Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri tuli taas valittamaan kun imuroin kämppää

Vierailija
23.11.2016 |

Naapuri taas tuli valittamaan kun imuroin kämppää. Imuroiminen on normaaleita elämiseen kuuluvia ääniä ja en jaksa siivota kuin illalla! Voinko tehdä valituksen isännöitsijälle turhasta valituksesta?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa imuroida 22 jälkeen. Tämä järjestyssäännöissä... Tosin kyllä mäkin imuroin, ei oo kukaan ikinä valittanu. Tosin mulla hiljainen imuri.

Vierailija
2/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kelläkään ole oikeutta valittaa jos et hiljaisuuden aikana imuroi. 

Itse jouduin kerran imuroimaan keskellä yötä kun lasi meni pillunpäreiksi lattialle ja en voinut jättää sirpaleita aamulla tallottavaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä moppaan ja teen vaan minuutin imuroinnin mopille

Vierailija
4/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei saa imuroida 22 jälkeen. Tämä järjestyssäännöissä... Tosin kyllä mäkin imuroin, ei oo kukaan ikinä valittanu. Tosin mulla hiljainen imuri.

Se on muuten ihan se ja sama kuinka hiljainen se sun imurisi itsessään on, jos sä hakkaat suulakkeella lattiaan ja kolhit mennessäsi ovenkarmeja.

Vierailija
5/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just no täällä kyllä naapuri valittaa aina. Ap

Vierailija
6/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 7-22 välillä saa imuroida, muutoin en kehtaisi, ellei tosiaan siivoa hetkellisesti esim rikkoontumatta lasia pois lattialta.

Pyykkiä en myöskään tai kuivuria käyttäisi myöskään ulkopuolella em aikoja, mutta jos yrjötauti iskee niin silloin pistän pyykinpesukoneen päälle myös yöllä kun en halua yrjöisiä vaatteita/petivaatteita jättää aamuun pelkkä huuhtelu kun ei auta.

Vierailija
7/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyntiä en kuitenkaan rajoita, jos ollaan esim sekstailtu miehen kanssa niin jos kovin hikinen olen yms niin mene. Suihkuun jos on tarvis.

Vierailija
8/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalossa onneksi saa imuroida vaikka keskellä yötä.

Vierailija
9/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasis imurointi ei kuulu noihin "normaaleita elämiseen kuuluvia ääniä"

nauti häädöstä!

Vierailija
10/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo 7-22 välillä saa imuroida, muutoin en kehtaisi, ellei tosiaan siivoa hetkellisesti esim rikkoontumatta lasia pois lattialta.

Pyykkiä en myöskään tai kuivuria käyttäisi myöskään ulkopuolella em aikoja, mutta jos yrjötauti iskee niin silloin pistän pyykinpesukoneen päälle myös yöllä kun en halua yrjöisiä vaatteita/petivaatteita jättää aamuun pelkkä huuhtelu kun ei auta.

Mä pesen pyykkiä välillä yöllä ja siitä ei valiteta vaikka linkous on imurointia kovempiäänistä mutta jännä kuinka toi 10 minuutin imurointi on noin iso juttu :/ Ap

Vierailija
11/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekki tiskasin just, en kyl kehtais imuroida

Vierailija
12/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vittuilua alkaa imuroimaan 20.00 jälkeen, vaikka 7-22 ei tarvitse olla hiljaa, mut voi sitä naapureita kuitenkin vähän arvostaa. Siis jos viikottain imuroi aina! Poikkeukset on tietysti asia erikseen :)

Vierailija
13/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa imuroida yöllä. Yösähkö on jopa 30% halvempaa kuin päivällä. Joku urpo kehtaa valittaa, varmaan ulisevat kaupassakin jos joku ostaa -30% tuotteita

Vierailija
14/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseasis imurointi ei kuulu noihin "normaaleita elämiseen kuuluvia ääniä"

nauti häädöstä!

Kyllä siivouksesta syntyvät äänet on ihan normaaliin elämiseen kuuluvia ääniä. Tosin ehkä ei sinun kotonasi, narkkarit kun ei yleensä siivoa.

Vierailija
15/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin vastanmielistä kun on ihmisiä, jotka eivät välitä säännöistä ihan vaan periaatteesta. Siis silloin kun puhutaan tällaisista säännöistä, joilla taataan ihmisten yksityisyys ja kotirauha tai yleensäkin hyvä ja toimiva yhteiskunta. Se nyt on ihan sama, jos ajaa motarilla vähän ylinopeutta tai sytyttää grillin bensalla, mutta tiettyjä asioita ei tehdä. Kuten meluta hiljaisuuden aikana tai rikota lasipulloja hiekkalaatikkoon.

Vierailija
16/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vittuilua alkaa imuroimaan 20.00 jälkeen, vaikka 7-22 ei tarvitse olla hiljaa, mut voi sitä naapureita kuitenkin vähän arvostaa. Siis jos viikottain imuroi aina! Poikkeukset on tietysti asia erikseen :)

Jaaha no kiva tietää että olen vittumainen ihminen. Miks mun pitäis arvostaa naapuria kun en edes tunne niitä? Ap

Vierailija
17/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen pyykkiä välillä yöllä ja siitä ei valiteta vaikka linkous on imurointia kovempiäänistä mutta jännä kuinka toi 10 minuutin imurointi on noin iso juttu :/ Ap

Äänet yöllä ja illalla just kun on menossa nukkumaan on aivan eri asioita, koska yöllä jos ei herää niin ei ne sit tietystikään häiritse...

Vierailija
18/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä olis imuroida päiväs aikaan. Mut ei se mikään laki oo ettetkö vois illalla imuroida.

Vierailija
19/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika timanttinen pokka jos kehtaa imuroida 21-7 välillä :D

Vierailija
20/141 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suihkussa saa ja pitää saada käydä yölläkin. Kaikki ihmiset eivät ole töissä 8-16, osa on ilta- ja yötyöläisiä. Mulle on kerran valitettu siitä, että kävin kolmen ja neljän aikaan suihkussa aamuyöllä. Kävin mahdollisimman hiljaa ja kolistelematta, mutta pakko oli käydä, koska raskaat työt. Kerroin asiallisesti, että olen yötöissä ja aivan takuulla käyn hiestä märkänä suihkussa.

Ei ollut sen jälkeen sanomista kellään, sitä eivät voi estää. Valittajat eivät aina tajua ajatella, että joillakin on eri päivärytmi.

OK-talossa kivaa, pistin just pesukoneen päälle :) (sori)