Jos saisit jostain tietää että joku tuntemasi 4-kymppinen nainen on harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, mitä salaa ajattelisit hänestä?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä 40 mutta pian sekin ikä vastaan tulee. Ja olen ollut vain mieheni kanssa, sattumalta vaan jo ekalla yrittämällä tuli hyvä vastaan (ei siis mitään aatetta tai uskontoa taustalla). Eipä ole vieraita tehnyt koskaan mieli päästä kokeilemaan. Joten tuskinpa ajattelisin yhtään mitään jos samanlainen joku tuttu sattuisi olemaan.
Pidätkö itseäsi yhtä hyvänä seksissä kuin tuttujasi joilla on ollut useita kumppaneita? Ap
Monet seksikumppanit ei tee ihmisestä hyvää seksistä
Tekeekö vain yhden ruokalajin syöminen ihmisestä kulinaristin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä 40 mutta pian sekin ikä vastaan tulee. Ja olen ollut vain mieheni kanssa, sattumalta vaan jo ekalla yrittämällä tuli hyvä vastaan (ei siis mitään aatetta tai uskontoa taustalla). Eipä ole vieraita tehnyt koskaan mieli päästä kokeilemaan. Joten tuskinpa ajattelisin yhtään mitään jos samanlainen joku tuttu sattuisi olemaan.
Pidätkö itseäsi yhtä hyvänä seksissä kuin tuttujasi joilla on ollut useita kumppaneita? Ap
Monen miehen kanssa olleet naiset on vaan miesten runkkupatjoja. En nyt rupeaisi kehumaan sillä.
Mielummin minä olen rakastettu vaimo kuin joku runkkupatja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet seksikumppanit ei tee ihmisestä hyvää seksistä
Tekeekö vain yhden ruokalajin syöminen ihmisestä kulinaristin? Ap
Täysin eri asia
Ajattelisin, että kylläpä he viihtyvät yhdessä ja nauttivat seksistä toistensa kanssa.
Itse en ole koskaan harrastanut seksiä, en tuntisi ylemmyyttä enkä alemmuutta tuollaisessa tilanteessa. Jokainen taplaa tavallaan. 30 vuotias olen.
Ajattelisin kuten itsestäni. Itse olen ollut vain yhden naisen kanssa. Jo kolmekymmentä vuotta. Löysin itse hyvän naisen joka minut kepuutti ja olisin onneton jos joutuisin hänestä luopumaan. Tuskin löytäisin parempaa.
Mitä helvettiä nyt taas? Tunnen muutaman nelivitosen jotka eivät ole koskaan harrastaneet seksiä eivätkä ole siihen kuolleet tai jääneet jumiin. Mitä kummallista tuossa nyt on?
Appivanhempani alkoivat seurustelemaan kun anoppi oli 14, ovat nyt melkein kuuskymppisiä ja ainakin minun silmiini todella onnellisia yhdessä. Oikeasti olen salaa vähän kateellinen kun heillä on koko elämän kestänyt suhde, ovat kasvaneet aikuisiksi yhdessä ja tuntevat toisensa kaikilta osin. Oikein harmittaa että tapasin mieheni vasta melkein kolmikymppisenä ja huorasin pitkin maita ja mantuja ennen elämäni rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Appivanhempani alkoivat seurustelemaan kun anoppi oli 14, ovat nyt melkein kuuskymppisiä ja ainakin minun silmiini todella onnellisia yhdessä. Oikeasti olen salaa vähän kateellinen kun heillä on koko elämän kestänyt suhde, ovat kasvaneet aikuisiksi yhdessä ja tuntevat toisensa kaikilta osin. Oikein harmittaa että tapasin mieheni vasta melkein kolmikymppisenä ja huorasin pitkin maita ja mantuja ennen elämäni rakkautta.
Pidätkö itseäsi haluttuna ja taitavana seksissä, koska olet kokenut ennen vakiintumista? Ap
Olen yli nelikymppinen nainen ja tapasin nykyisen mieheni jo 16 vuotiaana, joten muita seksikumppaneita ei ole ollut.
Ajattelisin että on ihminen arvot kohdallaan eikä mikään vähän vinksahtanut huoratyyppi.
Kiinnostava myös ihmisenä.
Miehekkääänä miehenä ajattelisin heti, että onpa upea ja arvostettava nainen. Miehen silmissä haluttavuutta ei lisää se, että nainen on helppo ja kevyt. Sitten on ihan turha puhua mitään seksitaidoista, miehen vastuullla on saada seksistä upeaa ja intohimoista. Enemmän naisen puolelta tilanteeseen vaikuttaa yleinen avoimuus ja luonne.
Oikeestaan tuollaiset AP:n kuvailemat naiset ovat niin harvinaisia, että kyllä sellaisesta tekee mieli pitää kiinni...
Aloittajan moraali kuvaa hyvin nykyajan maailmaa ja tuosta moraalista ja ajattelutavasta johtuvia ongelmia.
En harrasta uskontoa, kuten monet lestat, helarit ym vaan OLEN uskossa, joka on eri asia.
Olin todella kaunis nuorena ja edelleenkin ihan kaunis. Ihmiset ovat kyselleet, olenko missi ym. 15 vuotiaasta lähtien hyvännäköisimmät pojat ihastuivat minuun ja nuorisoporukasta olin se halutuin tyttö ilmeisesti. Meidän uskovien vaan ei tarvi harrastaa seksiä.
Aikuisena piti karistaa miehet kuin pölyt niskasta, että pääsi elämään rauhassa odottaen oikeaa.
Tämä on tosi tarina. Menin sitten naimisiin ja olen edelleenkin naimisissa.
Yhtään lasta ei ole tarvinnut tehdä kärsimään tänne eri miehille löyhän moraalin vuoksi. Juoppoja en ottaisi puolisokseni enkä muutoin kaltoinkohtelijoita vaan sisimmässään uskossa olevan miehen, joka elämällään on myös näyttänyt moraalinsa ja miehekkyytensä.
Meillä on ihana avioliitto ja kaksi toivottua ihanaa tyttö lasta. Mieheni pitää minua haluttavana ja on todella aidosti ihastunut ulkonäkööni eli pitää viehättävänä...
( tämän mainitsen aloittajan vuoksi, joka ehkä ajattelee, että fyysinen olemus määrittelee pelkästään viehätysvoiman ja seksi halut) .
Hän oli ihmeissään kauneudestani tavatessamme, ja sai kuulemma juuri sellaisen mistä on haaveillut aina.
Me ei " harrasteta seksiä" vaan RAKASTELLAAN. Siinäkin on ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö itseäsi haluttuna ja taitavana seksissä, koska olet kokenut ennen vakiintumista? Ap
Kuka vaan voi olla mälliämpäri, se että osaa ja haluaa olla taitava seksissä sen yhden ihmisen kanssa, vaatii huomattavasti enemmän. Eli ei, en pidä itseäni hyvänä seksissä siksi että minulla on ollut monta kumppania, koen oleellisempana että olen nyt hyvä seksissä tavalla, josta sekä minä että mieheni nautimme.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan moraali kuvaa hyvin nykyajan maailmaa ja tuosta moraalista ja ajattelutavasta johtuvia ongelmia.
En harrasta uskontoa, kuten monet lestat, helarit ym vaan OLEN uskossa, joka on eri asia.
Olin todella kaunis nuorena ja edelleenkin ihan kaunis. Ihmiset ovat kyselleet, olenko missi ym. 15 vuotiaasta lähtien hyvännäköisimmät pojat ihastuivat minuun ja nuorisoporukasta olin se halutuin tyttö ilmeisesti. Meidän uskovien vaan ei tarvi harrastaa seksiä.
Aikuisena piti karistaa miehet kuin pölyt niskasta, että pääsi elämään rauhassa odottaen oikeaa.
Tämä on tosi tarina. Menin sitten naimisiin ja olen edelleenkin naimisissa.Yhtään lasta ei ole tarvinnut tehdä kärsimään tänne eri miehille löyhän moraalin vuoksi. Juoppoja en ottaisi puolisokseni enkä muutoin kaltoinkohtelijoita vaan sisimmässään uskossa olevan miehen, joka elämällään on myös näyttänyt moraalinsa ja miehekkyytensä.
Meillä on ihana avioliitto ja kaksi toivottua ihanaa tyttö lasta. Mieheni pitää minua haluttavana ja on todella aidosti ihastunut ulkonäkööni eli pitää viehättävänä...
( tämän mainitsen aloittajan vuoksi, joka ehkä ajattelee, että fyysinen olemus määrittelee pelkästään viehätysvoiman ja seksi halut) .
Hän oli ihmeissään kauneudestani tavatessamme, ja sai kuulemma juuri sellaisen mistä on haaveillut aina.
Me ei " harrasteta seksiä" vaan RAKASTELLAAN. Siinäkin on ero.
Lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla lauantaisin saunan jälkeen?
Runkkasitko edes ennen avioliittoa? Tunnetko alapääsi anatomian, oletko kehdannut katsoa ja tutustua itseesi? Ap
Näkisin jos paljon kokemuksia kertynyt ettei ole kelvannut sitoutuneeseen suhteeseen eli jotain vikaa oltava.
parempi olla yhden rakkaan kuin kymmenkunta vähemmän rakasta kokemusta
Jotenkin en nyt usko, että vastaukset ovat olleet rehellisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmyyttä? 😂
Koska voisit todeta itse olevasi halutumpi, haluttavampi ja parempi ja tietävämpi seksissä? Ap
Olettamuksesi ovat kummallisia. Mistä tiedät kuinka haluttu se yhden miehen nainen on? Voi hyvinkin olla, että kovinkin haluttu mutta ei ole vaan vosuilevaa sorttia. Sadan miehen nainen ei välttämättä ole yhtään haluttu, mutta on vaan tautisen helpp0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmyyttä? 😂
Koska voisit todeta itse olevasi halutumpi, haluttavampi ja parempi ja tietävämpi seksissä? Ap
Olettamuksesi ovat kummallisia. Mistä tiedät kuinka haluttu se yhden miehen nainen on? Voi hyvinkin olla, että kovinkin haluttu mutta ei ole vaan vosuilevaa sorttia. Sadan miehen nainen ei välttämättä ole yhtään haluttu, mutta on vaan tautisen helpp0.
Se on ennemminkin perusteetonta toiveajattelua kuvitella olevansa haluttava, jos tosiasiassa ei ole seksiä harrastanut monen kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en nyt usko, että vastaukset ovat olleet rehellisiä. Ap
Miksi mua kiinnostaisi moniko mies mahdollisesti haluaisi seksiä kanssani? Olen ollut vain yhden miehen kanssa ja hän haluaa minua vielä 30 yhteisen vuoden jälkeenkin, muiden haluaminen tai haluamattomuus ei liikuta.
Tämä kommentti sekä itkettää, että naurattaa. Eikö ihminen voi olla haluttu, vaikka ei ole muiden kanssa sänkyyn mennytkään? Ei se, että minä olen ollut vain mieheni kanssa sängyssä, vähennä sitä, etteikö ehdotuksia olisi muiltakin tullut. Ei niihin tarvitse suostua. Tiedän, että moni muukin mies minua haluaa, mutta silti halua olla vain oman mieheni kanssa. Ja hänkin haluaa minua ja se itseasiassa riittäisi minulle. Ja seksistä tiedän varmasti paljon enemmän, kun moni sängystä sänkyyn liitävä. Turvallisen kumppanin kanssa uskallat moneen ja nautit enemmän, kuin jonkun ventovieraan sängyssä.