Miksi naiset eivät lähde Tinder treffeille vaikka aloittaa keskustelun?
Olen mies ollut tinderissä jonkun aikaa. Saan matcheja aivan murto-osan siitä mitä itse pyyhin oikealle mikä ei sinänsä ole uutta miehelle.
Mutta jos saan matchin ja nainen on aloittanut ja olen vastannut takaisin. Muutaman viestin jälkeen pyydän häntä treffeille koska en koe järkeväksi viestitellä kovin pitkään ja haluan tavata oikeasti. Nainen on tästä innostunu ja vastannut joo hymiöiden kanssa. Tämän jälkeen kun aletaa sopivaan aika ja paikkaa eli pitäisi oikeasti tavata naisen innostus yhtäkkiä loppuu jo homma kuivuu kasaan. Miksi?
Onko kyse siitä että halutaan vähän leikkiä ja hakea huomiota? Esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi vastaat/pyyhit vasemmalle alunperin jos et halua kuitenkaan tavata? Olen hyväkäytöksinen ja asiallinen enkä painosta ja pelottele millään tavalla. Mistä johtuu?
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten "logiikka" yllättää joka kerran.
- Mies antaa kaikille naisille sydäntä ja sitten itkee, kun naisilla on niin paljon mätsejä -> tyhjästäkö?? Jokaista mätsiähän vastaa yksi mies, joka on myös saanut mätsin.
- Mies haluaa, että jokainen nainen lähtee ulos hänen kanssaan, mutta toisaalta katsoo kieroon kaikkia niitä naisia, jotka ovat käyneet useilla (esim. neljät riittää) Tinder-treffeillä -> miehen maailmassa tämä tarkoittaa seksiä useiden miesten kanssa. (Ja vaikka nainen koettaisikin sanoa, ettei ole antanut kellekään kuin aikaansa, mies ei usko, sillä "ainahan naiset valehtelevat seksikumppaniensa määrän alakanttiin". Eikä ole hatusta vedetty perustelu tässä kontekstissa, juuri luin Ylilaudalta tämän.)
- Mies ei jaksa jututtaa naista (jolla oletettavasti on useita keskustelukumppaneita yhtä aikaa ja tässä kohtaa kannattaisi yrittää erottua joukosta) vaan suuttuu, koska naisella on useita keskustelukumppaneita -> mies vetäytyy *itse* ja sitten tulee av:lle itkemään, kuinka miehet eivät koskaan saa naisia.
- Miehet jankuttavat, kuinka naisessa merkitsee pelkkä ulkonäkö ja kuinka naiset luulevat itsestään liikoja -> naiset alkavat välttää oman tasonsa yläpuolella olevia miehiä jopa Tinderissä -> miehet tulevat sanomaan, että onpa typerää koska nyt yhtäkkiä luonne ratkaisee. Jopa älykkyys mainitaan!
WTF??
Ei kai kukaan valita matchien suuresta määrästä, vaan siitä miten keskustelut hoidetaan.
En minä ainakaan valita siitä, että nainen käy useiden kanssa treffeillä, koska sehän on vähän koko palvelun tarkoitus. Toki jos seksiä harrastaa kaikilla tapaamisilla, niin silloin ei ainakaan parisuhdemielessä kiinnosta.
Kyllä minä voin jutella naiselle pitkäänkin, mutta jos joudun odottamaan jatkuvasti hänen viestejään useita kymmeniä minuutteja tai jopa tunteja ja päiviä, niin aika nopeasti tulee ilmi, että ei ole kiinnostunut. Sitten nainen saattaa kuitenkin yhtäkkiä palata keskusteluun ja ehdottaa jopa tapaamista. Mitäpä veikkaat kiinnostaako enää tuossa vaiheessa?
Ei luoja. Mulla ainakin on elämä, enkä käytä tinderiä a) töissä, b) harrastuksissa, c) ystävien ja läheisten seurassa tai d) muissa askareissa, kuten ruokakauppa, kodin siivous jne. Jos se saa sinut odottamaan viestiä välillä "usean kymmenen minuutin, tai jopa tunnin tai päivän", se ei ole minun ongelmani vaan sinun. En todellakaan kyttää ruutua koko ajan enkä odota sitä myös toiselta. Pienestä näyttää olevan kiinnostus kiinni.
