X Factor UK LOUIS LOVES week 8 OFFICIAL
Boys
Matt Terry
Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)
Sia - Alive (Own choice)
Girls
Emily Middlemas
Britney Spears - Toxic (Louis Loves)
Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)
Overs
Honey G
Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)
Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)
Saara Aalto
The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)
Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)
Groups
5 After Midnight
Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)
Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)
Kommentit (1815)
niin koskas voi taas pistää itv:N päälle?
Lisää Matti&Saara romantiikkaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Pystyyköhän Saara elättämään tuota (työtöntä) Meriä vielä pitkään?
Ei se helppoa ollut täälläkään yhden ihmisen tuloilla.
Voi olla että Saara ottaa (taas) miehen rinnalleen kunhan tässä hieman aikaa kuluu.
Meri tarttis laittaa jonkin kouluun jotta pärjäisi elämässä. Briteissä se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin joku aiemmin kirjoittanut, että Saaralta puuttuu tilannetajua ja hänen pitäisi tarttua oikeisiin tuomareiden kommentteihin. Saaralla on niin hyvä ääni, että hänen ei aina tarvitsisi tehdä hirveää showta. Alusta asti ainakin minä olen odottanut, että hän esittäisi jonkun kappaleen vain soittaen itse pianoa ja se olikin hyvä esitys.
Saara ei edelleenkään ole itse saanut päättää mitä esittää ja miten. Twitterissään kirjoitti tuon Abba-esityksen jälkeen, että tuottajat vihdoin antoivat hänen esiintyä pianoa soittaen. On halunnut sitä jo pidempään, kun se on hänelle luontaisin esiintymistapa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko on kehua myös tuota brittiläistä yleisöä. Se saa käytöksellään biisitkin uuteen ulottuvuuteen, kun porukka antaa väliaplodeja oikeissa kohdissa ja suurin osa yleisöä nousee seisomaan kun aihetta on. Suomessa istuttaisiin kuin kirkon penkissä ja jos jotkut muutamat nousisi seisomaankin, muut ajattelisi että mitä ne nyt tuolla lailla nousee, noloa. Ne osaa luoda tunnelmaa ja elää mukana, niinkuin jalkapallokatsomoissakin on jo kauan nähty. Silloinkin kun Dermot heitti läppää Simonin kustannuksella ja sanoi "kun minä sanon Simon, te sanotte Cowell. Simon - COWELL!! Simon - COWELL!!", koko yleisö huusi kuin yhdestä suusta, vaikka tilanne tuli aika nopeasti. Tuskin ikinä toimisi Suomessa ja se on harmi.
Yleisölle kerrotaan, miten missäkin välissä pitää reagoida. Screeneillä lukee, milloin taputetaan, milloin buuataan, milloin kannustetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko on kehua myös tuota brittiläistä yleisöä. Se saa käytöksellään biisitkin uuteen ulottuvuuteen, kun porukka antaa väliaplodeja oikeissa kohdissa ja suurin osa yleisöä nousee seisomaan kun aihetta on. Suomessa istuttaisiin kuin kirkon penkissä ja jos jotkut muutamat nousisi seisomaankin, muut ajattelisi että mitä ne nyt tuolla lailla nousee, noloa. Ne osaa luoda tunnelmaa ja elää mukana, niinkuin jalkapallokatsomoissakin on jo kauan nähty. Silloinkin kun Dermot heitti läppää Simonin kustannuksella ja sanoi "kun minä sanon Simon, te sanotte Cowell. Simon - COWELL!! Simon - COWELL!!", koko yleisö huusi kuin yhdestä suusta, vaikka tilanne tuli aika nopeasti. Tuskin ikinä toimisi Suomessa ja se on harmi.
No öh, sitä yleisöä ohjaillaan siellä. Ei se itsestään fiksu ole.
Kyllä tuota yleisönohjailua yritetään Suomessakin (olen ollut useamminkin yleisössä esim. Talentissa ja Idolsissa), mutta ei täällä päästä samaan tulokseen. Ihmiset on täällä paljon estoisempia ja hillitympiä keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm....en oikein edelleenkään pysty tulkitsemaan lyriikoita muuten kuin häviäjän näkökulmasta.
The winner takes it all.
Minä, voittaja, vien kaiken.
Ehkä parisuhteessa, jossa on paljastunut toisen pettäminen, se jättäjä onkin "voittaja". Hän selviytyy, hän jatkaa elämäänsä, ilman ihmistä joka satutti häntä. Siitäkin huolimatta, että joskus tulee hetkiä, jolloin olisi muka ikävä, niin silti on parempi olla ilman.
Kyllä sen voi ymmärtää ihan keskisormen näyttönäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm....en oikein edelleenkään pysty tulkitsemaan lyriikoita muuten kuin häviäjän näkökulmasta.
The winner takes it all.
Ehkä parisuhteessa, jossa on paljastunut toisen pettäminen, se jättäjä onkin "voittaja". Hän selviytyy, hän jatkaa elämäänsä, ilman ihmistä joka satutti häntä. Siitäkin huolimatta, että joskus tulee hetkiä, jolloin olisi muka ikävä, niin silti on parempi olla ilman.
Ja en minäkään tätä näkökulmaa olisi aikaisemmin ajatellut. Mutta tuo uusi sovitus ja Aallon esitys antoi sen uuden näkökulman. Sen vuoksi se myös tuntui uudelta ja koskettavalta uudella tavalla.
Oon ollu Suomen BB-talkshowssa joskus 2010 yleisössä, sielläkin oli erikseen tyypit näyttämässä merkkiä millon pitää taputtaa, nauraa ja muutenkin ennen lähetystä käytiin läpi yleisön "roolia". Saara oli siis kyllä täysin aploodinsa ansainnut mutta vaikea uskoa ettei tuolla yleisöä vähän ohjailtaisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että Saara ottaa (taas) miehen rinnalleen kunhan tässä hieman aikaa kuluu.
Meri tarttis laittaa jonkin kouluun jotta pärjäisi elämässä. Briteissä se ei onnistu.
Mä en oikein ymmärrä miks Saara otti Merin. Mikähän suhteen taustalla on?
Voi olla että lesbous on vaan markkinajuttu?
Vierailija kirjoitti:
Saaran toinen esitys oli kyllä hirveä. Katsoin aivan monttu auki sitä ja pelästyin oikein että nytkö se tippuu.
Olen vihainen Saaralle että eikö se jo tajua heittää noita musikaalejansa roskakoriin.
Yleisö ja tuomarit ei syttyneet ollenkaan.
Usko Saaran pääsevän tiputukseen tällä flopilla. Niin ainakin omaa mieleen jäi timantit.
Tätä minäkin pelkään. Eka oli hyvä, mutta toka ihan kauhea. Jos noi olis ollut toisinpäin niin olis ollut paljon parempi. Muilla oli tasaisempaa, vaikkakaan ei ehkä niin huippua. Mutta muilla esityksistä jäi positiivinen tunnelma, Saaralla taas tokan epäonnistuminen himmensi sitä ekaa loistavaa esitystä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.maximumpop.co.uk/interview-saara-aalto/
Mielenkiintoinen haastattelu. Mattin sijaan Saaralle läheisin kilpakumppani on yksi 5am:n pojuista.
Ja paljastui Saaran "stylistikin": Merihän se Saaran vaateostokset hoitaa. Itse kyllä tykkään monista Saaran lookeista, mutta monesti tulee myös huteja ja jostain syystä vaatteet on usein yhtä kokoa liian pieniä.
Mielenkiintoinen myös tuo väite, etteivät suomalaiset halua kuulla englanniksi laulettua musiikkia. Laulukielikö on ainut syy, miksi Saarasta ei ole tullut täällä supertähteä?
Onko Saara laittanut avioerorahat tähän juttuun? Toivotaan että tärppää ennenkuin kassa on tyhjä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The winner takes it all.
Beside the victory / That's her destiny
Miten tulkitset tuon kohdan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiveleehän se itsetuntoa, kun toinen fanittaa estoitta. Toinen ihailee, toinen rakastaa olla ihailtuna.
Mun mielestä on ihan oikein, että Saaralle annetaan vaikeammat biisit ja hänen kritiikkinsä ovat ehkä paremmin suuntaa-antavia, kuin pelkkää hehkutusta.
Mulle on ainakin kaikista tuomareista tullut sellainen fiilis, että haluavat Saaran taitoja viedä eteenpäin ja tukea häntä tämän mahdollisuuden kanssa. Vaikka sitten taustatiloissa, jos ei julkisesti.
Jos itse olisin tuottajapuolella, niin todellakin antaisin vaikeampaa kappaletta. Eihän muuten voi kehittyä, jos päästetään vaan helpolla. Kova on koulu live-yleisön edessä ja muutenkin esillä, mutta paljon se varmasti myös antaakin.
Samalla lailla pianotunnillakin laitetaan vaikeampaa kappaletta kotiin treenattavaksi, samalla tavalla urheilijoillakin nousee ne tavoitteet, kun ollaan tietyllä tasolla.
Ilmeisesti joku Emily on vielä niin aloittelija koko homman kanssa, että päästetään tekemään vaan jotain. Kyllähän se treenaa, mutta ei voi mitenkää olla samalla tasolla Aallon kanssa. Eikä tarvitsekaan.
En ihmettele, että kehuvat Saaran työmoraalia, kyllä mäkin laittaisin kaiken peliin, levätä vois sitten myöhemmin.
Sanoivatko tuomarit muistaakseni Ryanille aikaisemmin, et vois vähä skarpata työmoraalin kanssa. Mun mielestä tollanen kommentti on aika ikävä kaikinpuolin, siis että onko koko juttu kisaajalle niin yhdentekevä, ettei laulutunneille tule ajoissa tms. Ei ainakaan siinä vaiheessa tee itsekään mieli panostaa toisen kykyihin, jos jatkoon päässyt kilpailija ei jaksa harjoitella omaa esitystään eikä kehittyä paremmaksi. Kertoo siitä, ettei ala ole hänelle silloin oikea. Sen verran paljon tuollakin vaaditaan.
Toivottavasti Saara on solminut kontakteja esim Robbie Williamsiin ja Alicia Keysiin, luultavasti noi tärkeimmät ja uraa eteenpäinvievät jutut tehdään oikeasti siellä missä kamerat ei surraa.
Mut kyllä tuli sen Abban kappaleen jälkeen fiilis, että ei hemmetti, täähän voi voittaa tän kisan..
Riippuu vaan siitä, miten britit nyt arvottaa asiat. Musiikki-ihmisenä mieluummin äänestäisin kyllä ulkomaalaista, joka osaa ja jolla on selkeästi alalla tulevaisuus, varsinkin jos oma ehdokas on vaan huono. Jos minä kelaan tällä tavalla, niin ehkä joku briteissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiveleehän se itsetuntoa, kun toinen fanittaa estoitta. Toinen ihailee, toinen rakastaa olla ihailtuna.
Onhan se niinkin. Vähän kummaa ja hullua. Toivottavasti löytävät töitä kumpikin ja ehkä viisastuvat :)
TWTIA-biisiä ei kyllä voi ottaa keskisormen näyttönä. Sen kertoo melodia ja tunnelma.
Voit toki suunnata kysymyksen suoraan Björnille ja Bennylle, mutta kyllä se winner on se, jolle esittäjä laulaa.
Olen samaa mieltä kuin joku aiemmin kirjoittanut, että Saaralta puuttuu tilannetajua ja hänen pitäisi tarttua oikeisiin tuomareiden kommentteihin. Saaralla on niin hyvä ääni, että hänen ei aina tarvitsisi tehdä hirveää showta. Alusta asti ainakin minä olen odottanut, että hän esittäisi jonkun kappaleen vain soittaen itse pianoa ja se olikin hyvä esitys.