Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor UK LOUIS LOVES week 8 OFFICIAL

Vierailija
25.11.2016 |

Boys

Matt Terry
Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)
Sia - Alive (Own choice)

Girls

Emily Middlemas
Britney Spears - Toxic (Louis Loves)
Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)

Overs

Honey G
Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)
Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)

Saara Aalto
The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)
Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)

Groups

5 After Midnight
Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)
Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)

Kommentit (1815)

Vierailija
1201/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"But then I sang my song ‘Chandelier’ and everybody loved it! I was so emotional because it felt like the first time in my life that someone appreciated me and the work that I had done. It was the best moment."

Sanoo kakkoseksi The Voicessa tullut ja itsensä musiikilla elättänyt Suomessa.

Mutta toisaalta ei Saaran voi kyllä sanoa menestyneen erityisen hyvin, vaikka onkin jotenkuten saanut musiikilla itsensä elätettyä. Ja Suomessa on jostain syystä aina ollut hyvin vihamielinen suhtautuminen Saaraan. Toki Saaralla on se oma fanipoppoonsa, mutta muuten arvostusta ei ole löytynyt juurikaan. 

Niin.. johtuisikohan se siitä, että täällä lauleli väkisin niitä omia, huonoja biisejään ja tuolla laulaa muiden tekemiä hyviä hittejä?!

Ja nyt antaa haastatteluja tyyliin "olen tehnyt biisejä 5 vuotiaasta lähtien". Toivottavasti joku sanoo hänelle selkeästi, että ei kannata. Laulaa mieluimmin muiden biisejä.

Vierailija
1202/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"But then I sang my song ‘Chandelier’ and everybody loved it! I was so emotional because it felt like the first time in my life that someone appreciated me and the work that I had done. It was the best moment."

Sanoo kakkoseksi The Voicessa tullut ja itsensä musiikilla elättänyt Suomessa.

No on elättänyt, mutta kukaan ei kai hirveästi ole tukenut tai auttanut. Esim. UMK:n jälkeen se joku Pudas Yleltä sanoi flopiksi ja Voicessakin tuomareiden kommentit olivat aina oudon nihkeitä huippuesitysten jälkeen.

No, ne oli huonoja esityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan oikein, että Saaralle annetaan vaikeammat biisit ja hänen kritiikkinsä ovat ehkä paremmin suuntaa-antavia, kuin pelkkää hehkutusta.

Mulle on ainakin kaikista tuomareista tullut sellainen fiilis, että haluavat Saaran taitoja viedä eteenpäin ja tukea häntä tämän mahdollisuuden kanssa. Vaikka sitten taustatiloissa, jos ei julkisesti.

Jos itse olisin tuottajapuolella, niin todellakin antaisin vaikeampaa kappaletta. Eihän muuten voi kehittyä, jos päästetään vaan helpolla. Kova on koulu live-yleisön edessä ja muutenkin esillä, mutta paljon se varmasti myös antaakin.

Samalla lailla pianotunnillakin laitetaan vaikeampaa kappaletta kotiin treenattavaksi, samalla tavalla urheilijoillakin nousee ne tavoitteet, kun ollaan tietyllä tasolla.

Ilmeisesti joku Emily on vielä niin aloittelija koko homman kanssa, että päästetään tekemään vaan jotain. Kyllähän se treenaa, mutta ei voi mitenkää olla samalla tasolla Aallon kanssa. Eikä tarvitsekaan.

En ihmettele, että kehuvat Saaran työmoraalia, kyllä mäkin laittaisin kaiken peliin, levätä vois sitten myöhemmin.

Sanoivatko tuomarit muistaakseni Ryanille aikaisemmin, et vois vähä skarpata työmoraalin kanssa. Mun mielestä tollanen kommentti on aika ikävä kaikinpuolin, siis että onko koko juttu kisaajalle niin yhdentekevä, ettei laulutunneille tule ajoissa tms. Ei ainakaan siinä vaiheessa tee itsekään mieli panostaa toisen kykyihin, jos jatkoon päässyt kilpailija ei jaksa harjoitella omaa esitystään eikä kehittyä paremmaksi. Kertoo siitä, ettei ala ole hänelle silloin oikea. Sen verran paljon tuollakin vaaditaan.

Toivottavasti Saara on solminut kontakteja esim Robbie Williamsiin ja Alicia Keysiin, luultavasti noi tärkeimmät ja uraa eteenpäinvievät jutut tehdään oikeasti siellä missä kamerat ei surraa.

