Jos saisit jostain tietää että joku tuntemasi 4-kymppinen nainen on harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, mitä salaa ajattelisit hänestä?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Onpa sairas aloitus ja sairaalloista on myös aloittajan pakkomielteinen ketjun nostelu.
Oletko lääkäri? Kerran olen nostanut ketjun, eli aika lievä pakkomielteen ilmentymä, etten sanoisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin outolintuna.
(ellei taustalla ole teinisuhde joka on jatkunut aina sinne 40v asti)
Silloin olisi jo pakko nostaa hattua, jo helvetin hienon pitkän sitoutumisen takia.On kuitenkin erittäin erittäin harvinaista että tuo mainitsemani tilanne olisi totuus ja todenäköisemmin kyseessä on vain outolintu.
Useimmat on kuitenkin vähintäänkin seurustelleet useampaan otteeseen ja sitä kautta luonnollisesti sitä seksiäkin harrastaneet.
Pidätkö automaattisesti outona, jos ei ole seurustellut eikä harrastanut seksiä alle 20-vuotiaana, tai jos on seurustellut muttei ole harrastanut seksiä? Ap
Alle 20v en.
Mutta kun siitä lähdetään ylöspäin sanotaanko vaikka 30-35v, niin kyllä olet auttamatta vähemmistöön kuuluva "outolintu".
Useimmat ihmiset ovat viimeistään kolmekymppisenä vähintäänkin tapaillut muutamia ihmisiä ja valtaosa on myös sitä seksiäkin silloin harrastanut.
no mä olen sitten varmaankin jonkinlainen outolintu. Ikä 48, seksikumppaneita 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmyyttä? 😂
Koska voisit todeta itse olevasi halutumpi, haluttavampi ja parempi ja tietävämpi seksissä? Ap
Häh? mitä tekemistä seksikumppaneitten määrällä on sen kanssa, kuinka haluttu, haluttava, "parempi" ja tietävämpi ihminen on seksissä? Kyllähän pitkässä suhteessa olevan seksielämä on säännöllisempää ja sen takia sitä tulee harrastettua enemmän kuin jollain sinkulla, jonka täytyy jatkuvasti metsästää yhden yön kumppaneita. Sitä paitsi taitavaksi rakastajaksi oppii paremmin pitemmässä parisuhteessa, jossa vuorovaikutus ja kumppanin huomioiminen samoin kuin leikkimielisyys ja kokeilunhalu on ihan toista luokkaa, kuin satunnaisseksissä.
Ei se, että panee mahdollisimman monen ihmisen kanssa todista sinua millään tavalla haluttavaksi tai halutuksi ainakaan, AP. Ainoa asia, mitä sen perusteella voi pitää faktana, että sinulla on matala kynnys harrastaa seksiä ihmisten kanssa, joita et kunnolla tunne.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden joka alkoi seurustella 15 vuotiaana, naimisiin menivät kun tyttö oli 16 vuotias, ovat edelleen onnellisesti naimisissa tyttö nyt 48 vuotias mies 56 vuotias.
Hetkinen... Seurustelun alkaessa nainen oli siis 15 ja mies 23 ja naimisiin mennessä nainen 16 ja mies 24? Ei kuulosta lainkaan hyvältä vaan siltä, että mies on joku sairas ja irstas teinityttöjä jahdannut sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmyyttä? 😂
Koska voisit todeta itse olevasi halutumpi, haluttavampi ja parempi ja tietävämpi seksissä? Ap
Häh? mitä tekemistä seksikumppaneitten määrällä on sen kanssa, kuinka haluttu, haluttava, "parempi" ja tietävämpi ihminen on seksissä? Kyllähän pitkässä suhteessa olevan seksielämä on säännöllisempää ja sen takia sitä tulee harrastettua enemmän kuin jollain sinkulla, jonka täytyy jatkuvasti metsästää yhden yön kumppaneita. Sitä paitsi taitavaksi rakastajaksi oppii paremmin pitemmässä parisuhteessa, jossa vuorovaikutus ja kumppanin huomioiminen samoin kuin leikkimielisyys ja kokeilunhalu on ihan toista luokkaa, kuin satunnaisseksissä.
Ei se, että panee mahdollisimman monen ihmisen kanssa todista sinua millään tavalla haluttavaksi tai halutuksi ainakaan, AP. Ainoa asia, mitä sen perusteella voi pitää faktana, että sinulla on matala kynnys harrastaa seksiä ihmisten kanssa, joita et kunnolla tunne.
Montako kertaa mun on sanottava, että itselläni ei ole ollut kuin yksi kumppani?! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti ei muiden seksi asiat kiinnosta, korkeintaan ajattelisin että säälittvä tapaus ja siihenkin menisi vain pari sadasosa sekunttia.
Näille muille kokemattomille sanoisin että älkää kommentoiko kun ette kerran tiedä asiasta mitään.
Joku tollo vertasi seksiä vessanpönttöön no minä vertaan vaikka sitten juustoon. Niin mitäpä sitä muita juustoja maistamaan kun on yhtä hyvää kerran haukannut. Eli aika paljosta jää paitsi jos siihen pelkkään oltermanniin tyytyy. Toki se onni on että kun ei muuta ole maistanut niin ei tiedäkkään mistä jää paitsi=D
Sinulle analogiat eivät ilmeisesti ole kovinkaan tuttuja. Se pönttövertaus on miehen näkökulmasta ap:tä katsoen, sinun juustovertauksesi on ap:n näkökulmasta miehiä katsoen. Siksi juustovertauksesi ei kerro mitään ap:n haluttavuudesta. Ap. on miesten näkökulmasta edelleenkin se fyysisten tarpeiden tyydyttämiseen käytetty vessanpönttö ja samaa haluttavuustasoa. Ei se siitä muutu, vaikka ap olisi vetänyt vessastaan alas vaikka kuinka paljon juustoa :-) Pönttö mikä pönttö.
Puhuin seksistä en haluttavuudesta. Ja jos olisit lukenut viestistäni myös alun niin olisit tämän ymmärtänyt, mutta ei kun vedät herneen nenään kun joku sanoo omaa viestiäsi tolloksi. Sekis ja seksistä nauttiminen kuuluu sekä miehille että naisille. Ja koska täällä niin moni vain sitä yhtä juusto maistellut luulee olevansa pätevä kommentoimaan niin onhan siihen reagoitava ja sanottava että niitä muitakin juustoja on ja niitä kannattaa maistella. Mutta joillakin se hipiä ei vaan kestä toisten eriäviä mielipiteitä puhumattakaan jos tolloksi vielä sanotaan. Johtunee varmastikin epävarmuudesta.
Ajattelisin, että en sitten ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sairas aloitus ja sairaalloista on myös aloittajan pakkomielteinen ketjun nostelu.
Oletko lääkäri? Kerran olen nostanut ketjun, eli aika lievä pakkomielteen ilmentymä, etten sanoisi. Ap
Koko ajanhan sinä nostelet ketjua vastailemalla. Asutko palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajanhan sinä nostelet ketjua vastailemalla. Asutko palstalla?
Entä itse? Miksi kommentoit ketjuun mitään, jos mitään asiaa aiheesta ei ole?
Tausta-ajatukseni on siis se, että uskon vakaasti että naisilla joilla on ollut monia seksikumppaneita on parempi seksuaalinen ja naisellinen itsetunto siitä syystä,että he ovat saaneet enemmän kehuja ja huomiota miehiltä kuin ne, joilla ei ole monia kumppaneita ollut. Ap