Miksi naiset eivät lähde Tinder treffeille vaikka aloittaa keskustelun?
Olen mies ollut tinderissä jonkun aikaa. Saan matcheja aivan murto-osan siitä mitä itse pyyhin oikealle mikä ei sinänsä ole uutta miehelle.
Mutta jos saan matchin ja nainen on aloittanut ja olen vastannut takaisin. Muutaman viestin jälkeen pyydän häntä treffeille koska en koe järkeväksi viestitellä kovin pitkään ja haluan tavata oikeasti. Nainen on tästä innostunu ja vastannut joo hymiöiden kanssa. Tämän jälkeen kun aletaa sopivaan aika ja paikkaa eli pitäisi oikeasti tavata naisen innostus yhtäkkiä loppuu jo homma kuivuu kasaan. Miksi?
Onko kyse siitä että halutaan vähän leikkiä ja hakea huomiota? Esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi vastaat/pyyhit vasemmalle alunperin jos et halua kuitenkaan tavata? Olen hyväkäytöksinen ja asiallinen enkä painosta ja pelottele millään tavalla. Mistä johtuu?
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin haluan viestitellä ja vähän tutustua ennen kuin lähden treffeille. Ei minulle ainakaan todellakaan kehity tunteita ihmistä kohtaan jota en ole edes tavannut, joten ei ole pelkoa että pettyisi treffeillä. :D
Tinderissä miehiltä voi tulla treffikutsuja keskimäärin 3-4 päivässä, enhän minä ehtisi mitään muuta tehdäkään jos heti suostuisin treffeille. Viestittely chatissa auttaa löytämään kiinnostavimmat miehet. Jos juttu luistaa viestittelyssä, niin sitten on kivempi mennä treffeille.
Olen jutellut nyt muutaman kuukauden kivan oloisen miehen kanssa. Meillä on ollut välilllä tosi mielenkiintoisiakin keskusteluja, välillä muutamien päivienkin taukoja kiireitten keskellä. Eilen kysyin haluaisiko hän tavata, treffit sovittu. :)
Noin pitkän keskustelun aikana olisit kyllä ehtinyt tavata aika monta miestä, joiden kanssa tietäisit välittömästi, että onko mitään kipinää vai ei. Eihän kaikkia tietenkään tarvitse tavata ja kyllä sen esikarsinnan voi tehdä ihan muutaman viestin ja kuvienkin perusteella. Vaikea uskoa, että sinua kiinnostavia miehiä löytyy joka päivälle 3-4 kpl.
Useimmat naiset haluavat että mies on luku- ja kirjoitustaitoinen. Joten jos keskustelussa ei ole mitään ideaa eikä mies kykene sellaiseen vaan haluaa oitis vaan "tavata" niin anti olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, voiko Tinderistä löytää miehiä jotka jaksavat jutella ennen tapaamista! Kyllästyin siihen kun kaikki matchit halusivat heti tavata, ja minäkään en halua "ostaa sikaa säkissä", joten en sitten enää jaksanut käyttää koko Tinderiä. Kyllä juurikin yhteinen sävel täytyy löytyä ensin kirjoiteltaessa. Itse kyllä suoraan kieltäydyin kutsusta tavata heti ja kerroin haluavani ensin viestitellä, mutta sitten joiltakin tuli kommenttia: "No täytyy tavata heti, vai haluatko elää jossain virtuaalimaailmassa?" Ei jatkoon.
Vähenevät jatkuvasti, kun ne pitkät keskustelut eivät johda mihinkään.
Juuri näin. Yleensä pyydän todella nopeasti treffeille mutta olen myös alkanut pitkään keskusteluun ja ei naiset lähde edes pitkien keskustelujen jälkeen treffeille niin en ala enää pitkiin.
Kyllä naiset varmasti suostuvat paljon todennäköisemmin tapaamaan jos ovat keskustelleet pitkään ja keskustelu on edelleen aktiivinen, kun pyydät häntä ulos. Tietenkään ei kauheasti nappaa jos keskustelu on alkanut jo jäätämään loppua kohden ja ulos pyynti on tavallaan epätoivoinen yritys loppuun, kun juttu ei enää kulje.
Naisilla on tosiaan vaihtoehtoja niin paljon, että eivät hevin lähde tapaamaan ihmistä, jonka kanssa ei juttu enää luista, vaikka se alussa luistikin.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset haluavat että mies on luku- ja kirjoitustaitoinen. Joten jos keskustelussa ei ole mitään ideaa eikä mies kykene sellaiseen vaan haluaa oitis vaan "tavata" niin anti olla.
Eiköhän tuo tule ilmi jo muutamassa viestissä. Mitä merkitystä sillä muuten on parisuhteen kannalta, että kuinka hyvä toinen on kirjoittamaan tarinaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.
Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.
Aika ylimielistä toimintaa. Kyllä minä miehenä odotan että keskustelu on molemminpuolisesti aktiivista. En minä ala anelemaan että nainen lähtisi treffeille, en koskaan laita kahta viestiä putkeen.
No sitten ei varmaankaan kannata ihmetellä, jos ei niitä treffejä saa sovittua? Se oli vain ehdotus.Eikä tuo minusta ole erityisen ylimielistä toimintaa. En minä tahallani noin tee. Se nyt vain sattuu herättämään ainakin minussa kiinnostuksen, jos huomaan, että joku oikeasti kiinnostui minusta siinä määrin, että aloittaa keskustelun uudelleen.
Mistä tiedät, että hän ei tee niin kaikille? Minä heitän joskus kaikkiin kuolleisiin keskusteluihin saman viestin ja katson ketkä vastaavat ja poistan ne, jotka eivät vastaa.
Miksi minun pitäisi se tietääkään? En minä kyllä kuvittele, että kanssani viestittelevät miehet eivät olisi koskaan lähettäneet viestiä kenellekään muulle kuin minulle. Mutta kyllä luulisi, että miehetkin toimivat siten, että jos joku keskustelukumppani osoittautuu täydeksi katastrofiksi, ei hänelle enää viestitetä uudelleen. Eli jonkinlainen karsinta olisi jo tuossa vaiheessa läpäisty. Esim ne, jotka eivät halua naista, jolla on lapsia ja korkea koulutus, niin tuskin ottavat enää yhteyttä. Ihan simppeliä.
Onhan se outoa jos koet itsesi erityiseksi jos sait saman kohtelun kuin kaikki muutkin. Itse ainakaan mitään täysiä katastrofeja roikota mukana, vaan poistan pienen hiljaisuuden jälkeen, kun en ole enää pinkan päälimmäisenä hänen sovelluksessaan.
Etkö mainitse lapsistasi jo profiilissasi?Minulla ei lue profiilissa mitään.
Etkö lukenut äskeistä viestiäni? Puhuin tuossa, että jonkinlaista karsintaa olisi tuossa vaiheessa jo käyty. Miksi tuossa tilanteessa olisi jotenkin huono asia, että saa samanlaista kohtelua kuin muut, mutta ensimmäisten viestien kohdalla sillä ei ole väliä? Ei ne ensimmäisetkään viestit ole todennäköisesti pelkästään minulle lähetetty, joten miksi siihen uuteen viestiin sisältyisi yhtään sen kummempia odotuksia? Alkuperäinen pointtini oli se, että mies on valmis aloittamaan keskustelun uudelleen kanssani, eikä ole esim poistanut matseistaan tai muuten vain metsästä jatkuvasti uusia matseja. Niin, toki tiedän, että niitä uusiakin todennäköisesti metsästetään, mutta luulen, että nämä, jotka jatkavat niitä vanhojakin keskusteluja eivät ehdi tai heidän ei tarvitse jatkuvasti etsiä uusia matseja. Ei ainakaan minun tarvitse, vaan saatan olla viikkoja selaamatta yhtään kuvaa, kun käyn niitä olemassa olevia matseja läpi.Erikoista naisen logiikkaa.. Syy siihen miksi en itse uudelleen aloita keskustelua on se että olen vain vakuuttunut siitä että nainen ei ole kiinnostunut minusta.
Olen ollut välillä todella kiinnostunut jostain naisesta mutta jos hän ei vastaa treffikutsuuni niin en minä ala toista kertaa hänelle laittamaan viestiä vaikka olisin miten kiinnostunut, jos nainen ei ole kiinnostunut minusta niin en minä voi asialle mitään..
Miten ihmeessä nainen voisi olla kiinnostunut sinusta, jos ei tunne sinua? Pelkkä kuva ei kiinnosta naisia, eikä houkuta tapaamaan. Siksi pitää ensin keskustella jostain asiasta, harrastuksesta, kiinnostuksen kohteesta, lempikirjoista, musiikista jne, jotta kiinnostus herää. Joten tottakai asialle voi jotain. Jos oikeasti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin haluan viestitellä ja vähän tutustua ennen kuin lähden treffeille. Ei minulle ainakaan todellakaan kehity tunteita ihmistä kohtaan jota en ole edes tavannut, joten ei ole pelkoa että pettyisi treffeillä. :D
Tinderissä miehiltä voi tulla treffikutsuja keskimäärin 3-4 päivässä, enhän minä ehtisi mitään muuta tehdäkään jos heti suostuisin treffeille. Viestittely chatissa auttaa löytämään kiinnostavimmat miehet. Jos juttu luistaa viestittelyssä, niin sitten on kivempi mennä treffeille.
Olen jutellut nyt muutaman kuukauden kivan oloisen miehen kanssa. Meillä on ollut välilllä tosi mielenkiintoisiakin keskusteluja, välillä muutamien päivienkin taukoja kiireitten keskellä. Eilen kysyin haluaisiko hän tavata, treffit sovittu. :)
Noin pitkän keskustelun aikana olisit kyllä ehtinyt tavata aika monta miestä, joiden kanssa tietäisit välittömästi, että onko mitään kipinää vai ei. Eihän kaikkia tietenkään tarvitse tavata ja kyllä sen esikarsinnan voi tehdä ihan muutaman viestin ja kuvienkin perusteella. Vaikea uskoa, että sinua kiinnostavia miehiä löytyy joka päivälle 3-4 kpl.
Sinä et taida ymmärtää naisia yhtään, jos luulet, että nainen kiinnostuu kuvista ja lyhyistä viesteistä. Vanha sanonta on, että mies rakastuu silmillään ja nainen korvillaan. Kun tinderissä juttuja ei kuule, on kirjoittaminen niiden korvien korvike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, voiko Tinderistä löytää miehiä jotka jaksavat jutella ennen tapaamista! Kyllästyin siihen kun kaikki matchit halusivat heti tavata, ja minäkään en halua "ostaa sikaa säkissä", joten en sitten enää jaksanut käyttää koko Tinderiä. Kyllä juurikin yhteinen sävel täytyy löytyä ensin kirjoiteltaessa. Itse kyllä suoraan kieltäydyin kutsusta tavata heti ja kerroin haluavani ensin viestitellä, mutta sitten joiltakin tuli kommenttia: "No täytyy tavata heti, vai haluatko elää jossain virtuaalimaailmassa?" Ei jatkoon.
Vähenevät jatkuvasti, kun ne pitkät keskustelut eivät johda mihinkään.
Juuri näin. Yleensä pyydän todella nopeasti treffeille mutta olen myös alkanut pitkään keskusteluun ja ei naiset lähde edes pitkien keskustelujen jälkeen treffeille niin en ala enää pitkiin.
Mikä on sinusta pitkä keskustelu? Minusta pitkät keskustelut ovat hyviä koska:
1. Karsii jättäen vain mielenkiintoiset matchit jäljelle
2. Yhteinen sävel kirjoittelussa takaa todennäköisesti edes vähän kemiaa tavatessakin
3. Minusta keskustelut eivät edes etene pitkälle jos sitä yhteistä säveltä ei löydy
Itse vedän pitkän keskustelun rajan n. Parin tunnin pituiseen viestittelyyn. Puhumattakaan päivien/viikkojen jopa kuukausien pituisista viestittelyistä.
Se viestittelyn yhteinen sävel ei takaa yhtikäs mitään.
Sitä voi ihan yhtä hyvin törmätä johonkin tyyppiin livenä, kenen kanssa ei juttu toiminut tinderissä ja päätyä pitkään suhteeseen live tapaamisen kautta. (Kuten minä ja avokkini)
Tai vaihtoehtoisesti hyvin sujunut viestittely ja siitä seuraava tapaaminen, onkin sitten totaalinen katastrofi.
Been there done that.
Ja kyllä ankeimmatkin keskustelut, live tapaamisia pitemmälle venyy joka tapauksessa.
-Ai miten niin?
Mietipä klassista baari tuttavuutta, se on usein alle minuutissa taputeltu.
Ne pitkät keskustelut on syytä käydä kasvotusten ja hoitaa tinderissä/tms vain alustava tutustuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan pitkä keskustelu ei todellakaan kannata, koska nainen kyllästyy oikeastaan aina keskustelemaan jossain vaiheessa. Aluksi lentää ihan ok juttua molemmilta ja sen jälkeen pelkästään minä olen äänessä ja nainen vastailee lyhyillä viesteillä ja kun lopetan viestittelyn, niin nainenkin lopettaa.Kannattaa siis pyrkiä sopimaan se tapaaminen nopeasti ja jos nainen ei siitä lämpene, niin kannattaa jättää asia sikseen. Jos nainen haluaa oikeasti keskustella lisää ennen tapaamista, niin saa sitten itse olla se aktiivisempi osapuoli. Ei ole järkeä jatkaa naisen viihdyttämistä, koska ei tilanne miksikään muutu.Olen pari kuukautta Tinderiä käyttänyt ja käynyt alle 20 keskustelua. En ole treffejä ehdottanut kuin yhdelle ja hän olikin paikkakunnallani vain käymässä ja lähtemässä jo pois. Aina nuo keskustelut tuntuvat kuihtuvan hyvin nopeasti. Viisi keskustelua on ollut sellaisia, että ovat olleet alusta alkaen molemminpuolisia ja loput ovat olleet pääosin yksipuolisia tai ovat loppuneet jo alkuunsa. Pariin aloitukseeni ei ole vastattu ollenkaan.Olen oikeastaan jo kyllästynyt tuon kokemuksen perusteella koko sovellukseen, vaikka on jotain 70 matchia, jolle en ole mitään kirjoittanut. Sen verran stressaavaa ja nöyryyttävää touhua, että ei oikein jaksa. Helppohan tuolla on keskustelu aloittaa, mutta mahdollinen tapaaminenkin tuo aika paljon extrajännitystä verrattuna siihen, että menee ihan vain baarissa juttelemaan jollekin.
Et ole saanut naisia treffeille kanssasi, mutta silti tässä kerrot, että sinun tyylisi pyytää heti treffeille on kannattava?Jos haluat kuulla naisen näkökulman asiaan, niin voin kertoa omasta kokemuksestani, että kaikki ne, joiden kanssa olen päätynyt treffeille, ovat aloittaneet keskustelun uudelleen, vaikka se on jo kerran tai parikin hiipunut. Se osoittaa mielestäni sitä, että olen jäänyt tyypin mieleen, eikä kiinnostus lopahtanut heti, kun tuli hiljaista.
Aika ylimielistä toimintaa. Kyllä minä miehenä odotan että keskustelu on molemminpuolisesti aktiivista. En minä ala anelemaan että nainen lähtisi treffeille, en koskaan laita kahta viestiä putkeen.
No sitten ei varmaankaan kannata ihmetellä, jos ei niitä treffejä saa sovittua? Se oli vain ehdotus.Eikä tuo minusta ole erityisen ylimielistä toimintaa. En minä tahallani noin tee. Se nyt vain sattuu herättämään ainakin minussa kiinnostuksen, jos huomaan, että joku oikeasti kiinnostui minusta siinä määrin, että aloittaa keskustelun uudelleen.
Mistä tiedät, että hän ei tee niin kaikille? Minä heitän joskus kaikkiin kuolleisiin keskusteluihin saman viestin ja katson ketkä vastaavat ja poistan ne, jotka eivät vastaa.
Miksi minun pitäisi se tietääkään? En minä kyllä kuvittele, että kanssani viestittelevät miehet eivät olisi koskaan lähettäneet viestiä kenellekään muulle kuin minulle. Mutta kyllä luulisi, että miehetkin toimivat siten, että jos joku keskustelukumppani osoittautuu täydeksi katastrofiksi, ei hänelle enää viestitetä uudelleen. Eli jonkinlainen karsinta olisi jo tuossa vaiheessa läpäisty. Esim ne, jotka eivät halua naista, jolla on lapsia ja korkea koulutus, niin tuskin ottavat enää yhteyttä. Ihan simppeliä.
Onhan se outoa jos koet itsesi erityiseksi jos sait saman kohtelun kuin kaikki muutkin. Itse ainakaan mitään täysiä katastrofeja roikota mukana, vaan poistan pienen hiljaisuuden jälkeen, kun en ole enää pinkan päälimmäisenä hänen sovelluksessaan.
Etkö lukenut äskeistä viestiäni? Puhuin tuossa, että jonkinlaista karsintaa olisi tuossa vaiheessa jo käyty. Miksi tuossa tilanteessa olisi jotenkin huono asia, että saa samanlaista kohtelua kuin muut, mutta ensimmäisten viestien kohdalla sillä ei ole väliä? Ei ne ensimmäisetkään viestit ole todennäköisesti pelkästään minulle lähetetty, joten miksi siihen uuteen viestiin sisältyisi yhtään sen kummempia odotuksia? Alkuperäinen pointtini oli se, että mies on valmis aloittamaan keskustelun uudelleen kanssani, eikä ole esim poistanut matseistaan tai muuten vain metsästä jatkuvasti uusia matseja. Niin, toki tiedän, että niitä uusiakin todennäköisesti metsästetään, mutta luulen, että nämä, jotka jatkavat niitä vanhojakin keskusteluja eivät ehdi tai heidän ei tarvitse jatkuvasti etsiä uusia matseja. Ei ainakaan minun tarvitse, vaan saatan olla viikkoja selaamatta yhtään kuvaa, kun käyn niitä olemassa olevia matseja läpi.Erikoista naisen logiikkaa.. Syy siihen miksi en itse uudelleen aloita keskustelua on se että olen vain vakuuttunut siitä että nainen ei ole kiinnostunut minusta.
Olen ollut välillä todella kiinnostunut jostain naisesta mutta jos hän ei vastaa treffikutsuuni niin en minä ala toista kertaa hänelle laittamaan viestiä vaikka olisin miten kiinnostunut, jos nainen ei ole kiinnostunut minusta niin en minä voi asialle mitään..
Miten ihmeessä nainen voisi olla kiinnostunut sinusta, jos ei tunne sinua? Pelkkä kuva ei kiinnosta naisia, eikä houkuta tapaamaan. Siksi pitää ensin keskustella jostain asiasta, harrastuksesta, kiinnostuksen kohteesta, lempikirjoista, musiikista jne, jotta kiinnostus herää. Joten tottakai asialle voi jotain. Jos oikeasti haluaa.
Olen eri kirjoittaja, mutta eihän tuossa sanota, että ei ole tutustuttu aiemmin. Toisekseen on kyllä naisia, jotka kiinnostuvat jo pelkän profiilin perusteella.
Tuo sama juttu ilmenee myös ihan normaalissa keskustelussa. Jos nainen vastailee passiivisesti, niin oletan, että hän ei ole minusta kiinnostunut. Huvikseni elvytin vanhoja keskusteluja ja hyvin nopeasti yksi näistä keskustelun aiemmin lopettaneista naisista pyysi itse minua treffeille. Täysin järjetöntä, että nainen lopetti keskustelun kanssani jos oli kuitenkin niin kiinnostunut, että halusi tavata. En tietenkään suostunut tapaamiseen, koska oli lopettanut keskustelun aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua lähteä tapaamaan useita eri miehiä, joista en tiedä mitään. En tee karsintaa pelkän ulkonäön perusteella, ja muutamissa viesteissäkään minulle ei selviä miehestä mitään, joten en voi tietää haluaisinko tavata häntä. Pidempi keskustelu on ainoa keino selvittää asia.
Ja en sanonut että minua kiinnostavia miehiä löytyy päivittäin 3-4. Sanoin että 3-4 miestä päivässä, joista en tiedä mitään, laittavat treffikutsuja muutaman viestin jälkeen, eikä minulla ole aikaa tai halua tavata jatkuvasti tuntemattomia miehiä liukuhihnalta.
Tässä keskustelussa kirjoittelevista miehistä tulee mieleen ne miehet, joille on ihan sama kenen kanssa seurustelee kunhan joku löytyy siitä viereltä... Mutta monet naiset eivät lähde edes treffeille kenen tahansa kanssa. :D Mutta varmaan niitäkin löytyy, jotka lähtee! Joten ei kannata lannistua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et taida ymmärtää naisia yhtään, jos luulet, että nainen kiinnostuu kuvista ja lyhyistä viesteistä. Vanha sanonta on, että mies rakastuu silmillään ja nainen korvillaan. Kun tinderissä juttuja ei kuule, on kirjoittaminen niiden korvien korvike.
Tämä! :D
Vau. En odottanut tähän 47 vastausta. Naisilta tulee selvästi sellaista viestiä että pitää jatkaa keskustelua. Ennen olen näin tehnyt mutta olen huomannut että se hyytyy 5-6 viestin jälkeen jolloin olen huomannut olevani veturi niin kuin moni mies täällä havannoi.
Pitäisi vaan jaksaa yrittää olla hauska ja viihdyttävä sekä panostaa todella paljon jokaiseen viestiin.
Tinderiin ei kannata suhtautua noin pakkomielteisesti.. Monet on siellä vaan seksin perässä. Ja niille jotka eivät ole treffikutsu heti tervehdyksen jälkeen tuntuu suunnilleen samalta kuin kosinta ensitreffeillä. Se on ihan kiva sovellus jos on liikkeessä sillä mielellä että no katsotaanpas sattuisiko täältä löytymään mitään. Mä naisena lähden kyllä mielelläni tapaamaan jos on esim pari päivää hyvää keskustelua jo takana, mikä ei musta oo ollenkaan pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kirjoittaja, mutta eihän tuossa sanota, että ei ole tutustuttu aiemmin. Toisekseen on kyllä naisia, jotka kiinnostuvat jo pelkän profiilin perusteella.
Tuo sama juttu ilmenee myös ihan normaalissa keskustelussa. Jos nainen vastailee passiivisesti, niin oletan, että hän ei ole minusta kiinnostunut. Huvikseni elvytin vanhoja keskusteluja ja hyvin nopeasti yksi näistä keskustelun aiemmin lopettaneista naisista pyysi itse minua treffeille. Täysin järjetöntä, että nainen lopetti keskustelun kanssani jos oli kuitenkin niin kiinnostunut, että halusi tavata. En tietenkään suostunut tapaamiseen, koska oli lopettanut keskustelun aiemmin.
Jos nainen vastailee passiivisesti, se kertoo korkeintaan sen, että hän ei ole sillä hetkellä sinusta kaikkein eniten kiinnostunut. Siis et ole ykkösenä hänen listallaan. Saatat olla esim. kakkosena tai kolmosena kahdestakymmenestä. Tai se voi myös tarkoittaa että olet ykkösenä, mutta naisella on muussa elämässä niin paljon hässäkkää että hän ehtii laittaa vain lyhyen kommentin silloin tällöin, ja suuresta kiinnostuksen tasosta johtuen näkee paljon vaivaa tehdäkseen edes sen. Et voi mitenkään tietää mitä laiska vastailu milloinkin oikeasti tarkoittaa.
Vaikutat suoraan sanoen aivan naurettavan herkkänahkaiselta, jos olet torjunut omasta mielestäsi kiinnostavan naisen treffipyynnön siksi, että tämä ei ole heti matchin syntymisestä alkaen viestitellyt kanssasi aktiivisesti. :D
t. Nainen jolla on monia todella kiinnostavia matceja, ja osan kanssa keskustelu tällä hetkellä täysin jäissä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa kirjoittelevista miehistä tulee mieleen ne miehet, joille on ihan sama kenen kanssa seurustelee kunhan joku löytyy siitä viereltä... Mutta monet naiset eivät lähde edes treffeille kenen tahansa kanssa. :D Mutta varmaan niitäkin löytyy, jotka lähtee! Joten ei kannata lannistua. :)
En sinuna lähtisi, ihan noin pitkälle ajatuksiesi kanssa.
Kyllä sitä väkisinkin keskiverto kaverina alkaa turhautumaan, jos käytät oikeasti aikaa ja vaivaa esim hyvä ystäväni Parin sadan naisen kanssa viestittelyt ja niistä vain kourallinen johtaa huonoihin treffeihin joissa asiat ei vain toimi.
Erona on se että sinä naisena ja minä komeana miehenä, saamme muut tekemään suurimman osan tuosta vaaditusta työstä.
Meille riittää kun vähän vastailee ja kyselee joku muu vie keskustelua eteenpäin ja on innokkaampi tapaamaan.
Ja samalla pekka perusjätkä ystäväni tuskailee minulle että naiset eivät edes vastaa ja jos vastaavat niin yhdellä sanalla.
Koita siitä sitten lähteä rakentamaan jotain "yhteyttä".
Ne treffit on vain treffit, baarissakin tulee jatkuvasti uusia kasvoja vastaan ja hommat on nopeasti taputeltu.
aloittaja kirjoitti:
Vau. En odottanut tähän 47 vastausta. Naisilta tulee selvästi sellaista viestiä että pitää jatkaa keskustelua. Ennen olen näin tehnyt mutta olen huomannut että se hyytyy 5-6 viestin jälkeen jolloin olen huomannut olevani veturi niin kuin moni mies täällä havannoi.
Pitäisi vaan jaksaa yrittää olla hauska ja viihdyttävä sekä panostaa todella paljon jokaiseen viestiin.
Joo, siis hyytyminen ei ole todellakaan sama asia kuin pakit.
Sulla on itse asiassa siinä kohtaa mahdollisuus erottua myönteisesti muista naisen matcheista. Hyytyneen jutun aloittaminen uudelleen jollakin hauskalla ja itsevarmalla tavalla nostaa miehen kiinnostavuutta ainakin minun silmissäni tosi paljon. Muutama on päässyt tällä tavalla "jononi" ohitse, ts. olen alkanut keskustella heidän kanssaan aktiivisemmin ja silloin heidän sijastaan joku muu mies on päätynyt jonon hännille eli odottelemaan vastauksia pidempään.
t. 14
99,99% elämästäni on ihan muualla kuin Tinderissä. Elämäni on kaikin puolin hyvää ilman kumppaniakin, vaikka seurustelusuhde olisikin ihan mukava asia. En lähde treffeille vieraiden miesten kanssa pelkän valokuvan ja muutaman viestin perusteella. Ei mulla olisi aikaakaan juosta jatkuvasti treffeillä.
Mulle on ihan ok, että mies menettää kiinnostuksensa muutaman viestin jälkeen. Silloinhan on jo selvää, että en vastannut miehen toiveita, koska haluan tutustua ensin paremmin ja mies taas ei. Mulle suhteessa tärkeintä on toisen kanssa keskustelu ja jos miehen kärsivällisyys ei riitä muutamaa viestiä ja muutamaa päivää pidempään, niin silloin mies on jokatapauksessa väärä mies minulle ja nopea treffeille meno olisi täysin turhaa.
Ap et vaan ole vielä matchannut Tinderissä ketään sopivaa. Ja jos etsit muutakin kuin seksiä, kannattaa luopua tuosta ajatuksesta että heti pitäisi tavata.
Vierailija kirjoitti:
Kuka seurustelusta on mitään puhunut? Ei kai ihmisen tapaaminen tarkoita automaattisesti seurustelua. Itse en tällä hetkellä ensisijaisesti edes etsi seurustelusuhdetta, vaan haluan tavata uusia ihmisiä. Lähden siis tapaamiseen aina kaveripohjalta ja katson tuleeko jotain muuta. Ei siinä jaksa lörpötellä turhia chatissa, koska se aika on pois siitä konkreettisesta asiasta eli ihmisten tapaamisesta.
Sinulta tuntui menevän minun pointtini ohi. Et sinä voi tuon viestin perusteella päätellä yhtään mitään. Sen perusteella voi päätellä jotain, että hän on ylipäänsä aloittanut keskustelun kanssasi. Jos mies ei ole kiinnostunut missään mielessä, niin ei hän edes aloita keskustelua. Jos tuossa jotain karsintaa käydään, niin se on lähinnä sellaista karsintaa, että mies arvioi ketkä naiset voisivat olla kiinnostuneita hänestä, eikä päinvastoin. Harvoin keskustelussa ilmenee mitään niin radikaalia, että sen takia karsiutuisit. Ja jos ilmenee, niin silloin se on poistamisen arvoinen juttu.