Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gilmoren tyttöjen lopetus!

Vierailija
25.11.2016 |

Eikö kukaan oo vielä kattonut gilmoren tyttöjä loppuun? Mä haluan keskustella siitä lopetuksesta, musta se oli niin täydellinen!!! Oon tunnin jo venannut josko joku tekisi aloituksen av:lle, tiedän kyllä että mulla ei ole elämää :D

Kommentit (224)

Vierailija
1/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katsottu joo ja odottelin kanssa että olisko alotusta :D Oli yks mun arvauksista toi miten loppu, toivottavasti se tarkottaa että saadaan jatkoo. 

Mutta kuka on isä :D 

Vierailija
2/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isähän on luonnollisesti Logan :) Ja siksi tää on musta niin täydellinen ympyrä, joka sulkeutuu, koska Lorelai tuli raskaaksi rikkaasta perheestä olevalle pojalle, mutta päätti kasvattaa lapsen yksin ja siinä sivussa Luke oli vahva osa hänen elämäänsä ja lopulta vuosikymmenien päästä he tunnustivat rakkautensa ja menivät yksiin. Rory tuli myös raskaaksi rikkaasta perheestä olevalle pojalle (tai siis miehelle) mutta päättää kasvattaa lapsen yksin (siksi Rory kysyi varmistusta isältään että se oli tähtiin kirjoitettu juttu että Lorelai kasvatti Roryn yksin), ja Jessin kaihoisasta ilmeestä päätellen uskon, että hän ja Rory tulevat aikanaan päätymään yhteen, ihan kuten Luke ja Lorelai :))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ tuo oli siis ap:n kirjoittama :)

Vierailija
4/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi perse. :-D En voinut olla avaamatta aloitusta ja ajattelin, jos se koski sitä 7-kauden lopetusta, kun mietin aiemmin tänään, että mihinkähäm se sarja edes jäi silloin. Mut tää koskikin näiden uusien jaksojen lopetusta... Tarviiko mun enää katsoa niitä uusia jaksoja ollenkaan? :-D

Vierailija
5/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi perse. :-D En voinut olla avaamatta aloitusta ja ajattelin, jos se koski sitä 7-kauden lopetusta, kun mietin aiemmin tänään, että mihinkähäm se sarja edes jäi silloin. Mut tää koskikin näiden uusien jaksojen lopetusta... Tarviiko mun enää katsoa niitä uusia jaksoja ollenkaan? :-D

Voi ei, mä oon pahoillani :/ Mutta hei, kato vaan oikeesti ne jaksot, kyllä kuuteen tuntiin mahtuu muutakin ja jokaisen hahmon uudet tuulet oli mulla ainakin pääsyy miksi tykkäsin näistä jaksoista ihan hirveästi!! :)

ap

Vierailija
6/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen minäkin katsomaan silti jos oot sarjan fani ollut aiemmin, kyllä se sen arvoista oli ja paljon muutakin mikä ei noihin neljään sanaan sisälly. 

Loganhan se isä tietty on joo ja varmaan jotain vertailua siinä on Lorelain ja Roryn välille haettu mutta.. Logan on ihan eri ihminen kun Christopher ja se tilanne on niin eri että ei Huntzbergerit hylkää sitä lasta niinkun Christopherin vanhemmat ja suku teki. Lorelain raskaus oli häpeä perheille, sen sijaan Rory on 32 vuotias vuonna 2016 niin ei siinä oo mitään häpeällistä tai erikoista että eivät oo naimisissa ja saavat lapsen. Eli vaikka tää kaikki on ihan kuviteltua tulevaisuutta niin en mä usko että Rory samanlailla yksin lapsen kanssa on kun Lorelai on ollut, tai ilman lapsen isää (yksinhän Rory nyt ei oo missään nimessä) vaan Logan todennäkösesti haluaa osallistua lapsen elämään ja koko sen suku myös. Logan oli nyt jo hyväksyny paikkansa ja vastuunsa perheen bisneksissä joten en ikinä usko että se tekis niinkun Christopher teki että on vuosia vaan suunnilleen kateissa ja omissa puuhissaan vastuuttomana. 

Vierailija
7/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen minäkin katsomaan silti jos oot sarjan fani ollut aiemmin, kyllä se sen arvoista oli ja paljon muutakin mikä ei noihin neljään sanaan sisälly. 

Loganhan se isä tietty on joo ja varmaan jotain vertailua siinä on Lorelain ja Roryn välille haettu mutta.. Logan on ihan eri ihminen kun Christopher ja se tilanne on niin eri että ei Huntzbergerit hylkää sitä lasta niinkun Christopherin vanhemmat ja suku teki. Lorelain raskaus oli häpeä perheille, sen sijaan Rory on 32 vuotias vuonna 2016 niin ei siinä oo mitään häpeällistä tai erikoista että eivät oo naimisissa ja saavat lapsen. Eli vaikka tää kaikki on ihan kuviteltua tulevaisuutta niin en mä usko että Rory samanlailla yksin lapsen kanssa on kun Lorelai on ollut, tai ilman lapsen isää (yksinhän Rory nyt ei oo missään nimessä) vaan Logan todennäkösesti haluaa osallistua lapsen elämään ja koko sen suku myös. Logan oli nyt jo hyväksyny paikkansa ja vastuunsa perheen bisneksissä joten en ikinä usko että se tekis niinkun Christopher teki että on vuosia vaan suunnilleen kateissa ja omissa puuhissaan vastuuttomana. 

No, ei musta Loganin isä vaikuta sellaiselta ihmiseltä joka toivottaa tervetulleeksi "äpärän" vaikka eletäänkin vuotta 2016. Ton sarjan ökyrikkaat elää niin erilaisessa seurapiirimaailmassa, jossa siviilisäädyllä ja lapsilla on merkitystä. Enkä myöskään usko, että Loganin kihlattu Odette ottaa uutiset ilomielin vastaan (ja saa samalla tietää että Logan on pettänyt häntä Roryn kanssa). Eli jos Rory kertoo Loganille, niin veikkaan että Logan kyllä osallistuu lapsen elämään, mutta niin ettei hänen perheensä ja Odette saa tietää. Eli osallistuu rahallisesti ja käy katsomassa silloin kun pystyy.

Ja sitten toivon ja uskon, että Jessin ja Roryn suhde muuttuu rakkaudeksi :) Tavallaan toivoisin sarjalle jatkoa, mutta toisaalta ehkä tähän oli hyvä lopettaa ja jättää loput mielikuvituksen varaan. En myöskään usko, että sarjan näyttelijät jaksaa enää tehdä yhtään jaksoa.

Vierailija
8/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei musta Loganin isä vaikuta sellaiselta ihmiseltä joka toivottaa tervetulleeksi "äpärän" vaikka eletäänkin vuotta 2016. Ton sarjan ökyrikkaat elää niin erilaisessa seurapiirimaailmassa, jossa siviilisäädyllä ja lapsilla on merkitystä. Enkä myöskään usko, että Loganin kihlattu Odette ottaa uutiset ilomielin vastaan (ja saa samalla tietää että Logan on pettänyt häntä Roryn kanssa). Eli jos Rory kertoo Loganille, niin veikkaan että Logan kyllä osallistuu lapsen elämään, mutta niin ettei hänen perheensä ja Odette saa tietää. Eli osallistuu rahallisesti ja käy katsomassa silloin kun pystyy.

Ja sitten toivon ja uskon, että Jessin ja Roryn suhde muuttuu rakkaudeksi :) Tavallaan toivoisin sarjalle jatkoa, mutta toisaalta ehkä tähän oli hyvä lopettaa ja jättää loput mielikuvituksen varaan. En myöskään usko, että sarjan näyttelijät jaksaa enää tehdä yhtään jaksoa.

^^ Ja siis lisäystä vielä tähän mun kommenttiin, että en todellakaan tarkoittanut että Rory olisi yksin tai kasvattaisi lapsen yksin, vaan lähinnä vertasin sitä symboliikka miten ympyrä tavallaan sulkeutui :) Ja musta tää oli hyvä lopetus.

ap

Vierailija
9/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nähdään enää jatkoo kun nuo neljä sanaa oli se mihin Sherman-Palladino halusi sarjan alunperin lopettaa. Itse olisin kyllä toivonut että oltaisiin saatu closure myös Rorylle, nyt se saatiin vain Lorelaille ja Emilylle. 

Vierailija
10/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, mä oon pahoillani :/ Mutta hei, kato vaan oikeesti ne jaksot, kyllä kuuteen tuntiin mahtuu muutakin ja jokaisen hahmon uudet tuulet oli mulla ainakin pääsyy miksi tykkäsin näistä jaksoista ihan hirveästi!! :)

ap

Ei se mitään, ei oo sun vika. :-) Omaa tyhmyyttäni avasin ketjun. Mietin kumpaakohan tää tarkoittaa enkä voinut olla lukematta kokonaan. :-)

Vierailija
11/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nähdään enää jatkoo kun nuo neljä sanaa oli se mihin Sherman-Palladino halusi sarjan alunperin lopettaa. Itse olisin kyllä toivonut että oltaisiin saatu closure myös Rorylle, nyt se saatiin vain Lorelaille ja Emilylle. 

Mutta nythän Rorylle saatiin "closure" ja selkeä vinkki tulevasta: hän seuraa äitinsä jalanjälkiä (lapsi ja miesasioissa) ja hänestä mitä varmimmin tulee menestynyt kirjailija. Eihän tätä olisi mitenkään muuten oikein voinut lopettaa. Olisi ollut todella konservatiivista naittaa Rory jollekin ja saada lapsi tämän kanssa. Nyt kaikki on jotenkin... luonnollista, omasta mielestäni :)

Vierailija
12/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin teorioita siitä kuka olisi isä, ja musta kaikki muut paitsi Logan on epäloogisia.

- Se ei voi olla Paul, koska Rory ei ees muista koko jätkän olemassaoloa ja lopulta Paul "eroaa" Rorysta koska he ei ikinä nää toisiaan. Eli tuskin ovat harrastaneet seksiä viime aikoina.

- Se ei voi olla Jesskään, koska Jessin ilme oli paljon puhuva: hän haluaisi palata yhteen Roryn kanssa, mutta Rory tuntuu kohtelevan häntä vain kaverina.

- Olisiko Rory sen sijaan "surrogate" Parisin ehdottamana? En usko, koska Rory kyseli isältään miltä hänestä tuntui kun Lorelai kasvatti Roryn yksin.

- Dean se ei todellakaan ole, hei haloo.

ap 

Vierailija
13/224 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja siitä Wookiestakin on aikaa, ei se voi olla sekään.

Vierailija
14/224 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jotenkin toivoisin, että lapsi olisi Parisin alkuunpanema (😁) eli anonyymiltä luovuttajalta eikä Logan kuuluisi kuvioon. Rory tuntui kaipaavan elämäänsä kiinnikettä ja ehkä Gilmore Girls -kirjan kirjoittaminen herätti tunteen siitä, että haluaa äidiksi ja nimenomaan äidiksi yksin.

Logan on kyllä mitä todennäköisin isä, koska sarjassa historia toistaa itseään.

Varmasti liikaa toivottu, että tulisi lisää jaksoja, vaikka samalla kaavalla, niin saataisiin Roryllekin selkeä pääte ja JESS 😁

Vierailija
15/224 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nythän Rorylle saatiin "closure" ja selkeä vinkki tulevasta: hän seuraa äitinsä jalanjälkiä (lapsi ja miesasioissa) ja hänestä mitä varmimmin tulee menestynyt kirjailija. Eihän tätä olisi mitenkään muuten oikein voinut lopettaa. Olisi ollut todella konservatiivista naittaa Rory jollekin ja saada lapsi tämän kanssa. Nyt kaikki on jotenkin... luonnollista, omasta mielestäni :)

Ehkä se on sinun mielestä closure mutta minun ei, Roryllahän on kaikki ihan auki. Ei ole edes oikeaa ammattia ja työpaikkaa, eikä varmaa suuntaa mitä haluaa tehdä. Ei se closure mulle tarkoita vain sitä että kenen kanssa päätyy yhteen vaan ylipäätään että löytää paikkansa tai uuden varmuuden että tää on mun paikka. Roryn asiat jäi ihan auki ja mahdollinen closure syntyy vain katsojan mielikuvituksessa. En mä todellakaan mitään häitä ja omakotitaloa kaipaa siihen, ymmärrät väärin. 

Vierailija
16/224 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Logan oo se isä joo, viimeinen ilta kävi kohtaloks. Oli muuten todella ihana kohtaus se kun Kuoleman prikaati saapu hakemaan Roryn mukaansa, itketti ihan! 

Toisaalta joo, miksei se vois olla niinkin että Rory päättänyt hankkia lapsen yksin Parisin avustuksella.. Melkoinen loikka se kyllä olis Rorylta, vaikea ajatella että haluais tarkotuksella tuoda maailmaan lapsen joka elää elämänsä ilman isää niinkuin hän. Ja tarkotuksella alottaa raskausen noin kaoottisessa tilanteessa, ei kotia, ei rahaa, ei kumppania, ei tietoa tulevasta.. Vaikka se lopulta onnistu Lorelailla niin eihän se nyt helppoa oo ollut. 

Itseä ärsytti kovasti Christopherin "niin oli tarkoitettu"-höpinä. Siis joo, Rorystä kasvo superhieno ihminen ja Lorelain ja Roryn suhde on ihan todella hieno ja näin mutta ei se kyllä mikään kohtalo ollut mikä ajo Christopherin pois eikä Chris tehny sitä Lorelain ja Roryn parhaaks vaan ihan omaa itsekkyyttään vaan! Ehkä vaikee suhtautua neutraalisti kun itse jäänyt yksin lapsen kanssa toisen itsekkyyden vuoksi ja ärsyttää tommonen selittely että niin oli tarkoitettu ja kohtalo halus näin. Paskat. Kyllähän Lorelai toivo vuosien ajan että Christopher vois vihdoin ottaa vastuunsa isänä ja jäädä Roryn elämään ja tämä vielä sillonkin kun Rory oli 16 ja sitä vanhempi että mitä se sit onkaan ollu sitä aiempina vuosina.. En ite ainakaan halua ajatella että Rory usko ne sepittelyt ja hattaraiset maalailut miten Lorelain kohtalo oli kasvattaa Rory yksin ja blaablaa :D Tarina on kauniimpi mun päässä jos ajattelen niin että Rory nyt vaan pääty samalle tielle kun äitinsä, ei tietosesti hakeutunu sinne. Tuntuis että se ois märkä rätti Lorelain naamalle jos Rory ois vaan että kun sä pärjäsit niin hyvin ja meni niin hienosti niin teen saman kun sinä :D Kun tietää ettei Lorelai todellakaan oo aina pärjänny hyvin eikä oo menny hienosti. 

Vierailija
17/224 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö netflixistä kaikki aiemmatkin kaudet vai vaan nää uudet jaksot?

Vierailija
18/224 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo lopetuksesta niinkään asiaa mutta ylipäätään näistä jaksoista joten tungen tänne samaan ketjuun, sori :)  

Mut siis mistä tykkäsitte, mistä ette? 

Mua jäi muutama asia häiritseen, esim se Stars Hollow-musikaali oli ihan turha ja aivan liian pitkä. Olin sen koko ajan ihan että hei meillä on tässä arvokkaita minuutteja eikä oo aikaa tuhlata tämmöseen! Taylorin viemärihanke ja Kirkin Ööööber oli ihan ok, ne ei vieny liikaa aikaa muulta tarinalta. Dragonflyn kokkiongelma oli myös turha, olisivat vaan selittäneet Sookien poissaolon ja näyttäny että siellä on joku toinen kokki, oisivat voineet keskenään vaikka jutella että ei se mikään Sookien veroinen oo mutta kelpaa. Sehän on ihan järjetöntä että hotellin keittiö on kaks vuotta suljettuna kun Lorelai ei saa palkattua uutta kokkia! Ei Sookie ois ees lähteny ennen kun ois löytäny itelleen sijaisen. Emilyn palvelijakin oli vähän turha, se ois ehkä kaivannu vähän enemmän aikaa se kuvio kun en pitäny uskottavana että Emily vaan ottaa ne kaikki luokseen asuu ja jotain soppaakin sille keittelee vaikka tottakai Emily olikin muuttunu ihmisenä siinä vaiheessa jo. Roryn ja Lanen välillä ois pitäny olla enemmän, ne oli parhaat ystävät kuitenkin ja niitä nähtiin ihan lyhyt vilaus nyt vaan. Samoin Roryn ja Jessin välille oisin kaivannu enemmän minuutteja. Muutama lyhyt kohtaus lisää nii ois jo ollu parempi. Tuntuu "väärältä" että noita kahta saatiin niin vähän mutta sitten Parisia ja Doylee oli niin paljon ja Chiltonissakin oli aikaa Parisin romahdukselle. April tuntu vieraalle, vaikutti että oli vieras Lukelle ja oli vieras mulle. Oikeestaan ainoo hahmo kenen kohdalla tuli semmonen tunne ettei oo tavotettu sitä alkuperästä hahmoa ja jäi paha mieli kun eivät Luken kanssa ilmeisesti oo kauheesti tekemisissä ja Lukelle on jääny vaan maksajan rooli. Deanin ja Roryn kohtaaminen oli turha ja kun se oli niin lopussa niin tuntu että se oli laitettu mukaan vaan ihan sillä että saatiin sanoa että kaikki Roryn poikaystävät on mukana. 

Apua olipas siinä paljon mistä en tykänny! :D Hassua kun kokonaisvaikutelmaks jäi kyllä että tykkäsin tosi tosi paljon ja oli aivan ihanat tarinat. 

Mistä mä sit erityisesti tykkäsin? No ensinnäkin siitä että Luke ja Lorelai on ollu yhdessä vuosia! Jee. Ja että ne vihdoin meni naimisiin :) Ja siitä että vaikka niillä oli tuttua kommunikaatio-ongelmaa niin kumpikin oli vihdoin sitoutunu eikä Lorelai rynnänny Christopherin luo. Kumpikin hahmo tuntu tutulta, se oli ihanaa. Luken ja Jessin kohtaukset oli ihania, kaikki tuttu oli niissä. Tykkäsin että Liz ja TJ oli paikalla vaan puheissa eikä niitä raahattu ruutuun, luojan kiitos. Ja ihanaa että Luke oli niin loputtoman ylpee Rorystä! Se on aina ollu Rorylle enemmän isä kun Christopher. Oli hellyyttävää että Brian asu edelleen Lanen ja Zachin luona ja tietenkin että Lane ja Zach ylipäätään oli yhdessä ja soittivat edelleen. Emilyn tarina oli hieno, tykkäsin tosi kovasti siitä muutoksesta ja siitä mihin se pääty. Lopun kohtaus Lorelain kanssa oli myös kiva, meni pyytään rahaa ja sai sen mutta joutu myöntyyn kyläilyihin.. Hieno viite sinne ihan ensimmäiseen jaksoon ikinä ja hienoa miten erilainen tunnelma noissa kahdessa kohtauksessa oli ja miten tällä kertaa kyläilyihin lupautuminen ei ollu Lorelaille mitenkään epämieluista. Siitä jäi tosi hyvä mieli. Samoin tykkäsin siitä että Luke's on edelleen vaan sama vanha Luke's mutta Lorelai laajentaa Dragonflytä, kumpikin saa mitä haluaa ja elämä jatkuu Stars Hollow'ssa. 

Ja sit ylipäätään tykkäsin kun useimmat hahmot tuntu tutuille ja kotosille, niinkun mikään ei ois muuttunu. Anteeks kauhee vuodatus mutta mun kaverit on hitaita katsoon, ei niille voi vielä avautua :D 

Vierailija
19/224 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö netflixistä kaikki aiemmatkin kaudet vai vaan nää uudet jaksot?

Löytyy kaikki 

Vierailija
20/224 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa oli ne viittaukset aiempiin jaksoihin. Erityisesti se kohta, jossa Rory on yksin Gilmorejen kartanossa ja "näkee" koko porukan perjantai-illallisella (ekan kauden jaksosta) sekä Richardin työhuoneessa. 

Mutta sitten... Rory oli ihan kamala. Samoin Logan. Koko suhde pilalla verrattuna niihin ihaniin 6. ja 7. kauden jaksoihin, joissa Loganista aikuistui kunnollinen poikaystävä. Kammottava "Vegas-järjestely", Rory pettää poikaystävää ("Paul") Loganin kanssa, joka on kihloissa. Ihan kuin Rory ei olisi oppinut mitään Dean&Lindsay-jutusta. Tai miten Rory suhtautui 6. kaudessa Loganin suhteisiin (morsiusneidot) sillä aikaa, kun Roryn ja Loganin välit oli poikki. Miten siis voi olla mahdollista, että Rory olisi nyt tuollaisessa suhteessa?

Ja ilmeisesti Jess ei ole 15 vuodessa päässyt Roryn yli? Olisin joskus toivonut, että Rory valitsisi lopulta Jessin, mutta näiden uusien jaksojen jälkeen Rory ei ansaitse Jessiä.

"Kolmikymppiset" kotona asujat oli kivasti ajassa kiinni, siitä tykkäsin. USA:ssa (ja vähän Suomessakin) on viime vuosina ollut tyyppillistä, että nuoret aikuiset eivät koulutuksesta huolimatta pääse töihin ja itsenäiseen elämään, joten tuo oli kuvattu kivan realistisesti.

Jessin ja Deanin hahmot olivat kehittyneet hyvään suuntaan, mutta ainakin Rory ja Logan olivat epäkypsempiä kuin parikymppisinä (vrt. 6. ja 7. kauden jaksot). Rory varsinkin todella kaukana 32-vuotiaasta eli ei vaikuttanut yhtään siltä, että olisi 9 vuotta kulunut. Tänä aikana saanut yhden kunnollisen artikkelin julkaistuksi? Siis sama ahkera ja listoja tekevä tyttö, joka valmistui parhaana Chiltonista ja 6. kauden romahduksen jälkeen kokosi itsensä ja eteni Yalen lehden pt:ksi? Hassusti myös April (22-vuotias!) oli ihan kuin joku 15-vuotias.

Sen verran olen ulkomaisia foorumeita lukenut, että sanoisin että suurin osa on pettynyt erityisesti siihen, millainen Rorysta on tullut. Emily oli mainio, hyvällä tavalla yllättävä. Kaikissa jaksoissa näkyi Richardin kuolema. Ehkä senkin takia tunnelma oli paljon synkempi kuin alkuperäisessä sarjassa.

Ja sitten tuo lopetus... Aikamoinen cliffhanger. Vuosia on arvailtu, mitkä ne 4 viimeistä sanaa on... Ilmeisesti A S-P olisi päättänyt 7. kauden tuolla tavalla, jos olisi ollut puikoissa? Rory olisi ollut siis 22-v. Jos noin on niin en usko, että paljon parjattu 7. kausi olisi Palladinojen tekemänä ollut parempi kuin mitä se oli. Oikeastaan 7. kauden lopetus (Roryn ja Loganin eroa lukuunottamatta) oli ihan ok. Ainakin kivempi kuin 32-vuotias äitinsä luona asuva sinkku-Rory raskaana varatulle miehelle.

Olen nähnyt alkuperäisen sarjan moneen kertaan ja seurasin sitä alunperin sitä mukaa kuin se tuli TV:stä ja olin tuona aikana 16-22-v. Roryn kanssa samaa vauhtia siis kasvanut :) Menee siis vähän tunteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi