Miksi naiset eivät lähde Tinder treffeille vaikka aloittaa keskustelun?
Olen mies ollut tinderissä jonkun aikaa. Saan matcheja aivan murto-osan siitä mitä itse pyyhin oikealle mikä ei sinänsä ole uutta miehelle.
Mutta jos saan matchin ja nainen on aloittanut ja olen vastannut takaisin. Muutaman viestin jälkeen pyydän häntä treffeille koska en koe järkeväksi viestitellä kovin pitkään ja haluan tavata oikeasti. Nainen on tästä innostunu ja vastannut joo hymiöiden kanssa. Tämän jälkeen kun aletaa sopivaan aika ja paikkaa eli pitäisi oikeasti tavata naisen innostus yhtäkkiä loppuu jo homma kuivuu kasaan. Miksi?
Onko kyse siitä että halutaan vähän leikkiä ja hakea huomiota? Esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi vastaat/pyyhit vasemmalle alunperin jos et halua kuitenkaan tavata? Olen hyväkäytöksinen ja asiallinen enkä painosta ja pelottele millään tavalla. Mistä johtuu?
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nytkö se on naisten syy, että jotkut naiset saavat niin paljon matcheja että eivät halua eivätkä ehdi jutella kaikille, vaan vain mielenkiintoisimmille? Ja tasa-arvo ei tuosta syystä toteudu? :)
(Ja onhan tässä keskustelussa naisiakin (ainakin nainen) samassa tilanteessa kanssanne!)
Kuule nyt nainen. Kukaan ei pakota likettämään tai ottamaan 300 matchia.
Pelaisitte yksi kortti kerrallaan.Jos haluaa löytää edes yhden itselleen mahdollisesti sopivan miehen, on kannattavaa likettää 50-100 profiilia. En liketä lisää jos minulla on hyviä keskusteluja menossa mukavien miesten kanssa. Jos joku juttu on edennyt vakavammalle pohjalle, esim. ollaan jo tavattu ja pidetty toisista, niin en edes keskustele muiden kanssa.
Mutta joskus käy niin, että kivaan keskusteluunkin edennyt juttu ei enää luista syystä tai toisesta, ja silloin se lopetetaan ja liketetään uusia matcheja.
On minulle käynyt useasti miestenkin kanssa niin, että olisin ollut kiinnostuneempi osapuoli keskustelun suhteen, ja jouduin kantamaan keskustelua. Myös treffikutsuihini on vastattu kieltävästi. Silloin täytyy vain todeta, että tämä match ei ollutkaan sopiva, ja siirtyä seuraavaan.
Uskon että suurimmalla osalla sovellusta käyttävillä on keskimäärin parisataa matchia, ja jos itse likettäisi vain yhden tai pari matchia, saisi varmasti vastausta odotella aika kauan ja mahdollisuudet löytää kivaa seuraa pienenevät huomattavasti.
Ehkä vähän karua, joo - mutta hei, se on Tinder. :D Itse olen löytänyt sieltä yhden pidemmän seurustelusuhteen.
En ymmärrä mikä perustelu on tuo: "Se on vain Tinder!" Se on keino olla ihmisiin yhteydessä siinä missä mikä muukin keino. Sama ihminen voi olla vastassasi autokaupassa tai olla leikkaamassa suonikohjuasi.
Jos etsit parisuhdetta, eikä mies aktiivisesti vastaa viesteihisi, niin voit jatkaa matkaa. Hän on jo laittanut sinut varalle ja hän etsii vain panoja lähtökohtaisesti.
1. Haluan tutustua ensin hiukan
2. Joudun järjestämään aina lapsenvahdin, se ei välttämättä käy tuosta vain heti. Ja se että näen sen lapsenvahdin hommaamisen vaivan niin miehenkin on syytä vaikuttaa kiinnostavalta, eli edelleen pitää olla vähän juttelua alla.
3. Olen ujo ja uusien ihmisten tapaaminen ahdistaa. Stressaan kamalasti treffejä.
4. Voi olla niinkin, että mies ei vaikutakaan sellaiselta kenet haluan tavata, tai mies kyselee heti tavattaisiinko. Se vaikuttaa siltä, että mies on vain seksin perässä ja kuka tahansa kelpaa.
5. En varsinaisesti etsi parisuhdetta, tulee jos on tullakseen. Siksi en osaa käydä treffeillä jatkuvasti, kun ei oikein edes kiinnosta. Tinderissä olen siksi, että voihan sitä sielläkin sattumalta jonkun kanssa alkaa juttu luistaa kunnolla. Yleensä ei ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa superkauniita naisia vai miten teitä pyydetään noin usein treffeille tinderissä? En ole saanut yhtäkään treffikutsua ja itse aloittamani keskustelut ovat kuihtuneet kasaan ennen kuin olen itse voinut/halunnut esittää ehdotuksen tapaamisesta.
Minä ainakin olen vain ihan keskivertokaunis nainen pääkaupunkiseudulta, hakualue Tinderissä on laaja, enkä itse jaa sydämiä vain kaikista komeimmille miehille vaan asiallinen profiili tai kiva esittelyteksti riittää, jotta painan kyllä.
Asutko jossain pienellä paikkakunnalla tai oletko itse nirso miehen ulkonäön suhteen?
Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Asialliset kuvat, hieman tekstiä. En anna sydäntä komeimmille, mutta liki kaikille muille joiden ulkonäön näen (eli esim. miehet, joilla on kaikissa kuvissa aurinkolasit ruksitan) annan sydämen.
En ole kaunis, pikemminkin tavallisen näköinen mutta liekö se sitten tuomio sinkkuuteen nykyaikana.
Mikä järki olla antamatta sydäntä komeimmille?
Minäkään en anna sydämiä kaikkein komeimmille tai koulutetuimmille tai urheilullisimmille miehille, koska ajattelen heillä olevan jo niin paljon valinnanvaraa, että skippaavat minut (keskitason naisen) muitta mutkitta. Siksi ihmettelenkin, miksi esim. tällä palstalla aina miehet itkevät sitä, kuinka vain komein prosentti miehistä saa kaikki naiset. Kyllä me naisetkin tajutaan tasoeroista jotain, vaikka sitä ette haluaisikaan uskoa.
Itsekin kyllä juttelisin jonkin aikaa, ennen kuin lähtisin ketään tapaamaan. Minulla on vähän huonoja kokemuksia erilaisista ripustautujista, stalkkaajista ja muista mustasukkailijoista, joten mielelläni tutustun sovelluksen kautta edes vähän - siellä on helppo "kadota", jos tilanne sen vaatii. Jos mies ei jaksa jutella kanssani alkuun sitä aikaa minkä tarvitsen, se ei ole mies minua varten. Ilmeisesti kuitenkin teillä miehilläkin on varaa kikkailla ja kiukutella niiden viestien laittamisen suhteen...
Aikamoinen luovuttajan asenne. Tottakai komemmilla on paljon matcheja, mutta valtaosa naisista on ihan onnettomia keskustelijoita ja kauneimmat lähes aina ihme prinsessoja, jotka ovat sokaistuneet saamansa huomion määrästä. Jos nainen ottaa minut ihmisenä ja hän on älykäs (ei mitään nippelitiedolla pätemistä, vaan oikeaa asioiden laajempaa ymmärrystä ja harkintakykyä) ja huumorintajuinen, niin hän peittoaa jo lähes jokaisen matcheistani. Jos ulkonäkö ylittää tietyn rajan, niin todellakin kiinnostun.
Jos mies etsii parisuhdetta, niin hän ei todellakaan laita naisia ulkonäön mukaan paremmuusjärjestykseen, vaan kokonaisuus ratkaisee ja kokonaisuudessa ulkonäkö on aika pienessä osassa jos kaikki ovat kuitenkin riittävän kauniita.
Toi on muuten ahdistavaa, että jos sattuu tulemaan match niin miesten mielestä silloin muodostuu jonkinlainen velvollisuus jutella ja jopa tavata. Jos et vastaa viestiin (et huomaa, muista tai vain halua juuri silloin), pukkaa lisää viestejä että voivoi kun et vastaa jne. Tosi raskasta ja noille valittajille ei todellakaan tee mieli vastata enää lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nytkö se on naisten syy, että jotkut naiset saavat niin paljon matcheja että eivät halua eivätkä ehdi jutella kaikille, vaan vain mielenkiintoisimmille? Ja tasa-arvo ei tuosta syystä toteudu? :)
(Ja onhan tässä keskustelussa naisiakin (ainakin nainen) samassa tilanteessa kanssanne!)
En minä tiedä ketä muutakaan voisin syyttää kuin sitä, joka painaa sydäntä, mutta ei ole kuitenkaan kiinnostunut keskustelemaan.
Treffailu on aivan liian vahvasti sitä, että mies tekee aloitteen ja nainen ei tee mitään. Tällaisessa tilanteessa on aika helppo olla töykeä, mutta luulisi useammalta naiselta löytyvän käytöstapoja. Tuntuu kun he eivät tajuaisi lainkaan, että ovat oikeasti ihmisten kanssa tekemisissä.
Siitä ei tarvitse syytellä ketään. Match on vain match, ei lupaus avioliitosta. :D Match annetaan vain kun halutaan katsoa, voisiko kyseinen henkilö napata. Jos ei nappaa, se ei ole kenenkään syy... Jos kukaan ei ala juttelemaan sinulle, niillä naisilla on varmaan juttu menossa muiden matchien kanssa. Voit itse yrittää siinä tapauksessa keskustella, jos nappaa niin kyllä naiset ryhtyvät myös keskusteluun.
Näin somessa. Ihmiset käyttäytyvät yleensä netissä poiketen tosielämästä. Ja voit olla oikeassa siinä, että moni olettaa vieläkin että on miehen tehtävä tehdä aloite. Itse en, eikä ainakaan kukaan minun naispuolisista tuttavistani. Osaamme myös kaikki käytöstavat, mukaanlukien kohteliaasti kieltäytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa superkauniita naisia vai miten teitä pyydetään noin usein treffeille tinderissä? En ole saanut yhtäkään treffikutsua ja itse aloittamani keskustelut ovat kuihtuneet kasaan ennen kuin olen itse voinut/halunnut esittää ehdotuksen tapaamisesta.
Minä ainakin olen vain ihan keskivertokaunis nainen pääkaupunkiseudulta, hakualue Tinderissä on laaja, enkä itse jaa sydämiä vain kaikista komeimmille miehille vaan asiallinen profiili tai kiva esittelyteksti riittää, jotta painan kyllä.
Asutko jossain pienellä paikkakunnalla tai oletko itse nirso miehen ulkonäön suhteen?
Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Asialliset kuvat, hieman tekstiä. En anna sydäntä komeimmille, mutta liki kaikille muille joiden ulkonäön näen (eli esim. miehet, joilla on kaikissa kuvissa aurinkolasit ruksitan) annan sydämen.
En ole kaunis, pikemminkin tavallisen näköinen mutta liekö se sitten tuomio sinkkuuteen nykyaikana.
Mikä järki olla antamatta sydäntä komeimmille?
Minäkään en anna sydämiä kaikkein komeimmille tai koulutetuimmille tai urheilullisimmille miehille, koska ajattelen heillä olevan jo niin paljon valinnanvaraa, että skippaavat minut (keskitason naisen) muitta mutkitta. Siksi ihmettelenkin, miksi esim. tällä palstalla aina miehet itkevät sitä, kuinka vain komein prosentti miehistä saa kaikki naiset. Kyllä me naisetkin tajutaan tasoeroista jotain, vaikka sitä ette haluaisikaan uskoa.
Itsekin kyllä juttelisin jonkin aikaa, ennen kuin lähtisin ketään tapaamaan. Minulla on vähän huonoja kokemuksia erilaisista ripustautujista, stalkkaajista ja muista mustasukkailijoista, joten mielelläni tutustun sovelluksen kautta edes vähän - siellä on helppo "kadota", jos tilanne sen vaatii. Jos mies ei jaksa jutella kanssani alkuun sitä aikaa minkä tarvitsen, se ei ole mies minua varten. Ilmeisesti kuitenkin teillä miehilläkin on varaa kikkailla ja kiukutella niiden viestien laittamisen suhteen...
Aikamoinen luovuttajan asenne. Tottakai komemmilla on paljon matcheja, mutta valtaosa naisista on ihan onnettomia keskustelijoita ja kauneimmat lähes aina ihme prinsessoja, jotka ovat sokaistuneet saamansa huomion määrästä. Jos nainen ottaa minut ihmisenä ja hän on älykäs (ei mitään nippelitiedolla pätemistä, vaan oikeaa asioiden laajempaa ymmärrystä ja harkintakykyä) ja huumorintajuinen, niin hän peittoaa jo lähes jokaisen matcheistani. Jos ulkonäkö ylittää tietyn rajan, niin todellakin kiinnostun.
Jos mies etsii parisuhdetta, niin hän ei todellakaan laita naisia ulkonäön mukaan paremmuusjärjestykseen, vaan kokonaisuus ratkaisee ja kokonaisuudessa ulkonäkö on aika pienessä osassa jos kaikki ovat kuitenkin riittävän kauniita.
Täh. Jokainen päivä tältäkin palstalta luen, kuinka miehelle merkitsee naisessa vain ja ainoastaan ja pelkästään ulkonäkö. Juuri toisessa ketjussa sanottiin, että hihittävä Siwan kassa peittoaa älykkään naisen niin parisuhteessa kuin baarinvessapanonakin, koska vain ja ainoastaan ja pelkästään ulkonäkö ratkaisee.
Toki Tinderissä voi kokeilla onneaan, kun eihän se toinen siitä sydämestä saa koskaan tietää, mutta mielestäni on vähän turha alkaa testailla mitään *markkina-arvoa*. Ottaa omasta sarjasta niin ollaan heti alkuunsa samalla viivalla.
PS. Kiitos ystävällisestä viestistä, se on harvinaista tällä palstalla mieheltä.
Tinder on kyllä yksi iso vitsi mielestäni. Naisilla aivan vääristyneitä käsityksiä itsestään ja jotenkin tuntuu, että tuo virtuaalimaailma on aivan oma todellisuutensa. En tule enää koskaan menemään Tinderiin.
Ja tämän kirjoitti mies joka on treffannut ainakin 60 naisen kanssa Tinderin kautta, yli 30 kanssa harrastanut seksiä ja yksi seurustelusuhdekin käyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän juuri painavat sydäntä kaikille naisille mätchien toivossa. Ja silti palstan sovinistit syyttävät asiasta vain naisia. Niin tuttua.
Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että naiset painavat niin harvoin sydäntä, että ei kannata olla kovin valikoiva tuossa vaiheessa esimerkiksi harrastusten tai muiden perusteella. Toisekseen miehille ei tule liiallisten keskustelujen ongelmaa, koska naiset eivät juuri koskaan aloita keskustelua. Minulla on noin 100 matchia ja 3 heistä on aloittanut keskustelun. Eli omasta otannastani 3% aloittaa keskustelun.
Tuohan on aivan älytöntä! Tuolla tavalla miehet ampuvat vain omaan jalkaansa. Jos miehet painaisivat sydäntä vain niiden naisten kohdalla, jotka miehiä ihan oikeasti kiinnostavat, syntyisi naisillekin vähemmän mätchejä ja siten olisi todennäköisempää, että tuosta syntyisikin jotain...edes ne treffit. Miehet valittavat, että naiset saa miehiltä niin paljon enemmän sydämiä, mutta ihan itsehän te sydämiä painatte sellaisillekin naisille, jotka ei teitä oikeastaan kiinnosta. Olkaa hyvänen aika valikoivampia!!! Vai kilpailevatko miehet keskenään treffien lukumääristä vai mistä ihmeestä tuossa hölmöilyssä on kyse?
Olisi kiinnostava tietää, että kuinka moni keskustelun päättävistä miehistä valittava on itse ollut pelkkä ameeba keskustelussa ja mies on joutunut sitä jatkuvasti kannattelemaan ja sitten kun mies on lopulta kyllästynyt, niin nainen ajattelee, että mies lopetti keskustelemisen, koska hän itse on lähettänyt viimeisen viestin keskusteluun, joka on luokkaa: "hihihihi :D:D:D:D!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän juuri painavat sydäntä kaikille naisille mätchien toivossa. Ja silti palstan sovinistit syyttävät asiasta vain naisia. Niin tuttua.
Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että naiset painavat niin harvoin sydäntä, että ei kannata olla kovin valikoiva tuossa vaiheessa esimerkiksi harrastusten tai muiden perusteella. Toisekseen miehille ei tule liiallisten keskustelujen ongelmaa, koska naiset eivät juuri koskaan aloita keskustelua. Minulla on noin 100 matchia ja 3 heistä on aloittanut keskustelun. Eli omasta otannastani 3% aloittaa keskustelun.
Tuohan on aivan älytöntä! Tuolla tavalla miehet ampuvat vain omaan jalkaansa. Jos miehet painaisivat sydäntä vain niiden naisten kohdalla, jotka miehiä ihan oikeasti kiinnostavat, syntyisi naisillekin vähemmän mätchejä ja siten olisi todennäköisempää, että tuosta syntyisikin jotain...edes ne treffit. Miehet valittavat, että naiset saa miehiltä niin paljon enemmän sydämiä, mutta ihan itsehän te sydämiä painatte sellaisillekin naisille, jotka ei teitä oikeastaan kiinnosta. Olkaa hyvänen aika valikoivampia!!! Vai kilpailevatko miehet keskenään treffien lukumääristä vai mistä ihmeestä tuossa hölmöilyssä on kyse?
Kyllä miehet valikoivatkin, mutta löyhemmin, koska miehet eivät ole yhtä nirsoja kuin naiset. Toisekseen noilla matcheilla ei ole mitään väliä, koska jos mies ei ole kiinnostunut naisesta, niin hän ei aloita keskustelua ja koska naiset eivät juuri koskaan aloita keskustelua, niin keskustelu ei ala koskaan, eikä se siten voi ruuhkauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule nyt nainen. Kukaan ei pakota likettämään tai ottamaan 300 matchia.
Pelaisitte yksi kortti kerrallaan.Jos haluaa löytää edes yhden itselleen mahdollisesti sopivan miehen, on kannattavaa likettää 50-100 profiilia. En liketä lisää jos minulla on hyviä keskusteluja menossa mukavien miesten kanssa. Jos joku juttu on edennyt vakavammalle pohjalle, esim. ollaan jo tavattu ja pidetty toisista, niin en edes keskustele muiden kanssa.
Mutta joskus käy niin, että kivaan keskusteluunkin edennyt juttu ei enää luista syystä tai toisesta, ja silloin se lopetetaan ja liketetään uusia matcheja.
On minulle käynyt useasti miestenkin kanssa niin, että olisin ollut kiinnostuneempi osapuoli keskustelun suhteen, ja jouduin kantamaan keskustelua. Myös treffikutsuihini on vastattu kieltävästi. Silloin täytyy vain todeta, että tämä match ei ollutkaan sopiva, ja siirtyä seuraavaan.
