Mitä Disney ym. hahmoa luulit tytöksi/pojaksi?
Itse luulin mm:
- Leijonakuninkaassa olevan hyenakolmikon "pomoa" pojaksi
- Tarzanin parasta kaveria Terk-gorillaa pojaksi
- Bambista sitä haisunäätää tytöksi (kunnes se menikin vielä tytömmän kanssa puskiin touhuamaan :D).
Kommentit (14)
Pikku-Hukkaa luulin tytöksi. Ja Nasua.
Up!
Lisäksi sen haisunäädän nimi oli muistaakseni Kukka, joten se hämmensi entisestään päätä lapsena... nykyään toki suvaitsen tämän :)
-Ap
Eikö se Terk ole poika? Kösses. Luulin niin vielä hetki sitten.
Disneyn Nalle Puhin Kani on mua aina mietityttänyt.. luonne on kuin keski-ikäisellä vanhallapiialla ja käyttää papiljotteja, mutta ääni on miehen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Terk ole poika? Kösses. Luulin niin vielä hetki sitten.
Joo ei ole :D piti googlatakin varmuuden vuoksi, ja juu, tyttö on. Luulin itsekin vuosia että on poika!
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Disneyn Nalle Puhin Kani on mua aina mietityttänyt.. luonne on kuin keski-ikäisellä vanhallapiialla ja käyttää papiljotteja, mutta ääni on miehen.
Kani on joko homo tai metroseksuaali.
Mörköä varmaan lähes kaikki suomalaiset ovat luulleet aluksi mieheksi.
Mutta mites Tuutikki Muumeista? Olin lapsena sitä mieltä, että ei voinut olla oikein tietää kumpi se oli. Poikana pidin kuitenkin (tanakan näköinen rinnaton tyyppi, jolla puukko ja housut eikä mekkoa, kuten esim. Myyllä, Mymmelillä ja Vilijonkalla). Mutta aikuisena olen tajunnut, että ruotsissa Tuutikista puhutaan "hon", eli että olisi naispuoleinen.
Ja mitäs sukupuolta ne Vilijonkan lapset tai Tuhti ja Viuhti on?
Hämmentävää; sukupuoleton rekkalesbo?
(Ei nyt ollut Disneytä, mutta hämmentäviä tyyppejä silti)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mites Tuutikki Muumeista? Olin lapsena sitä mieltä, että ei voinut olla oikein tietää kumpi se oli. Poikana pidin kuitenkin (tanakan näköinen rinnaton tyyppi, jolla puukko ja housut eikä mekkoa, kuten esim. Myyllä, Mymmelillä ja Vilijonkalla). Mutta aikuisena olen tajunnut, että ruotsissa Tuutikista puhutaan "hon", eli että olisi naispuoleinen.
Ja mitäs sukupuolta ne Vilijonkan lapset tai Tuhti ja Viuhti on?
Hämmentävää; sukupuoleton rekkalesbo?
(Ei nyt ollut Disneytä, mutta hämmentäviä tyyppejä silti)
Tuutikin esikuva oli Tuulikki, Toven kumppani.
Robin Hoodissa olleen käärmeen ääni oli hiukan feminiininen, en kyllä lokeroinut hahmoa kumpaankaan sukupuoleen lapsena.
Nasua on varmaan moni luullut tytöksi.
Kuvittelin punalakkisen Lupun tytöksi, koska punainen on tyttöjen väri.