Jos saisit jostain tietää että joku tuntemasi 4-kymppinen nainen on harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, mitä salaa ajattelisit hänestä?
Kommentit (91)
Mua lähinnä ottaa päähän miten typerä olen nuorempana ollut, kun olen kuvitellut että känniset paskat yhden yön panot ovat jokin mittari tai meriitti. Niistä reissuista ei jäänyt käteen muuta kuin vehkeen haju.
Se entinen mälliämpäri
Ap näyttää etsivän jotain mitä ei tule koskaan saamaan. Todella nuija tyyppi ja mulkku.
Olen minäkin haluttu, jos parisuhteen haluaisin, niin uskon että sellainen löytyisi hyvinkin nopeasti. Pari kertaa olen yrittänyt, mutta alkaa vain ahdistamaan jossain vaiheessa se toisen läheisyyden kaipuu ja siihen sitten loppuu koko suhdeyritelmä, usein jo ennen ensimmäistäkään suudelmaa.
Arvoni ovat jossain muualla kuin siinä, että "kelpaanko" jollekkin tai olenko kokenut seksissä. Suosittelen ap:llekin hieman avatamaan maailmankatsomusta ja näkemään niiden omien ahdasmielisten arvojen toiselle puolelle.
Jos itse arvostat itseäsi kokeneena, niin ei siinäkään ole mitään väärää, sehän on todella hieno juttu, että olet onnellinen ja ylpeä valinnoistasi, mutta älä oleta että muilla on asiassa samat arvot kuin sinulla. Tärkeintä on että ihmiset ovat onnellisia sellaisina kuin ovat.
t: 30 vee ja neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan moraali kuvaa hyvin nykyajan maailmaa ja tuosta moraalista ja ajattelutavasta johtuvia ongelmia.
En harrasta uskontoa, kuten monet lestat, helarit ym vaan OLEN uskossa, joka on eri asia.
Olin todella kaunis nuorena ja edelleenkin ihan kaunis. Ihmiset ovat kyselleet, olenko missi ym. 15 vuotiaasta lähtien hyvännäköisimmät pojat ihastuivat minuun ja nuorisoporukasta olin se halutuin tyttö ilmeisesti. Meidän uskovien vaan ei tarvi harrastaa seksiä.
Aikuisena piti karistaa miehet kuin pölyt niskasta, että pääsi elämään rauhassa odottaen oikeaa.
Tämä on tosi tarina. Menin sitten naimisiin ja olen edelleenkin naimisissa.Yhtään lasta ei ole tarvinnut tehdä kärsimään tänne eri miehille löyhän moraalin vuoksi. Juoppoja en ottaisi puolisokseni enkä muutoin kaltoinkohtelijoita vaan sisimmässään uskossa olevan miehen, joka elämällään on myös näyttänyt moraalinsa ja miehekkyytensä.
Meillä on ihana avioliitto ja kaksi toivottua ihanaa tyttö lasta. Mieheni pitää minua haluttavana ja on todella aidosti ihastunut ulkonäkööni eli pitää viehättävänä...
( tämän mainitsen aloittajan vuoksi, joka ehkä ajattelee, että fyysinen olemus määrittelee pelkästään viehätysvoiman ja seksi halut) .
Hän oli ihmeissään kauneudestani tavatessamme, ja sai kuulemma juuri sellaisen mistä on haaveillut aina.
Me ei " harrasteta seksiä" vaan RAKASTELLAAN. Siinäkin on ero.
Lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla lauantaisin saunan jälkeen?
Runkkasitko edes ennen avioliittoa? Tunnetko alapääsi anatomian, oletko kehdannut katsoa ja tutustua itseesi? Ap
Ap:n kannattaisi pikkuhiljaa jo vaieta, ettei nolaisi itseään yhtään enempää. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmyyttä? 😂
Koska voisit todeta itse olevasi halutumpi, haluttavampi ja parempi ja tietävämpi seksissä? Ap
Olettamuksesi ovat kummallisia. Mistä tiedät kuinka haluttu se yhden miehen nainen on? Voi hyvinkin olla, että kovinkin haluttu mutta ei ole vaan vosuilevaa sorttia. Sadan miehen nainen ei välttämättä ole yhtään haluttu, mutta on vaan tautisen helpp0.
Se on ennemminkin perusteetonta toiveajattelua kuvitella olevansa haluttava, jos tosiasiassa ei ole seksiä harrastanut monen kanssa. Ap
Ensinnäkin miksi pitäisi toivoa olevansa haluttava? Mikä itseisarvo se on?
Toisekseen, jos kuvittelet että kukaan neitsyt tai yhden miehen nainen ei ole haluttava, niin sinulla on ei ole mitään tajua maailmasta. Sinulla on kova totuuden kieltomoodi päällä.
Kolmanneksi, mitä enemmän nainen on harrastanut seksiä useiden miesten kanssa, sitä vähemmän haluttava hän on miesten silmissä. Eivät miehet koe halua kylän yleiseen polkupyörään, vaan käyttävät helppoa naista hyväkseen fyysisen tarpeen tyydyttämiseen. Ei vessassakaan käydä, koska pönttö on erityisen haluttava asia vaan tarpeiden teon vuoksi.
No onpahan alotus, no ajattelisin että siinäpä ihailtavan moraalinen tapaus ja tosiaan ihmettelen ap:n asennetta, miten ihmeessä ei voisi olla "kokenu vain yhden " kanssa? Minulla ollu sama ja yksi mies yli 12 vuotta ja hyvin sujuu. Ihme asenne ap:lla.
Kuka tahansa nainen haluaa olla haluttava. Ja vain ne naiset joita kohtaan moni mies on loppuun asti osoittanut halunsa, todella tietää olevansa haluttava, eikä ole sitä riskiä että esim. vartalossa on jokin sellainen turnoff-piirre, että loppupeleissä mies olisikin kieltäytynyt seksistä. Ap
Erityisesti ei muiden seksi asiat kiinnosta, korkeintaan ajattelisin että säälittvä tapaus ja siihenkin menisi vain pari sadasosa sekunttia.
Näille muille kokemattomille sanoisin että älkää kommentoiko kun ette kerran tiedä asiasta mitään.
Joku tollo vertasi seksiä vessanpönttöön no minä vertaan vaikka sitten juustoon. Niin mitäpä sitä muita juustoja maistamaan kun on yhtä hyvää kerran haukannut. Eli aika paljosta jää paitsi jos siihen pelkkään oltermanniin tyytyy. Toki se onni on että kun ei muuta ole maistanut niin ei tiedäkkään mistä jää paitsi=D
Vierailija kirjoitti:
..verrattuna itseesi? Tuntisitko ylemmyyttä?
Ei mua kiinnosta muiden seksielämä enkä ajattele siitä mitään.
Sulla on todella outo ajatusmaailma. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa nainen haluaa olla haluttava. Ja vain ne naiset joita kohtaan moni mies on loppuun asti osoittanut halunsa, todella tietää olevansa haluttava, eikä ole sitä riskiä että esim. vartalossa on jokin sellainen turnoff-piirre, että loppupeleissä mies olisikin kieltäytynyt seksistä. Ap
Sinä et ap. ymmärrä meistä miehistä mitään :-) Usko jo, se nainen jota moni mies on saanut, ei ole haluttava. Vaikka vartalo olisi kuinka täydellinen, se helppous on turnoff-piirre. Se että sinun kanssasi ei kieltäydytä seksistä, ei johdu haluttavuudestasi vaan saatavuudestasi. Ei mies voileivästäkään kieltäydy, jos nälkä on. Ei se sitä kuitenkaan tarkoita, että se voileipä on jotenkin haluttava se vain on saatavilla tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko yksiavioinen suhde siis lähtökohtaisesti mielestäsi ihan mahdoton ajatus? Eihän se että nuorena on ollut paljon seksikumppaneita ole mikään tae siitä, että vuosikymmenestä toiseen säilyy miesten mielestä haluttavana. Pitääkö naisen tosiaan elämänsä läpi harrastaa seksiä vaihtuvien miesten kanssa, että voi olla jotenkin tyytyväinen itseensä? Tämä kuulostaa aivan häiriintyneeltä ajatusmallilta.
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa parikymmenvuotiaasta ja toki jos meillä seksi loppuisi, olisi se kova paikka. En kuitenkaan koe että arvoni ihmisenä on sidottu siihen kuinka paljon oma tai joku muu mies minua haluaa.
Minulle on jokseenkin se ja sama kuinka paljon seksikumppaneita ihmisellä on ollut. Mutta en jaa tätä maailmankuvaa, jossa naisen pitää testata haluttavuuttaan ja kehittää jotain "seksitaitoja" vaihtuvien kumppaneiden kanssa.
Niin minä olen siis juuri sellainen nelikymppinen, vain yhden kanssa ollut. Miksi moni luulee päinvastaista? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka kieltäytyy seksistä? Älä nyt ap naurata. Jos siis kyseessä on vapaa ja terve mies, joka ei ole munkki. Tosin aina nämäkään eivät ole este.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti ei muiden seksi asiat kiinnosta, korkeintaan ajattelisin että säälittvä tapaus ja siihenkin menisi vain pari sadasosa sekunttia.
Näille muille kokemattomille sanoisin että älkää kommentoiko kun ette kerran tiedä asiasta mitään.
Joku tollo vertasi seksiä vessanpönttöön no minä vertaan vaikka sitten juustoon. Niin mitäpä sitä muita juustoja maistamaan kun on yhtä hyvää kerran haukannut. Eli aika paljosta jää paitsi jos siihen pelkkään oltermanniin tyytyy. Toki se onni on että kun ei muuta ole maistanut niin ei tiedäkkään mistä jää paitsi=D
Sinulle analogiat eivät ilmeisesti ole kovinkaan tuttuja. Se pönttövertaus on miehen näkökulmasta ap:tä katsoen, sinun juustovertauksesi on ap:n näkökulmasta miehiä katsoen. Siksi juustovertauksesi ei kerro mitään ap:n haluttavuudesta. Ap. on miesten näkökulmasta edelleenkin se fyysisten tarpeiden tyydyttämiseen käytetty vessanpönttö ja samaa haluttavuustasoa. Ei se siitä muutu, vaikka ap olisi vetänyt vessastaan alas vaikka kuinka paljon juustoa :-) Pönttö mikä pönttö.
Tuntusin oloni halvaksi. Ei minullakaan kamalaa määrää miehiä ole ollut mutta yhteiskunnan asettamat kirjoittamattomat säännöt sanoo ettei nainen saisi maata monen miehen kanssa, niin olisin häpeissäni.
Hm. Ja sitten miehet valittavat naisten pihtaavan. Noiden mälliämpärien. Ja yllättävällä tavalla tässä ketjussa neitsyytensä miehelleen säästäneet naiset ovat avioliitoissaan kaikki mahdottoman tyytyväisiä seksielämäänsä, ennen avioliittoa seksi oli likaista, vastenmielistä ja naisen kauppakunnon pilaavaa ja avioliitossa sitten yhtäkkiä pelkkää ilotulitusta.
Ei tää seksi ole noin vakavaa, eikä ihmisiä voi omistaa. Eikä elämä mene niinkuin kirjoissa monellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jospa onnistuukin heti ensi kerralla löytämään niin hyvän juuston, ettei edes kiinnosta maistaa muita vaikka kuinka niitä tyrkytettäisiin? Ja sitä parasta juustoa voi toki kokeilla eri variaatioina, ei sen takia tarvitse kokeilla muita juustoja. Harmi jos ei sinun kohdallasi ole käynyt niin hyvä tuuri. Vaikeahan sitä on ymmärtää.
Vähän kyllä säälittää, että on joutunut yhteen tyytymään. Vaikka eipä sillä, onhan se 40 vuotta saman kanssa ollut voinut käydä vieraissakin sängyissä kokeilemassa miltä muut tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä 40 mutta pian sekin ikä vastaan tulee. Ja olen ollut vain mieheni kanssa, sattumalta vaan jo ekalla yrittämällä tuli hyvä vastaan (ei siis mitään aatetta tai uskontoa taustalla). Eipä ole vieraita tehnyt koskaan mieli päästä kokeilemaan. Joten tuskinpa ajattelisin yhtään mitään jos samanlainen joku tuttu sattuisi olemaan.
Pidätkö itseäsi yhtä hyvänä seksissä kuin tuttujasi joilla on ollut useita kumppaneita? Ap
En vertaa itseäni tuttuihin. Mistä oikeastaan voin heidän seksitaidot tietää? Ellen kokeile.. hirmu huono itsetunto kuulostaisi sinulla ap olevan.
Niin uskomatonta kuin se onkin, kaikki eivät ajattele kaikista asioista niin kuin sinä. Vaikka sinulla itselläsi on jokin trauma, pakkomielle tai voimakas vakaumus tästä seksiasiasta, se ei tarkoita että jokaikinen maailman miljardeista ihmisistä ajattelisi samalla tavalla.