Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marion Cotillard siis nappasi Brad Pittin Angelinalta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei napannut. 

Vierailija
2/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkit ovat niin oudon näköisiä etten uskalla avata niitä, mutta Marion Cotillard on mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista (ja olen ollut tätä mieltä jo pitkään). Angelina taas näyttää lähinnä oudolta.

Ja viimeksi kun asiasta luin, niin Marion kiisti että hänellä olisi mitään tekemistä Bradin ja Angelinan eron kanssa. Vai onko aiheesta nyt tullut uutta tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkit ovat niin oudon näköisiä etten uskalla avata niitä, mutta Marion Cotillard on mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista (ja olen ollut tätä mieltä jo pitkään). Angelina taas näyttää lähinnä oudolta.

Ja viimeksi kun asiasta luin, niin Marion kiisti että hänellä olisi mitään tekemistä Bradin ja Angelinan eron kanssa. Vai onko aiheesta nyt tullut uutta tietoa?

Ei todellakaan ole mikään maailman kaunein. Perusnätti ranskalainen, jolla hirveä silmäpussit.

Vierailija
4/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allied trailerissa Bradilta edelleen puuttuu se entinen karisma ja iloiset silmät. Marionilla ei tunnu olevan huumorintajua kuten ei Angelinallakaan. Eikä mun mielestä Marion ja Brad sovi mitenkään yhteen edes valkokankaalla.

Punaisella matolla kun Brad oli yksin: niin johan alkoi silmät loistaa ja hän oli sellainen kuin ennen muistan Bradin olleen. Se hymy ja se katse!!!

Kohdasta 1:10 lähtien:

Vierailija
5/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allied trailerissa Bradilta edelleen puuttuu se entinen karisma ja iloiset silmät. Marionilla ei tunnu olevan huumorintajua kuten ei Angelinallakaan. Eikä mun mielestä Marion ja Brad sovi mitenkään yhteen edes valkokankaalla.

Punaisella matolla kun Brad oli yksin: niin johan alkoi silmät loistaa ja hän oli sellainen kuin ennen muistan Bradin olleen. Se hymy ja se katse!!!

Kohdasta 1:10 lähtien:

Apua?! Johan polvet notkahti. :D Sä olet oikeassa.

Brad on ihana.

Vierailija
6/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad vaikuttaa lämpimältä ja kiltiltä ihmiseltä mikä on harvinaista noin hyvännäköiseltä. En tietenkään häntä tunne, mutta tämmönen vaikutelma välittyy. Sääliksi käy häntä ja niitä lapsia.

Vierailija
7/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marion on raskaana miehelleen joten tuskinpa

Vierailija
8/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä Marion asu ranskalaisen näyttelijän kanssa, heillä on jo yksi lapsi ja toinen tulossa.

Vierailija
9/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brad vaikuttaa lämpimältä ja kiltiltä ihmiseltä mikä on harvinaista noin hyvännäköiseltä. En tietenkään häntä tunne, mutta tämmönen vaikutelma välittyy. Sääliksi käy häntä ja niitä lapsia.

Uh, teitä naisia! Miksi säälit huumeidenkäyttäjää ja alkoholistia? Itse aiheuttanut oman eronsa, ei vaan ole pystynyt hyväksymään vanhenemista ja perhe-elämää omine taakkoineen.

Vierailija
10/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uh, teitä naisia! Miksi säälit huumeidenkäyttäjää ja alkoholistia? Itse aiheuttanut oman eronsa, ei vaan ole pystynyt hyväksymään vanhenemista ja perhe-elämää omine taakkoineen.

Naiset on aina näkevinään jännämiehissä sen kiltin ja herkän puolen, vaikka heidän teot olisi kuinka väkivaltaista päihdesekoilua hyvänsä.

Vierailija
11/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin julkisuudessa olevien tietojen perusteella minä valitsisin Marionin mieluummin kuin Angelinan.

Vierailija
12/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin julkisuudessa olevien tietojen perusteella minä valitsisin Marionin mieluummin kuin Angelinan.

Oletkos mies, bi, vai peräti lepakko?

Vierailija
13/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, miksi puhuttelet naisia monikossa, kun kuitenkin ilmeisesti tarkoitat lainattua kirjoittajaa, jonka oletat naiseksi. Voisitko ystävällisesti lakata yleistämästä.

t. yksi naisista jotka ei ihaile Pittiä

Vierailija
14/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina on jotenkin turpea ja täysin feikki, Cotillard taas suhteellisen aito, kaunis ja oikeasti lahjakas näyttelijä (ap kun pisti jakoon kommenttin ko. olevien henkilöiden ulkonäöstä). Miksi Cotillardia edes kiinnostaisi joku itseään yli 10v. vanhempi Brad Pitt, joka on eronnut lähinnä b-luokan leffoja puskeneesta kumivaimostaan? Cotillard sai oscarin pääosasta kulttileffasta, Angelina näytteli lähinnä itseään "Vuosi nuoruudestani"-leffassa (hullujenhuoneen queen, viiltely, narsismi ja epävakaa Winona Ryder) ja sai sivuosastaan oscarin. Joten Cotillard vs. Angelina 6-0. Cotillard tuskin edes kelpuuttaisi entisen narkkarin jämiä.

Vierailija
15/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rupsahtanut alkaa tuo Brädikin olla, joten ei varmaan enää kummoisia naisia saa.

Vierailija
16/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on aina näkevinään jännämiehissä sen kiltin ja herkän puolen, vaikka heidän teot olisi kuinka väkivaltaista päihdesekoilua hyvänsä.

Brad ON kiltti ja herkkä! Etkö näe miten ihanan ujokin hän on joskus. <3

Vierailija
17/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rupsahtanut alkaa tuo Brädikin olla, joten ei varmaan enää kummoisia naisia saa.

Hah! Brad Pitt on käsite, ihan sama miten rupsahtaa, aina on nainen tarjolla. Jos ei muuta niin minä ainakin!

Vierailija
18/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt itkee <3

Vierailija
19/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimon Tuulet leffan maisemissa olisi ihana asua, Montanassa. Komeat vuoret ja paljon erämaata.

Vierailija
20/20 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo "tiedot" huumeista ja alkoholista saattavat liittyä huoltajuuskiistaan. (Miehenä varmaan olet tietoinen naisten metkuista avioerotilanteissa.) Tuo Cotillard-juorukin laitettiin Jolien leiristä julkisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi