Säälittää 50-vuotiaat naiset, jotka kuivuessaan kasaan
alkavat käyttää nuorisovaatteita. Minulla on pari työkaveria, jotka ovat reilu 5-kymppisiä ja estrogeenin vähentyessä menettävät naisellisia muotoja ja kuivattavat itsensä ruttuiseksi luurangoksi. Sitten he voimiensa tunnossa alkavat pukeutua teinityttöjen tiukkoihin vaatteisiin ja alkavat kikatella ja flirttailla miehille.
Öööö... miksi?
Kommentit (72)
Öö, vasta 80 v on menettänyt naiselliset muotonsa...
Mutta itse aiheeseen: mitä jos he vain tykkäävät nykyisestä muodista? Meistä jokainen saa pukeutua juuri niin kuin haluaa.
Sääli rauhassa, muista vaan että sääli on sairautta.
Joo, kyllä viiskymppisten pitäisi jättää kaikki miehet nuoremmille. Aika ällöttävää tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
alkavat käyttää nuorisovaatteita. Minulla on pari työkaveria, jotka ovat reilu 5-kymppisiä ja estrogeenin vähentyessä menettävät naisellisia muotoja ja kuivattavat itsensä ruttuiseksi luurangoksi. Sitten he voimiensa tunnossa alkavat pukeutua teinityttöjen tiukkoihin vaatteisiin ja alkavat kikatella ja flirttailla miehille.
Öööö... miksi?
Viiskymppinen nainen on parsta mitä tarjolla on, ei tosin tuollaset ruipelot joita kuvailit ne on rumia.
Hitusen pyöreyttä ja pehmeyttä, aijaijai.
Mitä tarkoittaa "kuivuessaan kasaan"? Itse en ole sellaista ainakaan vielä huomannut.
Kävin muuten äsken juoksulenkillä, tein sen jälkeen normaalit venytykset spagaateilla. Pystytkö sinä siihen, ap ;)?
t. nainen 49
Mää ainaskin tykkään. Enemmän ärsyttää kun liian moni hyvännäköinen nainen valitsee asuikseen kangassäkkejä,joihin on leikattu pään ja käden aukot :( siis isoa ja peittävää.Ei.
Ja 50v on kuumia, aamuhalit heillekkin.
Millä iällä miehen tulee vaihtaa farkut harmaisiin puvunhousuihin ja henkseleihin? :D
Kummallinen aloitus; eikö sinua säälitä maailman nälkää näkevät tai eri tavoin väkivaltaisesti kohdellut ihmiset? Ei, sinua säälittää kuivuneet kääkät, jotka voimansa tunnossa pukeutuvat tiukkoihin vaatteisiin.
Eikö heillä saisi olla voiman tuntoa ja eivätkö ihmiset saa pukeutua ihan niinkuin itse haluavat, vai pitäisikö 50 viimeistä vuottaan pukeutua esim. säkkiin ja tuhkaan?
Noh, porvoostahan tämä. Juuri eilen oli ketju, jonka mukaan lihava, vanha nainen on samaa alakastia kuin työtön, kaljuuntuva ja lyhyt mies. Olette te ihania.
Mulla menee varmastikin koko työpäivä, ennen kuin olen henkisesti toipunut noista "normaaleista venytyksistä spagaateilla". Myöskin näppäimistö on pakko pyyhkiä kahvista.
No tarkoitin lähinnä sellaista paljastavaa pukeutumista, esim. niin että paita ylettää juuri ja juuri napaan ja kun miehiä on paikalla, aina venyttelee siten että maha näkyy. Ja esittelevät esim. arpia ja mustelmia takapuolestaan, kyljestä ym. jotta pääsevät näyttämäään itseään. Ei se ole aikuisen naisen hyvien tapojen mukaista, minun mielestäni, mutta yllättävän yleinen trendi. Ja kolmekymppiset miehet ovat lähinnä kamalan vaivaantuneita tuosta esityksestä ja flirtistä.
ap
Itse olen 47v, siis melkein 50v.
Pitkät hiukset selkään asti vaaleilla raidoilla. Ei, en yritä olla nuorekas,olen .
Vaikka ihminen vanhenee, tuntee olevansa sisältä sama ihminen.
EI 50v ole vanha.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "kuivuessaan kasaan"? Itse en ole sellaista ainakaan vielä huomannut.
Kävin muuten äsken juoksulenkillä, tein sen jälkeen normaalit venytykset spagaateilla. Pystytkö sinä siihen, ap ;)?
t. nainen 49
Tarkoitti varmaan laihoja ruipeloita joilla iho löysä ja luut törröttää, jotain saisi olla nahan ja luitten välissä, lihasta tai sitten rasvakaan kohtuudella ei pahaksi sekään ole.
Vierailija kirjoitti:
No tarkoitin lähinnä sellaista paljastavaa pukeutumista, esim. niin että paita ylettää juuri ja juuri napaan ja kun miehiä on paikalla, aina venyttelee siten että maha näkyy. Ja esittelevät esim. arpia ja mustelmia takapuolestaan, kyljestä ym. jotta pääsevät näyttämäään itseään. Ei se ole aikuisen naisen hyvien tapojen mukaista, minun mielestäni, mutta yllättävän yleinen trendi. Ja kolmekymppiset miehet ovat lähinnä kamalan vaivaantuneita tuosta esityksestä ja flirtistä.
ap
Tällaista en ole kyllä missään havainnut, vaikka olen nuori nainen ja minun tulisi vaivaantua "vanhojen kurppien" huomionhakuisuudesta.
Vanhemmiten laiha näyttää riutuneelta. Muutama lisäkilo tekisi "terveemmän" näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nainen 49
Tarkoitti varmaan laihoja ruipeloita joilla iho löysä ja luut törröttää, jotain saisi olla nahan ja luitten välissä, lihasta tai sitten rasvakaan kohtuudella ei pahaksi sekään ole.
No geeneilleenhän ei oikein voi mitään. Hoikka olen, enkä juuri liho vaikka söisin mitä. Lihastakaan ei kyllä ole. Olen silti ihan onnellinen laihaläski! :D
T. N47, 178/62 kg.
Vierailija kirjoitti:
Öööö... miksi?
Tarkoitat että ovat laihtuneet?
Eivätkä käytä enää vanhoja liian suureksi käyneitä vaatteita?
Olisi kiva nähdä näiden kauhistelijoiden mielipiteet sitten, kun ovat itse päälle 50-vuotiaita. Sinänsä kahdedittava taito unohtaa, että itsekin vanhenee.
Itselläni on mukavia nuorempia työkavereita kumpaakin sukupuolta, ei tulisi mieleenkään kohdella huonosti ketään. Töissä ollaan muutenkin töissä, en ole missään iässä flirttaillut työpaikalla. Mukavaa on ollut. :) Mielestäni on hienoa, että edes jossain iässä nainen laittaa päälleen mitä haluaa, istui se sitten omaan tyylikäsitykseeni tai ei.
N40, joka pukeutuu hyvin asiallisesti, eikä häiriinny muiden vaatteista
Enpä ole yhteenkään tämmöseen törmännyt vaikka työpaikalla on varmaan 50-60 kpl sen ikäistä naista.
Farkkuja ainakin voivat nykyisin käyttää mielestäni ihan vaikka 97-vuotiaat.Ei haittaa ainakaan minun silmään.
Käyttäähän Aira Samulinkin minihameita,ei minua haittaa sekään. Käytän niitä kesällä paljon itsekin.
Olen luonteeltani ns. ulkoilmaihminen ja esim. pyöräilen päivittäin väh. n.15 km ja harrastan talvisin avantouintia ja lenkkeilyä kaikkina vuodenaikoina,minulla ei ole mitään suonikohjuja ,olen painoindeksiltäni normaalisuosituksen rajoissa. En kehu säärilläni ja pohkeillani ,mutta ei niissä toisaalta koskaan ole ollut minulla mitään hävettävääkään.
Toisaalta saahan sitä itsensä ihan tanttaran näköiseksi vaikka alle 30-vuotiaana ,(jos sitä tyyliä pitää turvallisena itselleen ja siinä viihtyy,niin siitä vaan.) Ei haittaa minua yhtään jos joku siinä tyylissä viihtyy.
Itse puen kyllä päälleni ihan mitä haluan (...mutta en nyt toki mitään esim. 'Frozen' ,'Hello Kitty' tai 'Bratz'-paitoja tietenkään) .
Kivoja raikkaita värejä vain jotka piristävät mieltäni kyllä käytän ihan haluni,asuni,mieleni ja tunnelmani mukaan.
Enkä ole saanut keneltään negatiivisia kommentteja ja palautetta niistä.
No eipä ole tuollaisia vastaan tullut. Sitä vastoin ihania, elämänmyönteisiä, itsensä ja muut hyväksyviä kauniita yli 50v. naisia on joka puolella.
Farkuossa kulkevat miehet ovat samaa tasoa.Luulevat olevansa parikymppisiä naistennaurattajia