Niin jännää että juuri ME ollaan tällä maapallolla samaan aikaan!
Ja sitten jos kävelee vaikka kadulla ja näkee muita ihmisiä siellä kävelemässä ja vaikka jos katsot jotain niistä silmiin niin ajattelet/se ajattelee että "ahaa, tuossa on tuollainen olio"
Kommentit (24)
up. Ihmiset ottaa kaiken liian itsestäänselvyytenä. Miettikää miten ihmeellistä tää kaikki on.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos kävelee vaikka kadulla ja näkee muita ihmisiä siellä kävelemässä ja vaikka jos katsot jotain niistä silmiin niin ajattelet/se ajattelee että "ahaa, tuossa on tuollainen olio"
Selvä. Monesko tuoppi menossa?
Ap poltti iltaiset :D on se kyllä jännä. Hyvä ajatella isossa mittakaavassa, omat huolet tuntuu pieniltä :)
Routalempi, nyt loppu toi jännäpelleily:D
Niin on! Ihan oikeasti on. Miten tämä kaikki on edes mahdollista???????
herrakivi kirjoitti:
"...joka kadulla asuu ihminen..."
Korjaan, SiukonenXD
Äsken katsoin ikkunasta ulos ja taivaalla lensi juuri silloin lentokone. MITÄ VITTUA! Tollainen hökötin lentää taivaalla??? Siellä yksi pieni olio ohjaamassa isoa hökötintä :D
Tosi outoa. Olisi kiva jos osaisimme ymmärtää "kaiken". Nyt ainakin minun oloni on lähinnä sätkynukke-tasoa. :(
Ajattele, että sinä ja minä olemme voittaneet "unintikisan" tuhansien joukosta. :)
Hei niinpä! Kiva jos löytyy muitakin jännien juttujen ajattelijoita. Mitään en polttele vaan tykkään miettiäbtällaisia ja onhan tää kyl ihmeellistä! Tai esim se kun aina tulee talvi ja sitte kevät ja sit kesä ja syksy ja taaas talvi...se ei lopu koskaan ("koskaan") ja niin me vaa ollaa täällä. Ja meitä on iha vitun paljo!
Ja sitten kaikki oliot haluaa toisaalta tulla yhteen, koskettaa ja olla lähellä, toisaalta sotia ja riidellä. Jännää.
Itekki mietin joskus tommosia hämyjä juttuja. Esim. sitäkin et miksi synnyin juuri tähän aikaan, eikä myöhemmin tai aiemmin. Ois toisaalta siistiä ollu elää joskus 1500 luvulla mut sillo ei ollu samanlaista lääketiedettä ku nykyään. Jos tietäisin et pysyisin terveenä ja myös lapseni eläis terveenä, tahtoisin asua 1500 luvulla.
Onko ap vetänyt samoja tabuja kuin salkkareiden iida?
Minusta on jännää, että kirjoitan tämän kommentin ja moni ihminen lukee sen ja ajattelee, että millainenhan tuo kirjoittaja on. Miksi se kirjoittaa tuollaista paskaa/oon samaa mieltä tms. Sitten minä lueskelen täällä teidän kommentteja ja siellä takana on joku ihan oikea ihminen, joka selailee kans av-palstaa. :O
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, että sinä ja minä olemme voittaneet "unintikisan" tuhansien joukosta. :)
Hei, ei tarvitse vähätellä! Ollaan kaikki parhaita 100-500 miljoonan joukosta!!! 😎
Tässä mä istun koneen äärellä ja juttelen interwebsin avulla toisten olioiden kanssa.
Nettikin on tosiaan ihmeellinen. Voisiko arvon insinöörit kertoa meille miten tämä toimii?
Luen näitä ja kadehdin jännämiehiä ja meitä on monta ja spooooky..huuuuuuh...
Mieti miten pieni todennäköisyys on syntyä just Suomeen.