Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gilmoren tyttöjen lopetus!

Vierailija
25.11.2016 |

Eikö kukaan oo vielä kattonut gilmoren tyttöjä loppuun? Mä haluan keskustella siitä lopetuksesta, musta se oli niin täydellinen!!! Oon tunnin jo venannut josko joku tekisi aloituksen av:lle, tiedän kyllä että mulla ei ole elämää :D

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt aivan sekaisin, mitä olen mistäkin lukenut. On ehkä tässä ketjussa jo mainittu. "My mother strings more chords than Esa-Pekka Salonen" tuli eniten puun takaa. Suomalaiset suunnilleen kai tietää nimen, vaikka ei klassista musiikkia seuraisi yhtään. Aivan mahtavaa, torille siis.

Missä kohtaa tämä mainittiin? Multa on mennyt ohi :).

Lorelai yksin terapiassa 😊

Vierailija
102/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita saman genren suosikkeja itsellä on jo mainittu Hart of Dixie (Sydänmailla-nimellä näytettiin maikkarilla joskus), Friday night lights (Olikohan tää Kunnian kentät suomennettuna kun Subilta tuli?), Everwood (Harmittaa aina kun tätä ei ikinä uusita eikä tätä oo missään striimipalveluissa!). Varmaan olis muitakin mutta ei tuu mieleen nyt yhtään :/ Jotenkin tuntuu että vähemmän nykyään tehdään näitä tämmöisiä kevyitä, hyvän mielen sarjoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ilmapiiri täällä, kuten vauva.palstalle taitaa tunnuksenomaista ollakin. Jatkakaa, pilasin jo päiväni tämän yhden näsäviisaan kanssa.

Voi ei, menikö tunteisiin kun oma viisastelu ei osunukkaan maaliin? 

Melko hyvällä mallillahan tää keskustelu on pysyny, ollaan eri mieltä ja ollaan sitä tiukasti eikä suostuta yhtään näkeen toisen näkökantaa asiasta mutta ei sentään haukuta toisiamme rumilla nimillä ja alennuta huutamaan toisiamme lompakkoloisiksi ja mamupatjoiksi :) Eli hyvin menee noin niiinkun av:n mittarilla mitattuna. Se nyt vaan on semmosta että jos tänne jotain tulee faktana esittämään niin on parempi olla varma siitä että se fakta on oikein :D Muuten tulee lunta tupaan. Mielipide-eroista taas ei kannata hermostua, antaa kaikkien olla sitä mieltä mitä on ja huuda väliin sitä omaa (oikeaa!)  mielipidettä ja sit lasket kumpi puoli saa enemmän tykkäyksiä. Jos oma puoli niin oot suvereeni voittaja, jos toinen puoli niin tiedät että ne on floodannu tykkäyksiä kepulikonstein. Ei tää oo niin vakavaa hei.. ;) 

Oikeestaan kaikki mun omat huomiot/pointit on täällä jo tuotu esiin. Emilyn tarina oli mun suosikki sitä Bertaa lukuunottamatta, se vitsi jatku ihan liian pitkään kun niitä sukulaisia oli aina vaan lisää ja lisää. Hahmoina eniten entisellään oli pysyny ehkä Luke, Jess ja Michel. Osa tuntu vieraille ja osa oli selvästi tuotu mukaan ihan vaan mukana olon vuoksi eivätkä vaikuttanu tarinaan millään muotoo. Jotenkin jäin toivomaan että aikaa olis ollut vielä vähän lisää.. Kuuteen tuntiin oli ollut pakko mahduttaa liikaa sitä ylimäärästä hömppää mikä tekee tästä sarjasta oman itsensä, jos tää ois ollut suoraa pääjuonien tykitystä vaan niin ei se ois tuntunu samalta sarjalta yhtään. Mutta jotenkin jäin itekin miettiin että jos musikaali ois ohitettu vaikka vaan puolella siitä ajasta mitä siihen käytettiin niin me oltais voitu saada kohtaus Roryn ja Lanen välillä! Tai Roryn ja Jessin! Tai Lorelain ja Jessin.. Jos rasittavaan hiiri ja valas-naiseen ois käytetty vähemmän aikaa niin me oltais voitu saada joku järkevä kohtaus Roryn ja Deanin välille, Lorelain ja Luken vauvahanke ei ois tuntunu niin randomilta (se näytti siltä niinku Lorelai ois raahannu Luken yks kaks sinne klinikalle mutta jokainen jaksohan katto n kolme kuukauden ajan niin kai siinä ajatus oli että siinä välissä kulu aikaa ja siitä klinikasta oli puhuttu mutta ei oikeen välittyny hyvin se ajan kuluminen :D  ) tai ehkä me oltais tavattu Michelin mies! Pieniä juttuja jäin kaipaamaan, kokonaisuus oli tosi hyvä. Mutta jos tää oli tässä tän sarjan osalta niin kyllä mä täydellisyyttä oisin kaivannu, toki mun täydellisyys ois eri kun jonkun toisen. Sherman-Palladinolle tämä toivottavasti oli täydellinen, ihana että sai mahdollisuuden tehdä oman loppunsa kuitenkin :) 

Vierailija
104/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 103, en esittänyt faktoina (yhtään vahvempina kuin kukaan muukaan täällä) tai piruillut, joten vähän kieltämättä yllätti tämä irvaileva sävy. En vaan käytä hymiöitä, joten taisit sinäkin tulkita vähän äänenpainoja nyt itseksesi. Mutta joo, olen liian herkkä av-palstalle, se näyttää olevan selvä. Keskustelukulttuuri on toisia lyttäävää ja aina kun vaan löytyy tilaisuus ivallisesti sivaltaa jotain, se kyllä käytetään. Huumorilla höystettyä v*ttuilua.

Vierailija
105/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko kukaan muu, että puistonvartijaa näytteli Peter Krause, Laurenin oikea aviomies?

Vierailija
106/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo :D

Vierailija
107/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttelijöistä olivat käsittämättömän hyvin säilyneitä vuosikymmenen jälkeenkin. Missä ihmeen formaldehydissä esim. Rorya, Logania, Christopheria ja Micheliä oli säilötty kun eivät olleet muuttuneet juuri ollenkaan? 😂

Vierailija
108/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasiko kukaan muu, että puistonvartijaa näytteli Peter Krause, Laurenin oikea aviomies?

Millon ne on menny naimisiin? :O

Vierailija
109/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas Lorelain "tyynynaama" häiritsi aika ajoin, ja mitä ihmettä Zackin ja miss Pattyn esittäjille oli tapahtunut? :O Emily oli myös laihtunut ja painunut kasaan, mikä on toki ymmärrettävää, onhan hän jo iäkäs nainen.

Ja nämä ulkoiset seikat eivät toki olleet katselukokemuksessa tärkeintä, kunhan laitoin merkille. Kyyneleet silmissä ja tunnekuohun vallassa katsoin revivalia suurimman osan ajasta, olin vain niin onnellinen :D

Vierailija
110/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka kauan olleet. Ne näytteli yhdessä siinä perhesarjassa, vähän tekopyhässä ja sentimentaalisessa. Mikä sen nimi nyt olikaan? Krausen parhaat suoritukset: Mullan alla.

Vierailija
111/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka kauan olleet. Ne näytteli yhdessä siinä perhesarjassa, vähän tekopyhässä ja sentimentaalisessa. Mikä sen nimi nyt olikaan? Krausen parhaat suoritukset: Mullan alla.

En mä löydä mistään tietoa, joka vahvistaisi että he ois naimisissa :O

Vierailija
112/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole naimissa. Seurustelleet toki pidempään.

Vierailija
113/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelin naamakin oli jotenkin muovisempi kun ennen mutta hyvin oli moni säilynyt ja sitten taas osa oli hienosti ikääntynyt sopivasti, Emily, Jess, Dean, Lane ja Luke esim. 

Vierailija
114/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitähän minäkin! Joku tuossa kommentoi että Peter on aviomies, niin se kiinnitti huomioni koska olin satavarma että ei varmasti ole aviomies :D

Vierailija
115/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, seurustelleet vuodesta 2010, v. 2014 Ellenin haastattelussa Lauren sanoi etteivät häät ole suunnitelmissa. Eikä löytynyt tietoa mistään salahäistäkään sen jälkeen.

Vierailija
116/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne nesterakkuloita? Pompholyx? Mulla on taipumusta ekseemaan ja välillä mun käsiin tulee kutisevia läpinäkyviä vesirakkuloita (tosi pieniä) jotka kutisee ihan älyttömästi. Ja sitten ne häviää jossain vaiheessa (koska vaivaan ei ole varsinaisesti mitään parannuskeinoa).

Vierailija
117/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
118/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michelin naamakin oli jotenkin muovisempi kun ennen mutta hyvin oli moni säilynyt ja sitten taas osa oli hienosti ikääntynyt sopivasti, Emily, Jess, Dean, Lane ja Luke esim. 

Jessistähän oli tullut MIES. Huhhuh.

Vierailija
119/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess oli kyllä kuuma! Ja ne katseet mitä hän loi Roryyn...rakastunut mies. Huuhhuh....#teamjess

Vierailija
120/224 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne nesterakkuloita? Pompholyx? Mulla on taipumusta ekseemaan ja välillä mun käsiin tulee kutisevia läpinäkyviä vesirakkuloita (tosi pieniä) jotka kutisee ihan älyttömästi. Ja sitten ne häviää jossain vaiheessa (koska vaivaan ei ole varsinaisesti mitään parannuskeinoa).

Hups, meni väärään ketjuun :'D Tän siitä saa kun on monta välilehteä auki..