Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät lähde Tinder treffeille vaikka aloittaa keskustelun?

turhautunut
26.11.2016 |

Olen mies ollut tinderissä jonkun aikaa. Saan matcheja aivan murto-osan siitä mitä itse pyyhin oikealle mikä ei sinänsä ole uutta miehelle.

Mutta jos saan matchin ja nainen on aloittanut ja olen vastannut takaisin. Muutaman viestin jälkeen pyydän häntä treffeille koska en koe järkeväksi viestitellä kovin pitkään ja haluan tavata oikeasti. Nainen on tästä innostunu ja vastannut joo hymiöiden kanssa. Tämän jälkeen kun aletaa sopivaan aika ja paikkaa eli pitäisi oikeasti tavata naisen innostus yhtäkkiä loppuu jo homma kuivuu kasaan. Miksi?

Onko kyse siitä että halutaan vähän leikkiä ja hakea huomiota? Esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi vastaat/pyyhit vasemmalle alunperin jos et halua kuitenkaan tavata? Olen hyväkäytöksinen ja asiallinen enkä painosta ja pelottele millään tavalla. Mistä johtuu?

Kommentit (434)

Vierailija
181/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun viesteihini kyllä vastataan oikeastaan aina, mutta niistä yleensä huomaa, että ne on vain hätäpäissään kirjoitettua kuraa ja poistan naisen matcheistani.

No niin. Nyt sitten ei kelpaa se hätäpäissään kirjoitettu kurakaan... Minpä kerron sulle mun viime viikosta. Puoliväliin viikkoa kaikki oli hyvin ja töitä sopivasti, viikonloppuna tosin oli tiedossa aika hemmetisti menoa mutta ei kuitenkaan ilman hengähdystaukoa. Sitten tapahtui eräs ongelma asiakkaan kanssa joka käänsi kaiken päälaelleen ja yhtäkkiä mulla oli paitsi töitä muiden asiakkaiden kanssa, tää kiireinen hätätilanne että viikonloppuna kaksi isotöistä asiaa hoidettavana. Vedin neljä päivää kieli vyön alla aivan hirveässä stressissä, ja JUURI ÄSKEN saatiin se asiakastilanne selvitettyä joten nyt mä voin vihdoin vähän hengähtää ja levätä ja vaikka istua tänne lätisemään turhia. Mulle ei olisi ollut aikaa ja ennen kaikkea jaksamista edes siihen hätäpäissään kirjoitettuun kuraan viimeiseen neljään päivään. Että koettakaa mimoosat nyt edes vähän yrittää eläytyä.

Sitten voi kirjoittaa vaikka profiiliinsa, että ei ehdi nyt vastailla, koska on töitä. Järkeään saa ja on suotava käyttää.

Eiköhän normaalille ihmiselle ole sanomattakin selvää, että ihmisillä on muutakin elämää kuin Tinder. Järkeään saa ja on suotava käyttää.

Vierailija
182/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva normaali nainen, joka viettää tavallista aikuisen elämää ehti edes sen kiinnostavimman miehen kanssa mihinkään "intensiiviseen" viestittelyyn. Koko mies on täysin tuntematon. Minä henk. koht. en ole koskaan ihastunut kehenkään viestien/kuvien perusteella vaan aina vasta kun olen nähnyt miehen livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on kuin vaatekauppa. Ensin katsotaan valikoima. Jos löytyy jotain, tunnustellaan materiaali ja mietitään, miten vaate sopisi itselle (Tinderissä vaihdetaan muutama sana). Näistä valitaan ne vaatteet, jotka mennään sovittamaan (Tinderissä aletaan keskustella enemmän). Sen jälkeen ostetaan yksi, useampi tai ei yhtään (Tinderissä mennään yhden, useamman tai ei kenenkään kanssa treffeille). Kotona voi todeta, ettei ostos sittenkään miellytä ja palautetaan vaate kauppaan (Tinderissä ei mennä henkilön kanssa enää toisille treffeille ja juttu päättyy siihen).

Unohdit vain sen tosiasian, että Tinderissä ollaan tekemisissä toisten ihmisten kanssa, eikä elottomien vaatekappaleiden kanssa. Silloin jos menet jotain vaatetta katsomaan, niin sinun täytyy myös sitä kokeilla. Ihan sitten vaikka ystävällisyyttäsi jos olet vahingossa mennyt johonkin, johon et halunnut mennä.

Väärin. Vaikka Tinderissä kyse onkin ihmisistä, kenelläkään ei ole velvollisuutta tavata ketään. Ei edes niitä, joiden kanssa keskustelee. Täällä AV:lläkin keskustelijoina on toisia ihmisiä, mutta ei kenelläkään ole velvollisuutta mennä tapaamaan. Ja ihan sama Facebookissa...voit ottaa kaveriksesi sellaisen henkilön, jonka kanssa vain keskustelet eikä sulla ole aikomustakaan koskaan tavata tätä FB-kaveriasi. 

En minä ole tapaamisesta puhunut, mutta tykkääminen on lupaus edes keskustella. Keskustelu ei ole sitä, että vastaat viesteihin yhdellä sanalla. Mikä järki on tykätä jos et vaivaudu edes sovelluksessa keskustelemaan?

Vierailija
184/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun viesteihini kyllä vastataan oikeastaan aina, mutta niistä yleensä huomaa, että ne on vain hätäpäissään kirjoitettua kuraa ja poistan naisen matcheistani.

No niin. Nyt sitten ei kelpaa se hätäpäissään kirjoitettu kurakaan... Minpä kerron sulle mun viime viikosta. Puoliväliin viikkoa kaikki oli hyvin ja töitä sopivasti, viikonloppuna tosin oli tiedossa aika hemmetisti menoa mutta ei kuitenkaan ilman hengähdystaukoa. Sitten tapahtui eräs ongelma asiakkaan kanssa joka käänsi kaiken päälaelleen ja yhtäkkiä mulla oli paitsi töitä muiden asiakkaiden kanssa, tää kiireinen hätätilanne että viikonloppuna kaksi isotöistä asiaa hoidettavana. Vedin neljä päivää kieli vyön alla aivan hirveässä stressissä, ja JUURI ÄSKEN saatiin se asiakastilanne selvitettyä joten nyt mä voin vihdoin vähän hengähtää ja levätä ja vaikka istua tänne lätisemään turhia. Mulle ei olisi ollut aikaa ja ennen kaikkea jaksamista edes siihen hätäpäissään kirjoitettuun kuraan viimeiseen neljään päivään. Että koettakaa mimoosat nyt edes vähän yrittää eläytyä.

Sitten voi kirjoittaa vaikka profiiliinsa, että ei ehdi nyt vastailla, koska on töitä. Järkeään saa ja on suotava käyttää.

Eiköhän normaalille ihmiselle ole sanomattakin selvää, että ihmisillä on muutakin elämää kuin Tinder. Järkeään saa ja on suotava käyttää.

Lähes jokaisella on kyllä aikaa laittaa viestiä vähintään kerran päivässä, joten on poikkeuksellista jos siihen ei ole aikaa.

Vierailija
185/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva normaali nainen, joka viettää tavallista aikuisen elämää ehti edes sen kiinnostavimman miehen kanssa mihinkään "intensiiviseen" viestittelyyn. Koko mies on täysin tuntematon. Minä henk. koht. en ole koskaan ihastunut kehenkään viestien/kuvien perusteella vaan aina vasta kun olen nähnyt miehen livenä.

Ehkä ei silloin kannata käyttää sovellusta jos sinua ei kiinnosta oikeasti käyttää sitä.

Vierailija
186/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei todellakaan velvoita yhtään mihinkään. Eli jos on liian herkkä mimosankukkanen, lienee parempi pysyä poissa pahoittamasta mieltään. Ja mulla on ainakin niin kiireinen aikataulu, etten todellakaan tapaa ketään jota en oikeasti halua, vana pelkästä "ystävällisyydestä". Grow up, man.

Jos sinulla on tuollainen asenne, niin älä sitten ihmettele jos miehesi käy pettämässä sinua. Hän vain toimii sinun ohjeidesi mukaan ja tavoittelee ainoastaan omaa maksimaalista nautintoa piittaamatta muista.

Vierailija
187/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nytkö se on naisten syy, että jotkut naiset saavat niin paljon matcheja että eivät halua eivätkä ehdi jutella kaikille, vaan vain mielenkiintoisimmille? Ja tasa-arvo ei tuosta syystä toteudu? :)

(Ja onhan tässä keskustelussa naisiakin (ainakin nainen) samassa tilanteessa kanssanne!)

En minä tiedä ketä muutakaan voisin syyttää kuin sitä, joka painaa sydäntä, mutta ei ole kuitenkaan kiinnostunut keskustelemaan.

Treffailu on aivan liian vahvasti sitä, että mies tekee aloitteen ja nainen ei tee mitään. Tällaisessa tilanteessa on aika helppo olla töykeä, mutta luulisi useammalta naiselta löytyvän käytöstapoja. Tuntuu kun he eivät tajuaisi lainkaan, että ovat oikeasti ihmisten kanssa tekemisissä.

Siitä ei tarvitse syytellä ketään. Match on vain match, ei lupaus avioliitosta. :D Match annetaan vain kun halutaan katsoa, voisiko kyseinen henkilö napata. Jos ei nappaa, se ei ole kenenkään syy... Jos kukaan ei ala juttelemaan sinulle, niillä naisilla on varmaan juttu menossa muiden matchien kanssa. Voit itse yrittää siinä tapauksessa keskustella, jos nappaa niin kyllä naiset ryhtyvät myös keskusteluun.

Näin somessa. Ihmiset käyttäytyvät yleensä netissä poiketen tosielämästä. Ja voit olla oikeassa siinä, että moni olettaa vieläkin että on miehen tehtävä tehdä aloite. Itse en, eikä ainakaan kukaan minun naispuolisista tuttavistani. Osaamme myös kaikki käytöstavat, mukaanlukien kohteliaasti kieltäytyminen.

Kuka tässä avioliitosta on mitään puhunut? Jos tykkää, niin mielestäni se on lupaus siitä, että edes kirjoitellaan hieman. Ei noissa muutaman viestin keskustelussa ole oikeasti voinut saada mitään kunnon käsitystä toisesta ihmisestä, joten syy keskustelun päättämiseen on siinä, että naista ei alunperinkään kiinnostanut, vaan hän painoi sydäntä vain huvikseen.

Minun viesteihini kyllä vastataan oikeastaan aina, mutta niistä yleensä huomaa, että ne on vain hätäpäissään kirjoitettua kuraa ja poistan naisen matcheistani. Paljon paremman vaikutuksen tekee nainen, joka ottaa oikeasti aikaa ja kirjoittaa intensiivisesti minulle hetken ja sitten kun tulee luonnollinen hetki lopettaa keskustelu, niin lopettaa sen. Erittäin suuren vaikutuksen tekee jos nainen itse jatkaa sitä myöhemmin.

Kärsitkö autismikirjon häiriöstä?

Vierailija
188/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei silloin kannata käyttää sovellusta jos sinua ei kiinnosta oikeasti käyttää sitä.

Ehkä sinun kannattaa muistaa, että jokaisella on oikeus käyttää sitä omalla tavallaan.

Minä käytin tinderiä tutustuakseni uusiin miehiin. Viestittelin sen mukaan mitä muillekin ystäville, töiden jälkeen/tauoilla/silloin kun huvittaa ja kun on enemmän aihetta (esimerkiksi tapaamisia sovittaessa). Kun tapaaminen saatiin sovituksi, ollaan nähty ja jos pidän miehestä, haluan silloin NÄHDÄ tai soitella. En viettää aikaani kiinni nenä ruudussa viestejä "intensiivisesti" kirjoittaen.

Mua katsos kiinnostaa parisuhde, ei mikään teiniaikojen viesteillä ylläpidetty suhde.

Vierailija
189/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten "logiikka" yllättää joka kerran. 

- Mies antaa kaikille naisille sydäntä ja sitten itkee, kun naisilla on niin paljon mätsejä -> tyhjästäkö?? Jokaista mätsiähän vastaa yksi mies, joka on myös saanut mätsin.

- Mies haluaa, että jokainen nainen lähtee ulos hänen kanssaan, mutta toisaalta katsoo kieroon kaikkia niitä naisia, jotka ovat käyneet useilla (esim. neljät riittää) Tinder-treffeillä -> miehen maailmassa tämä tarkoittaa seksiä useiden miesten kanssa. (Ja vaikka nainen koettaisikin sanoa, ettei ole antanut kellekään kuin aikaansa, mies ei usko, sillä "ainahan naiset valehtelevat seksikumppaniensa määrän alakanttiin". Eikä ole hatusta vedetty perustelu tässä kontekstissa, juuri luin Ylilaudalta tämän.)

- Mies ei jaksa jututtaa naista (jolla oletettavasti on useita keskustelukumppaneita yhtä aikaa ja tässä kohtaa kannattaisi yrittää erottua joukosta) vaan suuttuu, koska naisella on useita keskustelukumppaneita -> mies vetäytyy *itse* ja sitten tulee av:lle itkemään, kuinka miehet eivät koskaan saa naisia. 

- Miehet jankuttavat, kuinka naisessa merkitsee pelkkä ulkonäkö ja kuinka naiset luulevat itsestään liikoja -> naiset alkavat välttää oman tasonsa yläpuolella olevia miehiä jopa Tinderissä -> miehet tulevat sanomaan, että onpa typerää koska nyt yhtäkkiä luonne ratkaisee. Jopa älykkyys mainitaan!

WTF??

Ei kai kukaan valita matchien suuresta määrästä, vaan siitä miten keskustelut hoidetaan.

En minä ainakaan valita siitä, että nainen käy useiden kanssa treffeillä, koska sehän on vähän koko palvelun tarkoitus. Toki jos seksiä harrastaa kaikilla tapaamisilla, niin silloin ei ainakaan parisuhdemielessä kiinnosta.

Kyllä minä voin jutella naiselle pitkäänkin, mutta jos joudun odottamaan jatkuvasti hänen viestejään useita kymmeniä minuutteja tai jopa tunteja ja päiviä, niin aika nopeasti tulee ilmi, että ei ole kiinnostunut. Sitten nainen saattaa kuitenkin yhtäkkiä palata keskusteluun ja ehdottaa jopa tapaamista. Mitäpä veikkaat kiinnostaako enää tuossa vaiheessa?

Ei luoja. Mulla ainakin on elämä, enkä käytä tinderiä a) töissä, b) harrastuksissa, c) ystävien ja läheisten seurassa tai d) muissa askareissa, kuten ruokakauppa, kodin siivous jne. Jos se saa sinut odottamaan viestiä välillä "usean kymmenen minuutin, tai jopa tunnin tai päivän", se ei ole minun ongelmani vaan sinun. En todellakaan kyttää ruutua koko ajan enkä odota sitä myös toiselta. Pienestä näyttää olevan kiinnostus kiinni.

Tottakai viestittelyyn tulee taukoja ja kaikki sen ymmärtää, mutta jos ei missään vaiheessa tule sitä intensiivisen viestittelyn pätkää, vaan viestit tippuvat aina viiveellä, niin tämä tarkoittaa automaattisesti sitä, että nainen vain massapostaa viestejä kaikille. En ymmärrä mitä järkeä tällaisessa on, koska et sinä oikeasti tutustu mieheen tai näe millainen hän oikeasti on jos et vastaa hänelle kunnolla ja ole itse mukana keskustelussa.

Juuri tästä syystä haluan tavata naisen nopeasti, koska silloin oikeasti näen millainen hän on, enkä turhaan tuhlaa aikaani häneen. Hyvin harva nainen ymmärtää lähteä oikeasti laadukkaaseen keskusteluun Tinderissä, jossa olisi jotain järkeäkin. Tuollainen tylsä massapostittaminen ei hyödytä ketään, vaan kuluttaa ainoastaan molempien aikaa.

Taidan ymmärtää, mistä kenkä puristaa. Monilla meistä naisista on tälläkin hetkellä kännykän tekstiviesteissä, Skypessä ja Messengerissä vastaamattomia viestejä ystäviltämme, kavereiltamme, sukulaisiltamme tai vaikka ihmisiltä, joiden kanssa teemme nettikirppiskauppaa. Olemme tottuneet odottamaan vastausta jopa useamman päivän tai viikonkin. Sen vuoksi naisilla ei ole niin kiire saada Tinderissäkään vastauksia heti eikä myöskään itse viestittele kuin silloin, kun ei ole muuten mitään kiireellisempääkään tekemistä. 

Vierailija
190/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Mies antaa kaikille naisille sydäntä ja sitten itkee, kun naisilla on niin paljon mätsejä -> tyhjästäkö?? Jokaista mätsiähän vastaa yksi mies, joka on myös saanut mätsin.

- Mies haluaa, että jokainen nainen lähtee ulos hänen kanssaan, mutta toisaalta katsoo kieroon kaikkia niitä naisia, jotka ovat käyneet useilla (esim. neljät riittää) Tinder-treffeillä -> miehen maailmassa tämä tarkoittaa seksiä useiden miesten kanssa. (Ja vaikka nainen koettaisikin sanoa, ettei ole antanut kellekään kuin aikaansa, mies ei usko, sillä "ainahan naiset valehtelevat seksikumppaniensa määrän alakanttiin". Eikä ole hatusta vedetty perustelu tässä kontekstissa, juuri luin Ylilaudalta tämän.)

- Mies ei jaksa jututtaa naista (jolla oletettavasti on useita keskustelukumppaneita yhtä aikaa ja tässä kohtaa kannattaisi yrittää erottua joukosta) vaan suuttuu, koska naisella on useita keskustelukumppaneita -> mies vetäytyy *itse* ja sitten tulee av:lle itkemään, kuinka miehet eivät koskaan saa naisia. 

- Miehet jankuttavat, kuinka naisessa merkitsee pelkkä ulkonäkö ja kuinka naiset luulevat itsestään liikoja -> naiset alkavat välttää oman tasonsa yläpuolella olevia miehiä jopa Tinderissä -> miehet tulevat sanomaan, että onpa typerää koska nyt yhtäkkiä luonne ratkaisee. Jopa älykkyys mainitaan!

WTF??

Ei kai kukaan valita matchien suuresta määrästä, vaan siitä miten keskustelut hoidetaan.

En minä ainakaan valita siitä, että nainen käy useiden kanssa treffeillä, koska sehän on vähän koko palvelun tarkoitus. Toki jos seksiä harrastaa kaikilla tapaamisilla, niin silloin ei ainakaan parisuhdemielessä kiinnosta.

Kyllä minä voin jutella naiselle pitkäänkin, mutta jos joudun odottamaan jatkuvasti hänen viestejään useita kymmeniä minuutteja tai jopa tunteja ja päiviä, niin aika nopeasti tulee ilmi, että ei ole kiinnostunut. Sitten nainen saattaa kuitenkin yhtäkkiä palata keskusteluun ja ehdottaa jopa tapaamista. Mitäpä veikkaat kiinnostaako enää tuossa vaiheessa?

Tämä on kyllä uskomaton viesti. Että ihan useita kymmeniä minuutteja joutuu odottamaan toisen viestejä. Ja sitten paiskotaan ovia ja ulistaan vauvalla kun ei ikinä pääse treffeille. Toki NAINEN PYYTÄÄ mutta kun on ihan jopa TUNTEJA joutunut odottamaan viestiä niin ei sitten, prkl.

Aivan eri asia saada viestit:

A 10minuuttia B 20 minuuttia C 10 tuntia D 10 minuuttia

kuin

A 1minuutti B 1minuutti C 1minuutti D  vuorokausi

Ensimmäisessä esimerkikissä nainen ei missään vaiheessa ole suhtautunut intensiivisesti viestittelyyn kanssani ja tämä viestii siitä, että naista ei juurikaan kiinnosta. Jälkimmäisessä tapauksessa nainen on viestitellyt intensiivisesti minulle, joka antaa heti paljon paremman vaikutelman, joten voin hyvinkin odottaa vuorokauden, että keskustelu jatkuu. Parasta jos nainen vielä tuossa viimeisessä viestissä sanoo lähtevänsä ja sanoo, että jutellaan myöhemmin lisää.

Ajallisesti nainen käytti saman ajan viesteihin, mutta vaikutelma, jonka hän jätti oli täysin eri.

Vierailija
191/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole enää tinderiä, koska koin ettei kyseinen sovellus sovi minulle. Mutta oman kokemukseni mukaan voin kertoa, miksi käyttäydyin niin kuin käyttäydyin. Eli kun juttelin matchien kanssa ja joku ehdotti treffeille niin mielenkiintoa olisi saattanut aidosti löytyä minulta, mutta sitten iski ujous, koska tinderissä matchit tulee yleisesti ottaen ulkonäön takia. Entä jos matchini olisi pettynyt tapaamisella minuun? Entä jos hänen mielestään olisinkin ruma enkä vastaisi ollenkaan hänen odotuksiaan? Siksi peräännyin.

Ja tämä on mielestäni hassua, koska jos tapaan uusia ihmisiä kasvokkain (ilman siis että tapaamisen takana on internetissä tutustumista), voin olla rennosti ja jutella ilman turhaa ujoilua, koska toisella ei ole ulkonäköni suhteen ennakko-odotuksia eli ulkonäölläni ei ole siinä määrin vaikutusta. Eli olen kuitenkin sosiaalinen ja helposti toisten kanssa toimeen tulevaa sorttia, mutta tinder ei vain sopinut minulle, koska se aiheutti minulle epäilyksiä oman riittävyyteni suhteen.

N18

Vierailija
192/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa miehet ovat tulleet jo ainakin niihin tuloksiin, että koska naiset ovat Tinderissä niin käsittämättömän törkeitä, on miehillä ymmärrettävä oikeus käyttää heitä seksuaalisesti hyväksi, raiskata, pettää seurustelusuhteissa... :D Mä taidan nyt häipyä täältä. Toivottavasti ei matchailla Tinderissä!

Vierailija
193/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WTF??

Ei luoja. Mulla ainakin on elämä, enkä käytä tinderiä a) töissä, b) harrastuksissa, c) ystävien ja läheisten seurassa tai d) muissa askareissa, kuten ruokakauppa, kodin siivous jne. Jos se saa sinut odottamaan viestiä välillä "usean kymmenen minuutin, tai jopa tunnin tai päivän", se ei ole minun ongelmani vaan sinun. En todellakaan kyttää ruutua koko ajan enkä odota sitä myös toiselta. Pienestä näyttää olevan kiinnostus kiinni.

Tottakai viestittelyyn tulee taukoja ja kaikki sen ymmärtää, mutta jos ei missään vaiheessa tule sitä intensiivisen viestittelyn pätkää, vaan viestit tippuvat aina viiveellä, niin tämä tarkoittaa automaattisesti sitä, että nainen vain massapostaa viestejä kaikille. En ymmärrä mitä järkeä tällaisessa on, koska et sinä oikeasti tutustu mieheen tai näe millainen hän oikeasti on jos et vastaa hänelle kunnolla ja ole itse mukana keskustelussa.

Juuri tästä syystä haluan tavata naisen nopeasti, koska silloin oikeasti näen millainen hän on, enkä turhaan tuhlaa aikaani häneen. Hyvin harva nainen ymmärtää lähteä oikeasti laadukkaaseen keskusteluun Tinderissä, jossa olisi jotain järkeäkin. Tuollainen tylsä massapostittaminen ei hyödytä ketään, vaan kuluttaa ainoastaan molempien aikaa.

Taidan ymmärtää, mistä kenkä puristaa. Monilla meistä naisista on tälläkin hetkellä kännykän tekstiviesteissä, Skypessä ja Messengerissä vastaamattomia viestejä ystäviltämme, kavereiltamme, sukulaisiltamme tai vaikka ihmisiltä, joiden kanssa teemme nettikirppiskauppaa. Olemme tottuneet odottamaan vastausta jopa useamman päivän tai viikonkin. Sen vuoksi naisilla ei ole niin kiire saada Tinderissäkään vastauksia heti eikä myöskään itse viestittele kuin silloin, kun ei ole muuten mitään kiireellisempääkään tekemistä. 

Minulla ei ole koskaan vastaamattomia viestejä missään, koska se on töykeää olla vastaamatta välittömästi. Toisaalta en myöskään haali sellaisia ystäviä, jotka viestittelevät minulle ellei heillä oikeasti ole asiaa.

Vierailija
194/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa miehet ovat tulleet jo ainakin niihin tuloksiin, että koska naiset ovat Tinderissä niin käsittämättömän törkeitä, on miehillä ymmärrettävä oikeus käyttää heitä seksuaalisesti hyväksi, raiskata, pettää seurustelusuhteissa... :D Mä taidan nyt häipyä täältä. Toivottavasti ei matchailla Tinderissä!

Naisten käyttäytymisen seurauksena olen ainakin itse alkanut jo aikaa sitten valehtelemaan naisille, jotta pääsen sänkyyn ja sen jälkeen katoan tai pyöritän touhuja usean naisen kanssa. Jos ei voi muuttaa peliä, niin pitää lähteä siihen mukaan. Ikävää jos töykeiden naisten massaan sekoittuneet helmetkin jäävät jalkoihin tässä, mutta minkäs teet. Harmillista, että tällainen toiminta on minulle luontevaa, mutta kyllä tähän oppi harjoittelemalla.

Vierailija
195/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WTF??

Tämä on kyllä uskomaton viesti. Että ihan useita kymmeniä minuutteja joutuu odottamaan toisen viestejä. Ja sitten paiskotaan ovia ja ulistaan vauvalla kun ei ikinä pääse treffeille. Toki NAINEN PYYTÄÄ mutta kun on ihan jopa TUNTEJA joutunut odottamaan viestiä niin ei sitten, prkl.

Aivan eri asia saada viestit:

A 10minuuttia B 20 minuuttia C 10 tuntia D 10 minuuttia

kuin

A 1minuutti B 1minuutti C 1minuutti D  vuorokausi

Ensimmäisessä esimerkikissä nainen ei missään vaiheessa ole suhtautunut intensiivisesti viestittelyyn kanssani ja tämä viestii siitä, että naista ei juurikaan kiinnosta. Jälkimmäisessä tapauksessa nainen on viestitellyt intensiivisesti minulle, joka antaa heti paljon paremman vaikutelman, joten voin hyvinkin odottaa vuorokauden, että keskustelu jatkuu. Parasta jos nainen vielä tuossa viimeisessä viestissä sanoo lähtevänsä ja sanoo, että jutellaan myöhemmin lisää.

Ajallisesti nainen käytti saman ajan viesteihin, mutta vaikutelma, jonka hän jätti oli täysin eri.

Miten nämä itse asettamasi säännöt toimii? Ai niin, valitat täällä ettet pääse treffeille siitä huolimatta että naiset pyytää sua. Jatka kaikin mokomin samaa rataa koska se toimii niin hyvin.

Vierailija
196/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun kannattaa muistaa, että jokaisella on oikeus käyttää sitä omalla tavallaan.

Minä käytin tinderiä tutustuakseni uusiin miehiin. Viestittelin sen mukaan mitä muillekin ystäville, töiden jälkeen/tauoilla/silloin kun huvittaa ja kun on enemmän aihetta (esimerkiksi tapaamisia sovittaessa). Kun tapaaminen saatiin sovituksi, ollaan nähty ja jos pidän miehestä, haluan silloin NÄHDÄ tai soitella. En viettää aikaani kiinni nenä ruudussa viestejä "intensiivisesti" kirjoittaen.

Mua katsos kiinnostaa parisuhde, ei mikään teiniaikojen viesteillä ylläpidetty suhde.

Sitten varmaan minullakin on oikeus paskantaa postilaatikkoosi.

Vierailija
197/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaako monikin hölmö, että jos lähettää toiselle viestin, siihen pitää reagoida heti? Onko teillä ihmisillä mitään muuta elämää, kuin Tinder? 

Vierailija
198/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, et ole naista livenä nähnytkään, johan sen aistii täällä jokaisen lähettämäsi viestin jälkeen entistä vahvemmin.

Ja siis"on töykeää olla vastaamatta välittömästi viestiin"? WTF? Mitä jos et näe niitä välittömästi?

Vierailija
199/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei intensiivisen  viestittelyn tarvitse kestää välttämättä edes puolta tuntia. Siinä kyllä ehtii jo riittävästi tutustumaan toiseen, jotta voi sopia tapaamisen tai sitten päättää jatkaa sitä myöhemmin tai sitten huomaa, että toinen ei kiinnosta. Tämä toki saattaa tapahtua jo aiemmin, jolloin kannattaa vain ajauttaa keskustelu pisteeseen, johon se luonnollisesti päättyy ja sitten poistaa matchi, kun aikaa on hieman kulunut.

Vierailija
200/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.

Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.

Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.

Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.

Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?

Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.

Aika ylimielistä toimintaa. Kyllä minä miehenä odotan että keskustelu on molemminpuolisesti aktiivista. En minä ala anelemaan että nainen lähtisi treffeille, en koskaan laita kahta viestiä putkeen.

Toimiiko tämä sinulla hyvinkin? 

(Minulle on jokainen kiinnostavalta vaikuttava mies laittanut välillä pari viestiä putkeen jos en heti vastaa. Samoin teen joskus itse miehille, jos tulee mieleen joku juttu josta haluan jutella, vaikka toinen ei olisikaan vielä vastannut edelliseen.)

t. 14

Riippuu siitä mitä tarkoittaa tuolla että toimiiko hyvin. Olenko päässyt monille treffeille, en. Olenko säilyttänyt itsekunnioitukseni, kyllä.

Jaa?

Mun itsekunnioitus ei ole kiinni siitä, laitanko yhden vai kaksi perättäistä viestiä miehelle. Toivottavasti ei myöskään deittailemieni miesten itsekunnioitus ole aivan noin hauraalla pohjalla.

On se helppoa naisen sanoa miten miehen pitää vain jaksaa satoja pakkeja.Itse sanoisin että kustannus/hyötysuhde on pahasti pakkasella.

Tiedoksesi: minulta pakit saa helpoiten juuri tuollainen vastavuoroisuusneurootikko, joka analysoi ja kyttää sitä kumpi on panostanut keskusteluun enemmän, sen sijaan että ottaisi rennosti ja käyttäisi nekin voimavarat ihan vain siihen keskustelemiseen.

Olen käynyt muutamilla tinder-treffeillä ja mitä luultavimmin jokainen noista miehistä on laittanut minulle välillä useamman viestin peräkkäin. HUOM: myös itse olen laittanut useita perättäisiä viestejä miehille. Uskomattoman pienistä asioista ihmiset osaavatkin tehdä elämää suurempia ja ihan deittailun kynnyskysymyksiä! Ei ole minun mielestäni mikään ihme jos et ole kovin monille treffeille tuolla tekniikalla päässyt.