Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyet miehet sytyttävät

Vierailija
25.11.2016 |

Täällä aina jotkut itkevät, että lyhyt mies ei naisille kelpaa. Itse olen aina syttynyt lyhyistä miehistä. Oma rakkaanikin on 167 cm, minun pituiseni.
On ihanaa, kun kaikki ruumiinosat ovat samalla korkeudella. Muutenkin lyhyet miehet ovat seksikkäitä.

Olen älykäs, koulutettu, nätti ja hauska nainen ja miehiä on aina riittänyt ihan tarpeeksi. Onneksi voi valita. :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesin tässä miettimään että vaikka olen aina ollut kiinnostunut lyhyistä miehistä ja on minulla niitä paljon ollutkin niin silti ainoa pitkäaikainen suhteeni oli pitkän miehen kanssa ja nyt on alkanut ilmeisesti pidempiaikainen suhde vielä pitemmän miehen kanssa. Lyhyet miehet ilmeisesti tarvitsevat toisenlaisen naisen kuin mikä minä olen.

Miten pituus vaikuttaisi naismakuun?

Vierailija
22/29 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupesin tässä miettimään että vaikka olen aina ollut kiinnostunut lyhyistä miehistä ja on minulla niitä paljon ollutkin niin silti ainoa pitkäaikainen suhteeni oli pitkän miehen kanssa ja nyt on alkanut ilmeisesti pidempiaikainen suhde vielä pitemmän miehen kanssa. Lyhyet miehet ilmeisesti tarvitsevat toisenlaisen naisen kuin mikä minä olen.

Miten pituus vaikuttaisi naismakuun?

Ehkä lyhyet miehet etsivät naisellisemman luonteen omavaa naista. En ole keksinyt tälle loogista selitystä, rupesin vaan vähän aikaa sitten miettimään tätä. Voin olla väärässäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minulla on aina ollut lyhyehköjä miehiä, suunnilleen minun pituisiani ja muutaman sentin pidempiä. Ihan kaikki ovat olleet alle 180 cm, itse olen 172-senttinen. Pitkät miehet ovat minusta komeita ja ymmärrän heidän viehätyksensä, silti valitsen itselleni aina lyhyempiä :) Olen aika kaunis, pitkäsäärinen blondi joten etenkin nuorena valinnanvaraa on ollut! Eli ei ole kyse siitä, että olisi pitänyt "tyytyä lyhyisiin".

Huono itsetunto sinulla, niin otat aina miehen, joka on helppo pitää kurissa ja jota muut naiset eivät tavoittele?

Vierailija
24/29 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 164 ja mieheni 170. Ei sillä pituudella ole väliä, kun löytää oikean ihmisen. Sitä oikeaa tunnetta arvostaa lopulta paljon enemmän kuin ulkoisia seikkoja. (Tosin mieheni on tumma ja komea, ehkä siihen sitä ensin ihastui) :)

Vierailija
25/29 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minulla on aina ollut lyhyehköjä miehiä, suunnilleen minun pituisiani ja muutaman sentin pidempiä. Ihan kaikki ovat olleet alle 180 cm, itse olen 172-senttinen. Pitkät miehet ovat minusta komeita ja ymmärrän heidän viehätyksensä, silti valitsen itselleni aina lyhyempiä :) Olen aika kaunis, pitkäsäärinen blondi joten etenkin nuorena valinnanvaraa on ollut! Eli ei ole kyse siitä, että olisi pitänyt "tyytyä lyhyisiin".

Huono itsetunto sinulla, niin otat aina miehen, joka on helppo pitää kurissa ja jota muut naiset eivät tavoittele?

Ei, päinvastoin. Mieheni ovat olleet ainakin jossain määrin "jännämiehiä". Huono itsetunto minulla kyllä on, mutta mustasukkaisuudesta en kärsi.

Vierailija
26/29 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, päinvastoin. Mieheni ovat olleet ainakin jossain määrin "jännämiehiä". Huono itsetunto minulla kyllä on, mutta mustasukkaisuudesta en kärsi.

Valitset siis miehiä, jotka eivät ole liian täydellisiä, jotta et itse tuntisi itseäsi huonommaksi heidän rinnallaan.

Vierailija
27/29 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitset siis miehiä, jotka eivät ole liian täydellisiä, jotta et itse tuntisi itseäsi huonommaksi heidän rinnallaan.

Voi hyvin olla mahdollista, tosin minusta kaikki ihmiset ovat "epätäydellisiä". Täydellinen ihminen olisi ensinnäkin kauhistuttavan tylsä, kuka ihme tahtoisi kaveerata täydellisten kanssa? Vanha psykoterapeuttinen pohdinta: Sinut kutsutaan kaksiin juhliin. Valitsetko mieluummin täydellisten ja virheettömien ihmisten juhlat, vaiko epätäydellisten. Kumpi seura kuulostaa mukavammalta?

Vierailija
28/29 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä miksi? Väitätkö tosissasi ettei 190cm jamesbondimainen herrasmies saa sukkia pyörimään ihan eri tavalla kuin 170cm taskutaneli?

väitän, ei siis kolahda ollenkaan. Olen mallin mitoissa ja tehnyt mallintöitäkin ja on ollut vaikka minkä kokoista yrittäjää ja ihan omanpituiset tai jopa vähän pienemmät on minun juttuni. Lisäksi tanssimien jonkun hongankolistajan kanssa on lähinnä kärsimystä verrattuna pieneen ja ketterään lihaksikkaaseen mieheen.

sitäpaitsi pieni mies kasvaa oksansa viereen.

29/29 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä aina asiasta valehdella ja esittää kivaa. Fakta on se että nainen ei voi nähdä lyhyttä miestä viehättävänä jo ihan biologisista syistä