Miksi naiset eivät lähde Tinder treffeille vaikka aloittaa keskustelun?
Olen mies ollut tinderissä jonkun aikaa. Saan matcheja aivan murto-osan siitä mitä itse pyyhin oikealle mikä ei sinänsä ole uutta miehelle.
Mutta jos saan matchin ja nainen on aloittanut ja olen vastannut takaisin. Muutaman viestin jälkeen pyydän häntä treffeille koska en koe järkeväksi viestitellä kovin pitkään ja haluan tavata oikeasti. Nainen on tästä innostunu ja vastannut joo hymiöiden kanssa. Tämän jälkeen kun aletaa sopivaan aika ja paikkaa eli pitäisi oikeasti tavata naisen innostus yhtäkkiä loppuu jo homma kuivuu kasaan. Miksi?
Onko kyse siitä että halutaan vähän leikkiä ja hakea huomiota? Esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi vastaat/pyyhit vasemmalle alunperin jos et halua kuitenkaan tavata? Olen hyväkäytöksinen ja asiallinen enkä painosta ja pelottele millään tavalla. Mistä johtuu?
Kommentit (434)
Tämän keskustelun lukeneena huomaa taas että tasa arvo on kaukana kun puhutaan tinderistä. Miehen pitää olla aina se nöyristelijä ja perseen nuolija jotta saisi edes yhdet treffit aikaan. Naisen ei tarvitse aloittaa tai olla aktiivinen.
No olenhan 4kk itsekkin tuota narsisti naisten paskaa käyttänyt.
Olen sitä mieltä että poistakaa kaikki miehet tinder. Annetaan prinsessaharhailijoiden olla kerranki yksin
totuus666 kirjoitti:
Tämän keskustelun lukeneena huomaa taas että tasa arvo on kaukana kun puhutaan tinderistä. Miehen pitää olla aina se nöyristelijä ja perseen nuolija jotta saisi edes yhdet treffit aikaan. Naisen ei tarvitse aloittaa tai olla aktiivinen.
Olen sitä mieltä että poistakaa kaikki miehet tinder. Annetaan prinsessaharhailijoiden olla kerranki yksin
Hei hei, emme jää kaipaamaan kaltaisiasi Tinderissä. Onneksi sieltä löytyy välillä myös kivoja miehiä!
Vierailija kirjoitti:
totuus666 kirjoitti:
Hei hei, emme jää kaipaamaan kaltaisiasi Tinderissä. Onneksi sieltä löytyy välillä myös kivoja miehiä!
Näin hukassa sinä olet todellisuudesta.
Sääli. Mutta toisaalta ei. Minua komppaa tuhannet muut hyvät miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Aloitin pitkästä aikaa keskustelun yhden naisen kanssa tämän ketjun innoittamana. Nainen vie keskustelun tiettyyn aiheeseen. Heitän kommenttini aiheesta ja nainen ei varsinaisesti tartu mihinkään siinä, vaan jatkaa aiheen sivuamista omalla erittäin neutraalilla kommentillaan, jota ei voi oikein kommentoida mitenkään. Hän olisi voinut innostua keskustelemaan aiheesta lisää, mutta sen sijaan päätti jatkaa keskustelua kommentilla, jota kommentoimalla minä joudun viemään keskustelun yksityiskohtiin, joka ei erityisemmin kiinnosta kumpaakaan osapuolta ainakaan sen perusteella miten keskustelu on mennyt. Voisin minä tuostakin aiheesta jutella, mutta jos toinen ei vaikuta kiinnostuneelta, niin aika typerältä kuulostaisi lähteä tuosta keskustelemaan.
Toki voin heittää jotain läppää aiheesta, mutta eipä oikein kiinnosta sen perusteella miten tässä on edetty. Taidan jättää keskustelun tuohon, jota hän mahdollisesti tuolla kommentillaan hakikin.
Minä en ymmärrä ongelmaa tässä. Miksi et jatka itse toisesta aiheesta?
Koska nainen on tähänastisen keskustelun myötä osoittanut, että hän on kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin kasasta paskaa tai hän on yhtä mielenkiintoinen kuin kasa paskaa. Jos hän oli minusta kiinnostunut, niin sen osoittamisen aika on aikalailla mennyt ellei hän itse jatka vaihtamalla aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Aloitin pitkästä aikaa keskustelun yhden naisen kanssa tämän ketjun innoittamana. Nainen vie keskustelun tiettyyn aiheeseen. Heitän kommenttini aiheesta ja nainen ei varsinaisesti tartu mihinkään siinä, vaan jatkaa aiheen sivuamista omalla erittäin neutraalilla kommentillaan, jota ei voi oikein kommentoida mitenkään. Hän olisi voinut innostua keskustelemaan aiheesta lisää, mutta sen sijaan päätti jatkaa keskustelua kommentilla, jota kommentoimalla minä joudun viemään keskustelun yksityiskohtiin, joka ei erityisemmin kiinnosta kumpaakaan osapuolta ainakaan sen perusteella miten keskustelu on mennyt. Voisin minä tuostakin aiheesta jutella, mutta jos toinen ei vaikuta kiinnostuneelta, niin aika typerältä kuulostaisi lähteä tuosta keskustelemaan.
Toki voin heittää jotain läppää aiheesta, mutta eipä oikein kiinnosta sen perusteella miten tässä on edetty. Taidan jättää keskustelun tuohon, jota hän mahdollisesti tuolla kommentillaan hakikin.
Koska nainen on tähänastisen keskustelun myötä osoittanut, että hän on kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin kasasta paskaa tai hän on yhtä mielenkiintoinen kuin kasa paskaa. Jos hän oli minusta kiinnostunut, niin sen osoittamisen aika on aikalailla mennyt ellei hän itse jatka vaihtamalla aihetta.
Paska mäihä, match ei ollutkaan sinulle sopiva. Seuraava!
Näin toimii Tinder.
totuus666 kirjoitti:
Hillitse projektioitasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii Tinder.
Ei tarvisi toimia jos naiset omaisivat edes jonkin tason keskustelukyvyn ja käytöstavat. Kyllä minä voin kirjotitaa ihan jokaiselle matchilleni ja voin vaikka jokaisen heistä tavatakkin, mutta tuskin läheskään kaikista olen siinä mielessä kiinnostunut. Minä olen kuitenkin ihan syystä heidät matchannut, joten jos ei kiinnosta edes keskustella, niin mikä järki matchata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii Tinder.
Ei tarvisi toimia jos naiset omaisivat edes jonkin tason keskustelukyvyn ja käytöstavat. Kyllä minä voin kirjotitaa ihan jokaiselle matchilleni ja voin vaikka jokaisen heistä tavatakkin, mutta tuskin läheskään kaikista olen siinä mielessä kiinnostunut. Minä olen kuitenkin ihan syystä heidät matchannut, joten jos ei kiinnosta edes keskustella, niin mikä järki matchata?
Koska se on tinder. Naisten pikku playground.
Totuus sattuu tiedän.. Terv, mies
totuus666 kirjoitti:
Näinhän se menee. Sitten jaksavat vielä ihmetellä miksi heitä käydään vain panemassa ja miehet pyörittää usean naisen panorinkiä. Jos nainen ei ole antanut miehelle mitään arvostusta, niin miksi ihmeessä he olettavat miehen arvostavan heitä? Valtaosa vain näyttelee mukana siihen asti, että saa seksiä ja sitten katoaa.
Siis nytkö se on naisten syy, että jotkut naiset saavat niin paljon matcheja että eivät halua eivätkä ehdi jutella kaikille, vaan vain mielenkiintoisimmille? Ja tasa-arvo ei tuosta syystä toteudu? :)
(Ja onhan tässä keskustelussa naisiakin (ainakin nainen) samassa tilanteessa kanssanne!)
