. Tätä se on joka kerta kun on pitkäaikaissairaus. Myös täällä maaseudulla. Yksien verikokeiden ottaminen, tulosten kysyminen ja tulkinta vie viikon kun puhelimet on ruuhkautuneet. Kun nekin tulokset tulisi suoraan Kantaan niin puheluista jäisi pois noin kolmasosa.
Mäkin löisin sulle luurin korvaan. Kuulostat kauhealta.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa köyhien elämään. Tätä se on joka kerta kun on pitkäaikaissairaus. Myös täällä maaseudulla. Yksien verikokeiden ottaminen, tulosten kysyminen ja tulkinta vie viikon kun puhelimet on ruuhkautuneet. Kun nekin tulokset tulisi suoraan Kantaan niin puheluista jäisi pois noin kolmasosa.
Eipä tuo aloittaja ole köyhä, jos maksaa 50 000 euroa veroja vuodessa. Sellaisilla tuloilla luulisi olevan varaa mennä yksityisellekin, eikä kuormittaa jo ylikuormittunutta julkista sektoria.
Vantaa on ihan painajainen myös täällä privaatissa. Kaupungin palveluseteli on voimassa 7 vrk, onnea vaan ajan saamiseen, vaikka käytössä on myös Helsingin puolen toimipisteet. Tohtorit eivät rakasta kunta-asiakkuuksien hoitamista, niistä saa vähemmän rahaa = ajat ovat korvamerkittyjä ja kortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo aloittaja ole köyhä, jos maksaa 50 000 euroa veroja vuodessa. Sellaisilla tuloilla luulisi olevan varaa mennä yksityisellekin, eikä kuormittaa jo ylikuormittunutta julkista sektoria.
No niin älykkö. Olen käyttänyt yksityisiä 40 vuotta, joten huomasitko, en ole kuormittanut sinun palveluitasi? Se miksi nyt "jouduin" julkiselle puolelle, on pakon sanelema asia, jota en sinulle avaa. Ymmärsitköhän kirjoittamani punaisen langan?
Vierailija kirjoitti:
Vantaa on ihan painajainen myös täällä privaatissa. Kaupungin palveluseteli on voimassa 7 vrk, onnea vaan ajan saamiseen, vaikka käytössä on myös Helsingin puolen toimipisteet. Tohtorit eivät rakasta kunta-asiakkuuksien hoitamista, niistä saa vähemmän rahaa = ajat ovat korvamerkittyjä ja kortilla.
Yhdenkään tohtorin vastaanotolla et ole käynyt. He ovat ihan lisensiaatteja, joissa sinä juokset.
Eikö siellä ole nettiajanvarausta? Pienemmilläkin hyvinvointialueilla on kattavat nettipalvelut.