Uskon että suurimmalla osalla sovellusta käyttävillä on keskimäärin parisataa matchia, ja jos itse likettäisi vain yhden tai pari matchia, saisi varmasti vastausta odotella aika kauan ja mahdollisuudet löytää kivaa seuraa pienenevät huomattavasti.
Ehkä vähän karua, joo - mutta hei, se on Tinder. :D Itse olen löytänyt sieltä yhden pidemmän seurustelusuhteen.
En ymmärrä mikä perustelu on tuo: "Se on vain Tinder!" Se on keino olla ihmisiin yhteydessä siinä missä mikä muukin keino. Sama ihminen voi olla vastassasi autokaupassa tai olla leikkaamassa suonikohjuasi.
Jos etsit parisuhdetta, eikä mies aktiivisesti vastaa viesteihisi, niin voit jatkaa matkaa. Hän on jo laittanut sinut varalle ja hän etsii vain panoja lähtökohtaisesti.
En ymmärrä kommenttiasi.
"Se on vain Tinder" - siellä on kasapäin ihmisiä, moni hyvin ulkonäkökeskeinen, ja matchit kulkevat liukuhihnalla, niin kuin joku jo aiemmin sanoi. Siitä ei siis tarvitse loukkaantua, jos keskustelu ei etenekään, koska jokainen on yleensä vain yksi monista matcheista. Minulla ainakaan ei ole mitään velvollisuutta edetä keskustelussa jos en näe miestä kiinnostavana, vaikka matchin painoinkin.
Ja en varsinaisesti etsi parisuhdetta. Minulla ei ole pakottavaa tarvetta suhteelle. Katson jos Tinderistä löytyy jotain, ja tuolla asenteella sinne kannattaa mennä. Ja tuskinpa voit yleistää tuolla tavalla omia näkemyksiäsi kaikkia Tinderiä käyttäviä miehiä koskeviksi.
Tinder on kuin vaatekauppa. Ensin katsotaan valikoima. Jos löytyy jotain, tunnustellaan materiaali ja mietitään, miten vaate sopisi itselle (Tinderissä vaihdetaan muutama sana). Näistä valitaan ne vaatteet, jotka mennään sovittamaan (Tinderissä aletaan keskustella enemmän). Sen jälkeen ostetaan yksi, useampi tai ei yhtään (Tinderissä mennään yhden, useamman tai ei kenenkään kanssa treffeille). Kotona voi todeta, ettei ostos sittenkään miellytä ja palautetaan vaate kauppaan (Tinderissä ei mennä henkilön kanssa enää toisille treffeille ja juttu päättyy siihen).
Älytöntä tämä että miehet painaa mätchin kaikille naisille ja sitten raivoavat kun naisilla on niin paljon mätchejä etteivät saa huomiota. Miten hemmetissä tämäkin miesten itseaiheuttama ongelma esitetään naisten vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet valikoivatkin, mutta löyhemmin, koska miehet eivät ole yhtä nirsoja kuin naiset. Toisekseen noilla matcheilla ei ole mitään väliä, koska jos mies ei ole kiinnostunut naisesta, niin hän ei aloita keskustelua ja koska naiset eivät juuri koskaan aloita keskustelua, niin keskustelu ei ala koskaan, eikä se siten voi ruuhkauttaa.
Jos matcheilla ei kerran ole mitään väliä, niin mitä väliä on silläkään, ettei niistä matcheistä seuraa treffejä? Kun kerran mies ei ole edes kiinnostunut koko naisesta?
Miesten "logiikka" yllättää joka kerran.
- Mies antaa kaikille naisille sydäntä ja sitten itkee, kun naisilla on niin paljon mätsejä -> tyhjästäkö?? Jokaista mätsiähän vastaa yksi mies, joka on myös saanut mätsin.
- Mies haluaa, että jokainen nainen lähtee ulos hänen kanssaan, mutta toisaalta katsoo kieroon kaikkia niitä naisia, jotka ovat käyneet useilla (esim. neljät riittää) Tinder-treffeillä -> miehen maailmassa tämä tarkoittaa seksiä useiden miesten kanssa. (Ja vaikka nainen koettaisikin sanoa, ettei ole antanut kellekään kuin aikaansa, mies ei usko, sillä "ainahan naiset valehtelevat seksikumppaniensa määrän alakanttiin". Eikä ole hatusta vedetty perustelu tässä kontekstissa, juuri luin Ylilaudalta tämän.)
- Mies ei jaksa jututtaa naista (jolla oletettavasti on useita keskustelukumppaneita yhtä aikaa ja tässä kohtaa kannattaisi yrittää erottua joukosta) vaan suuttuu, koska naisella on useita keskustelukumppaneita -> mies vetäytyy *itse* ja sitten tulee av:lle itkemään, kuinka miehet eivät koskaan saa naisia.
- Miehet jankuttavat, kuinka naisessa merkitsee pelkkä ulkonäkö ja kuinka naiset luulevat itsestään liikoja -> naiset alkavat välttää oman tasonsa yläpuolella olevia miehiä jopa Tinderissä -> miehet tulevat sanomaan, että onpa typerää koska nyt yhtäkkiä luonne ratkaisee. Jopa älykkyys mainitaan!
WTF??
Tuosta vastaamisvelvollisuudesta vielä. Miesten mielestä pitäisi katsoa yksi match kerrallaan eikä muille saa jutella, jos jonkun kanssa on jotain lupaavaa kesken. No tällä logiikalla niille uusille tai vanhoille matcheille ei todellakaan sitten jutella, kun keskitytään siihen yhteen. Ja silti pitäisi jutella kaikille.
Ja niin, niitä uusia matcheja tulee jatkuvasti vaikkei itse tekisi mitään. Ne on sellasia, joille on itse painanut sydäntä joskus aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.
Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.
Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.
Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?
Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.
Naisen logiikkaa parhaimmillaan.Ei ihme että raiskataan kun naisen "ei" pitäisi tulkita että piiritystä on jatkettava.
voi jeesus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.
Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.
Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.
Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?
Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.Naisen logiikkaa parhaimmillaan.Ei ihme että raiskataan kun naisen "ei" pitäisi tulkita että piiritystä on jatkettava.
Eihän nainen ole tässä missään kohtaa sanonut ei. Eipä ihme että miehet sössi ensimmäiset parisataa tuhatta vuotta ihmislajin historiaa, kun logiikka on tässä ketjussa kuvatun tasoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.Aika ylimielistä toimintaa. Kyllä minä miehenä odotan että keskustelu on molemminpuolisesti aktiivista. En minä ala anelemaan että nainen lähtisi treffeille, en koskaan laita kahta viestiä putkeen.
Toimiiko tämä sinulla hyvinkin?
(Minulle on jokainen kiinnostavalta vaikuttava mies laittanut välillä pari viestiä putkeen jos en heti vastaa. Samoin teen joskus itse miehille, jos tulee mieleen joku juttu josta haluan jutella, vaikka toinen ei olisikaan vielä vastannut edelliseen.)
t. 14
Riippuu siitä mitä tarkoittaa tuolla että toimiiko hyvin. Olenko päässyt monille treffeille, en. Olenko säilyttänyt itsekunnioitukseni, kyllä.
Jaa?
Mun itsekunnioitus ei ole kiinni siitä, laitanko yhden vai kaksi perättäistä viestiä miehelle. Toivottavasti ei myöskään deittailemieni miesten itsekunnioitus ole aivan noin hauraalla pohjalla.
On se helppoa naisen sanoa miten miehen pitää vain jaksaa satoja pakkeja.Itse sanoisin että kustannus/hyötysuhde on pahasti pakkasella.
Sovinisti osaa selittää asiat aina miehille paremmin päin.