Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiphei, lennettiin sitten lasten kanssa ulos uimahallista!

Vierailija
24.11.2016 |

Syy; annoin pyyhkeen suojissa rintamaitoa vauvalle altaan reunalla. Muutamassa minutissa oli kuulemma tullut useita valituksia. Ajattelin, että annan vauvalle rintaa altaan reunalla, ja valvon samalla isompia kun ne vielä olisivat uineet. Vauva väsähti nopeammin.
Kyllä menee vaikeaksi nykyään.

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun omat lapseni olivat pieniä, ohjeistettiin että uimahalliin ei suositella vietäväksi alle 1 v vauvaa - paitsi tietenkin vauvauintiin, koska siellä on lämpimämpi ja puhtaampi  vesi. Ilmeisesti nykyään hallit ovat lämpimämpiä ja puhtaampia...

Vierailija
122/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök, jossain limaisessa uimahallissa imettää...olisko järjen käyttö sallittua.

Muiden ei tarvitse sietää sun maitorauhastan esittelyä eikä tuo nyt vauvallekaan mikään rauhallinen paikka ole syödä.

Kasva aikuiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, olen kahta lasta julki-imettänyt ilman rajoja ja sitä häpeämättä missä ja milloin tahansa. Kukaan ei missään päin Suomea tai ulkomaillakaan ole tullut sanomaan mitään. Ei pienintäkään negatiivista kommenttia.

Joskus facessa tai täällä lukenut näitä että mene vessaan tai ajoita imetys paremmin tms. No en mene enkä ajoita, vauva saanut koko elämänsä tissiä lapsentahtisesti, sehän imetyksessä on hienointa et eväät on aina mukana ja heti saatavilla. Vessasta en edes viitsi kommentoida mitään, mene itse vessaan mun imetyksen ajaksi jos häiritsee :D

Lupaan lopettaa julki-imetyksen heti jos kuulen yhdenkin fiksun perustelun sille. "Tissien väärinkäyttö" ei sellainen ole.

Julkinen imetys ei ole pakon sanelema asia. On kohteliasta ottaa kanssaelijät huomioon. On aikataulutuskyvyn puutetta ja yksinkertaisesti huonoa käytöstä esitellä rintojaan julkisesti. Vauvakin mieluummin syö rauhassa kotona. Minulla on oikeus häiriööttömään ympäristöön, kuten sinullakin. Sinun imettämisesi häiritsee minua ja muita, tee se siis kotona. Jos teet koko elämästäsi lapsentahtista, sitä se tosiaan tulee olemaankin, kasvatat tulevaa rajatonta mammanpoikaa/pissisprinsessaa.

Vierailija
124/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! yök! se on ihan karseen näköstä ja ällöttävää kun mamma tunkee sitä lihavaa rintaa sen lapsensa suuhun, hyi hyi hyi. En halua nähdä mene muualle ainakin meidän uimahallista ja puklauttele se pentus samoin jossakin muualla yök. Näyttää sitäpaitsi ihan insestiltä.

Vierailija
125/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin tämä sattui ? Kyllä on ahdasmielistä porukkaa..  jotkut voivat harrastaa itsetyydytystä altaassa ja kopeloida, he saavat kyllä olla ihan rauhassa...

Hmm, missäköhän "uimahallissa" käyt?

Vierailija
126/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, olen kahta lasta julki-imettänyt ilman rajoja ja sitä häpeämättä missä ja milloin tahansa. Kukaan ei missään päin Suomea tai ulkomaillakaan ole tullut sanomaan mitään. Ei pienintäkään negatiivista kommenttia.

Joskus facessa tai täällä lukenut näitä että mene vessaan tai ajoita imetys paremmin tms. No en mene enkä ajoita, vauva saanut koko elämänsä tissiä lapsentahtisesti, sehän imetyksessä on hienointa et eväät on aina mukana ja heti saatavilla. Vessasta en edes viitsi kommentoida mitään, mene itse vessaan mun imetyksen ajaksi jos häiritsee :D

Lupaan lopettaa julki-imetyksen heti jos kuulen yhdenkin fiksun perustelun sille. "Tissien väärinkäyttö" ei sellainen ole.

Julkinen imetys ei ole pakon sanelema asia. On kohteliasta ottaa kanssaelijät huomioon. On aikataulutuskyvyn puutetta ja yksinkertaisesti huonoa käytöstä esitellä rintojaan julkisesti. Vauvakin mieluummin syö rauhassa kotona. Minulla on oikeus häiriööttömään ympäristöön, kuten sinullakin. Sinun imettämisesi häiritsee minua ja muita, tee se siis kotona. Jos teet koko elämästäsi lapsentahtista, sitä se tosiaan tulee olemaankin, kasvatat tulevaa rajatonta mammanpoikaa/pissisprinsessaa.

Itse en häiriinny imettämisestä edes näin lapsia haluamattomana miehenä, ei se ehkä maailman esteettisintä ole, mutta kuka pakottaa tuijottamaan? Ihminen on nisäkäs ja sanoihan ap pitäneensä pyyhettä. Isompi ongelma tässä on se, että ne kaksi muuta lasta on ollut ilman valvontaa, mieluummin ruokkikaa ne lapsenne kuin niiden huutaminen ruuhkametrossa tms.

Vierailija
127/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoi vauva nauttia, kun lipitti sitä kloorista tissiä.

Onko kaikkien muidenkin eritteiden lilluttaminen siellä vedessä hyvä juttu?

Meillä muuten on altaan reunalla aina pikkuinen ämpäri, jossa on vesipullo ja pieni pyyhe. Minusta on parempi, että lapsen nenä niistetään pyyhkeeseen kuin uimaveteen siinä kohtaa, kun sieraimesta näkyy räkämato.

Mitenkäs sitä maitoa imettäessä sinne veteen menee? Mulla ainakin päinvastoin, jos en imetä 30 minuuttiin niin alkaa rinnoista valua ulos maitoa. :D Uikaa sitten siinä maidossa jos ei saa tyhjentää rintoja.

Vaikka olisi provo, ihmettelen kyllä miten tällä palstalla jaksetaan vuoronperään vaahdota julki-imetyksen ällöttävyydestä ja siitä miten joku kehtaa syöttää lapselleen korviketta.

Vierailija
128/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! yök! se on ihan karseen näköstä ja ällöttävää kun mamma tunkee sitä lihavaa rintaa sen lapsensa suuhun, hyi hyi hyi. En halua nähdä mene muualle ainakin meidän uimahallista ja puklauttele se pentus samoin jossakin muualla yök. Näyttää sitäpaitsi ihan insestiltä.

Haha, 12-vuotias poika mielipiteineen eksynyt palstalle.

Vierailija
129/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosi väärin.

Mäkin lensin kerran ulos uimahallista kun vahdin mun seitsemää lasta, enkä voinut lähteä pienimmän kanssa vessaan, joten oli sitten pakko pissattaa pienintä sinne halliin nurkkaan. Siis kuka nyt tuosta pikkulapsen pikkupisistä välittää, eihän se mennyt edes altaaseen ja siivojaathan sen pesee sitten pois kun halli suljetaan.

Ja kerran oltiin leikkipuistossa ja enhän mä voinut siitä lähteä minnekään joten kun rintaliivit kiristivät niin jouduin sitten riisumaan ne siinä. Hirveän vihaisia olivat muut äidit  ja isät, että muka heidän lapsensa näkee silikonitissejä nuorella iällä. Höps, ne lapset leikki niin keskittyneesti ettei ne mitään huomannut vaikka keskellä leikkejä vaihdoin.

Tämmöistä tiukkapipoisuutta on Suomessa paljon. Sain jopa kerran sakot, kun oltiin lasten kanssa uimarannalla, enkä voinut lähteä siitä minnekään kun niillä oli kivat hiekkakakkuleikit kesken, joten pissasin siihen rannalle. Olin sillä lailla siististi sivuittain, joten jos joku näki majavan vilaisun niin oli kyllä oma vika, tahalleen kurkottivat niin että näkivät. Joku tiukkapipo sitten kutsui poliisin paikalle.

Uimaranta on kyllä minun kirjoissa kaikista ikävin paikka mihin kusta. Kiva levitellä pyyhkeet ja huomata olevansa jonkun kusen hajussa. Jos on muka mahdotonta käydä vaikka vedessä kusella tai mitenkään muuten hoitaa tuota asiaa, niin kai nyt olet sitten paskatkin joutunut vääntämään sinne tänne . Ei voi olla noin uusavuton, jos on 7 lasta. Lisäksi ihmetyttää mikä määrä yläpeukkuja tällä kusiterroristilla on. 75 % on sitä mieltä, että ok meno?

Vierailija
130/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalleissa saa rauhassa käpelöidä ja ahdistella tyttöjä. Yksikin muslimimamu sai tuomion kuudesta lapsen hyväksikäytöstä eikä silti saanut porttikieltoa.

Auta armias jos tissi tai shortsit vilahtaa. Poliisi ja pelastuslaitos on paikalla välittömästi.

Vierailija
131/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä häiriintyjiä. Häiriinnytään kun toinen imettää, häirinnyytään kun lihava syö roskaruokaa, häiriinnytään kun joku imuroi, häiriinnytään kun koira haukkuu, häiriinnytään kun jossain eräkorvessa näkyy polun vieressä koirankakka, häiriinnytään jos rapussa haisee kaaliruoka, häiriinnytään jos pyörässä on vilkkuva valo, häiriinnytään ihan kaikesta jumalattoman pienestä asiasta ja tehdään siitä numero ja kuvitellaan että itse ei koskaan aiheuta häiriötä ja ärsyynnystä muissa ihmisissä.

No tiedoksi: Kaikki me häiriinnytään joskus jostain pikkuasioista, toiset vaan tajuaa ettei tämä maailma pyöri juuri sen oman navan ympärillä ja antavat pienten häiriintymisten olla ja hetken päästä unohtavat sen, eivätkä vielä kotonakin mieti tatti otsassa kun ärsytti suunnattomasti nähdä vauva imemässä tissiä ravintolan pöydässä.

Posiitiviset ihmiset elävät pidempään ja positiivista ajattelua voi jokainen opetella, jos haluaa.

Vierailija
132/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosi väärin.

Mäkin lensin kerran ulos uimahallista kun vahdin mun seitsemää lasta, enkä voinut lähteä pienimmän kanssa vessaan, joten oli sitten pakko pissattaa pienintä sinne halliin nurkkaan. Siis kuka nyt tuosta pikkulapsen pikkupisistä välittää, eihän se mennyt edes altaaseen ja siivojaathan sen pesee sitten pois kun halli suljetaan.

Ja kerran oltiin leikkipuistossa ja enhän mä voinut siitä lähteä minnekään joten kun rintaliivit kiristivät niin jouduin sitten riisumaan ne siinä. Hirveän vihaisia olivat muut äidit  ja isät, että muka heidän lapsensa näkee silikonitissejä nuorella iällä. Höps, ne lapset leikki niin keskittyneesti ettei ne mitään huomannut vaikka keskellä leikkejä vaihdoin.

Tämmöistä tiukkapipoisuutta on Suomessa paljon. Sain jopa kerran sakot, kun oltiin lasten kanssa uimarannalla, enkä voinut lähteä siitä minnekään kun niillä oli kivat hiekkakakkuleikit kesken, joten pissasin siihen rannalle. Olin sillä lailla siististi sivuittain, joten jos joku näki majavan vilaisun niin oli kyllä oma vika, tahalleen kurkottivat niin että näkivät. Joku tiukkapipo sitten kutsui poliisin paikalle.

Uimaranta on kyllä minun kirjoissa kaikista ikävin paikka mihin kusta. Kiva levitellä pyyhkeet ja huomata olevansa jonkun kusen hajussa. Jos on muka mahdotonta käydä vaikka vedessä kusella tai mitenkään muuten hoitaa tuota asiaa, niin kai nyt olet sitten paskatkin joutunut vääntämään sinne tänne . Ei voi olla noin uusavuton, jos on 7 lasta. Lisäksi ihmetyttää mikä määrä yläpeukkuja tällä kusiterroristilla on. 75 % on sitä mieltä, että ok meno?

Eikä kun se oli sarkastinen kirjoitus.

Vierailija
133/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sitä maitoa imettäessä sinne veteen menee? Mulla ainakin päinvastoin, jos en imetä 30 minuuttiin niin alkaa rinnoista valua ulos maitoa. :D Uikaa sitten siinä maidossa jos ei saa tyhjentää rintoja.

Vaikka olisi provo, ihmettelen kyllä miten tällä palstalla jaksetaan vuoronperään vaahdota julki-imetyksen ällöttävyydestä ja siitä miten joku kehtaa syöttää lapselleen korviketta.

Aika yhtenään saat olla imettämässä! Öisinkin?

Vierailija
134/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin vedessä ei välttämättä ole nykyään klooria.

Ja jos pelkää pöpöjä, niin älkää vain menkö luonnonvesiin uimaan! Siellä niitä pöpöjä vasta viliseekin, linnut paskoo, kalat paskoo, muutkin eläimet ja hyönteiset paskoo, kasvit mätänee ja siellä voi lillua vaikka turvonnut ihmisen ruumiskin jossain.

Vierailija
135/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tissiä imevä lapsi häiritsee, niin minulla on ratkaisu: Katso muualle. Niin minäkin tein kun kohtasin nudisti-ukon rannalla, en minä hänen heppiä tuijottanut kun juteltiin, vaan kasvoihin katsoin. Eikä häirinnyt alastomuus oikeastaan kuin ihan pikkuisen vain, sekin oli ehkä enemmän pientä hämmennystä yllättävästä tilanteesta.

Vierailija
136/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sut siis heitettiin ulos? Ma en ymmarra. Vedessä ei saa imettää, ettei sinne mee maitoa, mut ei kai se muuten oo kiellettyä.

Mä imetän aina saunassa, siinä voi muutkin lapset odotella turvallisesti. Uimahallin vessassa en imettäis :D uinti väsyttää kyllä pieniä, joten maito varmasti on uimareissulla paikallaan.

Uimahallissahan juuri ei-imettävilläkin näkyy lähestulkoon tissit, niin en tiedä miksi se haittasi ketään. Vauvan naama peittää sen tissin kuitenkin, niinkuin uikkarikin. Voihan jonkun ällöttävä ihottuma tai makkarat inhottaa uimahallissa, mutta tilanne on vähän se, että se täytyy kestää.

Minä imetän myös lapsentahtisesti, jo toista lasta. Myös taaperoimetän. Ikinä ei oo tullut pahaa sanaa tai edes selkeää katsetta keneltäkään, joten on vaikea kuvitella, miten porukka joutuu näihin tilanteisiin. tosin, ehkä musta näkee, että jos sanois, ruikkaisin maidolla silmään :,D

Vierailija
137/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että lensitte ulos tämän takia. Varmaan henkilökunta olisi tullut huomauttamaan ja se siitä.

Vierailija
138/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap.

5/5

Perustelut: ketju rullannut kaksi päivää ja kymmenen sivua. Kumarrus.

Vierailija
139/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Invavessat ON tarkoitettu myös lastenhoitoon. Mutta jos saat kiksejä runkkareiden tirkistelystä, et ole lastasi edes ansainnut.

Vierailija
140/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitoon kuuluu myös vessahommat, kuten vaipanvaihto. Kaikki lastenhoito ei kuulu vessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän