Säälittää 50-vuotiaat naiset, jotka kuivuessaan kasaan
alkavat käyttää nuorisovaatteita. Minulla on pari työkaveria, jotka ovat reilu 5-kymppisiä ja estrogeenin vähentyessä menettävät naisellisia muotoja ja kuivattavat itsensä ruttuiseksi luurangoksi. Sitten he voimiensa tunnossa alkavat pukeutua teinityttöjen tiukkoihin vaatteisiin ja alkavat kikatella ja flirttailla miehille.
Öööö... miksi?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
alkavat käyttää nuorisovaatteita. Minulla on pari työkaveria, jotka ovat reilu 5-kymppisiä ja estrogeenin vähentyessä menettävät naisellisia muotoja ja kuivattavat itsensä ruttuiseksi luurangoksi. Sitten he voimiensa tunnossa alkavat pukeutua teinityttöjen tiukkoihin vaatteisiin ja alkavat kikatella ja flirttailla miehille.
Öööö... miksi?
Ap, säästä tämä viestisi jonnekin ja kaiva se esille kun itse olet 5-kymppinen. Oletko sinäkin silloin kuivahtanut, säälittävä, ruttuinen luuranko? Asuvalintoihin en puutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö... miksi?Ap, säästä tämä viestisi jonnekin ja kaiva se esille kun itse olet 5-kymppinen. Oletko sinäkin silloin kuivahtanut, säälittävä, ruttuinen luuranko? Asuvalintoihin en puutu.
Ei miehet vanhessaan rupsahda, mies on kuin laadukas viini paranee vaan vanhetessaan.
Terv. siloposkinen +kuuskymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 50v naiset pitäis poistaa maailmasta. Pilaavat hormonihöyryissään kaikki työpaikat, kadehtivat nuoria naisia ja mustamaalaavat heitä etc kaikkea muuta paskamaista. Yhdenkään miehen ei tule noita kiukkuisia kurppanoita ikävä.
Kirjoituksesi sävystä päätellen ne hormoonit tuntuvat höyryävän sinun päässäsi.
Terveisin: Iloinen viisikymppinen 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö... miksi?Ap, säästä tämä viestisi jonnekin ja kaiva se esille kun itse olet 5-kymppinen. Oletko sinäkin silloin kuivahtanut, säälittävä, ruttuinen luuranko? Asuvalintoihin en puutu.
AP on iloksenne 5-kymppinen! Ja pukeudun nykymuodin mukaisesti, mutta en teinityttöjen napapaitoihin enkä stringit paljastaviin farkkuihin. En kulje töissä roiskeläpissä enkä syvään uurretussa tiukassa paidassa.
En ole kuivahtanut, minulla on lihasta ja läskiä, ja huolehdin ulkoasustani. Nyt taisi monilla mennä pointtini ihan ohitse. Kyse oli siitä, miten ihminen (vihdoin) laihtuessaan taantuu vuosikymmenien taakse. Kuvittelee olevansa se työpaikan 2-kymppinen herkkupeppu, jonka perään kaikki miehet kuolaavat. Ja totuus on se, että ruttuinen lättäpeppu ei nyt järin hehkeältä näytä vaikka sitä kuinka auliisti esittelisi. Ja se käytös, voi huokaus. Se kikatus ja seksistiset viittaukset joka toisessa lauseessa ovat noloja.
Ja niin olen varmaan minäkin, nolo, ainakin lasteni mielestä, mutta en nyt itsestäni säälittävää pelleä jaksa tehdä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Öööö... miksi?
Se on vaan se naisissa oleva luontainen typeryys mikä korostuu tässä kuten kaikessa muussakin naisten toimissa.
Ongelma onkin kai se että miesten ja naisten välinen ulkonäollinen tasoero on viiskymppisissä pahimmillaan. Naiset kurtistuvat tai lihovat, rypyttyvät ja muuttuvat luonteeltaan katkeriksi mikä rumentaa heitä entisestään. Miehet sen sijaan vanhenevat charmikkaasti ja moni näyttää ikäistään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 50v naiset pitäis poistaa maailmasta. Pilaavat hormonihöyryissään kaikki työpaikat, kadehtivat nuoria naisia ja mustamaalaavat heitä etc kaikkea muuta paskamaista. Yhdenkään miehen ei tule noita kiukkuisia kurppanoita ikävä.
Paitsi mun (nuoremman) mieheni ja erään toisenkin tulisi ikävä ;D Tosin mä en ole kurppana, lähellekään vaikka olen jo 50+ hoikka ja hyväkuntoinen nainen. Enkä missään tapauksessa kadehdi nuoria naisia (itsellä tyttäriä) - en kaipaa hetkeäkään niitä epävarmuuden vuosia/vuosikymmeniä! Ihanaa olla varma itsestään ja seksuaalisuudestaan, nauttia täysillä kaikesta kivasta elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi mun (nuoremman) mieheni ja erään toisenkin tulisi ikävä ;D Tosin mä en ole kurppana, lähellekään vaikka olen jo 50+ hoikka ja hyväkuntoinen nainen. Enkä missään tapauksessa kadehdi nuoria naisia (itsellä tyttäriä) - en kaipaa hetkeäkään niitä epävarmuuden vuosia/vuosikymmeniä! Ihanaa olla varma itsestään ja seksuaalisuudestaan, nauttia täysillä kaikesta kivasta elämässä.
Ja sujuvasti valehdellakin osaat.
Antakaa nyt jumalauta viiskymppisten naisten elää elämäänsä ja lopettakaa typerä jauhaminen!
Siitä ikäpolvesta on oikeasti moni vielä kasvatettu ns. kiltiksi tytöksi enkä ihmettele yhtään, jos keski-ikäisenä viimein haluaa yolottaa ja tehdä mitä huvittaa - he ovat todellakin sen ansainneet.
Ja hui jotkut vaatteet, kamalaa vallan kyllä!
Vituttaa viiskymppisten naisten puolesta, aina niitä jotkut vatipäät jaksaa moittia milloin mistäkin.
N24
AP:n työpaikalla on kyllä semmoinen meininki, että haluaisin olla kärpäsenä katossa :D
Itse aion joka iässä pukeutua niinkuin itseäni miellyttää. Jos se on viisikymppisenä napapaita niin sitten on!
Nainen rupsahtaa vanhetessaan kuin maito. Rinnat roikkuu, perse ei ole enää pinkeä vaan sekin roikkuu. Pillusta tulee löysä, kuivempi ja roikkuva. Maan vetovoima iskee :D kaulaan tulee heltta, ryppyjä, posket kuin bulldogilla.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt jumalauta viiskymppisten naisten elää elämäänsä ja lopettakaa typerä jauhaminen!
Siitä ikäpolvesta on oikeasti moni vielä kasvatettu ns. kiltiksi tytöksi enkä ihmettele yhtään, jos keski-ikäisenä viimein haluaa yolottaa ja tehdä mitä huvittaa - he ovat todellakin sen ansainneet.
Ja hui jotkut vaatteet, kamalaa vallan kyllä!Vituttaa viiskymppisten naisten puolesta, aina niitä jotkut vatipäät jaksaa moittia milloin mistäkin.
N24
Ihana kommentti, kiitos. Kiva kun täällä on tervepäisiäkin ihmisiä. Itse olen nelikymppinen ja ahdistaa vanheneminen välillä tosi paljon, ja oikeastaan vain se takia kun ihmisten suhtautuminen on aivan oksettavaa välillä. Ja se on aivan hullua, koska joka ikinen meistä vanhenee vääjäämättömästi, sitä ei voi välttää kuin kuolemalla. Nuoret naiset ainakin haukkumalla sahaavat omaa oksaansa, sillä hehän haukkuvat omaa tulevaisuuttaan joka odottaa ihan siinä kulman takana.
Vierailija kirjoitti:
Ja hui jotkut vaatteet, kamalaa vallan kyllä!Vituttaa viiskymppisten naisten puolesta, aina niitä jotkut vatipäät jaksaa moittia milloin mistäkin.
N24
Ei kukaan parikymppinen jaksa noin paljon suuttua tämmösestä. Joten joku nyt kalahti, tais olla oma ikäsi lähempänä viittäkytä kuin parikymmentä. Ja suosittelen että poistut vauvapalstalta kun noin herkäksi oot menny.
Vierailija kirjoitti:
Nainen rupsahtaa vanhetessaan kuin maito. Rinnat roikkuu, perse ei ole enää pinkeä vaan sekin roikkuu. Pillusta tulee löysä, kuivempi ja roikkuva. Maan vetovoima iskee :D kaulaan tulee heltta, ryppyjä, posket kuin bulldogilla.
Mies tupsahtaa ihan yhtälailla jos nyt totuudessa pysytään. Lihakset surkastuu pois, löysä ryppyinen nahka roikkuu yhtälailla. Perse roikkuu puhumattakaan palleista, säälittävät vitjapallit. Kyrpä ei enää nouse vaikka tekisi mitä ja nuoret naiset nauraa ja halveksii kun tällainen onneton papparainen tulee iskemään. Kova on miehenkin osa vanhetessa.
Vierailija kirjoitti:
N24
24 v nainen käyttää sanaa "yolottaa" ja "vallan kyllä". Nyt ei ihan joku täsmää. Vain keski -ikäisten suusta olen tommosia kuullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tupsahtaa ihan yhtälailla jos nyt totuudessa pysytään. Lihakset surkastuu pois, löysä ryppyinen nahka roikkuu yhtälailla. Perse roikkuu puhumattakaan palleista, säälittävät vitjapallit. Kyrpä ei enää nouse vaikka tekisi mitä ja nuoret naiset nauraa ja halveksii kun tällainen onneton papparainen tulee iskemään. Kova on miehenkin osa vanhetessa.
Välillä niinkin mutta useimmiten miehistä tulee charmantteja. Iho ei roiku niin pahasti kuin naisella.
Suomalainen viiskymppinen nainen on muutenkin ruma Tarja halos-hiuksineen.
Kaupoissa ei nykyään paljon muuta ole kuin tiukkoja vaatteita. Jos ostaa väljää niin hihat roikkuu ja lahkeensuihin kompastuu, kaula-aukko roikkuu tissien alapuolella ja vyötäröltä tuulee sisään.
Pitäisi kai opetella ompelemaan vaatteensa itse niin saisi sitä mitä haluaa.
No tämä on totta mutta ei ne möhömahaiset miehet jotka kiskoo liian pienen Metallica-paidan päälleen puvuntakin alle ole sen kummempia. Ressukat kuvittelevat että kun vaihtavat kulahtaneen akkansa parikymppiseen tiukkaan lihaan, nuorenevat itsekin. Eivät nuorene vaan kyllä se kurttukalu pysyy kurttukaluna.