Vierailija kirjoitti:
Siis nytkö se on naisten syy, että jotkut naiset saavat niin paljon matcheja että eivät halua eivätkä ehdi jutella kaikille, vaan vain mielenkiintoisimmille? Ja tasa-arvo ei tuosta syystä toteudu? :)
(Ja onhan tässä keskustelussa naisiakin (ainakin nainen) samassa tilanteessa kanssanne!)
Kuule nyt nainen. Kukaan ei pakota likettämään tai ottamaan 300 matchia.
Pelaisitte yksi kortti kerrallaan.
Huh, onneksi itse olen ainakin luultavasti välttänyt tällaiset miestyypit jotka osallistuvat tähän keskusteluun. On kyllä liian pikaisia treffikutsuja tullut minullekin, mutta juttu on loppunut ennen kuin se on alkanutkaan, koska olen kieltäytynyt.
Minulla on ollut noin viisi matchia melkein paristasadasta, joiden kanssa etenin pelkkää matchia pidemmälle, eli laajempaan keskusteluun. Ei se vaadi sen enempää kuin yhteisiä kiinnostuksenkohteita, molemminpuolisia keskustelun avauksia, kuulumisten vaihtoa... Jos juttelu tuntuu mukavalta, sitä jatketaan. Jos ei, poistan matchin tai jätän sen roikkumaan, koska en jaksa poistaa kaikkia joiden kanssa en juttele. Ketjun valituksista päätellen olen ollut ajattelematon, ja vastaisuudessa täytyy varmaan alkaa ahkerammin poistamaan turhia matcheja, jotta miehet eivät pahoita mieltään, kun en kirjoittele.
Noista viidestä matchista yksi mies osoittautui muutama kuukausi sitten sen verran kivaksi tyypiksi, että aloimme tapailla livenäkin, ja nyt on reilu kuukausi seurustelua takana. Opetelkaa sovelluksen "pelisäännöt" niin osaatte ottaa sen rennommin! :)
Some on tänä päivänä hyvä olla yhteydessä muihin, kiitos siitä. Kuitenkin joku sanoo, että kirjoittelun avulla ei löydy yhteistä säveltä?? Itse olen huono säveltämään, mut jotain musiikista ymmärrän. Totta kai haluaisin tavata ja sitten vasta muodostaisin käsityksen treffikumppanista. Veikkaan, että tämä "säveltäjä" ei tule löytämään ketään., mut sävellä vaan lisää, pitää mielen virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.
Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.
Aika ylimielistä toimintaa. Kyllä minä miehenä odotan että keskustelu on molemminpuolisesti aktiivista. En minä ala anelemaan että nainen lähtisi treffeille, en koskaan laita kahta viestiä putkeen.
No sitten ei varmaankaan kannata ihmetellä, jos ei niitä treffejä saa sovittua? Se oli vain ehdotus.Eikä tuo minusta ole erityisen ylimielistä toimintaa. En minä tahallani noin tee. Se nyt vain sattuu herättämään ainakin minussa kiinnostuksen, jos huomaan, että joku oikeasti kiinnostui minusta siinä määrin, että aloittaa keskustelun uudelleen.
Mistä tiedät, että hän ei tee niin kaikille? Minä heitän joskus kaikkiin kuolleisiin keskusteluihin saman viestin ja katson ketkä vastaavat ja poistan ne, jotka eivät vastaa.
Miksi minun pitäisi se tietääkään? En minä kyllä kuvittele, että kanssani viestittelevät miehet eivät olisi koskaan lähettäneet viestiä kenellekään muulle kuin minulle. Mutta kyllä luulisi, että miehetkin toimivat siten, että jos joku keskustelukumppani osoittautuu täydeksi katastrofiksi, ei hänelle enää viestitetä uudelleen. Eli jonkinlainen karsinta olisi jo tuossa vaiheessa läpäisty. Esim ne, jotka eivät halua naista, jolla on lapsia ja korkea koulutus, niin tuskin ottavat enää yhteyttä. Ihan simppeliä.
Onhan se outoa jos koet itsesi erityiseksi jos sait saman kohtelun kuin kaikki muutkin. Itse ainakaan mitään täysiä katastrofeja roikota mukana, vaan poistan pienen hiljaisuuden jälkeen, kun en ole enää pinkan päälimmäisenä hänen sovelluksessaan.
Etkö mainitse lapsistasi jo profiilissasi?Minulla ei lue profiilissa mitään.
Etkö lukenut äskeistä viestiäni? Puhuin tuossa, että jonkinlaista karsintaa olisi tuossa vaiheessa jo käyty. Miksi tuossa tilanteessa olisi jotenkin huono asia, että saa samanlaista kohtelua kuin muut, mutta ensimmäisten viestien kohdalla sillä ei ole väliä? Ei ne ensimmäisetkään viestit ole todennäköisesti pelkästään minulle lähetetty, joten miksi siihen uuteen viestiin sisältyisi yhtään sen kummempia odotuksia? Alkuperäinen pointtini oli se, että mies on valmis aloittamaan keskustelun uudelleen kanssani, eikä ole esim poistanut matseistaan tai muuten vain metsästä jatkuvasti uusia matseja. Niin, toki tiedän, että niitä uusiakin todennäköisesti metsästetään, mutta luulen, että nämä, jotka jatkavat niitä vanhojakin keskusteluja eivät ehdi tai heidän ei tarvitse jatkuvasti etsiä uusia matseja. Ei ainakaan minun tarvitse, vaan saatan olla viikkoja selaamatta yhtään kuvaa, kun käyn niitä olemassa olevia matseja läpi.Sinulta tuntui menevän minun pointtini ohi. Et sinä voi tuon viestin perusteella päätellä yhtään mitään. Sen perusteella voi päätellä jotain, että hän on ylipäänsä aloittanut keskustelun kanssasi. Jos mies ei ole kiinnostunut missään mielessä, niin ei hän edes aloita keskustelua. Jos tuossa jotain karsintaa käydään, niin se on lähinnä sellaista karsintaa, että mies arvioi ketkä naiset voisivat olla kiinnostuneita hänestä, eikä päinvastoin. Harvoin keskustelussa ilmenee mitään niin radikaalia, että sen takia karsiutuisit. Ja jos ilmenee, niin silloin se on poistamisen arvoinen juttu.
Niin, eli voi kuitenkin ilmetä jotain. Millä ihmeen perusteella se mies voi tietää olevansa kiinnostunut pelkän profiilin perusteella, mutta aiemmin käydyn keskustelun perusteella hän ei voisi tehdä minkäänlaista valintaa jatkon suhteen? En nyt tajua tätä sinun pointtiasi.
Kyllä minä siitä voin todellakin uudesta keskustelun aloituksesta päätellä sen, että mies ei heti ole heittämässä hanskoja tiskiin, vaan jaksaa katsoa asiaa vähän pidemmälle eikä menettänyt kiinnostusta heti, kun keskustelu hiljeni.
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä ketä muutakaan voisin syyttää kuin sitä, joka painaa sydäntä, mutta ei ole kuitenkaan kiinnostunut keskustelemaan.
Treffailu on aivan liian vahvasti sitä, että mies tekee aloitteen ja nainen ei tee mitään. Tällaisessa tilanteessa on aika helppo olla töykeä, mutta luulisi useammalta naiselta löytyvän käytöstapoja. Tuntuu kun he eivät tajuaisi lainkaan, että ovat oikeasti ihmisten kanssa tekemisissä.
Miehethän juuri painavat sydäntä kaikille naisille mätchien toivossa. Ja silti palstan sovinistit syyttävät asiasta vain naisia. Niin tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule nyt nainen. Kukaan ei pakota likettämään tai ottamaan 300 matchia.
Pelaisitte yksi kortti kerrallaan.
Jos haluaa löytää edes yhden itselleen mahdollisesti sopivan miehen, on kannattavaa likettää 50-100 profiilia. En liketä lisää jos minulla on hyviä keskusteluja menossa mukavien miesten kanssa. Jos joku juttu on edennyt vakavammalle pohjalle, esim. ollaan jo tavattu ja pidetty toisista, niin en edes keskustele muiden kanssa.
Mutta joskus käy niin, että kivaan keskusteluunkin edennyt juttu ei enää luista syystä tai toisesta, ja silloin se lopetetaan ja liketetään uusia matcheja.
On minulle käynyt useasti miestenkin kanssa niin, että olisin ollut kiinnostuneempi osapuoli keskustelun suhteen, ja jouduin kantamaan keskustelua. Myös treffikutsuihini on vastattu kieltävästi. Silloin täytyy vain todeta, että tämä match ei ollutkaan sopiva, ja siirtyä seuraavaan.
Uskon että suurimmalla osalla sovellusta käyttävillä on keskimäärin parisataa matchia, ja jos itse likettäisi vain yhden tai pari matchia, saisi varmasti vastausta odotella aika kauan ja mahdollisuudet löytää kivaa seuraa pienenevät huomattavasti.
Ehkä vähän karua, joo - mutta hei, se on Tinder. :D Itse olen löytänyt sieltä yhden pidemmän seurustelusuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän juuri painavat sydäntä kaikille naisille mätchien toivossa. Ja silti palstan sovinistit syyttävät asiasta vain naisia. Niin tuttua.
Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että naiset painavat niin harvoin sydäntä, että ei kannata olla kovin valikoiva tuossa vaiheessa esimerkiksi harrastusten tai muiden perusteella. Toisekseen miehille ei tule liiallisten keskustelujen ongelmaa, koska naiset eivät juuri koskaan aloita keskustelua. Minulla on noin 100 matchia ja 3 heistä on aloittanut keskustelun. Eli omasta otannastani 3% aloittaa keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa superkauniita naisia vai miten teitä pyydetään noin usein treffeille tinderissä? En ole saanut yhtäkään treffikutsua ja itse aloittamani keskustelut ovat kuihtuneet kasaan ennen kuin olen itse voinut/halunnut esittää ehdotuksen tapaamisesta.
Minä ainakin olen vain ihan keskivertokaunis nainen pääkaupunkiseudulta, hakualue Tinderissä on laaja, enkä itse jaa sydämiä vain kaikista komeimmille miehille vaan asiallinen profiili tai kiva esittelyteksti riittää, jotta painan kyllä.
Asutko jossain pienellä paikkakunnalla tai oletko itse nirso miehen ulkonäön suhteen?
Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Asialliset kuvat, hieman tekstiä. En anna sydäntä komeimmille, mutta liki kaikille muille joiden ulkonäön näen (eli esim. miehet, joilla on kaikissa kuvissa aurinkolasit ruksitan) annan sydämen.
En ole kaunis, pikemminkin tavallisen näköinen mutta liekö se sitten tuomio sinkkuuteen nykyaikana.
Mikä järki olla antamatta sydäntä komeimmille?
Minäkään en anna sydämiä kaikkein komeimmille tai koulutetuimmille tai urheilullisimmille miehille, koska ajattelen heillä olevan jo niin paljon valinnanvaraa, että skippaavat minut (keskitason naisen) muitta mutkitta. Siksi ihmettelenkin, miksi esim. tällä palstalla aina miehet itkevät sitä, kuinka vain komein prosentti miehistä saa kaikki naiset. Kyllä me naisetkin tajutaan tasoeroista jotain, vaikka sitä ette haluaisikaan uskoa.
Itsekin kyllä juttelisin jonkin aikaa, ennen kuin lähtisin ketään tapaamaan. Minulla on vähän huonoja kokemuksia erilaisista ripustautujista, stalkkaajista ja muista mustasukkailijoista, joten mielelläni tutustun sovelluksen kautta edes vähän - siellä on helppo "kadota", jos tilanne sen vaatii. Jos mies ei jaksa jutella kanssani alkuun sitä aikaa minkä tarvitsen, se ei ole mies minua varten. Ilmeisesti kuitenkin teillä miehilläkin on varaa kikkailla ja kiukutella niiden viestien laittamisen suhteen...