Mut kyllä tuli sen Abban kappaleen jälkeen fiilis, että ei hemmetti, täähän voi voittaa tän kisan..

Riippuu vaan siitä, miten britit nyt arvottaa asiat. Musiikki-ihmisenä mieluummin äänestäisin kyllä  ulkomaalaista, joka osaa ja jolla on selkeästi alalla tulevaisuus, varsinkin jos oma ehdokas on vaan huono. Jos minä kelaan tällä tavalla, niin ehkä joku briteissäkin.

Olet kauhean toiveikas sille kaikille etenemiselle joka tapahtuu kuvaruudun ja lavan ulkopuolella. Pelkään ettei Saara ja/tai Meri osaa arvioida tilannetta oikein.

Vierailija
1204/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää Matti&Saara romantiikkaa! :D

Tämä ilta avataan jälleen yhteisshowlla, jossa parina lavalle astelee 5am ja Emily, Honey yksin ja Saara ja Matt kahdestaan. Matt ja Saara katsovat toisiaan useaan otteeseen kappaleen merkittävissä kohdissa. Kun Saara laulaa soolokohtia, Matt vilkaisee häntä sivusilmällään. Kun Saaran nimi tuloksissa sitten huudetaan, Saara pomppaa ilmaan ja Matt riemuissaan taputtaa. Seuraavaksi sanotaan Mattin nimi, ja hän menee istumaan Saaran viereen penkille. Polvet koskettavat toisiaan ja he vaivihkaa katsovat toisiaan. Saara hymyilee vaisusti.

Vierailija
1205/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Katsoin Diamondsin uudestaan, ja hitto, kyllä se on minusta hyvä! :D Erityisesti esiintymis-tanssillisesti, ja laulukin toimii erittäin hyvin varsinkin ottaen huomioon kaiken tuon fyysisen puolen joka vaatii muistamista ja tarkkuutta lihastyön lisäksi. Ja irtonainen, rento, hauska meininki. Ihan kivikovan ammattilaisen esitys!

Vain Saara voi saada tuollaisesta esityksestä vaisut kommentit, kertoo vähän millä tasolla hän liikkuu muihin nähden. Tuomareiden kommenteissa ei keskitytty yhtään siihen mikä esityksessä oli hyvää, pelkästään siihen että oli vähän liikaa showta. Huomaa senkin että tuomareiden kommentit vaikuttaa paljon siihen mitä täälläkin porukka on mieltä. Jos Simon olisi ylistänyt koreografiaa, sitä hehkutettaisiin täälläkin, tai jos Abba olisi jättänyt Simonin kylmäksi, olisi täälläkin kommentteja siitä kuinka "jotain" jäi puuttumaan.

Minäkin olen silti sitä mieltä, että timanteissa oli liikaa teatteria. Siinä insertissä kun Saara pääsi salaa kuuntelemaan mitä jotkut fanit on hänestä mieltä, oli ihan hyvä kun joku sanoi, että liika rekvisiitta ja puvut halventaa häntä. Toivon että Saara ottaisi siitä vähän onkeensa, luottaisi vaan enemmän ääneensä.

Siinä insertissä, kuten myös aiemmin, kun Saara on saanut kritiikkiä, minua häiritsee se hänen "leuan loksahtaminen" ja nauru siihen päälle. Aivan kuin hänelle olisi vaikeaa ottaa kritiikkiä vastaan ja tuollainen reaktio antaa sen vaikutelman, että hänestä kritiikin esittäjä on väärässä/naurettava.

Niinhän se voi ollakin.. kritiikin vastaanottaminen lienee kova pala hänelle.

Vierailija
1206/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm....en oikein edelleenkään pysty tulkitsemaan lyriikoita muuten kuin häviäjän näkökulmasta.

The winner takes it all. 

Minä, voittaja, vien kaiken.

Ehkä parisuhteessa, jossa on paljastunut toisen pettäminen, se jättäjä onkin "voittaja". Hän selviytyy, hän jatkaa elämäänsä, ilman ihmistä joka satutti häntä. Siitäkin huolimatta, että joskus tulee hetkiä, jolloin olisi muka ikävä, niin silti on parempi olla ilman. 

Kyllä sen voi ymmärtää ihan keskisormen näyttönäkin.

Beside the victory / That's her destiny

Miten tulkitset tuon kohdan?

Puhuu itsestään kolmannessa persoonassa, vaikka esimerkiksi. Taiteessa monet asiat on mahdollisia. Ei tarvitse olla niin kirjaimellista. Lyriikoissakin voi puhua itsestään missä tahansa persoonassa, kertoja voi muuttua, mitä tahansa voi tapahtua. Joskus asioita laitetaan biiseihin vain riimin takia. Joskus jätetään joku pointti pois, et saadaan se riimi kohdilleen.

Jos vaikka katsoo Kurt Cobainin lyriikoita, niin jokainenhan saa niistä päätellä ihan mitä huvittaa, sen verran asioita jätetään auki. Mut ei kaikki lainit aina sovikaan siihen omaan ajatukseen, mut ei se haittakaan.

Vierailija
1207/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Katsoin Diamondsin uudestaan, ja hitto, kyllä se on minusta hyvä! :D Erityisesti esiintymis-tanssillisesti, ja laulukin toimii erittäin hyvin varsinkin ottaen huomioon kaiken tuon fyysisen puolen joka vaatii muistamista ja tarkkuutta lihastyön lisäksi. Ja irtonainen, rento, hauska meininki. Ihan kivikovan ammattilaisen esitys!

Vain Saara voi saada tuollaisesta esityksestä vaisut kommentit, kertoo vähän millä tasolla hän liikkuu muihin nähden. Tuomareiden kommenteissa ei keskitytty yhtään siihen mikä esityksessä oli hyvää, pelkästään siihen että oli vähän liikaa showta. Huomaa senkin että tuomareiden kommentit vaikuttaa paljon siihen mitä täälläkin porukka on mieltä. Jos Simon olisi ylistänyt koreografiaa, sitä hehkutettaisiin täälläkin, tai jos Abba olisi jättänyt Simonin kylmäksi, olisi täälläkin kommentteja siitä kuinka "jotain" jäi puuttumaan.

Minäkin olen silti sitä mieltä, että timanteissa oli liikaa teatteria. Siinä insertissä kun Saara pääsi salaa kuuntelemaan mitä jotkut fanit on hänestä mieltä, oli ihan hyvä kun joku sanoi, että liika rekvisiitta ja puvut halventaa häntä. Toivon että Saara ottaisi siitä vähän onkeensa, luottaisi vaan enemmän ääneensä.

Siinä insertissä, kuten myös aiemmin, kun Saara on saanut kritiikkiä, minua häiritsee se hänen "leuan loksahtaminen" ja nauru siihen päälle. Aivan kuin hänelle olisi vaikeaa ottaa kritiikkiä vastaan ja tuollainen reaktio antaa sen vaikutelman, että hänestä kritiikin esittäjä on väärässä/naurettava.

Saara on sanonut että on kiva saada kritiikkiäkin, olisi tylsää jos aina vaan kehuttaisiin.

Vierailija
1208/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi täällä että Mattilla oli iloinen ilme kun Gifty putosi ja että olisi vahingoniloinen myös jos Saara putoaisi. Tähän en usko. Ja Matt sanoi Giftyn pudotessa, että "I'm gonna miss her and I know I'm not gonna be the only one" ja on muutenkin reilu tyyppi kaikin puolin. Kyllä sen huomaisi jos olisi pelkkää esitystä kaikki.

Vierailija
1209/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvitti se Nicole joka arvosteli että Saaran esiintymisasu (hyvin liikunnallisessa esityksessä) näyttää taitoluistelijan puvulta. Itse hän istui siellä penkissä sellainen kokovartaloglittersukka päällä. Eikö se jos mikä ole luistelijan asu?

Vierailija
1210/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm....en oikein edelleenkään pysty tulkitsemaan lyriikoita muuten kuin häviäjän näkökulmasta.

The winner takes it all. 

Minä, voittaja, vien kaiken.

Ehkä parisuhteessa, jossa on paljastunut toisen pettäminen, se jättäjä onkin "voittaja". Hän selviytyy, hän jatkaa elämäänsä, ilman ihmistä joka satutti häntä. Siitäkin huolimatta, että joskus tulee hetkiä, jolloin olisi muka ikävä, niin silti on parempi olla ilman. 

Kyllä sen voi ymmärtää ihan keskisormen näyttönäkin.

Beside the victory / That's her destiny

Miten tulkitset tuon kohdan?

Puhuu itsestään kolmannessa persoonassa, vaikka esimerkiksi. Taiteessa monet asiat on mahdollisia. Ei tarvitse olla niin kirjaimellista. Lyriikoissakin voi puhua itsestään missä tahansa persoonassa, kertoja voi muuttua, mitä tahansa voi tapahtua. Joskus asioita laitetaan biiseihin vain riimin takia. Joskus jätetään joku pointti pois, et saadaan se riimi kohdilleen.

Jos vaikka katsoo Kurt Cobainin lyriikoita, niin jokainenhan saa niistä päätellä ihan mitä huvittaa, sen verran asioita jätetään auki. Mut ei kaikki lainit aina sovikaan siihen omaan ajatukseen, mut ei se haittakaan.

Sinun mielestäsi siis sama henkilö on sekä "the winner" että "beside the victory"?

Vierailija
1211/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Saara on sanonut että on kiva saada kritiikkiäkin, olisi tylsää jos aina vaan kehuttaisiin.

Hänen ilmeensä kertovat toista...

Vierailija
1212/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kauhean toiveikas sille kaikille etenemiselle joka tapahtuu kuvaruudun ja lavan ulkopuolella. Pelkään ettei Saara ja/tai Meri osaa arvioida tilannetta oikein.

No mä nyt voisin ajatella, että alalle kuin alalle halutaan uusia tekijöitä ja tuoreita naamoja. Ja kyllä jonain tuottajana mieluummin ottaisin sellaisen, joka osaa ja joka on jo osoittanut, että haluaa ja jaksaa tehdä töitä.

Tietysti, monet firmat nykyään haluaa ottaa vaan ne parin kuukauden massit irti jostain tähdenlennosta, mut uskoisin, et löytyy myös tekijöitä, jotka ajattelee myös pidemmällä tähtäimellä.

Ja nyt jos on sopimus tehty jo yhen kansainvälisen firman kanssa, niin ehkä he on paremmin sitten tilanteen tasalla.

Tuskin kellekään olisi ekana tullut mieleen, että joku Nightwish villitsee Brasiliassa, mutta joku sen sinnekin on aikoinaan myynyt. Joku on ottanut riskin ja ajatellut, että kyllä tästä voi tykätä kuka vaan.

1213/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että vain Saara voi saada niin negatiivista palautetta tuomareilta Diamondsin kaltaisesta esityksestä, ja se on kyllä ihan totta. Entä jos vaikka Emily olisi tehnyt vastaavan esityksen? Ei voi edes kuvitella että hän kykenisi sellaiseen. Joten kyllä palaute on suhteutettu esiintyjän tasoon. Varmaan Saara tietääkin sen. Kun on kovatasoinen, odotetaankin enemmän.

Joku toinen taas sanoi että Simonin palaute Saaralle vaihtelee koko ajan ja on ristiriitaista. Se on totta. Varmaan se kertoo mm. siitä, että sitä sopivaa balanssia on vaikea löytää. Enoughissa ja WTIA:ssa se on osunut kohdalleen, joissain muissa on horjahdellut enemmän johonkin äärilaitaan. Pääosin olen olen itse ollut samaa mieltä Simonin kanssa. Joskus hän on kritisoinut vain asua tai jotain muuta ulkomusiikillista seikkaa, ja sehän nyt on ihan minimaalista. Jos ei ole muuta kritisoitavaa, niin sehän on loistava tilanne.

Vierailija
1214/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan oikein, että Saaralle annetaan vaikeammat biisit ja hänen kritiikkinsä ovat ehkä paremmin suuntaa-antavia, kuin pelkkää hehkutusta.

Mulle on ainakin kaikista tuomareista tullut sellainen fiilis, että haluavat Saaran taitoja viedä eteenpäin ja tukea häntä tämän mahdollisuuden kanssa. Vaikka sitten taustatiloissa, jos ei julkisesti.

Jos itse olisin tuottajapuolella, niin todellakin antaisin vaikeampaa kappaletta. Eihän muuten voi kehittyä, jos päästetään vaan helpolla. Kova on koulu live-yleisön edessä ja muutenkin esillä, mutta paljon se varmasti myös antaakin.

Samalla lailla pianotunnillakin laitetaan vaikeampaa kappaletta kotiin treenattavaksi, samalla tavalla urheilijoillakin nousee ne tavoitteet, kun ollaan tietyllä tasolla.

Ilmeisesti joku Emily on vielä niin aloittelija koko homman kanssa, että päästetään tekemään vaan jotain. Kyllähän se treenaa, mutta ei voi mitenkää olla samalla tasolla Aallon kanssa. Eikä tarvitsekaan.

En ihmettele, että kehuvat Saaran työmoraalia, kyllä mäkin laittaisin kaiken peliin, levätä vois sitten myöhemmin.

Sanoivatko tuomarit muistaakseni Ryanille aikaisemmin, et vois vähä skarpata työmoraalin kanssa. Mun mielestä tollanen kommentti on aika ikävä kaikinpuolin, siis että onko koko juttu kisaajalle niin yhdentekevä, ettei laulutunneille tule ajoissa tms. Ei ainakaan siinä vaiheessa tee itsekään mieli panostaa toisen kykyihin, jos jatkoon päässyt kilpailija ei jaksa harjoitella omaa esitystään eikä kehittyä paremmaksi. Kertoo siitä, ettei ala ole hänelle silloin oikea. Sen verran paljon tuollakin vaaditaan.

Toivottavasti Saara on solminut kontakteja esim Robbie Williamsiin ja Alicia Keysiin, luultavasti noi tärkeimmät ja uraa eteenpäinvievät jutut tehdään oikeasti siellä missä kamerat ei surraa.

Mut kyllä tuli sen Abban kappaleen jälkeen fiilis, että ei hemmetti, täähän voi voittaa tän kisan..

Riippuu vaan siitä, miten britit nyt arvottaa asiat. Musiikki-ihmisenä mieluummin äänestäisin kyllä  ulkomaalaista, joka osaa ja jolla on selkeästi alalla tulevaisuus, varsinkin jos oma ehdokas on vaan huono. Jos minä kelaan tällä tavalla, niin ehkä joku briteissäkin.

MTV:n haastattelussa Saara sanoi että on aina ajoissa aamulla lähdössä aamupala syötynä kun muut vielä makoilevat sängyissään. On siis täsmällinen ja se kertoo paljon moraalista. Ei tuomarit turhaan kehu työmoraalia. Se nähtin Emilyn kohdalla. Ryania ja Emilyä ainakin yhdessä lehtijutussa syytettiin tuotannon suututtamisesta liiallisella kuhertelullaan.

Vierailija
1215/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
1216/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

No tuskinpa Saara niin tyhmä on, että sanoisi suoraan että ei voisi vähempää kiinnostaa muiden kritiikit, koska hän on jo niin hyvä. Sellainen vaikutelma joskus tulee, että sanoo yhtä ja ajattelee toista. Kehonkieli ja kasvojen ilmeet ovat ristiriidassa sanomisen kanssa. Tai sitten on päättänyt, että vetää amerikkalaistyylisellä "I love it all hihihi" ilmeilyllä koko shown. Esittää positiivisuutta..

Vierailija
1217/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vierailija124 kirjoitti:

Harmi, että meni vähän ehkä liian hulluksi.

Ei mennyt. Saara teki timanteista oman näköisiä. Shirley Bassetin ja Marilyn Monroen imitoiminen olisi ollut maailman pliisuin ratkaisu. Ainakin minä pidin siitä, että hän oli ensin kohtalokkaan viettelevä ja sen jälkeen kiusoittelevan seksikäs ja aitoa esiintymisen iloa pirskahteleva nuori nainen.

Stailaus oli timanttinumerossa parempi mutta olisi ollut vieläkin parempi jos yläosa olisi ollut samaa väriä kuin hame koska Saaralla ovat laajat kylkiluut ja vaalea yläosa korostaa sitä liikaa. Kaikkien, joilla ovat laajat/leveät kylkiluut kannattaa huolehtia siitä ettei yläosa ole alaosaa vaaleampi vaan mieluummin samaa tummuusastetta tai tummempi. Muutenhan laulajalle sellaiset kylkiluut ovat taivaan lahja koska tilaa riittää keuhkoille ja pallealle enenmmän kuin linnunluisella ihmisellä. Keuhkoja tarvitaan siinä missä äänihuuliakin.

Mielestäni hän ei ollut kiusoittelevan seksikäs, vaan näytti 15-vuotiaalta taitoluistelijatytöltä.

Jolla on liian paksu vyötärö. Tantta tahtoo olla tyttö. Ostareilla on vaatekauppoja joissa myydään kimallepaitoja yli-ikäisille tytöille

Etkö ymmärrä ettei ihminen voi mitään luustolleen? Tuossa esiintymisasussa yläosa olisi pitänyt olla saman värinen kuin alaosan koska vaalea yläosa luo kontrastin, joka näyttää pötkylävyötäröltä. Paidan strassit olivat kyllä sijoiteltu strategisesti oikein eli korostamaan rintojen seutua. Minulla itselläni on samanlainen roteva yläosa enkä voi saada ikinä tiimalasin muotoista vartaloa vaikka kuinka laihduttaisin. Kylkiluita en lähde poistattamaan. Kaikista helpointa on pukeutua siten ettei sitä vyötäröä korosteta liikaa ja sääriä näytetään senkin edestä enemmän kun ne sattuvat olemaan sutjakat. Monella suomalaisella on samanlainen vartalotyyppi.

Kimalteesta sen verran että nainen tarvii kimalletta jokaisessa iässä. Kukaan ei kiinnitä huomiota ryppyihin jos korvissa ovat kimaltavat korvikset tai sormessa kimaltava sormus. Suomessa pukeudutaan liiankin ankaran puritaanisesti ja värejä sekä kimallusta milteinpä pelätään. Ihmisten pitäisi ymmärtää ettei se pieni arkipäivän piristys ole liioittelua eikä keneltäkään pois. Juhlissa voi tietenkin repäistä ja kimaltaa koko sydämensä kyllyydestä. On tylsää jos kaamosajan pikkujouluissa pukeudutaan kuten hautajaisiin. Me suomalaiset tarvimme enemmän sitä kimallusta kaamoksen piristykseksi!

Jaaha, vai että laajat luut. Läskiltä tuo minusta näyttää.

Saaran ei pitäis käyttää noita vyötäröä korostavia trikoita. Selkäläskit ja pötkömäisyya korostuu.

Ihmisen, jolla on laaja rintakehä, ei kannata pukea ylleen telttaa eikä makkarankuorta vaan linjakas mutta hieman väljä yläosa. Monesti liian tiukat vaatteet näyttävät epäpukevilta myös hoikilla ja linnunluisilla ihmisillä koska heidänkin luiden päällä on pehmeää lihaa ainakin päälle kolmekymppisenä.

Minusta se kohta, jossa Saara lauloi Shirleyn biisiä ja liikutti käsiään näytti upealta koska Saaralla ovat todella kauniit kädet ja liikkuvat käsivarret ja ranteet. Käden liikutus oli hyvin sensuellia ja katseen vangitsevaa.

Esiintymisasut tulevat valmiina kai perjantain harkkoihin eikä niihin voi esintyjä kauheasti vaikuttaa eikä niitä kauheasti korjailla. Että jos on pieniä niin siitä voi syyttää vaatteiden suunnittelijaa ja ompelimoa.

Saaralla on kiva pömppö

Ei brittejä kauheasti ulkonäkö tunnu haittaavan. Honey G on läski. Sam B:llä on rako etuhampaiden välissä samoin Susan B on enemmän kuin kummallinen ja James Arthur on kaukana komistuksesta ihmeellisine hiuksineen. Eikä Adelekaan mikään langanlaiha ole.

Mitä väliä ulkonäöllä on? Tosi reilu sinäkin olet...

Vierailija
1218/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MTV:n haastattelussa Saara sanoi että on aina ajoissa aamulla lähdössä aamupala syötynä kun muut vielä makoilevat sängyissään. On siis täsmällinen ja se kertoo paljon moraalista. Ei tuomarit turhaan kehu työmoraalia. Se nähtin Emilyn kohdalla. Ryania ja Emilyä ainakin yhdessä lehtijutussa syytettiin tuotannon suututtamisesta liiallisella kuhertelullaan.

Luokan hikipinko siis tuollakin :) Älkää nyt vaan ottako tätä "kiusaamisena", tulee vaan mieleen sellainen yli-innokas suorittaja, joka paheksuu kaikkea "rikollista".

Vierailija
1219/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa olen jotenkin todella luottavaisin mielin Saaran jatkoonpääsystä! Niin paljon sitä on somessa kehuttu, eniten kaikista kilpailijoista. Ja ne kommentit keräävät satoja, jopa tuhansia tykkäyksiä. Eihän sitä koskaan varma voi olla ja varsinkin kun väki vähenee, mutta kyllä tunne siitä että semifinaaleissa ollaan on vahva :)

Vierailija
1220/1815 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luokan hikipinko siis tuollakin :) Älkää nyt vaan ottako tätä "kiusaamisena", tulee vaan mieleen sellainen yli-innokas suorittaja, joka paheksuu kaikkea "rikollista".

Se myös tietää että jos tän nyt töppää niin ei sitä kukaan kv moguli mistään Luvian kirkkokonsertidta tule enää hakemaan. Se hänen viimeinen tilaisuutensa on tässä. 17-vuotias lukiolaistyttönen ei ehkä kuitenkaan suhtaudu samalla pingotuksella asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän