Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa kun joka paikassa jauhetaan Black Fridaysta ja itellä ei ole rahaa ostaa yhtään mitään !!!! EN KESTÄ, ONKO MUITA SAMASSA TILANTEESSA??

Vierailija
25.11.2016 |

0€ tilillä, 7 päivä tulee vasta kuntoutustuki. Eikai tuota ois varaa mitään kummempaa ostaakaan, tuollasella tuella kun ei juhlita, mutta jos jotain tarpeellista sattuis löytämään... :( En viihti edes katsoa Black Fridayn alennus tuotteita mistään ettei ala vituttamaan enempää :(

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ainoa hyvä asia tässä rahattomuudessa on se, että tuottaa vähän jätettä!!

Mut kuitenkin mua harmittaa laittaa veronpalautukset jollekin ahneelle hautaustoimistolle ja ahneelle hautakivi ukkelille ( kiven siirto 200€) tienaan tuota summaa kolme päivää!!:D

Vierailija
22/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä tuolla kovin kummoisia alennuksia näytä olevan. Katselin jotain kirjoja ja t-paitoja, mutta eipä tule ostettua, kun ei ole kauhean suuria alejakaan. Turhaa huuhaata pääasiassa, joten et jää mistään paitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takiahan niitä black fridaytä on jotta persaukisetkin voi joskus ostaa jotain.

Vierailija
24/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ostin 799€ tietokoneen, sain 400€ halvemmalla kuin normisti. Hyvä ostos siis!

Vierailija
25/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla hirveästi ole ylimääräistä rahaa, mutta koska lapselle ostan joka tapauksessa joululahjoja, ostan ne mieluummin silloin, kun halvalla löydän. Tänään ostin kolme lahjaa yht. n. 40 €, normaalihinta olisi ollut 105 €. Koen säästäneeni, koska eivät olleet heräteostoksia.

Vierailija
26/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin euron matkan Tallinnaan tammikuulle ja sit mulla on vähän rahaa ostoksiin jee

Vierailija
27/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen sairauttasi.

Vierailija
28/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilillä n. 1500€. Tili tuli tänään. En osta mitään koska vietän "älä osta mitään" - päivää ja olen ostolakossa. Ei vituta. Maksoin vuokran.

Vierailija
29/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahaa, mutta ei tee mieli ostaa mitään. En edes tarvitse tällä hetkellä mitään.

Vierailija
30/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole rahaa ruokaan ja mulla on tällä hetkellä jo päiväkausia kestänyt vatsatauti. En mitään shoppailuja haikaile, kun saisi edes purkin mehua :( Keskiviikkona vasta saan pienen osa-aikatyön palkkani. Tässä kuussa olin vielä tavallista köyhempi, kun tuli kaikki laskut ja yllättävät menot ja pyykkikoneen rikkoutuminen yhtä aikaa.

Olen itsekin kamalassa flunssassa.. Voi ei, kun haluaisin tuoda sulle sen mehun.

Vierailija
31/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko muuten tästä keskustelusta että ne joilla ei ole rahaa, haluaisivat ostella kaikkea ja ne joilla on (paljon) rahaa, eivät halua? :D

Vierailija
32/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pihit ostaa vaan sellaista johon on sääästetty ja pakko ostaa

Vierailija
33/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko muuten tästä keskustelusta että ne joilla ei ole rahaa, haluaisivat ostella kaikkea ja ne joilla on (paljon) rahaa, eivät halua? :D

Just aattelin, et en oo nyt oikein kummankaan puolella, kun ei hirveästi oo rahaa just nyt ja koko black friday vaan ärsyttää, eli en edes halunnut ostoksille. :D

Vierailija
34/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, mutta velkaa 5700 euroa. Vuokran jälkeen jää tonni ja maksan aina sen noita velkoja. Ostan sitten ruoat ym. luottokortilla ja velat vähenee noin 800 euroa kuukaudessa. Silti menee vielä ikuisuus ennen kuin ne on maksettu.

Vierailija
35/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes tiedä mitä tarvitsee, niin miksi murehtia? Ei se roina maailmasta lopu, tehtaat sylkevät tavaraa jatkuvalla syötöllä ja alennusmyyntejä riittää. Se on vain niin epäkiinnostavaa.

Vierailija
36/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että ihmisillä pikkuhiljaa kaikki paikat täynnä krääsää.

Joo, en ostanut mitään vaikka varaa olisi. 

Vierailija
37/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppiä tilillä niin sillä ei paljoa ostella. Noh, ei sinänsä edes kiinnosta se jatkuva tavaran haaliminen enkä jaksa pyöriä kaupoissa.

Vierailija
38/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rahaa vaikka kuinka, mutta en halua ostaa mitään. 

Siksi juuri. :-)