Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin pestä hiukset pelkällä kananmunalla (tarkemmin keltuaisella) ja hiukseni on paremmassa kunnossa kuin ikinä:)

Vierailija
24.11.2016 |

Mulla on aina ollut ohut lättätukka jossa ei ole kiiltoa nimeksikään, aloin n.6kk sitten pestä hiuksia ensin pelkästään vedellä ja otin sitten nopeasti mukaan keltuaiset kananmunista.
En olisi ikinä uskonut, että sillä edes puhdistuu tukka saati että hiuslaatu paranisi näin paljon.

Suosittelen kokeilemaan, kaikilla ei tosin kuulemma toimi, mutta mulla ei alkanut tukka haisemaan ja lähtee puhtaaksi :)

Jos kokeilette niin muistakaa pestä haalealla/viileällä vedellä. Kuuma vesi voi jähmettää keltuaisen hiuksiin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pessyt jo vuoden, hiukset ovat hienossa kunnossa ja todellakin tulee puhdasta! Keltuaisella nimenomaan on rasvaa liuottavia ominaisuuksia.

Eikä jää mitään hajua hiuksiin. Mieheni on sellainen, että sanoisi kyllä, jos haisisin jollekin mille ei pitäisi... Outoa, että joillekin jää haju hiuksiin. Riippuisiko se hiuslaadusta?

Ja sitten tuohon, onko kananmunan käyttö ruuan tuhlausta. Kyllähän pesuaineisiin muutenkin käytetään paljon aineksia, joita voisi käyttää myös syötäväksi.

Vierailija
42/44 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä paperia pyyhkiessä, ni ei jää paska sormiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmuna kyllä puhdistaa hiukset hyvin ja tulee kaunis kiilto. Ennen sai munashampoota, mutta ei enää.

Vierailija
44/44 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa tuhlaamista hei.

Jokaisen naisen pitäisi ymmärtää että ei se keilapallon tunkeminen sieltä reiästä ole kovin  kivaa, niin onko sitten pakko tuhlata niitä kananmunia kun on kerran ihan shampootkin keksitty?

Miten keilapallo liittyy asiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä