Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hankit enemmän lapsia kuin...

Vierailija
24.11.2016 |

... jaksat ihan itse hoitaa ja vetää perässäsi? Jos on joku sosiaalinen tilaisuus, niin onko iso lapsilauma syy vai tekosyy jäädä pois eri tilaisuuksista? Eikö lapsesi osaa käyttäytyä vai etkö saa pidettyä niitä itse kurissa jos pitää aina olla mies tai joku muu kuskaamassa ja auttamassa että pääset lähtemään mihinkään sen laumasi kanssa? Ihmetyttää joidenkin vetoaminen siihen ettei ole muka varma pääseekö koko lauman kanssa tulemaan. Taitaa olla vain laiskuutta tai tilaisuus ei kiinnosta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin ihmiselle se yksikin lapsi on sellainen jota ei jaksa vetää perässään. Lapsi voi käyttäytyä huonosti, oli sisaruksia tai ei.

Vierailija
2/3 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin semmoisia 3-5 lapsen äitejä. Huomannut vaan, että siinä 3. lapsen kohdalla alkaa vähitellen rasittaa paikasta toiseen liikkuminen ja mieluiten menisi yksin, mutta kuka hoitaisi. Ei liiku se perse kotoa paitsi jos mies kuskaa. Ei viitsi itse yksin lähteä julkisilla. Hirvee säätö ja lasten nukutusajat on niin tarkkoja. Miksi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin on ajokortti, ei tarvi miehen kuskailla eikä julkisilla kulkea.  Ja jos haluan yksin mennä, miksi väkisin pitäisi mukana lapsia roudata kun kerran toinen voi olla lasten kanssa kotona sen aikaa? Voidaan joskus jopa miehen kanssa mennä ilman lapsia johonkin, vanhin  isosisko hoitaa kyllä pyydettäessä.

Ainut milloin välttelen minnekkään menoa lasten kanssa on pienimmän päiväuniaika. Sekään ei niin tunnin päälle ole. Illat on varmasti rauhoitettu lasten nukkumiselle vähempilapsisissakin perheissä.

Joten älä huolehdi suotta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi