Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät lähde Tinder treffeille vaikka aloittaa keskustelun?

turhautunut
26.11.2016 |

Olen mies ollut tinderissä jonkun aikaa. Saan matcheja aivan murto-osan siitä mitä itse pyyhin oikealle mikä ei sinänsä ole uutta miehelle.

Mutta jos saan matchin ja nainen on aloittanut ja olen vastannut takaisin. Muutaman viestin jälkeen pyydän häntä treffeille koska en koe järkeväksi viestitellä kovin pitkään ja haluan tavata oikeasti. Nainen on tästä innostunu ja vastannut joo hymiöiden kanssa. Tämän jälkeen kun aletaa sopivaan aika ja paikkaa eli pitäisi oikeasti tavata naisen innostus yhtäkkiä loppuu jo homma kuivuu kasaan. Miksi?

Onko kyse siitä että halutaan vähän leikkiä ja hakea huomiota? Esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi vastaat/pyyhit vasemmalle alunperin jos et halua kuitenkaan tavata? Olen hyväkäytöksinen ja asiallinen enkä painosta ja pelottele millään tavalla. Mistä johtuu?

Kommentit (434)

Vierailija
421/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen viestejä jossa sanotaan että on keskusteltu tinderissä 1-2 kk ennen tapaamista. Itse yleensä poistan eli resetoin tinder tilini jo noin kahden viikon välein koska yleensä silloin kaikki naiset 18-35v on selattu läpi 80km alueelta. Eli olen tuossa vaiheessa tykännyt jo jostain yli 2000 naisesta.

Miksi? Haluatko käydä siis läpi ne samat naiset uudestaan vai mitä ihmettä?

Moni vaihtaa kuvia ja tekstiä ja ottaa uuden yrityksen. Monesti on kahden vaiheilla, että painaako sydäntä vai ei, joten uusilla kuvilla ja jo pelkästään uudella yrityksellä lopputulos voi olla eri.

Tuo ei ole minulla ainakaan ollut syynä resetointiin että vaihtaisin kuvia tai tekstiä, resetoin usein ihan täsmälleen samanlaisella profiililla mitä aikaisemminkin.

Se mikä mulla on pääpointtina on näkyvyys ja sen "desirability score" rankkauksen nollaaminen. Mitä kauemmin käytät sovellusta niin sitä vähemmän sun profiilia näytetään naisille, näin olen ainakin itse ollut huomaavinani omassa tapauksessani.

Toisin sanoen olet käyttäytynyt siellä typerästi ja scoresi on suorastaan miinuksella, koska nollaaminen on sinulle kannattavaa. Itse en missään tapauksessa nollaisi profiiliani, koska nykyään saan parhaat uudet käyttäjät heti ensimmäisenä eteeni, eli voin lopettaa svaippailun heti kun taso alkaa laskea. Näin minun ei tarvitse käyttää sovelluksen parissa liikaa aikaa.

Tarkennan vielä että olen siis nainen ja antanut yhteensä ehkä 50 miehelle sydämen. Matcheja minulla on 42.

Olen huomannut, että oma arvioi antamiensa matchien määrästä ei yleensä pidä paikkaansa. Todennäköisesti olet antanut ainakin 100 tykkäystä. 

Kerrothan vielä, miten tällaisen asian voi "huomata"? :D

Vierailija
422/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen viestejä jossa sanotaan että on keskusteltu tinderissä 1-2 kk ennen tapaamista. Itse yleensä poistan eli resetoin tinder tilini jo noin kahden viikon välein koska yleensä silloin kaikki naiset 18-35v on selattu läpi 80km alueelta. Eli olen tuossa vaiheessa tykännyt jo jostain yli 2000 naisesta.

Laskin juuri että olen maaliskuusta 2016 lähtien resetoinut tilini jo 26 kertaa.Tilanne on aina se, että mätsien saanti tyrehtyy täysin noin kahden viikon kohdalla ja nykyiset mätsit ei vastaa mun viesteihin joten resetointi kannattaa tietenkin tehdä.Jokaisen resetointikerran jälkeen saan uusia naisia mätsättyä mitä en ole aiemmilla kerroilla saanut.Miksi ei? Järkevää mun mielestä koska noin kahden käyttöviikon jälkeen sovellus on hyödytön.

Onko sulle tullut mieleen, että et saa uusia matcheja yksinkertaisesti siitä syystä, että pilaat mahdollisuutesi omalla käytökselläsi? Tinderin algoritmi rankaisee käyttäjiä, jotka pyyhkivät liikaa oikealle, esimerkiksi. Sitä kannattaa käyttää fiksusti niin saa fiksuja tuloksiakin.

Jos minulle tulee match, niin se on oikeastaan aina nainen, josta olen vasta itsekin tykännyt. Eli tämä tarkoittaa sitä, että valtaosa selvästi selaa kaikki miehet läpi, koska muutenhan minulle tulisi matcheja myös pitkän ajan päästä, mitä ei tapahdu käytännössä koskaan. Toki voi olla, että jatkuvasti uudet miehet menee jonossa ohitseni, mutta epäilen. Toki voisi kokeilla boostia ja katsoa miten se vaikuttaa, mutta en usko, että saisin sen kanssa enemmän matcheja. Suomessa käyttäjämäärä on kuitenkin verrattaen vähäinen, joten eiköhän jokainen pidempään sovellusta käyttävä käy kaikki profiilit läpi.Profiili tehdään, jotta saadaan uusi mahdollisuus samoilta naisilta. Etenkin naiset tekevät usein profiilin uudestaan, koska yrittävät matchata joidenkin mielenkiintoisten miesten kanssa, joita ehdotetaan heille yleensä ensimmäisten joukoissa, koska ovat suosituimpia profiileja. 

Mutta eikö se nyt ole aika olematon todennäköisyys saada sydän sellaiselta, jolta olet jo aiemmin saanut ruksin? Ja vielä sekin, että menetät ne aiemmatkin mätsit. Kuulostaa aika huonolta taktiikalta. Minä ainakin panostaisin niihin olemassaoleviin enemmän.

Riippuu ihan siitä millaisilla kuvilla on aiemmin ollut liikkeellä. On myös aina se mahdollisuus, että nainen on painanut ruksia vahingossa tai on katsonut kuvia esimerkiksi kavereidensa kanssa, jolloin naiset ovat paljon kriittisempiä kuin yksin selatessaan.

Voi myös olla, että aiemmassa tekstissä on ollut joku juttu, joka on karkoittanut naisen tai sitten kuvat ovat yksinkertaisesti olleet huonommat. Itse ainakin laitoin ensimmäiseksi kuvaksi hieman filtteröidymmän kuvan ja säilytin myös vanhat kuvat ja aloin saamaan enemmän matcheja. Jos saisin itsestäni hyvän hymykuvan ja muutenkin jotain muita kuvia kuin selfieitä, niin uskoisin matchien määrän lisääntyvän entisestään. Jos tällaiset kuvat saan otettua, niin harkitsen vakavasti uuden kierroksen aloittamista. Ongelmana on tosiaan vanhat matchit, joita on noin 100 ja noista ainakin osa pitäisi käydä läpi ennen uutta kierrosta. 

Eli oikeasti vaihdat kuvat ja tekstitkin parin viikon välein? No kyllä kuulostaa vaikealta, kun voisi tosiaan käydä läpi niitä vanhoja mätsejä.

En käsitä. On jo 100 mätsiä, miten niin monelle voi edes yrittää jutella/tutustua/sopia treffejä?

Harkitsen vasta sovelluksen käyttöä, ja todella etsin vakavaa loppuelämän ihmissuhdetta. Jotenkin tuntuu ihan älyttömältä, että siellä on tuollaisia sadoille tai tuhansille naisille sydämiä antavia tyyppejä, joita ei yhtään kiinnosta millainen ihminen oikeasti olen ja haluavat vain nähdä montako mätsiä saa. Vai olisko tämä 2000 sydämen antava mies todella valmis lähtemään 2000 treffeille?'

Kuulostaa siltä, että tinder on joillekin heikkoitsetuntoisille ihmisille aikamoinen egopeli. Eli ihan samalla tavalla tulen itse siellä toimimaan, mitä tämän ketjun ap kritisoi. Aion siis suostua treffeihin vain tyyppien kanssa jotka pystyy, osaa ja malttaa keskustella viesteillä hetken, ja kysyä uudestaankin miten menee, jos ei heti ehdi vastata. Ja sittenkin pitäisi vielä löytyä se yhteinen sävel viestitellessä.

Ei tarvitse olla valmis lähtemään 2000 treffeille, koska tavallinen mies saa ehkä 5 matchia sataa tykkäystä kohden. Eli tuosta määrästä tulisi ehkä sata keskustelua, joista lonkalta heitettynä ehkä 1/5 päätyy edes jonkin tasoiseen keskusteluun, niin sinulla on vain 20 kunnon keskustelua, joista ehkä puolet päätyy tapaamiseen, joten sinulla on 2000 tykkäyksellä saavutettu kymmenet treffit. 

Itse ainakin saan sataa tykkäystä kohden noin 5 matchia ja olen mielestäni hieman keskivertoa komeampi. Toisaalta olen kyllä keskivertoa nirsompi. 

Luulen myös, että olet keskivertoa komeampi kuten jo sanoit.

Sillä itse olen naamaltani tavis ja saan 1400 tykkäyksellä noin 12 mätsiä eli 2800 tykkäystä tuo 24 mätsiä.

Alle prosentin mätsäys%..

Tämä on kyllä aivan naurettavaa suhteutettuna siihen, että naiset saa ehkä joka toisesta matchin. 

Katsoin youtubesta yhden pätkän ja siinä miesmallin kuvallakin tuli vähän alle 30% todennäköisyydellä match. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni vaihtaa kuvia ja tekstiä ja ottaa uuden yrityksen. Monesti on kahden vaiheilla, että painaako sydäntä vai ei, joten uusilla kuvilla ja jo pelkästään uudella yrityksellä lopputulos voi olla eri.

Tuo ei ole minulla ainakaan ollut syynä resetointiin että vaihtaisin kuvia tai tekstiä, resetoin usein ihan täsmälleen samanlaisella profiililla mitä aikaisemminkin.

Se mikä mulla on pääpointtina on näkyvyys ja sen "desirability score" rankkauksen nollaaminen. Mitä kauemmin käytät sovellusta niin sitä vähemmän sun profiilia näytetään naisille, näin olen ainakin itse ollut huomaavinani omassa tapauksessani.

Toisin sanoen olet käyttäytynyt siellä typerästi ja scoresi on suorastaan miinuksella, koska nollaaminen on sinulle kannattavaa. Itse en missään tapauksessa nollaisi profiiliani, koska nykyään saan parhaat uudet käyttäjät heti ensimmäisenä eteeni, eli voin lopettaa svaippailun heti kun taso alkaa laskea. Näin minun ei tarvitse käyttää sovelluksen parissa liikaa aikaa.

Tarkennan vielä että olen siis nainen ja antanut yhteensä ehkä 50 miehelle sydämen. Matcheja minulla on 42.

Olen huomannut, että oma arvioi antamiensa matchien määrästä ei yleensä pidä paikkaansa. Todennäköisesti olet antanut ainakin 100 tykkäystä. 

Tykkäyslimitti paukkuu, vaikka ajattelen, että olen tykännyt vasta muutamasta kymmenestä. 

Vierailija
424/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäyslimitti paukkuu, vaikka ajattelen, että olen tykännyt vasta muutamasta kymmenestä. 

Jaa, no mä olen laskenut omat tykkäykseni, mikä ei ole vaikeaa kun tykkään 0-5 kertaa / käyttökerta. En välttämättä aina muista täsmälleen oikein, jäinkö edellisellä kerralla esim. lukemaan 17 vai 19, mutta kyllä tuo kertomani suuruusluokka on oikein.

t. Se nainen joka on tykännyt noin 50:sta miehestä

Vierailija
425/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskin juuri että olen maaliskuusta 2016 lähtien resetoinut tilini jo 26 kertaa.Tilanne on aina se, että mätsien saanti tyrehtyy täysin noin kahden viikon kohdalla ja nykyiset mätsit ei vastaa mun viesteihin joten resetointi kannattaa tietenkin tehdä.Jokaisen resetointikerran jälkeen saan uusia naisia mätsättyä mitä en ole aiemmilla kerroilla saanut.Miksi ei? Järkevää mun mielestä koska noin kahden käyttöviikon jälkeen sovellus on hyödytön.

Onko sulle tullut mieleen, että et saa uusia matcheja yksinkertaisesti siitä syystä, että pilaat mahdollisuutesi omalla käytökselläsi? Tinderin algoritmi rankaisee käyttäjiä, jotka pyyhkivät liikaa oikealle, esimerkiksi. Sitä kannattaa käyttää fiksusti niin saa fiksuja tuloksiakin.

Jos minulle tulee match, niin se on oikeastaan aina nainen, josta olen vasta itsekin tykännyt. Eli tämä tarkoittaa sitä, että valtaosa selvästi selaa kaikki miehet läpi, koska muutenhan minulle tulisi matcheja myös pitkän ajan päästä, mitä ei tapahdu käytännössä koskaan. Toki voi olla, että jatkuvasti uudet miehet menee jonossa ohitseni, mutta epäilen. Toki voisi kokeilla boostia ja katsoa miten se vaikuttaa, mutta en usko, että saisin sen kanssa enemmän matcheja. Suomessa käyttäjämäärä on kuitenkin verrattaen vähäinen, joten eiköhän jokainen pidempään sovellusta käyttävä käy kaikki profiilit läpi.Profiili tehdään, jotta saadaan uusi mahdollisuus samoilta naisilta. Etenkin naiset tekevät usein profiilin uudestaan, koska yrittävät matchata joidenkin mielenkiintoisten miesten kanssa, joita ehdotetaan heille yleensä ensimmäisten joukoissa, koska ovat suosituimpia profiileja. 

Mutta eikö se nyt ole aika olematon todennäköisyys saada sydän sellaiselta, jolta olet jo aiemmin saanut ruksin? Ja vielä sekin, että menetät ne aiemmatkin mätsit. Kuulostaa aika huonolta taktiikalta. Minä ainakin panostaisin niihin olemassaoleviin enemmän.

Riippuu ihan siitä millaisilla kuvilla on aiemmin ollut liikkeellä. On myös aina se mahdollisuus, että nainen on painanut ruksia vahingossa tai on katsonut kuvia esimerkiksi kavereidensa kanssa, jolloin naiset ovat paljon kriittisempiä kuin yksin selatessaan.

Voi myös olla, että aiemmassa tekstissä on ollut joku juttu, joka on karkoittanut naisen tai sitten kuvat ovat yksinkertaisesti olleet huonommat. Itse ainakin laitoin ensimmäiseksi kuvaksi hieman filtteröidymmän kuvan ja säilytin myös vanhat kuvat ja aloin saamaan enemmän matcheja. Jos saisin itsestäni hyvän hymykuvan ja muutenkin jotain muita kuvia kuin selfieitä, niin uskoisin matchien määrän lisääntyvän entisestään. Jos tällaiset kuvat saan otettua, niin harkitsen vakavasti uuden kierroksen aloittamista. Ongelmana on tosiaan vanhat matchit, joita on noin 100 ja noista ainakin osa pitäisi käydä läpi ennen uutta kierrosta. 

Eli oikeasti vaihdat kuvat ja tekstitkin parin viikon välein? No kyllä kuulostaa vaikealta, kun voisi tosiaan käydä läpi niitä vanhoja mätsejä.

En käsitä. On jo 100 mätsiä, miten niin monelle voi edes yrittää jutella/tutustua/sopia treffejä?

Harkitsen vasta sovelluksen käyttöä, ja todella etsin vakavaa loppuelämän ihmissuhdetta. Jotenkin tuntuu ihan älyttömältä, että siellä on tuollaisia sadoille tai tuhansille naisille sydämiä antavia tyyppejä, joita ei yhtään kiinnosta millainen ihminen oikeasti olen ja haluavat vain nähdä montako mätsiä saa. Vai olisko tämä 2000 sydämen antava mies todella valmis lähtemään 2000 treffeille?'

Kuulostaa siltä, että tinder on joillekin heikkoitsetuntoisille ihmisille aikamoinen egopeli. Eli ihan samalla tavalla tulen itse siellä toimimaan, mitä tämän ketjun ap kritisoi. Aion siis suostua treffeihin vain tyyppien kanssa jotka pystyy, osaa ja malttaa keskustella viesteillä hetken, ja kysyä uudestaankin miten menee, jos ei heti ehdi vastata. Ja sittenkin pitäisi vielä löytyä se yhteinen sävel viestitellessä.

Ei tarvitse olla valmis lähtemään 2000 treffeille, koska tavallinen mies saa ehkä 5 matchia sataa tykkäystä kohden. Eli tuosta määrästä tulisi ehkä sata keskustelua, joista lonkalta heitettynä ehkä 1/5 päätyy edes jonkin tasoiseen keskusteluun, niin sinulla on vain 20 kunnon keskustelua, joista ehkä puolet päätyy tapaamiseen, joten sinulla on 2000 tykkäyksellä saavutettu kymmenet treffit. 

Itse ainakin saan sataa tykkäystä kohden noin 5 matchia ja olen mielestäni hieman keskivertoa komeampi. Toisaalta olen kyllä keskivertoa nirsompi. 

Luulen myös, että olet keskivertoa komeampi kuten jo sanoit.

Sillä itse olen naamaltani tavis ja saan 1400 tykkäyksellä noin 12 mätsiä eli 2800 tykkäystä tuo 24 mätsiä.

Alle prosentin mätsäys%..

Tämä on kyllä aivan naurettavaa suhteutettuna siihen, että naiset saa ehkä joka toisesta matchin. 

Katsoin youtubesta yhden pätkän ja siinä miesmallin kuvallakin tuli vähän alle 30% todennäköisyydellä match. 

Useimmat naiset eivät käsittääkseni saa matcheja noin usein. Jossain brittitutkimuksessa nainen sai matchin keskimäärin joka kymmenennestä, jolle antoi sydämen. Se on silti paljon enemmän kuin miehillä toki.

Luultavasti itse saan matcheja useammin siksi, että minulla on aina ollut hyvä tutka miesten suhteen ja hyvä ihmistuntemus. Osaan aika hyvin arvata, onko mies matchannut minut. Itse matchaan vain sellaisia, joiden kanssa uskoisin oikeasti tulevani toimeen. Käytän harkintaan paljon aikaa. Näin osun varmemmin niihin miehiin, joilta olen itsekin saanut sen matchin. Jos olisin vähemmän tarkka ja harkitseva ja jakelisin sydämiä enemmän, en usko että matchieni määrä kasvaisi samassa suhteessa, vaan tuo prosentti vain pienenisi.

Vierailija
426/434 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan ongelmaan olen törmannyt. En ole laittanut mitään junttikuvia vaan arkisia ja ulkoilukuvia jne etten vaikuta heti juntilta. Matcheja kyllä tullut, mutta KUKAAN ei aloita juttelua ja jos aloittaa, niin lakkaa vastaamasta muutaman viestin jälkeen. Itse jos aloitan, niin jotkut vastaa, mutta ei mitenkään ala juttelemaan. Todella masentavaa

Vierailija
427/434 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.

Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.

Aika ylimielistä toimintaa. Kyllä minä miehenä odotan että keskustelu on molemminpuolisesti aktiivista. En minä ala anelemaan että nainen lähtisi treffeille, en koskaan laita kahta viestiä putkeen.

No sitten ei varmaankaan kannata ihmetellä, jos ei niitä treffejä saa sovittua? Se oli vain ehdotus.Eikä tuo minusta ole erityisen ylimielistä toimintaa. En minä tahallani noin tee. Se nyt vain sattuu herättämään ainakin minussa kiinnostuksen, jos huomaan, että joku oikeasti kiinnostui minusta siinä määrin, että aloittaa keskustelun uudelleen.

Mistä tiedät, että hän ei tee niin kaikille? Minä heitän joskus kaikkiin kuolleisiin keskusteluihin saman viestin ja katson ketkä vastaavat ja poistan ne, jotka eivät vastaa.

Miksi minun pitäisi se tietääkään? En minä kyllä kuvittele, että kanssani viestittelevät miehet eivät olisi koskaan lähettäneet viestiä kenellekään muulle kuin minulle. Mutta kyllä luulisi, että miehetkin toimivat siten, että jos joku keskustelukumppani osoittautuu täydeksi katastrofiksi, ei hänelle enää viestitetä uudelleen. Eli jonkinlainen karsinta olisi jo tuossa vaiheessa läpäisty. Esim ne, jotka eivät halua naista, jolla on lapsia ja korkea koulutus, niin tuskin ottavat enää yhteyttä. Ihan simppeliä.

Onhan se outoa jos koet itsesi erityiseksi jos sait saman kohtelun kuin kaikki muutkin. Itse ainakaan mitään täysiä katastrofeja roikota mukana, vaan poistan pienen hiljaisuuden jälkeen, kun en ole enää pinkan päälimmäisenä hänen sovelluksessaan.

Etkö mainitse lapsistasi jo profiilissasi?

Minulla ei lue profiilissa mitään.

Etkö lukenut äskeistä viestiäni? Puhuin tuossa, että jonkinlaista karsintaa olisi tuossa vaiheessa jo käyty. Miksi tuossa tilanteessa olisi jotenkin huono asia, että saa samanlaista kohtelua kuin muut, mutta ensimmäisten viestien kohdalla sillä ei ole väliä? Ei ne ensimmäisetkään viestit ole todennäköisesti pelkästään minulle lähetetty, joten miksi siihen uuteen viestiin sisältyisi yhtään sen kummempia odotuksia? Alkuperäinen pointtini oli se, että mies on valmis aloittamaan keskustelun uudelleen kanssani, eikä ole esim poistanut matseistaan tai muuten vain metsästä jatkuvasti uusia matseja. Niin, toki tiedän, että niitä uusiakin todennäköisesti metsästetään, mutta luulen, että nämä, jotka jatkavat niitä vanhojakin keskusteluja eivät ehdi tai heidän ei tarvitse jatkuvasti etsiä uusia matseja. Ei ainakaan minun tarvitse, vaan saatan olla viikkoja selaamatta yhtään kuvaa, kun käyn niitä olemassa olevia matseja läpi.

Erikoista naisen logiikkaa.. Syy siihen miksi en itse uudelleen aloita keskustelua on se että olen vain vakuuttunut siitä että nainen ei ole kiinnostunut minusta.

Olen ollut välillä todella kiinnostunut jostain naisesta mutta jos hän ei vastaa treffikutsuuni niin en minä ala toista kertaa hänelle laittamaan viestiä vaikka olisin miten kiinnostunut, jos nainen ei ole kiinnostunut minusta niin en minä voi asialle mitään..

