Missä parhaat Black Friday tarjoukset?
www.korutukku.net Kaikki korut -30%
www.emp.com
Siellä vaihtuu tarjoukset joidenkin tuntien välein
Kommentit (79)
Zadaa mobiilisovelluksen Zadaa paketit tänään 0€ :) Itse ostin SNÖ korun jota olin jo jonkun aikaa siellä katsellut. Käytin samalla Zadaa krediittejä (5€ alennusta esim koodilla EL7143) ja sain korun kotiini runsaalla kympillä 😊
Lindexillä piipahdin, siellä kaikki -25 prossaa, tosin pianhan ne aletkin alkaa. Mut lapsille ostin sieltä vaatetta tarpeeseen
Toys R Ussilla jotain hyviä tarjouksia, mm. joku laulava Elsa olikohan -40%.
Hong Kong, kaikki -20%, makeiset -10%
H&M kaikki -20%
Claes Ohlsson kodinkoneet -30%
Stockmann naisten, lasten ja miesten muoti -20%
Lindex kaikki -25%
KappAhl valitut tuotteet -50%
Volt valitut tuotteet -50%
Kello- ja kultaliikkeissä kaikki -25/-30%
Moda Bronco olikohan kaikki -15%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimista ei pysty antamaan alennuksia niin kovasti, kun niitä myydään muutenkin melkeen sisäänosto hinnalla Gigantissa. Niistä ei saa edes henksualea.
Tuolla listattu ainakin minun mielestä ostamisen arvoisia tarjouksia. http://blackfridaytarjoukset.fi/puhelimia-black-friday-tarjouksissa
Ostin uuden puhelimen, kiitos.
Ei innosta mikään mainituista. Ehkä vika on itsessäni.
Mustan Perjantain lastentarvike-, lelu- sekä lastenvaatetarjoukset löydät kätevästi koottuna yhdelle sivulle
https://www.lastenvaate.fi/black-friday-tarjoukset-lastenvaatteet-lelut…
Taas lähestyy Black Friday ja osassa näyttäs olevsn koko viikon Black Week tarjouksia. Että jos sitä alkaisi miettiä mitä ostaisi.
Mun mielestä just tällä viikolla on Jotexilla Super Deal kohdan alla aivan ihania verhoja jotain pari
euroa, toiset jopa 0.59 senttiä ja kivoja aikuisten pussilakanoita 5 eurolla.
On Jotexilla ainakin neljä söpöä eläinpussilakanaa lapsille.
Tokmannilla on Teema-astiat, kaikki värit -35 %.
Huom suurin osa tarjouksista on viime vuodelta (2016)
Vuoden 2017 tarjouksia netistä jonnin verran täältä! Osassa jo alkaneet, useimmissa puolenyön tietämissä alkavat.
Vituttaa sikana että monet kehtaavat mainostaa black fridaytä ja sit niillä on -10%! Jättäytyisivät vaan kokonaan pois. Tollaset pilaa koko bf maineen.
Minäpä ostin jo valmiiksi alennetun Muglerin Angelin (refillable) elevenistä hintaan 43 euroa ilmaisella toimituksella. Halpaa oli! Tosin kaikki glammöröösi hohto menee tuoksusta täten sen halpaa hintaa kuuluttamalla :P