Säälittää 50-vuotiaat naiset, jotka kuivuessaan kasaan
alkavat käyttää nuorisovaatteita. Minulla on pari työkaveria, jotka ovat reilu 5-kymppisiä ja estrogeenin vähentyessä menettävät naisellisia muotoja ja kuivattavat itsensä ruttuiseksi luurangoksi. Sitten he voimiensa tunnossa alkavat pukeutua teinityttöjen tiukkoihin vaatteisiin ja alkavat kikatella ja flirttailla miehille.
Öööö... miksi?
Kommentit (72)
Ja taas vei vanhempi nainen miehen tai työpaikan. Siitä aloittajan surkea valitus.
Vierailija kirjoitti:
alkavat käyttää nuorisovaatteita. Minulla on pari työkaveria, jotka ovat reilu 5-kymppisiä ja estrogeenin vähentyessä menettävät naisellisia muotoja ja kuivattavat itsensä ruttuiseksi luurangoksi. Sitten he voimiensa tunnossa alkavat pukeutua teinityttöjen tiukkoihin vaatteisiin ja alkavat kikatella ja flirttailla miehille.
Öööö... miksi?
Näitä näkee mummotunnelissa
Vierailija kirjoitti:
Ja taas vei vanhempi nainen miehen tai työpaikan. Siitä aloittajan surkea valitus.
Vanhempi nainen ei vie kyllä kenenkään miestä tai työpaikkaa. Todellisuus on päinvastainen
T. Itsekin vanhempi nainen
Mistä tiedät yleistää että 80-vuotias on menettänyt naiselliset muotonsa.Setäni vaimo on 81,näin hänet taannoin sukuhautajaisissa istuvassa silkkityylisessä housuasussa vartalo suorana ja timminä.On aina huolehtinut olemuksestaan,hiukan pyöreyttä saanut aikojen saatossa,mutta vain sen verran,ettei todellakaan ole kuihtunut.On aina ollut hoikka,ehkä nuorempien vuosikymmenien hoikkuus olisi nyt liikaa laihuutta.Siis pieni pyöreys kaunistaa.
Aira Samulin on ihana esimerkki. Ei tartte olla mummomainen vaikka kohta 90v mittarissa. Katsokaapas mallia kaikki ennen aikojaan lössähtäneet nuoret naiset, teitä on paljon ihan liikaa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö... miksi?Näitä näkee mummotunnelissa
Se on raadollinen paikka. Vanhat siideripirkot yrittää esittää ikäistään nuorempaa. Liikaa meikkiä ja liian tiukat housut. Kolkko nauru ja huonot tavat
No älä yleistä miehiäkään.Saman naisen mies eli setäni on 190-senttinen melkein,hoikka ja salskearyhtinen,ei mitään vanhan miehen kroppaa.Kasvot toki kertovat iästä,mutta ääni on viiskymppisen miehen.On toki myös urheillut ja pitänyt kunnostaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen rupsahtaa vanhetessaan kuin maito. Rinnat roikkuu, perse ei ole enää pinkeä vaan sekin roikkuu. Pillusta tulee löysä, kuivempi ja roikkuva. Maan vetovoima iskee :D kaulaan tulee heltta, ryppyjä, posket kuin bulldogilla.
Tuo pillun löystyminen on tieteellinen tosiasia. Samoin hikoilun lisääntyminen.
Minä valitsen aina mieluimmin sänkyyni esim. 50v naisen, kuin kolmikymppisen tytönhupakon. Jos olette miehet tämän kokeneet, tiedätte mistä puhun. Viikonloppuna taas yhdet pikkujoulut tulossa, voi sitä ihanien 45-55v naisten määrää. ;)
M40v
- Jokainen vanha on joskus ollut nuorikin ja jokainen nuori on joskus hänkin sitten vanha...
- Jokainen on jossain ikävaiheessaan nyt, muut ovat olleet siinä jo ennen häntä ja aivan toiset muut tulevat olemaan siinä hänen jälkeensä.
Lapsuuden leikkikaverit ja myöhemmin koulukaverit varttuivat kaksikymppiseksi tietysti yhtä hitaasti ja nopeasti kuin itsekin. Se vain tuntuu silloin hitaammalta kun kyse on omasta kasvusta. Omia lapsia seuratessa ja erityisesti niitä omanikäisiä kavereitaan (vähän harvemmin jo tietenkin) nähdessään sen ajan nopean kulumisen oikein huomaakin:
_" No terve Hanna,pitkäaika kun viimeksi tavattiin,mitenkäs Jenna ? "
- " Jennahan menee jo kolmannelle ensi syksynä..."
sitten taas hiukan väliä ja ensi kerralla ....
-" Moi Hanna ,kiva nähdä taas . No, kerrohan Jennan kuulumiset"
-" No Jennahan pääsi kesällä ripille ja on suunitellut mennä ammattikouluun parturi-kampaaja linjalle,olen minä vähän koittanut puhua että kannattaisi jatkaa oikein opiskelemaan ,mutta jos tyttö on päättänyt,niin onhan sekin ihan hyvä ammatti..."
Seuraavan kerran kun tapaat ystäväsi,hän kertookin Jennan poikaystävän olevan armeijassa ja Jennan odottavan lasta.
Kaikki tämä siis ' vain muutaman tapaamiskertanne välillä' .
Niin se aika vain sujahtaa ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 50v naiset pitäis poistaa maailmasta. Pilaavat hormonihöyryissään kaikki työpaikat, kadehtivat nuoria naisia ja mustamaalaavat heitä etc kaikkea muuta paskamaista. Yhdenkään miehen ei tule noita kiukkuisia kurppanoita ikävä.
Paitsi mun (nuoremman) mieheni ja erään toisenkin tulisi ikävä ;D Tosin mä en ole kurppana, lähellekään vaikka olen jo 50+ hoikka ja hyväkuntoinen nainen. Enkä missään tapauksessa kadehdi nuoria naisia (itsellä tyttäriä) - en kaipaa hetkeäkään niitä epävarmuuden vuosia/vuosikymmeniä! Ihanaa olla varma itsestään ja seksuaalisuudestaan, nauttia täysillä kaikesta kivasta elämässä.
Ihan parasta!!! Toinenkin 50 kymppinen joka nauttii elamastaan nuoruuden angstivuosien jalkeen!
On sulla hyvä mielikuvitus :D. Mieshän vanhenee nopeammin kuin nainen, se on ihan tieteellinen fakta. Miehen solut rappeutuvat vuosia nopeammin kuin naisen, tottakai se näkyy päällepäin, mutta pahempaa on se, että miehet alkavat viisissäkymmenissä sairastella ja menettävät yleensä elämänhalunsa ja lopulta kuolevat monta vuotta nuorempana kuin naiset. Miehen kukoistuskausi on n. 10 v lyhyempi kuin naisen. Miesten rupsahtamista tietysti lisää ja korostaa myös huonot elintavat, ylipaino, huonot sosiaaliset suhteet, huono pukeutuminen ja se, että ei ymmärrä miten vanhalta ja rupsahtaneelta näyttää, vaan kuvittelee olevansa charmantti. Näinollen ei myöskään ymmärrä tehdä terveydelleen ja ulkonäölleen mitään.
Naisilla alkaa vaihdevuosien jälkeen kuin toinen elämä, miesten elämä taas on siinä vaiheessa jo kutakuinkin eletty.