Tottakai viestittelyyn tulee taukoja ja kaikki sen ymmärtää, mutta jos ei missään vaiheessa tule sitä intensiivisen viestittelyn pätkää, vaan viestit tippuvat aina viiveellä, niin tämä tarkoittaa automaattisesti sitä, että nainen vain massapostaa viestejä kaikille. En ymmärrä mitä järkeä tällaisessa on, koska et sinä oikeasti tutustu mieheen tai näe millainen hän oikeasti on jos et vastaa hänelle kunnolla ja ole itse mukana keskustelussa.
Juuri tästä syystä haluan tavata naisen nopeasti, koska silloin oikeasti näen millainen hän on, enkä turhaan tuhlaa aikaani häneen. Hyvin harva nainen ymmärtää lähteä oikeasti laadukkaaseen keskusteluun Tinderissä, jossa olisi jotain järkeäkin. Tuollainen tylsä massapostittaminen ei hyödytä ketään, vaan kuluttaa ainoastaan molempien aikaa.
Taidan ymmärtää, mistä kenkä puristaa. Monilla meistä naisista on tälläkin hetkellä kännykän tekstiviesteissä, Skypessä ja Messengerissä vastaamattomia viestejä ystäviltämme, kavereiltamme, sukulaisiltamme tai vaikka ihmisiltä, joiden kanssa teemme nettikirppiskauppaa. Olemme tottuneet odottamaan vastausta jopa useamman päivän tai viikonkin. Sen vuoksi naisilla ei ole niin kiire saada Tinderissäkään vastauksia heti eikä myöskään itse viestittele kuin silloin, kun ei ole muuten mitään kiireellisempääkään tekemistä.
Minulla ei ole koskaan vastaamattomia viestejä missään, koska se on töykeää olla vastaamatta välittömästi. Toisaalta en myöskään haali sellaisia ystäviä, jotka viestittelevät minulle ellei heillä oikeasti ole asiaa.
Mulla taas on. Monet ystäväni ovat vuorotyössä ja saattavat laittaa ennen iltavuoroon menoaan mulle tekstiviestin. En vastaa heti, koska olen itse töissä. Vastaan illalla, kun olen kotona. Hekään eivät itse vastaa heti, koska ovat silloin töissä vaan vastaavat joskus myöhemmin. Joku saattaa olla tekstiviestin laitettuani autonratissa, lentokoneessa tai muutoin paikassa, josta ei voi vastata välittömästi. En myöskään vastaa viesteihin silloin, kun olen jonkun ystäväni, kaverini tai sukulaiseni seurassa, koska mielestäni on epäkohteliasta räplätä puhelintaan silloin, kun on toisen seurassa. Jos jollain on todellinen hätä, niin silloin hän varmasti soittaa eikä jää odottamaan vastausta viestiinsä.
Naisilla on sen verran paljon tarjontaa, ettei millään ehdi treffeille kaikkien miesten kanssa. Lisäksi on mahdollista, että paljastut idiootiksi viestittelylläsi.
Kyllä minä lähden todellakin. en etsi mitään kirjeenvaihtokaveria enkä myöskään itsetunnonkohottajaa sieltä. Haluan kuitenkin jutella jonkin verran päivän tai pari, nähdäkseni pyöriikö siellä päässä muutakin kuin herne. Esim. viimeisimmän kanssa en lopulta halunnut tavata, koska hänestä olisi ollut noloa tavata koulumme kahvilassa (olemme vierekkäisissä kouluissa, joilla yhteinen iso ruokala/kahvila). En vaan voinut käsittää miten joku voi ajatella niin laatikkomaisesti. Tapaavathan ihmiset muutenkin kouluissa ja työpaikoilla. Tai jos treffit menevät pieleen, niin joudumme silti joskus ehkä kohtaamaan ruokalassa.
Miehen täytyy olla fiksumpi kuin minun. Nyt ei ihan tullut sitä fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.
Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.
Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.
Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?
Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.Aika ylimielistä toimintaa. Kyllä minä miehenä odotan että keskustelu on molemminpuolisesti aktiivista. En minä ala anelemaan että nainen lähtisi treffeille, en koskaan laita kahta viestiä putkeen.
Toimiiko tämä sinulla hyvinkin?
(Minulle on jokainen kiinnostavalta vaikuttava mies laittanut välillä pari viestiä putkeen jos en heti vastaa. Samoin teen joskus itse miehille, jos tulee mieleen joku juttu josta haluan jutella, vaikka toinen ei olisikaan vielä vastannut edelliseen.)
t. 14
Riippuu siitä mitä tarkoittaa tuolla että toimiiko hyvin. Olenko päässyt monille treffeille, en. Olenko säilyttänyt itsekunnioitukseni, kyllä.
Jaa?
Mun itsekunnioitus ei ole kiinni siitä, laitanko yhden vai kaksi perättäistä viestiä miehelle. Toivottavasti ei myöskään deittailemieni miesten itsekunnioitus ole aivan noin hauraalla pohjalla.
On se helppoa naisen sanoa miten miehen pitää vain jaksaa satoja pakkeja.Itse sanoisin että kustannus/hyötysuhde on pahasti pakkasella.
Tiedoksesi: minulta pakit saa helpoiten juuri tuollainen vastavuoroisuusneurootikko, joka analysoi ja kyttää sitä kumpi on panostanut keskusteluun enemmän, sen sijaan että ottaisi rennosti ja käyttäisi nekin voimavarat ihan vain siihen keskustelemiseen.
Olen käynyt muutamilla tinder-treffeillä ja mitä luultavimmin jokainen noista miehistä on laittanut minulle välillä useamman viestin peräkkäin. HUOM: myös itse olen laittanut useita perättäisiä viestejä miehille. Uskomattoman pienistä asioista ihmiset osaavatkin tehdä elämää suurempia ja ihan deittailun kynnyskysymyksiä! Ei ole minun mielestäni mikään ihme jos et ole kovin monille treffeille tuolla tekniikalla päässyt.
Kyllä minä ainakin tiedostan ihan hyvin tuon asian, jonka sinä sanot ja olen tiedostanut sen jo vuosikausia ennen Tinderiä. Naiset tykkäävät ihailusta ja jos et tee heihin välittömästi erittäin vahvaa vaikutusta, jolloin he ovat sulaa vahaa käsissäsi, niin silloin vonkaaminen on aika tehokas tapa. Nainen kokee olevansa ihailtu ja sen seurauksena itsekin kiinnostuu jossain vaiheessa. En kuitenkaan ole sellainen ihminen, joka lähtee toista ihmistä palvomaan ja tuo on muutenkin aivan järjetön lähtökohta parisuhteelle, että toinen on palkinto ja toinen metsästää palkintoa. Jos toinen ei osoita selvästi vastavuoroisuutta, niin silloin lopetan keskustelun. Tottakai tämä tarkoittaa vähemmän treffejä, mutta eipä tarvitse myydä itsekunnioitusta ja tavata itsekeskeisiä naisia. Onneksi löytyy myös niitä naisia, jotka oikeasti osaavat suhtautua mieheen ihmisenä, eikä hänen arvostuksestaan taistelevana tossukkana. Tinderissä tuntuvat olevan nämä naiset vähemmistönä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä lähden todellakin. en etsi mitään kirjeenvaihtokaveria enkä myöskään itsetunnonkohottajaa sieltä. Haluan kuitenkin jutella jonkin verran päivän tai pari, nähdäkseni pyöriikö siellä päässä muutakin kuin herne. Esim. viimeisimmän kanssa en lopulta halunnut tavata, koska hänestä olisi ollut noloa tavata koulumme kahvilassa (olemme vierekkäisissä kouluissa, joilla yhteinen iso ruokala/kahvila). En vaan voinut käsittää miten joku voi ajatella niin laatikkomaisesti. Tapaavathan ihmiset muutenkin kouluissa ja työpaikoilla. Tai jos treffit menevät pieleen, niin joudumme silti joskus ehkä kohtaamaan ruokalassa.
Siis halusit järjestää treffit hänen koulukavereidensa silmien alla ja yllätyit siitä, että hän koki sen vaivaannuttavana? Hän olisi todellakin ollut sinua fiksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on sen verran paljon tarjontaa, ettei millään ehdi treffeille kaikkien miesten kanssa. Lisäksi on mahdollista, että paljastut idiootiksi viestittelylläsi.
Voi olla mahdollista, koska naisilla tuntuu olevan aika ihmeelliset määritelmät idiootille. Todellisuudessa olen selvästi keskivertoa älykkäämpi ja harkitsevampi. Monen mielestä laatikon ulkopuolella oleva toimintani vaikuttaa idioottimaiselta, koska heidän oma ajattelunsa rajoittuu sinne laatikkoon. Usein on parempi pitää suu kiinni ja esittää tyhmää ennen kuin ihmiseen on tutustunut paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis halusit järjestää treffit hänen koulukavereidensa silmien alla ja yllätyit siitä, että hän koki sen vaivaannuttavana? Hän olisi todellakin ollut sinua fiksumpi.
Idiootti. Missä kohtaa sanoin, että koulukaverit tulevat mukaan? Et ole varmaan missään opiskellut, jos et tiedä että ainakin korkeakoulujen kahvilat ovat auki koko päivän. Ja koulumme kahvila on SUURI, jossa on todellakin tyhjää iltapäivisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.
Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.
Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.
Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?
Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.Aika ylimielistä toimintaa. Kyllä minä miehenä odotan että keskustelu on molemminpuolisesti aktiivista. En minä ala anelemaan että nainen lähtisi treffeille, en koskaan laita kahta viestiä putkeen.
(Minulle on jokainen kiinnostavalta vaikuttava mies laittanut välillä pari viestiä putkeen jos en heti vastaa. Samoin teen joskus itse miehille, jos tulee mieleen joku juttu josta haluan jutella, vaikka toinen ei olisikaan vielä vastannut edelliseen.)
t. 14
Riippuu siitä mitä tarkoittaa tuolla että toimiiko hyvin. Olenko päässyt monille treffeille, en. Olenko säilyttänyt itsekunnioitukseni, kyllä.
Jaa?
Mun itsekunnioitus ei ole kiinni siitä, laitanko yhden vai kaksi perättäistä viestiä miehelle. Toivottavasti ei myöskään deittailemieni miesten itsekunnioitus ole aivan noin hauraalla pohjalla.
On se helppoa naisen sanoa miten miehen pitää vain jaksaa satoja pakkeja.Itse sanoisin että kustannus/hyötysuhde on pahasti pakkasella.
Tiedoksesi: minulta pakit saa helpoiten juuri tuollainen vastavuoroisuusneurootikko, joka analysoi ja kyttää sitä kumpi on panostanut keskusteluun enemmän, sen sijaan että ottaisi rennosti ja käyttäisi nekin voimavarat ihan vain siihen keskustelemiseen.
Olen käynyt muutamilla tinder-treffeillä ja mitä luultavimmin jokainen noista miehistä on laittanut minulle välillä useamman viestin peräkkäin. HUOM: myös itse olen laittanut useita perättäisiä viestejä miehille. Uskomattoman pienistä asioista ihmiset osaavatkin tehdä elämää suurempia ja ihan deittailun kynnyskysymyksiä! Ei ole minun mielestäni mikään ihme jos et ole kovin monille treffeille tuolla tekniikalla päässyt.
Sinä et voi mitenkään tietää viestittelystäni, että olen "vastavuoroisuusneurootikko" eli suomennettuna normaalit käytöstavat omaava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Missä kohtaa sanoin, että koulukaverit tulevat mukaan? Et ole varmaan missään opiskellut, jos et tiedä että ainakin korkeakoulujen kahvilat ovat auki koko päivän. Ja koulumme kahvila on SUURI, jossa on todellakin tyhjää iltapäivisin.
Aivan tavallista, että koulussa törmää tuttuihin ihmisiin ihan sama mihin aikaan vuorokaudesta. Ei Suomessa niin isoja kouluja olekaan, että ei törmäisi. Todellakin sopisin treffini jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun viesteihini kyllä vastataan oikeastaan aina, mutta niistä yleensä huomaa, että ne on vain hätäpäissään kirjoitettua kuraa ja poistan naisen matcheistani.
No niin. Nyt sitten ei kelpaa se hätäpäissään kirjoitettu kurakaan... Minpä kerron sulle mun viime viikosta. Puoliväliin viikkoa kaikki oli hyvin ja töitä sopivasti, viikonloppuna tosin oli tiedossa aika hemmetisti menoa mutta ei kuitenkaan ilman hengähdystaukoa. Sitten tapahtui eräs ongelma asiakkaan kanssa joka käänsi kaiken päälaelleen ja yhtäkkiä mulla oli paitsi töitä muiden asiakkaiden kanssa, tää kiireinen hätätilanne että viikonloppuna kaksi isotöistä asiaa hoidettavana. Vedin neljä päivää kieli vyön alla aivan hirveässä stressissä, ja JUURI ÄSKEN saatiin se asiakastilanne selvitettyä joten nyt mä voin vihdoin vähän hengähtää ja levätä ja vaikka istua tänne lätisemään turhia. Mulle ei olisi ollut aikaa ja ennen kaikkea jaksamista edes siihen hätäpäissään kirjoitettuun kuraan viimeiseen neljään päivään. Että koettakaa mimoosat nyt edes vähän yrittää eläytyä.
Sitten voi kirjoittaa vaikka profiiliinsa, että ei ehdi nyt vastailla, koska on töitä. Järkeään saa ja on suotava käyttää.
Eiköhän normaalille ihmiselle ole sanomattakin selvää, että ihmisillä on muutakin elämää kuin Tinder. Järkeään saa ja on suotava käyttää.
Lähes jokaisella on kyllä aikaa laittaa viestiä vähintään kerran päivässä, joten on poikkeuksellista jos siihen ei ole aikaa.
Mä olen tykännyt tinderissä miehistä todella valikoivasti, yhteensä noin viidestäkymmenestä. Mulla on tällä hetkellä yli 40 matchia. Näistä noin 20 on aloittanut kanssani keskustelun. (Itse en ole aloittanut yhtään keskustelua, koska jo tuo 20 on minulle ihan liikaa.)
Ja ei, mulla ei ole aikaa laittaa päivittäin kahtakymmentä harkittua ja monisanaista viestiä tinderissä. On monia päiviä, jolloin en avaa tinderiä ollenkaan. Keskustelut menevät enemmän niin, että kun huomaan että joku mies on esittänyt jonkun kiinnostavan kysymyksen, se jää minulle mieleen ja sitten tilaisuuden tullen avaan sovelluksen ja naputtelen hänelle siihen vastauksen, sekä kysyn vuorostani jotain häneltä. Joskus mies sattuu olemaan juuri silloin paikalla ja vaihtelemme sitten chat-tyylisesti viestejä, kunnes toisen täytyy lopettaa syystä tai toisesta. Sitten seuraavalla kerralla kun tulee sopiva hetki kirjautua sisään, vastaan todennäköisesti jonkun toisen kiinnostavan miehen aikaisemmin laittamaan viestiin.
Jokainen mies, myös kaikkein kiinnostavimmat, odottavat oikein mielellään vastauksiani tunteja tai päiviä. Samoin minä heidän vastauksiaan. En todellakaan lähtisi tapaamaan sellaista miestä, joka raivostuu kun en vastaa alle kymmenessä minuutissa hänen "Mitäs sun päivään on kuulunut?" -viestiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan tavallista, että koulussa törmää tuttuihin ihmisiin ihan sama mihin aikaan vuorokaudesta. Ei Suomessa niin isoja kouluja olekaan, että ei törmäisi. Todellakin sopisin treffini jonnekin muualle.
Hohhoh. Av-ajattelua. MIksi kenenkään tarvitsee tietää että juuri minä ja hän olemme treffeillä, emmekä vain kaverit jotka ovat juttelemassa? Kyllä tehdään taas yksinkertaisista asioista vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä temperamentit ei kohdanneet. Toisen mielestä on äärimmäisen noloa tulla nähdyksi vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen seurassa ja toisen mielestä ei. Varmaankin parasta ettei tämä tarina jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun viesteihini kyllä vastataan oikeastaan aina, mutta niistä yleensä huomaa, että ne on vain hätäpäissään kirjoitettua kuraa ja poistan naisen matcheistani.
No niin. Nyt sitten ei kelpaa se hätäpäissään kirjoitettu kurakaan... Minpä kerron sulle mun viime viikosta. Puoliväliin viikkoa kaikki oli hyvin ja töitä sopivasti, viikonloppuna tosin oli tiedossa aika hemmetisti menoa mutta ei kuitenkaan ilman hengähdystaukoa. Sitten tapahtui eräs ongelma asiakkaan kanssa joka käänsi kaiken päälaelleen ja yhtäkkiä mulla oli paitsi töitä muiden asiakkaiden kanssa, tää kiireinen hätätilanne että viikonloppuna kaksi isotöistä asiaa hoidettavana. Vedin neljä päivää kieli vyön alla aivan hirveässä stressissä, ja JUURI ÄSKEN saatiin se asiakastilanne selvitettyä joten nyt mä voin vihdoin vähän hengähtää ja levätä ja vaikka istua tänne lätisemään turhia. Mulle ei olisi ollut aikaa ja ennen kaikkea jaksamista edes siihen hätäpäissään kirjoitettuun kuraan viimeiseen neljään päivään. Että koettakaa mimoosat nyt edes vähän yrittää eläytyä.
Sitten voi kirjoittaa vaikka profiiliinsa, että ei ehdi nyt vastailla, koska on töitä. Järkeään saa ja on suotava käyttää.
Eiköhän normaalille ihmiselle ole sanomattakin selvää, että ihmisillä on muutakin elämää kuin Tinder. Järkeään saa ja on suotava käyttää.
Lähes jokaisella on kyllä aikaa laittaa viestiä vähintään kerran päivässä, joten on poikkeuksellista jos siihen ei ole aikaa.
Tottakai, mutta kai ymmärrät, että niitä, joiden kanssa laittaa viestiä, on paljon muitakin kuin vain Tinder-miehet? Vanhemmat, sisarukset, ystävät, kaverit jne.
Kirjoittavatko naiset profiilitekstikseen englantia, koska hakevat lähin neeger'ukkoja, koska soomilainen spermanaama?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittavatko naiset profiilitekstikseen englantia, koska hakevat lähin neeger'ukkoja, koska soomilainen spermanaama?
Karsin huonoitsetuntoiset amikset pois tällä tekniikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 14
Jaa?
Sinä et voi mitenkään tietää viestittelystäni, että olen "vastavuoroisuusneurootikko" eli suomennettuna normaalit käytöstavat omaava ihminen.
Eihän mun sitä tarvitsekaan tietää, koska sinä karsit itsesi treffeiltä kanssani oma-aloitteisesti. Olemalla siis suostumatta treffeille vaikka minä sattuisin jossain vaiheessa pyytämään sinua. Syynä se, että olen vastannut johonkin viestiisi yli kymmenen minuutin viiveellä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tykännyt tinderissä miehistä todella valikoivasti, yhteensä noin viidestäkymmenestä. Mulla on tällä hetkellä yli 40 matchia. Näistä noin 20 on aloittanut kanssani keskustelun. (Itse en ole aloittanut yhtään keskustelua, koska jo tuo 20 on minulle ihan liikaa.)
Ja ei, mulla ei ole aikaa laittaa päivittäin kahtakymmentä harkittua ja monisanaista viestiä tinderissä. On monia päiviä, jolloin en avaa tinderiä ollenkaan. Keskustelut menevät enemmän niin, että kun huomaan että joku mies on esittänyt jonkun kiinnostavan kysymyksen, se jää minulle mieleen ja sitten tilaisuuden tullen avaan sovelluksen ja naputtelen hänelle siihen vastauksen, sekä kysyn vuorostani jotain häneltä. Joskus mies sattuu olemaan juuri silloin paikalla ja vaihtelemme sitten chat-tyylisesti viestejä, kunnes toisen täytyy lopettaa syystä tai toisesta. Sitten seuraavalla kerralla kun tulee sopiva hetki kirjautua sisään, vastaan todennäköisesti jonkun toisen kiinnostavan miehen aikaisemmin laittamaan viestiin.
Jokainen mies, myös kaikkein kiinnostavimmat, odottavat oikein mielellään vastauksiani tunteja tai päiviä. Samoin minä heidän vastauksiaan. En todellakaan lähtisi tapaamaan sellaista miestä, joka raivostuu kun en vastaa alle kymmenessä minuutissa hänen "Mitäs sun päivään on kuulunut?" -viestiinsä.
Taitaa olla vain sinun mielikuvasi, että miehet odottavat mielellään viestejäsi. Noin pienen keskustelumäärän hallinta on todella helppoa jos omaa mitään organisointikykyä. Tosin ilman tarkempaa tietoa on vaikea sanoa millaisia keskustelunne on. Jos oikeasti kirjoitat sitten kunnolla viestä, kun menet keskusteluun, niin silloin ehkä hommaan voi tyytyä. Itse ainakin kaipaan kuitenkin sitä intensiivistäkin keskustelua, mutta toki jos ei koskaan satu yhtäaikaa, niin eihän sitä silloin voi tehdä. Itse olen aina kirjautuneena sovellukseen ja siten huomaan usein heti kun viesti tulee ja usein pystyn siihen vastaamaankin heti, joten minun kanssani pystyy intensiiviseen keskusteluun, mutta moni ei silti siihen lähde paitsi alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 14
Jaa?
Kyllä minä ainakin tiedostan ihan hyvin tuon asian, jonka sinä sanot ja olen tiedostanut sen jo vuosikausia ennen Tinderiä. Naiset tykkäävät ihailusta ja jos et tee heihin välittömästi erittäin vahvaa vaikutusta, jolloin he ovat sulaa vahaa käsissäsi, niin silloin vonkaaminen on aika tehokas tapa. Nainen kokee olevansa ihailtu ja sen seurauksena itsekin kiinnostuu jossain vaiheessa. En kuitenkaan ole sellainen ihminen, joka lähtee toista ihmistä palvomaan ja tuo on muutenkin aivan järjetön lähtökohta parisuhteelle, että toinen on palkinto ja toinen metsästää palkintoa. Jos toinen ei osoita selvästi vastavuoroisuutta, niin silloin lopetan keskustelun. Tottakai tämä tarkoittaa vähemmän treffejä, mutta eipä tarvitse myydä itsekunnioitusta ja tavata itsekeskeisiä naisia. Onneksi löytyy myös niitä naisia, jotka oikeasti osaavat suhtautua mieheen ihmisenä, eikä hänen arvostuksestaan taistelevana tossukkana. Tinderissä tuntuvat olevan nämä naiset vähemmistönä.
Sulta jäi lukematta tämä kohta, johon yritin erikseen kiinnittää huomiotasi:
Myös itse olen laittanut useita perättäisiä viestejä miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä noista naisista tulee sellainen fiilis, että matkustelevat paljon ja jakavat pitkin maailmaan. Usein tämä pitääkin paikkaansa.
Minä olen ollut pitkissä parisuhteissa ja naisia löytyy livenä aika helposti. Tinder sen sijaan on aivan kamala temmellyskenttä naisten asenteiden takia. Toivoin löytäväni sieltä itseni kaltaisia ihmisiä, mutta löysinkin lähinnä pelkkää roskaa. Tosin on siellä yksi aika mielenkiintoinen tapaus.
Välittömästi kuin ehtii. Ei tietenkään aina voi vastata heti, mutta ei niitä roikkumaan pidä jättää. Kiire on ainoastaan tekosyy.