Miksi Saara Aalto ei pukeudu sopivan kokoisiin vaatteisiin?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004881809.html?utm_campaign=tf…
Ihmettelen asiaa. Luulisi tuollaisten housujen olevan epämukavatkin. Kengät hienot, niistä plussaa :)
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Hän pukeutuu niihin, mihin käsketään.
En usko. Eiköhän nuo harjoitusvaatteet ole omat. Miksi ihmeessä tuotanto puuttuisi harjoitusasuihin? Tai antaisi kilpailijalle liian pienet (ja äärimmäisen epäpukevat) nahkahousut?
Laulamisen ammattilainen jättää pukeutumisen pukeutumisen ammattilaisille.
Oon miettinyt kisan alusta alkaen samaa, mutta en ole uskaltanut ääneen sanoa, koska saan kaikkien vihat päälleni, mutta näköjään joku muukin on samaa mieltä. Toivottavasti ensi töikseen palkkaa itselleen stylistin. Sillä on oikeasti merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Laulamisen ammattilainen jättää pukeutumisen pukeutumisen ammattilaisille.
Mitä järkeä on minkään alan ammattilaisen pukeutua liian pieniin vaatteisiin? Ruman ja tyhmän näköistä.
aivan järkyttävän näköiset nuo housut, näyttää kuin olisi vaipat ja mahalaukku housujen alla..
Kamala asu. Ei sovi Saaralle ollenkaan.
Aaltoa en ole seuraillut, mutta muutaman suomalaisen ja amerikkalaisen Idols-kauden seuranneena olen ihmetellyt sitä, miksi sekä miehet että naiset puetaan ylipieniin vaatteisiin. Siinä he sitten esityksen aikana ja tuomareita kuunnellessaan yrittävät vetää paitaa ja takkia alaspäin ja housuja salaa ylös. Ja naisparoilla aina ne kuuden tuuman piikkarit jalassa epämukavuuden maksimoimiseksi.
Kaikissa harjoituskuvissa naisen vatsa on epäedustavan näköinen. No, ainakin kaikki nyt tietävät miltä näyttävät makkarankuoret yllään. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Aaltoa en ole seuraillut, mutta muutaman suomalaisen ja amerikkalaisen Idols-kauden seuranneena olen ihmetellyt sitä, miksi sekä miehet että naiset puetaan ylipieniin vaatteisiin. Siinä he sitten esityksen aikana ja tuomareita kuunnellessaan yrittävät vetää paitaa ja takkia alaspäin ja housuja salaa ylös. Ja naisparoilla aina ne kuuden tuuman piikkarit jalassa epämukavuuden maksimoimiseksi.
Samaa olen miettinyt. Jotain tietoista kiusantekoa tuohon sisältyy. Kuka normaali ihminen edes osaa kävellä 15 senttisillä koroilla. Oikeasti, kokeilkaa itse miltä se tuntuu jos ette usko. Helllvetin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Saaran upea kiimaperse tulee minun mielestäni hyvin nätisti esille noissa piukoissa housuissa. Kyllä oikealla naisella pitää olla tuollaiset naisellisia piirteitä kauniisti korostavat vaatteet sillä ne ovat ainakin meidän miesäänestäjien mieleen! On kyllä upea ja muodokas nainen tuossa kyseessä.
Tosi upea ja muodokas, kun edes housujen nappi ei mene kiinni.
Saaralla ei ole kunnollista stylistia. Tai ei ollenkaan stylistia. Olis kyllä hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä pömppis XD
Ja aika huonoa mainosta PT-hanille :B
Ovat varmaan kaikki siellä hämmentyneitä.
Tyttö on Suomesta. Laulaa ranskaksi. Sharon laittaa maantieteen uusiksi...
Mitä kokotaulukkoa pitäisi soveltaa?
Sopusuhtainen naisen kroppa verhottuna ehkä turhan tiukkaan asuun. Panisin.
On se jännä. Nainen laulaa paremmin kuin puoli maailmaa ja ainoa mistä keskustellaan on hänen housujen malli. <vmp.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä. Nainen laulaa paremmin kuin puoli maailmaa ja ainoa mistä keskustellaan on hänen housujen malli. <vmp.
Ai nyt se laulaa paremmin kuin puoli maailmaa :D! Joku ei yhtään liioittele ;) Onhan täällä Aallosta ketjuja. Miksi yksi vaateketju ei mahdu joukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Huonontaako se jotenkin ihmisen laulunlahjoja, jos hän pukeutuisi sopiviin vaatteisiin vai?
Hän pukeutuu niihin, mihin käsketään.