Miksi naiset eivät lähde Tinder treffeille vaikka aloittaa keskustelun?
Olen mies ollut tinderissä jonkun aikaa. Saan matcheja aivan murto-osan siitä mitä itse pyyhin oikealle mikä ei sinänsä ole uutta miehelle.
Mutta jos saan matchin ja nainen on aloittanut ja olen vastannut takaisin. Muutaman viestin jälkeen pyydän häntä treffeille koska en koe järkeväksi viestitellä kovin pitkään ja haluan tavata oikeasti. Nainen on tästä innostunu ja vastannut joo hymiöiden kanssa. Tämän jälkeen kun aletaa sopivaan aika ja paikkaa eli pitäisi oikeasti tavata naisen innostus yhtäkkiä loppuu jo homma kuivuu kasaan. Miksi?
Onko kyse siitä että halutaan vähän leikkiä ja hakea huomiota? Esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi vastaat/pyyhit vasemmalle alunperin jos et halua kuitenkaan tavata? Olen hyväkäytöksinen ja asiallinen enkä painosta ja pelottele millään tavalla. Mistä johtuu?
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nytkö se on naisten syy, että jotkut naiset saavat niin paljon matcheja että eivät halua eivätkä ehdi jutella kaikille, vaan vain mielenkiintoisimmille? Ja tasa-arvo ei tuosta syystä toteudu? :)
(Ja onhan tässä keskustelussa naisiakin (ainakin nainen) samassa tilanteessa kanssanne!)
Kuule nyt nainen. Kukaan ei pakota likettämään tai ottamaan 300 matchia.
Pelaisitte yksi kortti kerrallaan.Jos haluaa löytää edes yhden itselleen mahdollisesti sopivan miehen, on kannattavaa likettää 50-100 profiilia. En liketä lisää jos minulla on hyviä keskusteluja menossa mukavien miesten kanssa. Jos joku juttu on edennyt vakavammalle pohjalle, esim. ollaan jo tavattu ja pidetty toisista, niin en edes keskustele muiden kanssa.
Mutta joskus käy niin, että kivaan keskusteluunkin edennyt juttu ei enää luista syystä tai toisesta, ja silloin se lopetetaan ja liketetään uusia matcheja.
On minulle käynyt useasti miestenkin kanssa niin, että olisin ollut kiinnostuneempi osapuoli keskustelun suhteen, ja jouduin kantamaan keskustelua. Myös treffikutsuihini on vastattu kieltävästi. Silloin täytyy vain todeta, että tämä match ei ollutkaan sopiva, ja siirtyä seuraavaan.
Uskon että suurimmalla osalla sovellusta käyttävillä on keskimäärin parisataa matchia, ja jos itse likettäisi vain yhden tai pari matchia, saisi varmasti vastausta odotella aika kauan ja mahdollisuudet löytää kivaa seuraa pienenevät huomattavasti.
Ehkä vähän karua, joo - mutta hei, se on Tinder. :D Itse olen löytänyt sieltä yhden pidemmän seurustelusuhteen.
En ymmärrä mikä perustelu on tuo: "Se on vain Tinder!" Se on keino olla ihmisiin yhteydessä siinä missä mikä muukin keino. Sama ihminen voi olla vastassasi autokaupassa tai olla leikkaamassa suonikohjuasi.
Jos etsit parisuhdetta, eikä mies aktiivisesti vastaa viesteihisi, niin voit jatkaa matkaa. Hän on jo laittanut sinut varalle ja hän etsii vain panoja lähtökohtaisesti.
En ymmärrä kommenttiasi.
"Se on vain Tinder" - siellä on kasapäin ihmisiä, moni hyvin ulkonäkökeskeinen, ja matchit kulkevat liukuhihnalla, niin kuin joku jo aiemmin sanoi. Siitä ei siis tarvitse loukkaantua, jos keskustelu ei etenekään, koska jokainen on yleensä vain yksi monista matcheista. Minulla ainakaan ei ole mitään velvollisuutta edetä keskustelussa jos en näe miestä kiinnostavana, vaikka matchin painoinkin.
Ja en varsinaisesti etsi parisuhdetta. Minulla ei ole pakottavaa tarvetta suhteelle. Katson jos Tinderistä löytyy jotain, ja tuolla asenteella sinne kannattaa mennä. Ja tuskinpa voit yleistää tuolla tavalla omia näkemyksiäsi kaikkia Tinderiä käyttäviä miehiä koskeviksi.
Ei tietenkään kenelläkään ole velvoitetta tehdä mitään. Voit sinä jättää kaatuneen mummon makaamaan maahan jos hänellä ei ole varsinaisesti mitään hätää, mutta onhan se todella törkeää käytöstä. Samoin on Tinderissä vastaamattomuus. Miksi tykkäät henkilöstä, jonka kanssa et halua edes keskustella? Puhutaan, että miesten tulva on niin valtava, mutta en kyllä usko, että tilanne on mitenkään mahdoton. Vaikka niitä keskusteluja on paljon, niin ei niistä varmasti kovinkaan moni ole oikeasti aktiivinen. Kuten jo aiemmin sanoin, niin käy intensiivisesti keskustelua läpi yhden kanssa ja jos haluat sitä jatkaa, niin päätä se siten, että mies ymmärtää sinun haluavan jatkaa sitä vielä. Ja tykkää ulkonäöllisesti vain sellaisista miehistä, jotka oikeasti sinua kiinnostavat. Joistakin naisista huomaa heti alkuun, että eivät he edes yritä tehdä minuun mitään vaikutusta, vaan vastaavat vain jotain. Tulee kysymys, että olisiko kannattanut säästää molempien aikaa ja olla painamatta sitä sydäntä?
Vierailija kirjoitti:
Toi on muuten ahdistavaa, että jos sattuu tulemaan match niin miesten mielestä silloin muodostuu jonkinlainen velvollisuus jutella ja jopa tavata. Jos et vastaa viestiin (et huomaa, muista tai vain halua juuri silloin), pukkaa lisää viestejä että voivoi kun et vastaa jne. Tosi raskasta ja noille valittajille ei todellakaan tee mieli vastata enää lainkaan.
En itsekään ymmärrä valittamista. Jos nainen ei vastaa parin päivän sisällä tai keskustelu menee muuten epämiellyttäväksi, niin poistan yksinkertaisesti matchin. En näe mitään järkeä lähteä tappelemaan tuntemattomien ihmisten kanssa.
Olen silti samaa mieltä, että typerää vain olla vastaamatta. Keskustelun voi myös ajauttaa sellaiseen tilanteeseen, jossa se on luonnollista lopettaa, eikä siitä jää huono fiilis ja silloin keskustelua voi halutessaan myös myöhemmin jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nytkö se on naisten syy, että jotkut naiset saavat niin paljon matcheja että eivät halua eivätkä ehdi jutella kaikille, vaan vain mielenkiintoisimmille? Ja tasa-arvo ei tuosta syystä toteudu? :)
(Ja onhan tässä keskustelussa naisiakin (ainakin nainen) samassa tilanteessa kanssanne!)
En minä tiedä ketä muutakaan voisin syyttää kuin sitä, joka painaa sydäntä, mutta ei ole kuitenkaan kiinnostunut keskustelemaan.
Treffailu on aivan liian vahvasti sitä, että mies tekee aloitteen ja nainen ei tee mitään. Tällaisessa tilanteessa on aika helppo olla töykeä, mutta luulisi useammalta naiselta löytyvän käytöstapoja. Tuntuu kun he eivät tajuaisi lainkaan, että ovat oikeasti ihmisten kanssa tekemisissä.
Siitä ei tarvitse syytellä ketään. Match on vain match, ei lupaus avioliitosta. :D Match annetaan vain kun halutaan katsoa, voisiko kyseinen henkilö napata. Jos ei nappaa, se ei ole kenenkään syy... Jos kukaan ei ala juttelemaan sinulle, niillä naisilla on varmaan juttu menossa muiden matchien kanssa. Voit itse yrittää siinä tapauksessa keskustella, jos nappaa niin kyllä naiset ryhtyvät myös keskusteluun.
Näin somessa. Ihmiset käyttäytyvät yleensä netissä poiketen tosielämästä. Ja voit olla oikeassa siinä, että moni olettaa vieläkin että on miehen tehtävä tehdä aloite. Itse en, eikä ainakaan kukaan minun naispuolisista tuttavistani. Osaamme myös kaikki käytöstavat, mukaanlukien kohteliaasti kieltäytyminen.
Kuka tässä avioliitosta on mitään puhunut? Jos tykkää, niin mielestäni se on lupaus siitä, että edes kirjoitellaan hieman. Ei noissa muutaman viestin keskustelussa ole oikeasti voinut saada mitään kunnon käsitystä toisesta ihmisestä, joten syy keskustelun päättämiseen on siinä, että naista ei alunperinkään kiinnostanut, vaan hän painoi sydäntä vain huvikseen.
Minun viesteihini kyllä vastataan oikeastaan aina, mutta niistä yleensä huomaa, että ne on vain hätäpäissään kirjoitettua kuraa ja poistan naisen matcheistani. Paljon paremman vaikutuksen tekee nainen, joka ottaa oikeasti aikaa ja kirjoittaa intensiivisesti minulle hetken ja sitten kun tulee luonnollinen hetki lopettaa keskustelu, niin lopettaa sen. Erittäin suuren vaikutuksen tekee jos nainen itse jatkaa sitä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mieasiamies osallistuu hiihtokilpailuun ja tulee viimeiseksi. Miesasiamiehen mielestä syy on ensisijaisesti järjestäjissä jotka palkitsevat hiihtokilpailuissa ensimäisenä maaliin tulleet eli lahjakkaimmat ja/tai kovimmin harjoittelevat hiihtäjät. Toissijaisesti syy on siinä että järjestäjät ylipäänsä huolivat kisoihin parhaita hiihtäjiä eikä vain huonoimpia niinkuin miesasialoogisinta olisi. Ja kolmanneksi syypää on maailma, joka sallii tällaisen vääryyden tapahtumisen. Nyt jätkät oikeesti...
Onko mielestäsi liikaa vaatia jotain käytöstapoja ihmisiltä? Todella törkeää antaa ymmärtää, että on kiinnostunut ja sitten ei kuitenkaan olla. Kyllä tämä aina satunnaisena tapahtumana menee, mutta kun tämä on nykyään jo ihan yleinen käytäntö.
Minulle on siis yhdentekevää jos joku ei pidä minusta, mutta silloin voi painaa sitä ruksia jo alunperin, eikä tarvitse tykätä vain siksi, että saa yhden miehen lisää listoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on kuin vaatekauppa. Ensin katsotaan valikoima. Jos löytyy jotain, tunnustellaan materiaali ja mietitään, miten vaate sopisi itselle (Tinderissä vaihdetaan muutama sana). Näistä valitaan ne vaatteet, jotka mennään sovittamaan (Tinderissä aletaan keskustella enemmän). Sen jälkeen ostetaan yksi, useampi tai ei yhtään (Tinderissä mennään yhden, useamman tai ei kenenkään kanssa treffeille). Kotona voi todeta, ettei ostos sittenkään miellytä ja palautetaan vaate kauppaan (Tinderissä ei mennä henkilön kanssa enää toisille treffeille ja juttu päättyy siihen).
Unohdit vain sen tosiasian, että Tinderissä ollaan tekemisissä toisten ihmisten kanssa, eikä elottomien vaatekappaleiden kanssa. Silloin jos menet jotain vaatetta katsomaan, niin sinun täytyy myös sitä kokeilla. Ihan sitten vaikka ystävällisyyttäsi jos olet vahingossa mennyt johonkin, johon et halunnut mennä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten "logiikka" yllättää joka kerran.
- Mies antaa kaikille naisille sydäntä ja sitten itkee, kun naisilla on niin paljon mätsejä -> tyhjästäkö?? Jokaista mätsiähän vastaa yksi mies, joka on myös saanut mätsin.
- Mies haluaa, että jokainen nainen lähtee ulos hänen kanssaan, mutta toisaalta katsoo kieroon kaikkia niitä naisia, jotka ovat käyneet useilla (esim. neljät riittää) Tinder-treffeillä -> miehen maailmassa tämä tarkoittaa seksiä useiden miesten kanssa. (Ja vaikka nainen koettaisikin sanoa, ettei ole antanut kellekään kuin aikaansa, mies ei usko, sillä "ainahan naiset valehtelevat seksikumppaniensa määrän alakanttiin". Eikä ole hatusta vedetty perustelu tässä kontekstissa, juuri luin Ylilaudalta tämän.)
- Mies ei jaksa jututtaa naista (jolla oletettavasti on useita keskustelukumppaneita yhtä aikaa ja tässä kohtaa kannattaisi yrittää erottua joukosta) vaan suuttuu, koska naisella on useita keskustelukumppaneita -> mies vetäytyy *itse* ja sitten tulee av:lle itkemään, kuinka miehet eivät koskaan saa naisia.
- Miehet jankuttavat, kuinka naisessa merkitsee pelkkä ulkonäkö ja kuinka naiset luulevat itsestään liikoja -> naiset alkavat välttää oman tasonsa yläpuolella olevia miehiä jopa Tinderissä -> miehet tulevat sanomaan, että onpa typerää koska nyt yhtäkkiä luonne ratkaisee. Jopa älykkyys mainitaan!
WTF??
Ei kai kukaan valita matchien suuresta määrästä, vaan siitä miten keskustelut hoidetaan.
En minä ainakaan valita siitä, että nainen käy useiden kanssa treffeillä, koska sehän on vähän koko palvelun tarkoitus. Toki jos seksiä harrastaa kaikilla tapaamisilla, niin silloin ei ainakaan parisuhdemielessä kiinnosta.
Kyllä minä voin jutella naiselle pitkäänkin, mutta jos joudun odottamaan jatkuvasti hänen viestejään useita kymmeniä minuutteja tai jopa tunteja ja päiviä, niin aika nopeasti tulee ilmi, että ei ole kiinnostunut. Sitten nainen saattaa kuitenkin yhtäkkiä palata keskusteluun ja ehdottaa jopa tapaamista. Mitäpä veikkaat kiinnostaako enää tuossa vaiheessa?
Jestas mitä ulinaa. Vielä eilen tätä keskustelua jaksoi vähän seurata, mutta enää en edes ihmettele jos useat naiset näkevät parhaaksi olla kirjoittamatta teille Tinderissä mitään pienen kommenttien vaihdon jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jeesus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.
Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.
Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.
Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?
Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.Naisen logiikkaa parhaimmillaan.Ei ihme että raiskataan kun naisen "ei" pitäisi tulkita että piiritystä on jatkettava.
Eihän nainen ole tässä missään kohtaa sanonut ei. Eipä ihme että miehet sössi ensimmäiset parisataa tuhatta vuotta ihmislajin historiaa, kun logiikka on tässä ketjussa kuvatun tasoista.
On se "ei" jos naista ei kiinnosta jatkaa keskustelua.Tämän jälkeen nainen odottaa että mies innokkaasti jatkaa keskustelua,joopajoo...
Ei ole ei. Se voi olla vaikka stä että naisella on niin paljon muuta elämää ja töitä ettei ehdi edes miettiä mitään Tinderiä. Ymmärrä että juuri sulle muun elämän ja töiden käsite on mahdoton ymmärtää.
Naisella on niin paljon muita miehiä ja kiinnostavammat on menneet edelle. Jäyetään sit näitä vähemmän kiinnostavia roikkumaan varalle.
Aattele! Kun miehet sen sijaan kiinnittää huomionsa useasta vaihtoehdosta siihen vähiten kiinnostavaan.
Minä kiinnitän huomioni jokaiseen, joka minulle kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun viesteihini kyllä vastataan oikeastaan aina, mutta niistä yleensä huomaa, että ne on vain hätäpäissään kirjoitettua kuraa ja poistan naisen matcheistani.
No niin. Nyt sitten ei kelpaa se hätäpäissään kirjoitettu kurakaan... Minpä kerron sulle mun viime viikosta. Puoliväliin viikkoa kaikki oli hyvin ja töitä sopivasti, viikonloppuna tosin oli tiedossa aika hemmetisti menoa mutta ei kuitenkaan ilman hengähdystaukoa. Sitten tapahtui eräs ongelma asiakkaan kanssa joka käänsi kaiken päälaelleen ja yhtäkkiä mulla oli paitsi töitä muiden asiakkaiden kanssa, tää kiireinen hätätilanne että viikonloppuna kaksi isotöistä asiaa hoidettavana. Vedin neljä päivää kieli vyön alla aivan hirveässä stressissä, ja JUURI ÄSKEN saatiin se asiakastilanne selvitettyä joten nyt mä voin vihdoin vähän hengähtää ja levätä ja vaikka istua tänne lätisemään turhia. Mulle ei olisi ollut aikaa ja ennen kaikkea jaksamista edes siihen hätäpäissään kirjoitettuun kuraan viimeiseen neljään päivään. Että koettakaa mimoosat nyt edes vähän yrittää eläytyä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä ulinaa. Vielä eilen tätä keskustelua jaksoi vähän seurata, mutta enää en edes ihmettele jos useat naiset näkevät parhaaksi olla kirjoittamatta teille Tinderissä mitään pienen kommenttien vaihdon jälkeen!
Selvästä ongelmasta keskustellaan ja tottakai se on ulinaa, koska mies ei saa valittaa mistään, vaikka se on selvästä aiheesta.
Kutisi menee aika pahasti ohi, koska minä olen taitava kirjoittaja ja saan kyllä naiset vastaamaan minulle. Asia erikseen, että kuinka pitkään jaksan jatkaa keskustelua jos toinen osapuoli ei ole siinä kunnolla mukana ilmeisesti ulkonäköni tai muiden miesten takia, koska keskustelu on yleensä hauskaa ja sujuvaa ainakin minun puoleltani ja joskus myös naisten puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mies antaa kaikille naisille sydäntä ja sitten itkee, kun naisilla on niin paljon mätsejä -> tyhjästäkö?? Jokaista mätsiähän vastaa yksi mies, joka on myös saanut mätsin.
- Mies haluaa, että jokainen nainen lähtee ulos hänen kanssaan, mutta toisaalta katsoo kieroon kaikkia niitä naisia, jotka ovat käyneet useilla (esim. neljät riittää) Tinder-treffeillä -> miehen maailmassa tämä tarkoittaa seksiä useiden miesten kanssa. (Ja vaikka nainen koettaisikin sanoa, ettei ole antanut kellekään kuin aikaansa, mies ei usko, sillä "ainahan naiset valehtelevat seksikumppaniensa määrän alakanttiin". Eikä ole hatusta vedetty perustelu tässä kontekstissa, juuri luin Ylilaudalta tämän.)
- Mies ei jaksa jututtaa naista (jolla oletettavasti on useita keskustelukumppaneita yhtä aikaa ja tässä kohtaa kannattaisi yrittää erottua joukosta) vaan suuttuu, koska naisella on useita keskustelukumppaneita -> mies vetäytyy *itse* ja sitten tulee av:lle itkemään, kuinka miehet eivät koskaan saa naisia.
- Miehet jankuttavat, kuinka naisessa merkitsee pelkkä ulkonäkö ja kuinka naiset luulevat itsestään liikoja -> naiset alkavat välttää oman tasonsa yläpuolella olevia miehiä jopa Tinderissä -> miehet tulevat sanomaan, että onpa typerää koska nyt yhtäkkiä luonne ratkaisee. Jopa älykkyys mainitaan!
WTF??
Ei kai kukaan valita matchien suuresta määrästä, vaan siitä miten keskustelut hoidetaan.
En minä ainakaan valita siitä, että nainen käy useiden kanssa treffeillä, koska sehän on vähän koko palvelun tarkoitus. Toki jos seksiä harrastaa kaikilla tapaamisilla, niin silloin ei ainakaan parisuhdemielessä kiinnosta.
Kyllä minä voin jutella naiselle pitkäänkin, mutta jos joudun odottamaan jatkuvasti hänen viestejään useita kymmeniä minuutteja tai jopa tunteja ja päiviä, niin aika nopeasti tulee ilmi, että ei ole kiinnostunut. Sitten nainen saattaa kuitenkin yhtäkkiä palata keskusteluun ja ehdottaa jopa tapaamista. Mitäpä veikkaat kiinnostaako enää tuossa vaiheessa?
Ei luoja. Mulla ainakin on elämä, enkä käytä tinderiä a) töissä, b) harrastuksissa, c) ystävien ja läheisten seurassa tai d) muissa askareissa, kuten ruokakauppa, kodin siivous jne. Jos se saa sinut odottamaan viestiä välillä "usean kymmenen minuutin, tai jopa tunnin tai päivän", se ei ole minun ongelmani vaan sinun. En todellakaan kyttää ruutua koko ajan enkä odota sitä myös toiselta. Pienestä näyttää olevan kiinnostus kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule nyt nainen. Kukaan ei pakota likettämään tai ottamaan 300 matchia.
Pelaisitte yksi kortti kerrallaan.Kuule nyt mies. Miksi naisen pitäisi toimia noin, jos sinulla on asiassa ongelma, mutta hänellä ei?
Olisiko vaikka normaalit käytöstavat? Sama kun menisit kysymään ihmiseltä kadulla jotain ja kun hän alkaa vastaamaan, niin lähdet kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun viesteihini kyllä vastataan oikeastaan aina, mutta niistä yleensä huomaa, että ne on vain hätäpäissään kirjoitettua kuraa ja poistan naisen matcheistani.
No niin. Nyt sitten ei kelpaa se hätäpäissään kirjoitettu kurakaan... Minpä kerron sulle mun viime viikosta. Puoliväliin viikkoa kaikki oli hyvin ja töitä sopivasti, viikonloppuna tosin oli tiedossa aika hemmetisti menoa mutta ei kuitenkaan ilman hengähdystaukoa. Sitten tapahtui eräs ongelma asiakkaan kanssa joka käänsi kaiken päälaelleen ja yhtäkkiä mulla oli paitsi töitä muiden asiakkaiden kanssa, tää kiireinen hätätilanne että viikonloppuna kaksi isotöistä asiaa hoidettavana. Vedin neljä päivää kieli vyön alla aivan hirveässä stressissä, ja JUURI ÄSKEN saatiin se asiakastilanne selvitettyä joten nyt mä voin vihdoin vähän hengähtää ja levätä ja vaikka istua tänne lätisemään turhia. Mulle ei olisi ollut aikaa ja ennen kaikkea jaksamista edes siihen hätäpäissään kirjoitettuun kuraan viimeiseen neljään päivään. Että koettakaa mimoosat nyt edes vähän yrittää eläytyä.
Sitten voi kirjoittaa vaikka profiiliinsa, että ei ehdi nyt vastailla, koska on töitä. Järkeään saa ja on suotava käyttää.
Tinder ei todellakaan velvoita yhtään mihinkään. Eli jos on liian herkkä mimosankukkanen, lienee parempi pysyä poissa pahoittamasta mieltään. Ja mulla on ainakin niin kiireinen aikataulu, etten todellakaan tapaa ketään jota en oikeasti halua, vana pelkästä "ystävällisyydestä". Grow up, man.
Öh miten voisi olla kiinnostunut kenestäkään kuvan ja muutamien kommenttien perusteella?! Ei mitenkään. Joten tauot keskusteluissa, kommentoimattomuus.. Ei kerro yhtikäs mitään. Tinderissä ollaan selvittämässä löytyisikö sieltä ketään kiinnostavaa. Ehkä jotkut miehet "ovat kiinnostuneita" kun saavat jonkun naisen juttelemaan tai valitsevat parhaan näköisen, mutta ei toimi naisilla. Pidemmillä keskusteluilla selvitetään matchaisiko. Ja aina ei pidempikään keskustelu etene, koska on ihan luonnollista että ei matchaakaan. Mutta sehän ei selvästi joillekin miehille käy, saati odottaminen jos tilanne olisi myöhemmin otollinen keskustelun syntymiselle, vaan nainen on tuossa vaiheessa jo velkaa ainakin treffit, tunnin keskustelun, anteeksipyynnön kun kesti 10min vastata.. Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on kuin vaatekauppa. Ensin katsotaan valikoima. Jos löytyy jotain, tunnustellaan materiaali ja mietitään, miten vaate sopisi itselle (Tinderissä vaihdetaan muutama sana). Näistä valitaan ne vaatteet, jotka mennään sovittamaan (Tinderissä aletaan keskustella enemmän). Sen jälkeen ostetaan yksi, useampi tai ei yhtään (Tinderissä mennään yhden, useamman tai ei kenenkään kanssa treffeille). Kotona voi todeta, ettei ostos sittenkään miellytä ja palautetaan vaate kauppaan (Tinderissä ei mennä henkilön kanssa enää toisille treffeille ja juttu päättyy siihen).
Unohdit vain sen tosiasian, että Tinderissä ollaan tekemisissä toisten ihmisten kanssa, eikä elottomien vaatekappaleiden kanssa. Silloin jos menet jotain vaatetta katsomaan, niin sinun täytyy myös sitä kokeilla. Ihan sitten vaikka ystävällisyyttäsi jos olet vahingossa mennyt johonkin, johon et halunnut mennä.
Väärin. Vaikka Tinderissä kyse onkin ihmisistä, kenelläkään ei ole velvollisuutta tavata ketään. Ei edes niitä, joiden kanssa keskustelee. Täällä AV:lläkin keskustelijoina on toisia ihmisiä, mutta ei kenelläkään ole velvollisuutta mennä tapaamaan. Ja ihan sama Facebookissa...voit ottaa kaveriksesi sellaisen henkilön, jonka kanssa vain keskustelet eikä sulla ole aikomustakaan koskaan tavata tätä FB-kaveriasi.
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei todellakaan velvoita yhtään mihinkään. Eli jos on liian herkkä mimosankukkanen, lienee parempi pysyä poissa pahoittamasta mieltään. Ja mulla on ainakin niin kiireinen aikataulu, etten todellakaan tapaa ketään jota en oikeasti halua, vana pelkästä "ystävällisyydestä". Grow up, man.
Tämä. Tämän ketjun miehet ainakin ovat aivan liian herkkänahkaisia Tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTF??
Ei luoja. Mulla ainakin on elämä, enkä käytä tinderiä a) töissä, b) harrastuksissa, c) ystävien ja läheisten seurassa tai d) muissa askareissa, kuten ruokakauppa, kodin siivous jne. Jos se saa sinut odottamaan viestiä välillä "usean kymmenen minuutin, tai jopa tunnin tai päivän", se ei ole minun ongelmani vaan sinun. En todellakaan kyttää ruutua koko ajan enkä odota sitä myös toiselta. Pienestä näyttää olevan kiinnostus kiinni.
Tottakai viestittelyyn tulee taukoja ja kaikki sen ymmärtää, mutta jos ei missään vaiheessa tule sitä intensiivisen viestittelyn pätkää, vaan viestit tippuvat aina viiveellä, niin tämä tarkoittaa automaattisesti sitä, että nainen vain massapostaa viestejä kaikille. En ymmärrä mitä järkeä tällaisessa on, koska et sinä oikeasti tutustu mieheen tai näe millainen hän oikeasti on jos et vastaa hänelle kunnolla ja ole itse mukana keskustelussa.
Juuri tästä syystä haluan tavata naisen nopeasti, koska silloin oikeasti näen millainen hän on, enkä turhaan tuhlaa aikaani häneen. Hyvin harva nainen ymmärtää lähteä oikeasti laadukkaaseen keskusteluun Tinderissä, jossa olisi jotain järkeäkin. Tuollainen tylsä massapostittaminen ei hyödytä ketään, vaan kuluttaa ainoastaan molempien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTF??
Tämä on kyllä uskomaton viesti. Että ihan useita kymmeniä minuutteja joutuu odottamaan toisen viestejä. Ja sitten paiskotaan ovia ja ulistaan vauvalla kun ei ikinä pääse treffeille. Toki NAINEN PYYTÄÄ mutta kun on ihan jopa TUNTEJA joutunut odottamaan viestiä niin ei sitten, prkl.
Aloittajan alkuperäinen ongelma oli, että nainen on ihan innostunut treffeistä, mutta kun ajankohtaa ja paikkaa pitäisi sopia, innostus loppuu. Naisilla, jotka näin toimivat, olisi parantamisen varaa. Ei pidä vastata treffikutsuun myöntävästi, jos ei ole riittävän kiinnostunut, haluaa tutustua ensin paremmin toiseen netin välityksellä, on niin kiireinen ettei oikein ehdi lähipäivinä tai jostain muusta syystä ei pysty vielä sanomaan, mikä olisi sopiva ajankohta ja paikka treffeille. Treffikutsuun myöntymisen sijasta voi kertoa, miten asia on ja jos mies ei sen jälkeen ole enää kiinnostunut jatkosta, niin sen kanssa vaan täytyy elää ja etsiä joku toinen mies.