Miten ihmeessä nainen voisi olla kiinnostunut sinusta, jos ei tunne sinua? Pelkkä kuva ei kiinnosta naisia, eikä houkuta tapaamaan. Siksi pitää ensin keskustella jostain asiasta, harrastuksesta, kiinnostuksen kohteesta, lempikirjoista, musiikista jne, jotta kiinnostus herää. Joten tottakai asialle voi jotain. Jos oikeasti haluaa.

Olen eri kirjoittaja, mutta eihän tuossa sanota, että ei ole tutustuttu aiemmin. Toisekseen on kyllä naisia, jotka kiinnostuvat jo pelkän profiilin perusteella.

Tuo sama juttu ilmenee myös ihan normaalissa keskustelussa. Jos nainen vastailee passiivisesti, niin oletan, että hän ei ole minusta kiinnostunut. Huvikseni elvytin vanhoja keskusteluja ja hyvin nopeasti yksi näistä keskustelun aiemmin lopettaneista naisista pyysi itse minua treffeille. Täysin järjetöntä, että nainen lopetti keskustelun kanssani jos oli kuitenkin niin kiinnostunut, että halusi tavata. En tietenkään suostunut tapaamiseen, koska oli lopettanut keskustelun aiemmin.

Sinulla on ihan oikeita ongelmia. Normaalilla tyypillä on vähän robustimpi itsetunto.

Vierailija
428/434 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa. Olen käyttänyt tinderiä koko ajan väärin jos mätchääminen tarkoittaa että haluan tavata. Pitää lopettaa se sydänten antaminen kun yksikään profiili ei saa aikaan halua tavata ketään.

Vierailija
429/434 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
430/434 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena oletan, ettei mies ole tarpeeksi kiinnostunut minusta, jos ei vastaa viesteihini mätsin jälkeen. Ei tee mieli laittaa uudestaan viestiä.

Vierailija
431/434 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omat mätsit ovat kyllä lähteneet treffeille, mutta kuvat ovat olleet 9/10 tapauksessa vanhoja. Eli olen mätsännyt kuvien perusteella suunnilleen normaalipainoisen naisen kanssa, mutta paikalle on tullut 20-30 kiloa ylipainoisempi tapaus. Tai kuvien perusteella pitkähiuksinen nainen, ja paikalle on tullut nainen lyhyin ja pinkiksi värjätyin hiuksin. Iät ovat onneksi pitäneet paikkansa, niissä ei ole vääränlaista hajontaa.

Ei ymmärrä. 

Vierailija
432/434 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 44v mies olen tulkinnut, että match on kiinnostus tutustua. Halu mennä treffeille on sitten toinen juttu. Treffikiinnostus syntyy viestitellessä. Ei minulla ole aikaa tai kiinnostusta lähteä treffeille vain katsomaan millainen toinen on.

Vierailija
433/434 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tällaisia ongelmia. Tiedän kyllä miksi naiset eivät kanssani lähde treffeille (tai ainakaan toisille) lyhyen tai pitkän keskustelun jälkeen. Tässä auttaa, kun tiedostaa omat ongelmansa, surkeutensa miehenä sekä ihmisenä ja ymmärtää todellisuuden, jossa elämme. Näin ollen on helppo tajuta miksi yksikään nainen ei kaltaistani miestä hyväksy ja näin onkin helpompi hyväksyä oma yksinäisyytensä ja se, että ei kenenkään kanssa ikinä natsaa vaikka olisi omasta mielestään löytänyt mukavan ja sopivan tyypin.

Vierailija
434/434 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte taaskin jättäneet kesken. Näemmä toiset teistä haluaa päästä kisaamaan. Ottakaa vakiomalli. Sillä voi kisata niin näyttelyissä kuin agilityssäkin. Siitä sukutaulusta saa sitten kanskin pyytää kuvia. https://www.pets4homes.co.uk/classifieds/x6lbczuvo-german-shepherd-pupp… tai https://www.pets4homes.co.uk/classifieds/hyidfgik4-kc-registered-german…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi