Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokki 666.

Vierailija
25.11.2016 |

Äijä taas oli hellan ääressä. Tekasin tällä kertaa täytettyjä lättyjä. Näkojään täyte riitti juuri sopivasti. Pellillinen eli 14 lädää joihin tuli 700 g jauhelihaa, jonkin verran metukkavurstia, sipulia, valkosipulia, yksi paprika, tomaatteja, tomaattipyrettä jonkin verran ja suolaa ja pippuria. Päälle pikkasen raastettua juustoa. Siitä muistuikin että yksi sinihomejuustokin on täytteenä.

Siinä on takuu varmasti kahdelle tämän päivän ja huomisen syömiset. Nuo on todella käteviä syötäviä. Vähän kuin pitsat kun täytteeksi voi laittaa mitä vain oman maun mukaan. Eikä tarvi paistaa kuin yhdeltä puolelta. Sormien pitää kestää vähän kun rullaa just paistuneen lätyn.

Lopuksi uuniin koko hoito että päälle tuleva juustoraaste saa oikean sävyn. Haiskoon vaikka omakehu niin nuo on hyviä. Tehkää mammat itse niin tiedätte sitten kuinka hyviä täytetyt lätyt onkaan.

Kokkausmusiikkina soi motörhead. Lujalla tietenkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko oikeaa jauhelihaa vaiko naudan?

Vierailija
2/2 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko oikeaa jauhelihaa vaiko naudan?

Paketissa luki naudan jauhelihaa. Nyt kun tuossa puraisin kaksi niin helvetin hyvän makuisia. Jos haluaa tuollaisista halvemmalla täyttäviä niin keitettyä riisiä voi lisätä täytteeksi. Kuten jo sanoin että noihin voi laittaa mitä tahansa makunsa mukaan.

Siinä vain voi käydä hassusti. Kerran laitoin osaan savusimpukoita joita diggaan. Parempi peppuinen sitten haukkasi kylmänä sellaista aamukahvin kanssa. Ilme oli näkemisen arvoinen mutta se huuto ei ollut kivaa. Oma oli virheensä kun olin laittanut eri lautaselle ne missä oli savusimpukoita.

Meikä kun ei ole syömisten kanssa nirso vaan rehellisesti perso. Aivan sama mitä tulee eteen niin maistan ainakin ennenkuin sanon mitä mieltä olen.Sammakon koivet oli eka kerralla epäilyttävä juttu. Sitten kun haukkasi niin nehän oli oikeasti ihan hyviä. Siksi olenkin päättänyt että ennakkoluuloja ei kannata ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi