Jos saisit jostain tietää että joku tuntemasi 4-kymppinen nainen on harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, mitä salaa ajattelisit hänestä?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä 40 mutta pian sekin ikä vastaan tulee. Ja olen ollut vain mieheni kanssa, sattumalta vaan jo ekalla yrittämällä tuli hyvä vastaan (ei siis mitään aatetta tai uskontoa taustalla). Eipä ole vieraita tehnyt koskaan mieli päästä kokeilemaan. Joten tuskinpa ajattelisin yhtään mitään jos samanlainen joku tuttu sattuisi olemaan.
Pidätkö itseäsi yhtä hyvänä seksissä kuin tuttujasi joilla on ollut useita kumppaneita? Ap
Monet seksikumppanit ei tee ihmisestä hyvää seksistä
Tekeekö vain yhden ruokalajin syöminen ihmisestä kulinaristin? Ap
20 kumppania lähetyssaarnaajassa vrt 1 kumppani ja kokeiltu ainakin 50 asentoa ja muitakin juttuja.. Hmmm kumpi on kulinaristi?
Mun miehen seksitaidot huononi, kun kumppanien määrä kasvoi. Entisestä mielikuvitustaan käyttävästä loistavasta rakastajasta oli tullut tylsä jyystäjä, piti opettaa se uudestaan, mutta työlästä oli. Olemme siis vuosien jälkeen löytäneet toisemme uudestaan. Eli ei se määrä, vaan oikea kumppani.
Ajattelisin, että on joko seurustellut miehensä kanssa hyvin nuoresta asti, tai on aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä tyytyisi yhteen juustoon. Vaikka olis kuinka hyvää, niin välillä tekee mieli muitakin juustoja.
Kerrothan tuon minulle etukäteen, niin tiedän olla harkitsematta sinua kumppanikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti ei muiden seksi asiat kiinnosta, korkeintaan ajattelisin että säälittvä tapaus ja siihenkin menisi vain pari sadasosa sekunttia.
Näille muille kokemattomille sanoisin että älkää kommentoiko kun ette kerran tiedä asiasta mitään.
Joku tollo vertasi seksiä vessanpönttöön no minä vertaan vaikka sitten juustoon. Niin mitäpä sitä muita juustoja maistamaan kun on yhtä hyvää kerran haukannut. Eli aika paljosta jää paitsi jos siihen pelkkään oltermanniin tyytyy. Toki se onni on että kun ei muuta ole maistanut niin ei tiedäkkään mistä jää paitsi=D
Mutta jospa onnistuukin heti ensi kerralla löytämään niin hyvän juuston, ettei edes kiinnosta maistaa muita vaikka kuinka niitä tyrkytettäisiin? Ja sitä parasta juustoa voi toki kokeilla eri variaatioina, ei sen takia tarvitse kokeilla muita juustoja. Harmi jos ei sinun kohdallasi ole käynyt niin hyvä tuuri. Vaikeahan sitä on ymmärtää.
Ikäänkuin pitsassa opera special :) Vaihtoehtoja olis vaikka kuinka, mutta opera special vai tuntuu niin hyvältä, että ei ole halua kokeilla niitä muita. Olisihan se mahdollista, että joku toinen pitsa olisikin minusta parempi kuin opera special, mutta jos lähtisin kaikkia muita pitsoja maistelemaan, niin osa pitsoista voisi olla hyvinki pahoja, ettei niiden syömisestä nauttisi ollenkaan, eikä parempaa välttämättä löydy vaikka kuinka etsisi (ja sitten harmittaisi kun olis voinut ottaa sen varmasti hyvän opera specielin eikä pahaa uutta pitsaa), ehkä siksikin, että opera special vain on tuttu ja turvallinen makuyhdistelmä, eikä sitä tuttua ja turvallista mikään uusi ja outo välttämättä korvaa. Ja kyllä, tässä puhuin ihan oikeasti pitsasta ja omasta mieltymyksestäni :D
Seksin kohdalla on se ero pitsaan, että jos menet kokeilemaan muita makuja, ei välttämättä ole mahdollista palata takaisin syömään opera specialia, joku toinen on saattanut sillä välin löytää opera specialin, eikä opera special itsekkään välttämättä halua enää, että sinä syöt sitä.
t: 30 vee ja neitsyt
Minulla oli yksi seksisuhde ennen miestäni,miehelläni puolestaan useita,yhdessäollessa kokeilimme parinvaihtoa 2krt ja totesin vain että parempi ois ollut jättää kokeilematta,parasta seksi on tunteiden kanssa,15v olin kun aloimme olemaan yhdessä ja nyt olen 39v,yhdessä opeteltu kaikki seksistä.
Vaimo kirjoitti:
Minulla oli yksi seksisuhde ennen miestäni,miehelläni puolestaan useita,yhdessäollessa kokeilimme parinvaihtoa 2krt ja totesin vain että parempi ois ollut jättää kokeilematta,parasta seksi on tunteiden kanssa,15v olin kun aloimme olemaan yhdessä ja nyt olen 39v,yhdessä opeteltu kaikki seksistä.
Miehenkö halusta parinvaihtoa kokeilitte? Onko mies samaa mieltä että parempi olisi ollut että ei? Ap
Arvostaisin suuresti ja ehkä vähän kadehtisin. Jos kyseessä siis tapaus, joka on mennyt ensirakkautensa naimisiin ja ovat toistensa ainoat seksikumppanit. Tuo on se ihanne, josta useimmat joutuvat vain haaveilemaan.
Jaa minä olen 40 v ja olen ollut vaan kahden kanssa. Joten?
Olipa positiivinen ketju vaihteeksi AV:lla. Oikein ilo lukea.
t. Yksiavioinen, uskollisuutta vaaliva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmyyttä? 😂
Koska voisit todeta itse olevasi halutumpi, haluttavampi ja parempi ja tietävämpi seksissä? Ap
niin tai sitten voisi ajatella, että on vaan tyrkympi. Ei seksikumppanien lukumäärä yksinään kerro yhtään mitään henkilön haluttavuudesta. Kyllä epäviehättävämmälläkin naisella saattaa olla runsaasti seksikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
että hän on sitoutuvainen, luotettava, eikä varmaankaan pettäisi.
Kyllä juuri näin, parasta mitä mies voi saada tai toivoa.
On erittäin harvinainen ja Markkina-arvo todella korkea
Kunnioitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmyyttä? 😂
Koska voisit todeta itse olevasi halutumpi, haluttavampi ja parempi ja tietävämpi seksissä? Ap
niin tai sitten voisi ajatella, että on vaan tyrkympi. Ei seksikumppanien lukumäärä yksinään kerro yhtään mitään henkilön haluttavuudesta. Kyllä epäviehättävämmälläkin naisella saattaa olla runsaasti seksikumppaneita.
Ehkä epäviehättävämmällä naisella jolla on ollut monia seksikumppaneita jotka ovat kehuneet hänen ulkonäköään ja/tai seksitaitojaan on parempi seksuaalinen itsetunto juurikin monelta mieheltä saamansa palautteen ansioista? Ap
Pitäisin outolintuna.
(ellei taustalla ole teinisuhde joka on jatkunut aina sinne 40v asti)
Silloin olisi jo pakko nostaa hattua, jo helvetin hienon pitkän sitoutumisen takia.
On kuitenkin erittäin erittäin harvinaista että tuo mainitsemani tilanne olisi totuus ja todenäköisemmin kyseessä on vain outolintu.
Useimmat on kuitenkin vähintäänkin seurustelleet useampaan otteeseen ja sitä kautta luonnollisesti sitä seksiäkin harrastaneet.
Riippuisi siitä, olisiko hän (tai olisiko hän ollut suurimman osan aikuisikäänsä) pitkässä suhteessa vai olisiko hän ollut pitkään sinkkuna.
En ajattelisi kummassakaan tapauksessa mitään negatiivista, mutta jos hän olisi sinkku, olettaisin ettei hän ei ole kovin kiinnostunut seksistä (ellei olisi syytä olettaa, että on joku muu syy, esim. uskonnollisuus tai trauma.)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin outolintuna.
(ellei taustalla ole teinisuhde joka on jatkunut aina sinne 40v asti)
Silloin olisi jo pakko nostaa hattua, jo helvetin hienon pitkän sitoutumisen takia.On kuitenkin erittäin erittäin harvinaista että tuo mainitsemani tilanne olisi totuus ja todenäköisemmin kyseessä on vain outolintu.
Useimmat on kuitenkin vähintäänkin seurustelleet useampaan otteeseen ja sitä kautta luonnollisesti sitä seksiäkin harrastaneet.
Pidätkö automaattisesti outona, jos ei ole seurustellut eikä harrastanut seksiä alle 20-vuotiaana, tai jos on seurustellut muttei ole harrastanut seksiä? Ap
Onpa hänellä käynyt hyvä tuuri, kun heti löytyi se oikea ja sopiva. Ehkä hän on myös saanut sellaisen kasvatuksen, että jakorasia ei ole tavoiteltavaa. Ehkä hänellä oli myös sellainen vakaumus, että hän halusi säästää itsensä puhtaana sitä ainoaa oikeaa varten. Mutta tällaiset ajatuksethan ovat nuoremmille naisille täysin tuntemattomia.
Minusta se olisi ehkä hieman erikoista, mutta toisaalta minä voisin olla samassa asemassa. Olen 26 ja harrastanut seksiä vain yhden kanssa. En pidä mahdottomana että harrastaisin vain tämän yhden kanssa, jos juttumme vain jatkuu. En itse voi ajatella seksiä ellen todella tykkää ihmisestä, ja tällaisella kaltaisellani ihmisvihaajalla ei ihan kauheasti ole seksuaalisen halun kohteita.
En mä kyllä tyytyisi yhteen juustoon. Vaikka olis kuinka hyvää, niin välillä tekee mieli muitakin juustoja.