Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiphei, lennettiin sitten lasten kanssa ulos uimahallista!

Vierailija
24.11.2016 |

Syy; annoin pyyhkeen suojissa rintamaitoa vauvalle altaan reunalla. Muutamassa minutissa oli kuulemma tullut useita valituksia. Ajattelin, että annan vauvalle rintaa altaan reunalla, ja valvon samalla isompia kun ne vielä olisivat uineet. Vauva väsähti nopeammin.
Kyllä menee vaikeaksi nykyään.

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että vastaajista 70% on samaa pelottavaa porukkaa jota lähiöiden ostareilla näkee keskellä päivää muovikassit kädessä

Vierailija
102/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua itsekin olen imettänyt kylpylässä siellä reunalla lepotuolissa JA pienten kahluualtaassa ihan siellä vedessä istuen altaan reunalla!

Ei ole tullut mieleenkään että tissi on kloorikyllästetty eikä että joku voisi mielensä pahoittaa. Tietty myös saunassa oon imettänyt. Nyt alko nolottaa vaikkei kukaan oo tullut mitään sanomaan..

Mut siis avatkaa nyt vielä idioottille syy että miksi! Itseäni ei kyllä häiritse yhtään kenenkään vauvan syöminen missään, ja vaikea hahmottaa tähänkään kirjoittamattomaan sääntöön syytä. Ei sitä maitoa sinne veteen valu, toisin kuin leivänmuruja isomman lapsen eväistä?

Sama. En ole hävennyt ikinä yhdenkään lapsen imettämistä. Nyt asenteet koventuneet ja en kehtaa neljättä imettää missään. Aina saa pelätä että joku hullu tulee valittamaan.

Se ei voi saatana olla oikein!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua itsekin olen imettänyt kylpylässä siellä reunalla lepotuolissa JA pienten kahluualtaassa ihan siellä vedessä istuen altaan reunalla!

Ei ole tullut mieleenkään että tissi on kloorikyllästetty eikä että joku voisi mielensä pahoittaa. Tietty myös saunassa oon imettänyt. Nyt alko nolottaa vaikkei kukaan oo tullut mitään sanomaan..

Mut siis avatkaa nyt vielä idioottille syy että miksi! Itseäni ei kyllä häiritse yhtään kenenkään vauvan syöminen missään, ja vaikea hahmottaa tähänkään kirjoittamattomaan sääntöön syytä. Ei sitä maitoa sinne veteen valu, toisin kuin leivänmuruja isomman lapsen eväistä?

Avataan idiootille, että tämä oli provo. Olisit varmaan huomannut sen itsekin, jos olisit lukenut kaikki ne vastaukset, joissa se sormella osoitettiin.

Kummallista, jos jollekin ei näitten kaikkien julki-imetyskeskustelujen jälkeen ole tullut mieleen, että ei se ole pelkkä tissi (joka ei edes ole näkyvissä) vaan tissin "väärinkäyttö" vauvan imetykseen, joka suututtaa ihmisiä.

Vierailija
104/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tissin väärinkäyttö....?

Buahahhahhaaa!!!!!!!

Vierailija
105/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen uimahallissa ei ole mitään sääntöjä

Vierailija
106/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tämä käännetään ap:ta vastaan. Minusta ei olisi kovin järkevää tuoda lapsia uimasta pukuhuoneeseen pitkästymään tai mahdollisesti riehumaan äidin imettäessä, kun taas altaan reunalla äiti oikeasti voi valvoa lapsia, ja ainakin voi huutaa apua ellei sekunnissa ehdi pelastamaan... Ja aika nopeasti kyllä oikeasti ehtisi tarvittaessa. Itse en kiinnittäisi huomiota jonkun imettämiseen, etenkään pyyhkeen suojassa. Tämä ei ole niitä asioita, joihin uimahallissa on väliksi puuttua.

Vierailija
107/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en imettänyt julkisesti v.2000. En ymmärrä vieläkään miksi ei voi imettää jossakin missä ei ole muita. Tai liikkua sitten kun on imettänyt kotona.

Vierailija
108/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

My name is Provost, Franck Provost!

Vierailija
109/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu vie vauvan bakteeriseen uimahalliin muutenkaan? 

Vierailija
110/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tuollaisen takia ulos heitetään. Uimahalleissa saa puuhata vaikka mitä muutakin eikä tulla sanomaan mitään - ainakaan kaikille. Esimerkiksi eräs perhe lapsineen hyppi syvään altaaseen juuri siitä vierestä missä oli kyltti "Hyppääminen kielletty" ja aiheuttivat häiriötä ja vaaraa muille. Mitään ei tultu sanomaan. Syynä lienee se, että olivat ulkomaalaisia.  Sen sijaan mentiin valittamaan yhdelle äidille, jonka lapsella oli kellukkeet siellä syvässä altaassa. Kumpikohan oli vaarallisempaa?

Vierailija
111/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tehdä uimareissullaan mitä lystää, kannattaa mennä kylpylään ja esittää olevansa venäläinen. Silloin ei tulla sanomaan mitään kun pelätään, että vievät rahansa muualle.

Vierailija
112/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tämä käännetään ap:ta vastaan. Minusta ei olisi kovin järkevää tuoda lapsia uimasta pukuhuoneeseen pitkästymään tai mahdollisesti riehumaan äidin imettäessä, kun taas altaan reunalla äiti oikeasti voi valvoa lapsia, ja ainakin voi huutaa apua ellei sekunnissa ehdi pelastamaan... Ja aika nopeasti kyllä oikeasti ehtisi tarvittaessa. Itse en kiinnittäisi huomiota jonkun imettämiseen, etenkään pyyhkeen suojassa. Tämä ei ole niitä asioita, joihin uimahallissa on väliksi puuttua.

Tässä ei käännetä mitään ketään vastaan, vaan kerrotaan oma mielipide. Tänne kirjoittajan kannattaisi muistaa, ettei se oma napa ole aina oikeassa ja saattaa tulla myös eriäviä mielipiteitä. 

Totta kai vauvan syöttäminen on luonnollista, mutta en minäkään uimahallissa altaalla eväitäni syö. Vain se että jokin asia olisi kätevämpää jollekin ei tee siitä hyväksyttävää. Pitää varmaan urpoille ripustaa kieltotaulut erikseen (älä syö/juo/runkkaa/paljastele) kun ei päivänselvät asiat muuten mene jakeluun.

Vierailija
113/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei käännetä mitään ketään vastaan, vaan kerrotaan oma mielipide. Tänne kirjoittajan kannattaisi muistaa, ettei se oma napa ole aina oikeassa ja saattaa tulla myös eriäviä mielipiteitä. 

Totta kai vauvan syöttäminen on luonnollista, mutta en minäkään uimahallissa altaalla eväitäni syö. Vain se että jokin asia olisi kätevämpää jollekin ei tee siitä hyväksyttävää. Pitää varmaan urpoille ripustaa kieltotaulut erikseen (älä syö/juo/runkkaa/paljastele) kun ei päivänselvät asiat muuten mene jakeluun.

Onpa ontuvia rinnastuksia.

Vierailija
114/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kiihottuu imetyksen nähdessään. Uimahallissa on korkeampi riski siveettömyyteen vähäpukeisuuden takia. Suihkutiloissa jossa myös nuoria poikia, ei hyvä jos jollakin äijällä olisi erektio. Uimahalleissa tapahtuu pahoja asioita, tämä voi antaa jollekin oikeutuksen ties mihin.

Vierailija
115/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä lasten isä(t) oli?

Hän/ he olisivat voineet vahtia vanhempia lapsia kun käyt WC: ssä syöttämässä vauvan. Monissa paikoissa iso invavessa on myös lastenhoitoon.

Vierailija
116/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kävi myös niin, että uimavalvoja käski minua ja ystävääni poistumaan lasten kanssa uimahallista, kun oltiin lastenaltaalla, molemmilla päällä bikinien alaosa. Erityisesti tämä jaksoi hämmästyttää, kun nyt on #tissiviikko meneillään. Kiitos tästä perjantaiaamun kohtelusta Espoossa!

Vierailija
117/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, olen kahta lasta julki-imettänyt ilman rajoja ja sitä häpeämättä missä ja milloin tahansa. Kukaan ei missään päin Suomea tai ulkomaillakaan ole tullut sanomaan mitään. Ei pienintäkään negatiivista kommenttia.

Joskus facessa tai täällä lukenut näitä että mene vessaan tai ajoita imetys paremmin tms. No en mene enkä ajoita, vauva saanut koko elämänsä tissiä lapsentahtisesti, sehän imetyksessä on hienointa et eväät on aina mukana ja heti saatavilla. Vessasta en edes viitsi kommentoida mitään, mene itse vessaan mun imetyksen ajaksi jos häiritsee :D

Lupaan lopettaa julki-imetyksen heti jos kuulen yhdenkin fiksun perustelun sille. "Tissien väärinkäyttö" ei sellainen ole.

Vierailija
118/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito pulloon ja utareet piiloon. Niin ennenkin tehtiin ja hyvin toimi.

Ihmetyttää, miksi tätä ei kukaan nykymamma pidä enää varteenotettavana vaihtoehtona. 20-30 vuotta sitten se olisi ollut itsestäänselvyys lähes kaikille. Ja hienosti silloinkin pärjättiin.

Vierailija
119/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ratkaissut asia niin että uimahalliin ei ole ollut asiaa jos olen vielä imettänyt. Sitä paitsi maito olisi minun tapauksessani valunut pitkin allasta. En oikein ymmärrä miksi vauva on uimassa mukana jos isommat lapset kuitenkin  vaativat valvontaa..

Vierailija
120/163 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika extremea jo tuokin, että lähtee yksinään kahden(?) vahdittavan lapsen kanssa uimahalliin ja lisänä vielä imetysikäinen  vauva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi