Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyötärönympäryksen mitta? Auttakaa tyhmää kiitos. <3

Vierailija
25.11.2016 |

Osaako joku kertoa miten ja milloin se vyötärönympäryksen mitta pitää mitata?
Kun itellä siinä on 20cm heittoja riippuen:

- mitä olen syönyt, minulla saa suunnilleen (ärtynyt suoli) joka toinen ruoka-aine vatsan turpoamaan ja turvotus ja ripuli kestää min pari päivää, eikä turpoaminen ole mikään pikkuruinen kumpu, vaan koko vatsahäpyluun ja kylkiluiden välillä on jättimäinen, vellova säkki, kuin 5l pullataikina

- olenko käynyt edellisenä päivänä tekemässä vatsalihastreeniä

- miten pidän mahaa: joo, hengitän ulos, mutta pitääkö silloin kokonaan pullauttaa maha ihan rennoksi? Vai saako siinä pitää peruspidon, ei tietenkään mitään vatsalihasten puristus, se on selvä.

- onko aamu/ päivä/ ilta? Mulla mitta vaihtelee päivän mittaankin.

Ihmettelen vain, että miten näistä mitoista voidaan vetää mitään johtopäätöstä ylipäätään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat pituutesi mittaisen narun, taitat sen kahtia ja mittaat sillä vyötärösi, näyttää hyvältä jos riittää ympäri. 👍

Vierailija
2/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menkat vaikuttaa kans. Mulla on kauhuskenaario, että joudun työpaikan vyötärömittaukseen lounaan jälkeen, kun on menkat ja ehkä valvonut pari yötä alle korvatulehduslapsen kanssa.. Siinä tulis meinaan mittaa kerrakseen.

Väittävät, että ei se heitä kuin parilla sentillä.. Joopa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on ohjeet: 2cm vyötärön yläpuolelta uloshengityksen lopuksi. Viitearvot löytyy sieltä kanssa, naisilla täytyy olla alle 80cm.

terv terkka

Vierailija
4/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kuminauhavyötäröllisiä alaosia tai vyötä, kun noin paljon on heittoa.

Vierailija
5/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vessassa käynnin jälkeen tietysti, ennen aamupalaa. Huijata ei saa, joten täysin rennoksi vaan. Menkkaviikolla ei kannata mittailla, tulee vain paha mieli.

Vierailija
6/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärönympärys mitataan mieluiten aamulla, kehon kapeimmasta kohdasta. Mitan on oltava suorassa ja olkapäiden rennot - pyydä joku toinen ottamaan mitta selkäpuolelta! Kymmenen, jopa viidentoista sentin vaihtelu on normaalia kenellä tahansa naisella kuukauden mittaan.

*

Terkan antama 2cm vyötärön alapuolelta -mitta mittaa omenalihavuutta ja soveltuu siihenkin aika huonosti, erityisesti jos lantion kaari on jyrkkä.

T. Vaatetusmuotoilija

Vierailija
7/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen tarvitset mittaa? Itse mittailen vaan seuratakseni muutoksia ja mittaan aamulla ennen aamupalaa. Pyrin normaaliin asentoon hyvässä ryhdissä eli ei vatsa tiukasti sisällä, mutta napakka asento kuitenkin. Seuraan sekä vyötärön kapeinta kohtaa, että navan ympärystä. Mulla on pitkä selkä ja siksi kapein kohta ei koskaan ole kovin leveä, navan kohdalta mitattu pitää jalat maassa. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi