Ylireagoinko vai en?
Elikkäs mieheni on pitkään kehunnut yhden tytön tissejä,kuinka isot ne on ja mahtavat jne.. myös tälle tytölle on asiasta sanonut vieressäni.. ja nyt toissapäivänä tokaisi minulle, että "älä suutu" ja koski tämän tytön tissiä ja sanoi "nyt minäkin olen niihin koskenut" Olemme siis olleet yhdessä kolme ja puoli vuotta.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Joko on lapsi tilauksessa?
Ja mitähän tuo tarkoitti?
AP
Ap kirjoitti:
Elikkäs mieheni on pitkään kehunnut yhden tytön tissejä,kuinka isot ne on ja mahtavat jne.. myös tälle tytölle on asiasta sanonut vieressäni.. ja nyt toissapäivänä tokaisi minulle, että "älä suutu" ja koski tämän tytön tissiä ja sanoi "nyt minäkin olen niihin koskenut" Olemme siis olleet yhdessä kolme ja puoli vuotta.
Tän pakko olla trolli koska ainoastaan trollit käyttävät elikkäs-sanaa virkkeen alussa. Ei jatkoon.
Ei ole trolli vaikka kuinkas toivoisit ja jos luulet olevasi hauska niin etsippäs sanakirjasta sanan merkitys. Kiitos
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on lapsi tilauksessa?
Ja mitähän tuo tarkoitti?
AP
Suun-nit-te-let-te-ko per-heen pe-rus-ta-mis-ta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole trolli vaikka kuinkas toivoisit ja jos luulet olevasi hauska niin etsippäs sanakirjasta sanan merkitys. Kiitos
AP
Minkä sanan?
Sano, älä suutu ja potkaise munille. Jos märisee niin sano et jos sä murrat mun sydämen, mä murran sun munat.
Vierailija kirjoitti:
Sano, älä suutu ja potkaise munille. Jos märisee niin sano et jos sä murrat mun sydämen, mä murran sun munat.
Hahahahaha! Tuo oli hyvä! Piän mielessä :D kiitos :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Kun olin Felicitaksella hedelmöitys hoidoissa mun miehen viereiseen koppiin meni yksi teinipoika runkkaamaan kuppiin. Ja minusta se oli 14 vuotiaan näköinen ehdottomasti reilusti alle 18 vuotias ja minä olin heti että mitäs vittua tämä on. Mutta siltä leikattiin syövän takia pallit pois ja siemeniä laitettiin säästöön.
Että ei se pallien murskaaminen auta aina jos on talletuksia.
Ja tuota tyttöä ja muitakin naisia...